На цьому тижні прочитав новину на одному з наших сайтів: І фото тих самих "сучасних технологій" на одній з вулиць міста
Я ж кажу, жахливі перфекціоністи....балон повинен бути американський, фірми катерпілер, і не пізніше 2016 року випуску .
Бо так краще видно де треба латати . А якщо серйозно то всеодно то є прогрес і немалий, ще недавно в калюжі кидали куски бетону, биту цеглу, глину....
ми просто всього не бачимо, бо не має можливості контролювати, кожен робить ніби не для себе, а чиновники аби більший собі шматок відірвати. Думаю, що кращі дороги будуть після повної децентралізації, бо там по-іншому акумулюються кошти, і фінансування ремонту доріг буде ітинапряму від громади, а не через Міністерство. Тут цікаве інтервю експерта, який дуже гарно описав цю реформу. View: https://www.youtube.com/watch?v=o_q2QLjOiA4
Спойлер: Конотоп. 3 тижні тому... Спойлер: Зарас срака ще краща.... А ось так на початку лютого наш придурок "ремонтував" дороги за "новими сучасними технологіями" Зараз на місці цього ремонту ями в коліно. На попередніх відео, які виклав вище, це можна побачити
Ремонт ям в Італії. А ми чомусь думаємо що то тільки в нас так. View: https://www.facebook.com/groups/604783949626841/permalink/1363740313731197/
Знаєте що по справжньому печально, асфальтний завод працює без вихідних, кожного дня мінімум 20 машин асфальту гатять, якщо будуть працювати і далі таким темпом, то років за 5 (мабуть таки не раніше) всього навсього будемо мати основні дороги без ям. Не автобани, не хайвеї, а просто підлатані совкові дороги "як бик посцяв"
Схема така Барига тримає асфальтний завод. Береться відремонтувати дорогу, йому виділяють суму грошей. Робиться асфальт, їздять асфальтовози, працюють люди із асфальтоукладчиками з котками. Гроші витрачено, кусок дороги гладенький як стіл, президент з прем"єром перерізають стрічку і два місяці машини їздять по хорошій дорозі. До весни. А весною сніг зійшов, грунт розмерзнувся - капєц, дорога поплила, знову ті самі ями, тільки глибші. Шукають винних, кличуть баригу. А барига каже, що все робив добре, а вся біда в тому, що основа погана. А за основу він не відповідає, бо він робив ремонт згідно з технологією, а на ремонт основи йому не дали грошей. Але якщо йому влада дасть гроші, то він тоті ями залатає. І знову робиться асфальт, їздять асфальтовози, працюють люди і асфальтоукладчиками з котками... Кому це вигідно? Правильно - баризі /завжди при ділі і навар/, і тим, хто назначає виконавця /має відкат/, і тим, хто роздає гроші /має відкат/. Ідеальний випадок, якщо "три в одному"
Не плетіть дурниць, наразі нічого з тими дорогами не сталося, крім дрібних косяків, говорю про ті по якиї їзДю.
Якщо я плету дурниці, то може ви повірите каналу чесних новин? ВЕСНА ПРИЙШЛА – АСФАЛЬТ ЗІЙШОВ: ЧОМУ ШИНОМОНТАЖІ КИЄВА НЕ МАЮТЬ ВІДБОЮ ВІД КЛІЄНТІВ А хіба я таке казав, що на тій дорозі хтось шось робив? Я поспитався Що ж тоді торік ремонтував Гройсман?
Як на мене, більше ям було тільки, коли зійшов сніг, може зараз поки що погода не така волога, зарікатися ні від чого не буду.