причем стандарт? моща всегда ест бензин конечно инжектор рулит я в курсе и о евро4 мне нравится моя тачка уже 15лет вот думаю сделать ионизатор это типа разрядник ставится в воздухане и мощность подымается на 10-15% кто нибудь ставил? спасибо администрации форума что перевели название темы ибо я правила читал но у меня нет украинской раскладки
извините я там ошибся жестко я на 1млм подрезал головку вот только допаял ионизатор и иду ставит на свою любимую
Ще у 90-х рр мав бесіду із досвідченим мотористом + карбюраторником. Він казав, що сам їздив "і на воді, і на нафталіні", і дифузори підбирав, і повітряну крильчатку у карбюратор ставив. Відмовився від усього, крім підбору жиклерів-дифузорів та шліфування впускного колектора. Предметом мого звернення до нього була його оцінка дрібносерійної новинки - керованої ультразвуковим генератором п"єзоелектричної проставки в карбюратор. Пояснення було таке: прилад мав встановити ділер - насправді досвідчений карбюраторник, який протягом кількох годин шаманив із жиклерами та дифузорами - ото й давало якийсь ефект. А не зовсім непотрібна електронна цяцька. На запитання усіх покупців - "а що робити, якщо цяцька гавкнеться?" - була стандартна відповідь: - Приїдете до нас малою швидкістю, ми замінемо цяцьку. Тобто цяцька мала вартість близьку до нуля. Мої враження від тест-драйву ВАЗа-класики з підшліфованою головкою - відсутність еластичності двигуна.
Ще можна колеса з низьким спротивом коченню поставити(при виборі нових) і лишнє з машини повикидати. Але найкраще/найефективніше для автора це замінити авто, на більш економічне або просто сучасніше, яке при меншому об'ємі двигуна має вищу потужність і економічність.
да мотор жестче стал работать ионизатор сделал и установил но погода поломала все планы откатать габариты маленькие у этих авто и таки всё равно прихожу к выводу что надо брать инжектор
может кому и пригодится ибо это я пробовал лично на магнитный активатор топлива ставил ниадимовый магнит усилием в 75кг но толку ноль, водород и по Стенли Мееру делал но добился 60литров газа в час это пустяк а не допитка ведь нагрузка на генератор и соответственно расход горючки больше, прикинул что надо минимум 1куб газа в час чтобы экономия на 1,5л.д.в.с.была 30-40%, единственное где я добился экономии это взял бытовой увлажнитель воздуха и через инвертор 12в=220в его запитал и подал в воздухан после фильтра, то да тачка мягче работает и экономия составила от 1,5л до 2л горючки, но мощности нет, увлажнитель при потреблении 36ват это 3ампера расщепляет 380гр воды в час, но заливать тока дистилят и зимой траблы мне это не подходит и если получится с ионизатором что грят то всё выложу здесь
пробовал ионизатор, но ничего не ощутил, тачка мощной не стала, что ж, отрицательный результат тоже результат. __________________
energik,каким бензином заправляешь? я всегда свою заправлял 95,теперь для єкономии буду 92 в 95 бензине октановое число на наших заправках в приделах 93 а 92 бензин никто разбавлять не будет зато дешевлей получается.
я 95 заправляю но иногда и метанолом хотя грят и опасно и таки вы правы, бензин на заправках оставляет желать лучшего
кто то ставил такую штуку? http://www.youtube.com/watch?v=Bkk3XL8szeA если да то просьба отписаться мне в личку
Краще просвердлити дірку у мінусовому електроді або розпиляти його як "ластівчин хвіст". Для більшої ефективності електроди треба пофарбувати, тільки секрет в тому, що плюсовий - у синій колір, а мінусовий - у червоний. Ззовні на ізолятор нанести бренд - BUGAETS. Кожен із цих заходів дасть економію пального на 7.77%. Подальше підвищення ефекту настане, якщо вкрутити свічки не власноруч, а з"їздити до офіціалів у Дніпропетровську.
не парте мне свечи дудышева тут совсем не то кино, а бред дудика я пробовал но ноль с днепра приезжали ко мне ребята еще водокар привозили но меня это тока улыбнуло, тут разряд мощный вот и ищу по форумам может кто ставил
з моменту відкриття цієї теми я все думав, що ж пан energik нам спробує втулити? І ось логічна розв"язка Грубо працюєте
У кіно і не таке зроблять. Феритові кільця та/або конденсатори навколо високовольтних дротів справді впливають на колір іскри. І тільки.
апрель с.г. Шкода Йети, водитель и 1 пассажир. Москва - Питер, 730 км, бензин оказался хреноват, расход 8,4 на 100 км. Питер - Москва, 730 км, бензин оказался хорошим, расход 7,2 на 100 км.
не обов"язково, є багато інших факторів, які можуть вплинути на витрату пального. Напрямок вітру, наприклад. Чи швидкісний режим. Чим вільніша траса, тим менше бензину. Більше обгонів - більше бензину. Час подорожі (середня швидкість) в одну і другу сторону однаковий?
Туда 10 часов, включая 2 остановки по 40 минут. Назад на 1 час больше - 11, ибо стоял в пробке на въезде в Москву.