Отой рагулізм починається зверху. Ніхто просто не розуміє яке бабло коситься на транспорті і які хабарі там ходять. От підняли ціну проїзду на транспорт - на маршрутки на 1 гривню. Хто задава собі запитання: скільки від цього заробив перевізник? Якщо взяти валом всі маршрутки, всі рейси у Львові, то ДОДАТКОВО перевізник в місяць отримає 5 000 000 грн. Питання є? То є чистий прибуток з 1 грн. і то самим скромним підрахункам. А тепер про хабарі. Ви ж розумієте, щоб отримати пару добрих ресів, потрібно добре відвалити. Перевізників міняють, розривають договори, щоб знову заключити новий договір і все це хабарі, а потім відстьогування щомісяця. Їм не до пасажирів, вони ділять бабло.
Хохо свою свекруху я люблю!! Це вони якраз живуть в будинку навпроти тюрми та славнозвісни каштанів))
Ага, Львів зразка 1272 року. Складно уявити годинний перехід на роботу 2а рази в день, наприклад по маршруту Рясне - Зелена. І бізнес одразу заборонити, розїздились бізнесмени кляті, хай на кільцевій працюють.
В центрі заборонити можна. Він маленький. Підприємства можуть купити спец.дозвіл. Дорогий. Якщо податки з подібного лишатимуться в місті це тільки на користь. Ні я згоден це скорше на майбутнє. На нині ще зарано.
Від Метро на кільцевій -Городоцькій до Галицького перехрестя (виїзд на Київ) - машиною в час найменьших пробок від 45 хв до 1.2 год.
На Гал-перехресті було зручно зробити кільце таке як на перехресті Кульпарківська - Наукова, забрати кінцеву зупинку біля і перенести до Рукавички
щоб зрізати трухляве дерево стільки дозволів тре.... а як впаде кому на голову - нема відповідальних.
Сьогодні он взагалі такий казус всплив Зламане дерево у Львові, яке травмувало дитину, вчасно не дозволили зрізати мешканці