Всем Привет! Сегодня первый раз приехал во Львов за рулём... после дня езды по городу не смог не залезть в Интернет и не найти тему Львовских дорог. Я сам из Киева, немного ездил по Украине, Беларусии, всегда думал что лучше за рулём не ехать на восток. У меня родственники в донецкой области, перед поездкой туда я очень долго решаю своим ходом ехать или нет. Очень люблю 3 города на Украине, ну не только 3 конечно, это первые в моём списке: Киев, Львов и Одесса, с порядком в общем не определился Господа, Пані та Панове, состояние городских дорог Львова просто не в какие рамки не вписывается, полная разруха!!! хуже чем на Донбасе, где шахты не работают и финансировать нечем. К сожалению, проехав по Львовской области (Моршин, Трускавец) я понял что там разруха дорог еще больше. Они - городские власти полностью отвечают за состояние дорог в городе. Именно городские власти распоряжаются бюджетом который пополняется и за счёт "евро" штрафов которые мы платим. Если мы платим "евро" штрафы, не говоря уже о "евро" ценах на всё остальное, почему они не справляются со своимим "евро" обязанностями в отношении качества дорог!? Если продолжать молчать и сопеть в две дырочки ничего не изменится, чиновники будут тупо продолжать пилить бюджеты, греть задницы на тёплых комфортных местах и брать взятки. Самые креативные их дела они делают утром толстой кишкой. Их нужно заставлять шевелиться, мотивировать. Нет мотивации - нет результата. Мы виноваты в том, что позволяем с собой так обращаться. Молчание, как мы уже увидели на практике, ни к чему не приводит. Какие есть механизмы? Битие витрин, палатки, майданы - не эффективно. Слава Богу есть Законы и Суды всё таки работают (лично убедился по делу с депозитами). Читаем правила Дорожного Движения, которые нам так часто цитируют инспектора ГАИ: http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1306-2001-%EF&p=1237933791625952 2.12. Власник транспортного засобу має право: а) довіряти в установленому порядку користування і розпорядження транспортним засобом іншій особі; б) на відшкодування витрат у разі надання транспортного засобу працівникам міліції та органу охорони здоров'я згідно з пунктом 2.7 цих Правил; в) на відшкодування збитків, завданих унаслідок невідповідності стану автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів вимогам безпеки дорожнього руху; г) на безпечні та зручні умови для руху; { Пункт 2.12 доповнено підпунктом "г" згідно з Постановою КМ N 263 ( 263-2007-п ) від 21.02.2007 } Как вариант, собравшись на данном форуме, составить коллективный Иск в Суд, предварительно договорившись с адвокатом который займётся тонкостями. В качестве вознаграждения адвоката: процент от ущерба или скинуться всем вместе на адвоката. Ссылки по теме: 1. http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=12226 2. http://www.autocentre.ua/ac/Practice/Roads/8136.html 3. http://www.segodnya.ua/oldarchive/c2256713004f33f5c2256e65004251ac.html Что скажете? С уважением, Серг ПС: Если кто-то уже занимался подготовкой Иска по данному делу в электронном виде, выложите, пожалуйста, на форуме для всеобщего пользования.
Та шо ви таке кажете, ми європейська столиця України. Ми крокуємо з Європою нога в ногу. Ми вже майже вирішили проблеми памятників ... якою методою краще їх з постаментів зносити. Наші дороги - самі самопомічні і демократичні на західній Україні: http://zik.com.ua/ua/news/2009/04/17/177854 Хіба шось не так з дорогами ? Фіра нормально по дорогам йде ...
а це наперне я вас бачила коли Ви по науковій "гуляли". я ше тоді здивувалась, репортери? невже щось таки тай почнеться вирішуватись з тими дорогами. пройшло декілька днів, може тижнів. вчора їду по науковій і бачу що її перекрили, але ще руху на рахунок ремонту нема, але це питання часу. а і ще одна приємна новина. в неділю їхала по левандівському мості, він вже відкритий. але не знаю чи то тільки на паску його відкрили, чи назавжди бо там ще купа техніки і ще одна полоса не зроблена. чудасія. пів року часу і не зробити моста, забилам би
коли-то купив казету і там критично висміювали наші дороги зі всіх сторін. Стаття, як стаття... втворив іншу сторінку, а там описували, жи їдну пані пограбували, точніше - її помешкання, що знаходиться у Винниках. У тій статті зазначалося, що з хати злодії винесли злитки золота та надзвичайно дорогі камені, а ще гроші. Грошей, видно було немало, бо пані так і не назвала суми (видно зі скромності). Вкінці статті написали, що та пані раніше було начальником автодору, от не пригадую... чи то Львова, чи Львівщини. Видно, ця частина діяльності дуже прибуткова - всі діляться. Цікаво, скільки відсотків виділених грошей на дороги, йде на дороги? Думаю, процентів 10, не більше....
може так не можна казати, але я рада що цю пані пограбували. адже не даремно існує прикзка легко прийшло і легко пішло.
«Opel» загубив колесо в одній із львівських ям: затор стоїть другий день поспіль На кільцевій, навпроти розгу вулиць Кульпарківської та Володимира Великого водій «Opel Meriva» потрапив у каналізаційний сток і «залишив» коло від свого автомобіля. http://auto.portal.lviv.ua/news/2009/04/25/130006.html
Так... та ямка там вже купу років... І щоразу все глибша і глибша... Видать дойшла до необхідної кондиції...
Суперські фото. Нещодавно була на селах Вінничини. Так от наші дороги мають побратима - Тернопільську область - об"їзна один в один по вибоїнах! Проте їдучи найзабитішими дорогами Хмельницької та Вінницької областей, починаєш розуміти, що навіть в Україні дороги робити вміють...Як я їм заздрю. У Вінниці є правда логічне пояснення - якщо не помиляюсь мер має свій автодорожний завод. Щось таке. Але як ця спеціалізація помітна в якості. Може і нам пора обирати політиків -спеців в якомусь напрямку хоч...
я завжди знала, що мушу її об*їхати, а то після недавнього ремонту прикинула, що можна в принципі помаленьку через неї переїзжати. то я собі запам*ятала, але не їздила там тижні два. ото минулого тижня так ловкенько спробувала проїхати... ліпше б я того не робила... а потім оце повідомлення - мабуть так само вліпашився водій, думаючи, що після ремонту ситуація покращилась
А я вчора "вліпашилась" по вул. Тунельній у вибоїнище! І ще натішитись не можу вул. Дж Вашингтона.. А враховуючи, що там знаходиться пологовий, допускаю, що породілі можуть народити вже на під"їзді по дорозі, якої як такої і нема в тому напрямку...
На вул. Б.Хмелницького в районі ст. Підзамче проводять ямковий ремонт. Так там є такі місця де на площі 20-30 м2 вирізають 80% покриття і залишають 20% клаптиками ~50х50 см - але замінити вже всіх 100% ділянки нікому не приходить в голову
Нещодавно один з депутатів мені не для преси розповів, щоб стати начальником в львівській міській раді по департаменту з реконструкції доріг, потрібно дати хабар в сумі 200 тис. $., зате ця сума "відбивається" за три місяці...
Там хоч ямковий... в нас на Чупринки - смольно-засипковий... Вся дорога (біля Лісотеху) і тротуар в тому щасті... На капці за один прохід стільки бонусного каміння налипає, жи можна хатину збудувати...
вчора по тел. бачила як в Києві розкрили підпільний конвертаційний центр, який займався який займався відмиванням грошей, які були призначені на ремонт доріг. а скільки таких центрів ше існує???? які діляться з владою і просто розкрадають все що можна і незя...
Якщо почнуть робити дороги так як треба то тоді: 1. через шо будуть наступні роки відмивати гроші. 2. ти м же майстрам шо її робили небуде роботи а відповідно небуде і грошей... а + ше те шо деякі особливо віддалені дороги роблять під заказ......тому вигода їм всім !
Доброго дня шановні форумчани! Західноукраїнський медіа центр знімає документальний фільм про стан українських доргі "Бездорожня карта України". Шукаємо людину, яка готова розповісти, як пошкодила своє авто, або втрапила в аварію через поганий стан львівських доріг, і готова розповісти про свій випадок на камеру.
то про ту що через Тернопіль? а чого туди пхатись? там як мінімум три засади продавців полосатої ковбаси сидить ще. Якщо їхати зі Львова, краще повернути наліво перед Тернополем (на Білу) і по нормальній дорозі впираєтесь в збаразьку дорогу. Направо, три світлофори і Ви на кільці. Після кільця не газувати, тому що ще кілометр до знаку (закінч. Тернопіль) і там (біля самого знаку) постійно продають ту ж полосату ковбаску. Дорого-о-о. тільки львівських? минулого року на Пасху зїздив до тещі (за Хмельницьком). Чотири колеса в яйце. Три ковпаки підібрав, четвертого не знайшов (загубив вночі , згорба біля кущів). А взагалі цього року трохи здивований . Кожного року була ситуація- першими дорогу ремонтувала хмельницька область (практично до Пасхи ями заліплені), другими тернопільська, а вже на осінь львівська. Цієї весни львівська в тому напрямку вже підтесана і підсипана, тернопільська - ремонтує чотириполоску перед Озерною ( її не так давно побудували) методом дешевого насипання дрібного гравію по всій ширині (хоча на вїзді в Тернопіль не помітив нових будок "Автоскло"), а в хмельницькій- на волочиському "БАМі" ще кіт не валявся
Скоро ще одна львівська вулиця стане схожою на хутірну дорогу... А саме пл. Д. Галицького (Пожежна служба - ляльковий театр). Там теж вирішили, що добротна австрійська бруківка на цій дорозі є лишньою і тепер її активно забирають...залишаючи натомість нерівну грунтову поверхню...Паскудство. Видно якомусь чиновнику забракло бруківочки для облаштування свого подвір'я. А Львів і його мешканці? Та йому "до лампочки".
Щоб якісно замінити 100%, треба взяти до уваги, що під "горбатим" асфальтом не менш "горбата" бруківка. Ясна річ, що капітальний ремонт вулиці - не на 1 день, тож обмежуються ямковим ремонтом. Доречі, ЄБРР погодився виділити гроші на капітальний ремонт вулиць, по яких їздять трамваї 2, 6, тож вул. Хмельницького зроблять гарненько, питання тільки в часі. Там будуть вкладати плити під безшумну трамвайну колію, тож частина бруківки виявиться "зайвою".
Це і на краще, там поставлють плити. Машиної їздити стане зручніше... а то тре капу вдягати шоб по деяким вулицям їздити. Вважаю шо бруківка може залишитися тіки в іторичній частині міста (пл.Ринок і прилегле)