Економіка, Фінанси і Реформи часів "Команди Зе!"

Тема у розділі 'Економіка, бізнес і фінанси', створена користувачем Gyppsy, 11 сер 2019.

  1. mypucm

    mypucm 7777+ цікавих повідомлень

    блін, їздить по світу з протягнутою рукою
    Зеленський запросив інвесторів з Оману взяту участь у приватизації в Україні
    якийсь дурдом ця україна... на цигарки і горілку, на круті тачки та смартфони, на євробляхи населенню грошей вистачає...
    а бізнес та землю доводиться розпродавати, запрошувати іноземних хазяїв :sad:
     
  2. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

  3. mypucm

    mypucm 7777+ цікавих повідомлень

    класна стаття про особливості малого бізнесу :good:

    Класичними дослідженнями з теорії менеджменту вже давно доведено, що один керівник може ефективно контролювати дуже обмежену кількість підлеглих. Вона варіює від двох-трьох у науці до тридцяти осіб на конвеєрному виробництві, також залежить від дисципліни, але в середньому становить сім (від п'яти до десяти) осіб. Відповідно, підприємством, що налічує до десяти осіб, може доволі ефективно управляти одна людина, без будь-яких формальних процедур, з дуже примітивною (теж неформальною) організацією бізнес-процесів, часто навіть без обліку. У багатьох випадках до складу фірми на цьому етапі розвитку входять власники та їхні найближчі друзі й родичі, в такому разі відповідальність співробітників один перед одним і перед власниками тримається на довірі, а не на формальному контролі та побоюванні кримінального переслідування.

    Серед іншого, завдяки цьому подібна фірма, на відміну від більших за розміром, може відносно безпроблемно існувати без допомоги з боку державних інституцій, у "тіні". Її діяльність також є зазвичай менш помітною, бо мікропідприємства не мають ні ресурсів, ні резону використовувати рекламу, а у деяких випадках (наприклад у будівництві) не потребують і постійного приміщення. Тому державним органам важко відстежити таку тіньову діяльність, а зважаючи на дрібні масштаби кожної з фірм, не кажучи вже про самозайнятих, зусилля з пошуку та притягнення до відповідальності таких неофіційних підприємців не виправдовують себе. Певна частка неофіційної економіки такого типу існує навіть у найрозвиненіших країнах, і їхні представники уявляють собі тіньову економіку саме у такому вигляді.

    З економічного погляду, мікропідприємство не завжди є дуже ефективним, і не тільки через відсутність ефекту масштабу: бізнес-процеси та використання ресурсів часто не оптимізовано, працівників підібрано не за професійними ознаками, а керівники не завжди мають необхідний досвід і талант. Але конкурентними перевагами при цьому є гнучкість і низькі управлінські витрати (що почасти компенсує брак ефекту масштабу). Гнучкість дає змогу мікропідприємствам втискуватися у вузькі та плинні ринкові ніші, які не цікавлять більших гравців або погано узгоджуються з їхніми бізнес-моделями, що зазвичай є універсальними для всіх підрозділів великої чи середньої фірми. Економія на витратах дозволяє зберігати конкурентоспроможні ціни, а можливість гнучко реагувати на співвідношення попиту та пропозиції (в тому числі за рахунок гнучкості зарплат/доходів) допомагає переживати періоди несприятливої кон'юнктури. Приміром, для великого магазину може бути проблемою оперативно знизити ціну, аби розпродати товар, який погано розходиться, а вуличний торгівець може на власний розсуд торгуватися чи не з кожним покупцем по кожній одиниці товару і навіть пропонувати товар різним покупцям за різною ціною залежно від готовності до покупки.

    більше тут
    Малий бізнес тіні не боїться
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  4. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    Мінекономіки України оцінює зростання ВВП у 2019 році в 3,3%

    І це при тому, що сповільнилося зростання зведеного індексу виробництва товарів і послуг за основними видами економічної діяльності (ЗІВ) - до 1,6% загалом за 2019 рік, а в останні місяці року навіть спостерігалося його падіння.


    Одна з причин - виводять з тіні спирт
    Верланов відзвітував про збільшення надходжень до бюджету від "алкогольного" акцизу
     
  5. mypucm

    mypucm 7777+ цікавих повідомлень

    цікавий сайт про економіку та інше
    Главная
     
  6. mypucm

    mypucm 7777+ цікавих повідомлень

    ніхто не працює, а грошей хочеться...
    антикризові заходи:
    1) заборонити імпорт автомобілів дорожче 10000 доларів...
    2) заборонити імпорт смартфонів дорожче 100 доларів...
    і т.д.
    і т.д.
     
  7. mypucm

    mypucm 7777+ цікавих повідомлень

  8. Good man

    Good man Обычный человек

    Кто воспользовался кредитом от Зеленского по сниженной ставке?
     
  9. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    Налог на добавленную жадность
    Уволенный с поста главы налоговой службы Сергей Верланов не понимает причин этого решения Кабинета министров и считает, что его ведомство устранило большинство налоговых схем, включительно со схемами вокруг НДС. Он называет решение о своем увольнении политическим и убежден, что за ним стоят создатели схем еще со времен Януковича, желающие вернуть себе стабильный источник нелегальных доходов. Что ж, в распоряжении ZN.UA есть данные, которые заставляют усомниться в этих утверждениях Верланова. Бенефициары компаний ОККО, "Сильпо", "Кернел" и "Агротрейд" этот текст могут не читать, для них в нем нет ничего нового.

    Наполнение госбюджета — хроническая головная боль последних лет. Что бы ни планировал Минфин, как бы ни снижал плановые показатели и ни урезал расходы, госказна пополняется из рук вон плохо. За три месяца 2020-го, по данным Госказначейства, налоговая должна была собрать 117 млрд грн, а собрала только 110 млрд, таможня провалилась еще больше — при плане в 85 млрд грн собрала всего 65 млрд. Итог — недопоступления в госбюджет в размере 27,5 млрд грн. И, глядя на эти цифры, невольно удивишься тому, что Сергей Верланов с Максимом Нефьодовым не понимают причин своего увольнения и ищут какие-то политические интриги в решении Кабмина. О проблемах на таможне ZN.UA уже писало. О проблемах в налоговой мы рассказываем.

    В распоряжении редакции есть документы, согласно которым при непосредственном участии налоговиков генерируются миллиарды "схемного" налогового кредита и работают сотни транзитно-конвертационных центров. Более того, источник в ГНС подтвердил ZN.UA аутентичность этой информации.



    Я не экономист и мне не понять: а нельзя ли убрать НДС, а чем-то заменить, менее коррупционогенным?? В советские времена недовольными занималось КГБ, а довольными - ОБХСС.
    А сейчас народ способный: какой ограничивающий закон для них не примут, все равно торгующий люд найдет метод, и государство налогов соберёт меньше, чем планировало.
    Все равно какие-то "схемы", "скрутки", фиктивные продажи, какие-то липовые налоговые кредиты.
    Хоть миллион фискалов набрать - только увеличится коррупция. Конечно, любой снятый голова Налоговой будет удивляться, а его-то за что снимают?
     
    Останнє редагування: 29 кві 2020
  10. Capitoshechka

    Capitoshechka Наймоскальніший москаль

    Шкода що він не сказав це мені в очі. Якби так сталося - на місці голови в нього була б дупа, а його діти стали б сиротами...
    Грудень 2019. Хтось вирішив собі зробити подаруночок на Миколая...На протязі кількох днів поспіль податкова чомусь різко припинила приймати звітність (точніше сказати - перестали надходити будь-які квитанції від них). Люди почали масово обривати телефони розробників програмного забезпечення: "Що з програмою? Чому квитанцій немає?" Переконавшись що з програмами все в нормі, з компами також, почали наярювати на гарячу лінію податкової... І що вони чують у відповідь? "Та що ви кажете? Серйозно? Не приходять квитанції? У нас все працює в штатному режимі. Шукайте проблеми в себе на стороні"
    І це коли ПО ВСІЙ КРАЇНІ одне й те саме абсолютно У ВСІХ! Від Чопа і до Лугандона. Ну не можуть одночасно в один день настати проблеми абсолютно з усіма програмами (Сонати, МЕДки, Арт-звіти, Ай-фіни, КАБІНЕТ ПОДАТКОВОЇ і т.п....)
    Податкова корчила з себе цнотливу дівку до тих пір, доки в тирнеті не засвітилося оце:
    І через 5 днів!!! на сайті податкової з’являється оце:
     
    Останнє редагування: 29 кві 2020
    • Інформативно Інформативно x 2
  11. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    За Ющенка-президента раптово виник новий банк /забув назву, лєнь шукати/.
    В нашому райцентрі під той банк віддали невеличкий молочний магазин. З обладнання і декору - прилавок, пара компів і жалюзі на вікні. Чистий мінімалізм.

    Але податкова наполегливо рекомендувала всім пп податки платити тільки там. Комісія була в 2-2.5 разів вищою, ніж в інших банках.
    І що Ви думаєте? Я все одно платив там податки навіть на пів-року наперед. Платив добровільно і свідомо. Тіпа: прошу, користуйся, рідна Державо, але роби щось!

    Відгадайте з двох раз - хто тоді був Прем"єром?;
     
  12. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    Именно сейчас мы стали свидетелями важного исторического момента. Впервые в истории Украины реформа Антимонопольного комитета появилась в Меморандуме о сотрудничестве с Международным валютным фондом. И хочется верить, что через несколько лет мы будем вспоминать эти дни как старт успешной антимонопольной реформы и украинского экономического чуда.

    В Меморандуме изложен небольшой перечень несложных мер, выполнение которых создаст реальные возможности для лишения монополистов не только рыночной власти, но и политического влияния.

    Украина взяла на себя обязательства по принятию законов, которые усилят АМКУ согласно передовым международным практикам. А именно:



    1. Обеспечить финансовую и операционную независимость ведомства.
    На сегодняшний день:

    Финансирование Комитета, уровень заработных плат его работников, штатная численность зависят от решений различных министерств и комитетов парламента. За принятие "неудобного" решения политики могут легко наказывать АМКУ гривней. Также стабильно недофинансированный АМКУ не представляет большой угрозы для влиятельных бизнесменов с монопольными сверхприбылями. Как результат, уровень заработных плат в АМКУ один из самых низких среди других государственных органов. Нехватка бумаги, офисной техники, дискомфортные условия труда - реальность. Запущенное состояние АМКУ обеспечивает беспрепятственное движение денег из кошельков украинцев на счета монополистов

    2. Обеспечить прозрачную, на конкурентных началах и защищенную от политического вмешательства процедуру назначения и снятия с должностей главы АМКУ и государственных уполномоченных.


    На сегодняшний день:

    Глава АМКУ назначается и увольняется президентом по согласию парламента (по закону об АМКУ) или парламентом по представлению премьер-министра (по Конституции). Государственные уполномоченные назначаются президентом по представлению премьер-министра. Никаких прозрачных и конкурентных процедур отбора кандидатов и требований к их бэкграунду и знаниям в этой сфере нет. Как следствие, тенденциозно политики достают очередных руководителей АМКУ, как кроликов из шляпы

    3. Усилить полномочия АМКУ по проведению физических обысков, конфискации документов и обеспечению обмена информацией с другими правоохранительными органами.

    На сегодняшний день:

    Для того чтобы найти доказательства нарушения, Антимонопольный комитет направляет требования о предоставлении документов и информации "подозреваемым". Но эти требования можно игнорировать, затягивать время предоставления ответов или банально обманывать АМКУ. Конечно, Комитет может наказать за такое поведение. Но штрафы в большинстве своем составляют несколько сотен тысяч гривен, а процесс их наложения и взыскания может длиться годами.

    4. Предоставить решениям АМКУ статус правоприменительных исполнительных документов и таким образом обеспечить отсутствие необходимости использовать судебный процесс для обеспечения выполнения решений.
    На сегодняшний день:

    Антимонопольный комитет, приняв решение, например, о наложении штрафа, получает возможность его взыскать в принудительном порядке только после двух судебных процессов и шести инстанций. Сначала нарушитель может обжаловать решение о наложении штрафа в суде, а в случае поражения обратиться к апелляциям и в дальнейшем к кассации. Далее, при условии, что суд поддержал позицию АМКУ, Комитет не может сразу начать процедуру принудительного взыскания через исполнительную службу. Вместо этого АМКУ должен уже сам обратиться в суд с иском о взыскании штрафа, и принятое судом решение нарушитель снова может обжаловать в апелляционном и кассационном судах. И только после этого ведомство получает исполнительный документ, и начинается процесс взыскания с нарушителя этих средств. Обычно это длится несколько лет. И именно такая сложная и продолжительная процедура позволяет нарушителям перестроить бизнес-модель и уклониться от уплаты штрафа.
     
    Останнє редагування: 30 чер 2020
    • Інформативно Інформативно x 1
  13. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    Якби ми виконали ці чотири пункти самі, то не було б потреби звертатися за грошима до Міжнародного валютного фонду.
    Сподіваюся, що до обіцянок, даних Міжнародному валютному фонду, політики поставляться сумлінніше. І необхідність в майбутньому знову брати гроші в борг у міжнародних інститутів відпаде.

    Головна проблема - це домогтися хоч якоїсь незалежності. До сих пір всі олігархи просто домовлялися з президентами. І зазвичай потрібне олігархові рішення АМКУ обмінювався на підтримку телеканалу на виборах або на конкретні голоси в Раді для потрібного президенту закону.
    А АМКУ був просто інструментом президентів - всіх президентів.
    І всі їм торгували.
    Чи захистять запропоновані заходи від колишнього президентського торгу на важливі рішення? - навряд чи. Зате допоможуть прийняттю купи дрібних рішень, раніше приймалися без участі АП або за участю другорядних клерків з АП. Ось від цього можуть захистити.
    А "потрібні" важливі рішення для олігархів подорожчають - значить рідше будуть просити. Тобто, якщо ми це все реалізуємо - зробимо крок до створення Держави.
     
  14. Capitoshechka

    Capitoshechka Наймоскальніший москаль

    Це вже 3,14здець якийся....
    В Україні ввели збір за виліт пасажирів

    Тут у декого промайнула думка ввести збір за вихід з квартири, наприклад. О скільки бабла накосити мона!!!
    Скоро все буде як у мультику про Чіполіно
     
    Останнє редагування: 20 лип 2020
    • Подобається Подобається x 1
  15. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

  16. mypucm

    mypucm 7777+ цікавих повідомлень

    нашо такі витрати :facepalm:

    243746215_2460220037444790_3152694807423857043_n.jpg
     
  17. mypucm

    mypucm 7777+ цікавих повідомлень

  18. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    Маю знайомого землевпорядника-кадастра.
    При нагоді спитаюся, він в тих схемах шарить.

    Між іншим, багато з тих ділянок, котрі наділяли /а може ще досі наділяють?/ учасникам АТО мають по кілька господарів, і у всіх на руках тіпа законні документи. А на тому всьому сидять славні брати ;) /це я про львівщину кажу/
    Так той знайомий не може дочекатися пенсії. Боїться, що як почнуть копати, то посадять цапа-відбувайла)))
     
  19. mypucm

    mypucm 7777+ цікавих повідомлень

    ну а нашо він оформляв на одну ділянку по кілька господарів?
     
  20. mypucm

    mypucm 7777+ цікавих повідомлень

    буває й навпаки - хочу у власність сусідні (давно покинуті) дачні ділянки...
    а не знаю, з ким домовлятися...

    а як вкластися в них без документів... потім хазяєва знайдуться...
    бардак, карочє
     
а де твій аватар? :)