Він не вів за чужими богами...Він взагалі говорив торою... ---------- Додано в 23:45 ---------- Попередній допис був написаний в 23:39 ---------- В плані відкупу? Чи дорікання людству, що вони невинного стратили?
Мені не смішно, мені сумно радше.. що я відчуваю що там "все правильно" - але в тій інтерпритації в якій це формулює церква, за логікою звучить це якось дико.. "Триєдиний Бог відділяє від себе частку, щоб ця частка втілилася в земному житті і добровільно принесла себе в жертву цілому Богу, і цим врятувала людські душі.. тобто, сам собі Бог заплатив за гріхи людські" - як це можна збагнути за земною логікою?.. Якщо нам хтось заборгував, винен гроші, але ми прощаємо йому цей борг, то просто прощаємо - і живемо далі. Навіщо якісь "жертви" при цьому і акції - незрозуміло.. Якби Ісус Христос хотів жити - то залишився б назавжди в Індії (де він і перебував, за легендами, досить тривалий час між дитинством і останніми роками життя), і не ворушив би іудейського кубла, соррі.. але ні, він свідомо ішов і знав куди і на що йде, неодноразово говорив про це апостолам - але вони його не розуміли тоді про що він. А Євангеліє від Іуди (хоч воно і не канонічне, але підтверджує добровільність смерті Христа на хресті), про яке є тематична гілка, так те взагалі іде ще далі і стверджує, що він настільки сам хотів померти на хресті і пройти свій шлях до кінця - що навіть зобов'язав Іуду во ім'я великої мети "зрадити" його, щоб це все точно сталося... Те що Христос сам ішов до Голгофи - безперечно. Але як це узгоджується з тим, що Він виконував при цьому волю Отця, що Його послав?.. в якусь мить просив пронести цю чашу - якщо буде на Його те воля.. Як можна виконувати чиюсь волю пожертвувати чимсь- і водночас щоб це було власне бажання пожертвувати? Хоча, щось мені це нагадує.. такі стосунки є в езотеричних вченнях: Учитель-учень. Коли воля Учителя священна і Учень відчуває її як власну - насправді власну, там такі тонкі речі, цього словами не поясниш. Просто без розп'яття і такої "крайності" - чогось би не сталося з ним, якогось переродження.. воно мало відбутися, і важливим було, думаю, саме для Нього.. а тоді вже - для тих хто житиме після Ісуса Христа. ІМХО.
Справді він виконував волю Отця, але не плутайте з юдейським богом-отцем Єговою. Це зовсім протилежні Отці і різні в них цілі. Цю підміну зробили тільки у 20 столітті... Воля Отця Ісуса Христа - спасти заблудші душі юдеїв: «…Я послан только к погибшим овцам дома Израилева…» - Євангеліє від Матвія І інструкції бога Єгови: "А ПРОРОК тот или СНОВИДЕЦ тот СМЕРТИ должен быть ПРЕДАН за то, что ГОВОРИЛ ОН ПРЕСТУПНОЕ ПРОТИВ ВСЕСИЛЬНОГО БОГА ВАШЕГО, который вывел Вас из страны Египетской и избавил тебя из дома рабства, — чтобы СБИТЬ ТЕБЯ С ПУТИ, ПО КОТОРОМУ ПОВЕЛЕЛ ТЕБЕ БОГ, ВСЕСИЛЬНЫЙ ТВОЙ, ИДТИ; ИСКОРЕНИ ЖЕ ЗЛО ИЗ СРЕДЫ ТВОЕЙ. " - це з Тори.
Ну і що, одне іншому не суперечить: до воскресіння мав жити і був посланий до певного народу, але воскресіння відкрило шлях "всім бажаючим" - можна і так трактувати.. хоча і справді, Бог Отець - був Богом лише іудейського народу до приходу Христа.
Ну й хай, що це міняє? ---------- Додано в 13:13 ---------- Попередній допис був написаний в 13:08 ---------- Я вже писав, тому що гріх тягне за собою дві речі: -образа ближнього. -порушення закону Божого З ближнім нехай людина примирилася, а з Богом?
Хай заплатить (Богу? чим - муками своїми, хворобами?..) - якщо згідно Закону Божого має бути покарана за порушення. Хоча "біблійний кримінальний кодекс" чітко не прописаний: коли за гріхи приходить покарання - в земному житті чи на тому світі? і що буде за який гріх конкретніше.. вірніше, у Старому Заповіті, було прописано чіткіше: гріхи батьків падають на дітей і ті розплатяться колись, але після Христа (який гріхи ніби відкупив) - поправки внесені не були. І тепер кожний тлумачить по-своєму. Але якщо Бог вирішив простити тим хто в нього увірує богри/гріхи.. то для чого сам собі своїм Сином платить?
Якщо говорити про хвороби, муки і т.д., то це широка тема. Не кожна хвороба має одинакову причину. Чи може хвороба бути, яко кара за гріх? По великому рахунку може, але знову ж таки, ця дія є скоріш за все на рівні Закону. Людина постійно бреше.... з часом душа хворіє, а хворіє душа - хворіє тіло. Тобто, навряд чи Бог бачить, що людина бреше і каже: на тобі за це хворобу. Згадується з Письма один момент, по-моєму про сліпого і там є таке, що питають Ісуса, чому той чоловік сліпий? Чи він згрішив, чи його батьки згрішили? Як бачимо, за гріх можлива хвороба, навіть за гріх батьків. Але цікаво що далі каже Ісус, а Він каже: ні він не згрішив, ні його батьки не згрішили, а його хвороба на славу Божу. Бачите, хвороба може бути навіть на славу Божу. Є хвороби на навернення. Є хвороби на смерть. Як казав мені мій дохтір, є хороба на лік, а є на цвинтар. Тому що Бог є любов.
І все? Смерть - це ще не саме страшне. Всі помруть. Муки на тому світі або на цьому і на тому - от, кажуть, плата - і в кожного своя. Смерті ж душі теж немає, бо або вона буде вічно мучитися в пеклі, або вічно - в Царстві Божому, якщо я не помиляюся. Якби Бог був любов, він би просто простив людям - і все. А для чого було все так ускладнювати?..
Я не питав, - чи це правильно, чи неправильно, а питав, - чи це гріх, чи не гріх? Чи Ви розрізняєте ці поняття?
це не гріх. (невірно прочитав перший раз) але свободу від Бога воно не дає. Не зрозумів, що чи вмію розрізняти?
Вони і так знову грішать. Навіть після принесення Христа у жертву Богу.. важко порівняти чи менше стали грішити.. якщо по убивствам- то менше напевно (воєн менше, смертних кар менше), якщо по перелюбам - то більше... Але от привернути увагу до християнської релігії і поширити її по всьому світі - це "допомогло", справило ефект на людей, так.
Більш світ грішний, чи менш - важко сказати. Я думаю, що світ поляризується. Хто був добрий - став добрішим, а хто зліший - став злішим, хоча і є вийнятки. Тим не менше люди усвідомлюють, якою ціною ми викуплені від гріха - смерттю Божого Сина. Інша справа, якщо б було все просто: раз і списав всі гріхи. Тоді напевно й питання гріха так гостро не стояло б. Ну й друге, якщо Отець посилає Сина на смерть, заради людей, хіба це любов?
Для мене життя Ісуса - радше доказ того, що людина може прожити без гріха (прецидент), за одне вказана дорога, якою треба йти...
Ви хоч раз зустрічали у Ббілії вислів безсмертна душа? Покаранння Адама - смерть чи муки після неї? Смерть резульат гріха і є платою за гріх, а не гіпотетичні муки після неї.