І я також... Часу не вистачає катастрофично. І що? Я індиго? Ось тут стверджують, що так: Результат: "Индиго" Подробнее: Поздравляем!!!!Вы Индиго!!! Ваши показатели: Коэффици*ент распознавания импульса=89-100%** Суммарный показатель интуиционного восприятия=4 Але на мою думку це щось на кшталт казок про експерименти КДБ, божевільних учених та нових людей яких вони створили... Які й зараз живуть поміж нас. Острів доктора Моро, блин. з.і. Часу не вистачає через те що багато чого захоплює мене... Гітара (електро, класична та акустична), мови, мото, скайдайвінг, хочу йти вчитися малювати... але бракує часу. дуже бракує.
Поздравляем!!!!Вы Индиго!!! Ваши показатели: Коэффици*ент распознавания импульса=89-100%=^B** Суммарный показатель интуиционного восприятия=4 =^B* Прочитать об этом более подробно и обсудить этот вопрос вы можете в специализированной группе: http://vkont*akte.ru*/club1467720* Маячня! Виходить що ціла країна людей-індиго. Один одного ніхто не слухає. Кожний живе тільки по своїм правилам. Всі все знають. Хоча....Судячи по Україні, то є правда.
Дивна ви людина... Хто показує себе і говорить про себе? Люди пройшли тест і просто поділилися результатами, та й усього. Хто кричить: я обдарований, я геній?
Кожна дитина обдарована. (Я не кажу про відхилення на кшалт дитина-рентген, телепат та інше.) Все жалежить від відношення до дитини. В більшості це намагання батьків та суспільства закласти якісь норми поведінки, знань. Точніше сказати, примусово написати план поведінки на майбутнє життя. І ось виходить, що майбутній Енштейн займається живописом а майбутній Гюго ядерною фізикою. У нас дуже застаріла система виховання. Вона розрахована на виховання норм поведінки а не на різносторонній розвиток. Так звані діти-індиго в більшій мірі виявляються в сім'ях де біль-меньш ліберальний погляд на виховання. Де нема подавлення поведінки дітей авторитетом старших членів сім'ї. Де до дитини з самого народження відношення як до особистості. І мені дуже приємно, що таких сімей з кожним роком стає більше.
Це еволюція... Колись бути таким визначало бути обдаруванним, а сьогодні це визначає, що ти - нормальна людина. Люди які виросли в СРСР дуже часто вважають, що знання мов - це щось таке незвичайне, але сучасні люди знають, що англійська вже необхідна і її всі знають. Перше питання, яке я дуже часто чую коли говорю, що хочу вчити італійську, вчу українську... а чому не англійську? І вони дуже часто не очікують відповіді, що я їй вже розмовляю і не треба її вчити - треба їй користуватися. Це тільки один приклад. Є можливості та бажання - людина вчиться. Не зовсім за темою, але дуже близько:
Не завжди. Знаю сім"ю, де теж росте дитина-індіго. Хлопчина досить специфічний, в 5 років сам включав компутер , запускав фотошоп і міг там малювати, знав букви і на клавіатурі набирав простенькі слова, про комп. іри взагалі мовчу. Але дитина абсолютно неадекватна в звичному спілкуванні, і ідучи в школу не вмів малювати на папері, і писати звичним способом. До школи адаптовувася дуже довго, зараз в 4 класі, але друзів як таких в нього немає. Це результат не стільки виховання, як його відсутності. Батьки програмісти, з малим з 1,5 року нянька, спосіб зайняти дитину - включити телевізор або комп, живого спілкування мінімум. Коли в малого в школі з"явились серйозні проблеми, батьки вирішили що це тому що в них дитина індіго, а не результат дуже одностороннього розвитку.
Знаете, например, у цыганских детей, воспитанием которых тоже никто не занимается, таких проблем нет. Не в этом дело. У меня ребенок имеет феноменальную память и лингвистические способности, учит англ., нем., фр.+укр.и рус. Прекрасно успевает по всем школьным предметам (причем учиться может только индивидуально) + музыка, компьютерная школа, моделирование, секция. При этом у нас большие проблемы со сверстниками, с социумом вообще. Как пишут, это характерно для индиго. Хорошо, что я не стала верить в эти сказки про индиго, кристаллов и пр. У ребенка аутичный тип развития. Причем характеристика высокофункциональных аутистов и индиго - зеркальное отражение друг друга. Аутизм связан с понижением иммунитета. А это связано со всеми минусами, которые приносит нам цивилизация, начиная с экологии. Посмотрите, сколько сейчас гиперактивных детей, намного больше, чем раньше. Это тоже из аутичного спектра. Возможно, из этих детей сильнейшие приспособятся к изменившимся условиям существования и это тоже своего рода эволюция. Лично мне от этого не легче. Я давала линки, как работают и лечат таких детей в другой теме. Если Ваши знакомые заинтересуются, могу поделиться. Кстати, именно у программистов зачастую появляются такие дети.
то по-їхньому дитина індіго...? я знаю дитя, щодо якого в мене дійсно виникають думки, що він індіго... бо компютер включав в 1 з чимось рік... звичайно не знав що там ще робити... але бігав за братиком і просив щоб той включив паф-паф (чи подібні звуки).. той брав його на коліна і просив натискати котрусь одну кнопочку або просто сам грав, а дитині коментував... добре, що в них компютера нема і як бавляться, то десь в гостях.. а з мобільним, то взагалі десь в років півтора-два міг набрати когось на телефоні і позвонити.. ну наприклад через клавішу швидкого виклику і полялякати...
Вданному випадку мала на увазі швидше брак живого спілкування Не зацікавляться , вони знайшли для себе достатьо пояснень якраз в теорії індіго, ще й дитиніу в тому з напрямку "програмують". От млін, а я і не знала що в мене молодша теж індіго . Ну принаймні телевізор включає, прорами теж переключає, пульти від ДВД і телевізора чітко розрізняє, з телефоном то взагалі атас, з мого мобільного теж пару раз вже "дзвонила" . А якзо серйозно, то не бачу в тому нічого особливого, дитна мавпує буквально все що бачить, особливо за старшою сестрою. Об"єктивно наші діти мають більший доступ до комп. технологій і техніки ніж ми свій час, це природний процес, а не якась особливість .
знаю ... що маєте на увазі? як її сприймають навколишні,так? ну коли була зовсім маленькою, то всі були в захваті "вау, в 4 роки знати напам'ять цілу поему такого-то" чи " ого, навіщо їй школа (в 6 років) якщо вона вже вміє не тільки читати-писати-рахувати, але й базову частину німецької мови"... в початковій школі між дітьми було "всьо окей", бо вчитель не виділяв її серед інших типу "во як треба, а не так я ви тупі", а просто більш складніші давав завдання... деякі проблєми почалися в "дорослій" школі, та й то завдяки більше батькам і вчителям. Батькам - бо певно "завидки почали брати" от вони і говорили вдома, а діти то слухали і переносили в життя. Вчителям - бо теж в певній мірі "завидки", як то батьки за неї не просять-не ходять-не носять, а вона сама встигає всюди та ше й деколи (німецька, історія,...) знає більше, ніж вони викладають дітям... потім серед дітей всупереч всьому навпаки появився авторитет то тієї дитини (бо діти не фальшиві), бо всі бачили, що оцінки заробляє чесно, веде себе не зверхньо, завше може допомогти (порадою, підказкою), хоча є і недоброзичливці...
Нірванко, Аліас! Думаю всі форумляни погодяться, що ви особливі дівчата, тому той результат видно оначає щось покруче індіго або якщо брати до уваги, що всі люди індіго(тобто звичайні), то ви таронсо(особливі)
ну ще дитина моїх знайомих має інші ознаки індіго - пізніше говорить ніж інші діти.. з року розумів про що говорять дорослі, бо реагував... вони при ньому щось сказали, наприклад розказали гостям, як той сьогодні під музику витанцьовував, а він почувши, міг завстидатись і вибігти з кімнати... дуже серйозно дивиться, тобто поглядом дорослого, ще з пелюшок, довгий час говорив не те що своєю мовою як кожна дитина, а реально французькою, іноді німецькою... не конкретні слова, а вимова, побудова слів... потім коли вже трохи навчився української переробляв слова, додавав французьке закінчення... також раз видав таке... в садочку було свято - віршики, хороводи, пісеньки... йому віршика не дали, бо ще б не зміг його відтворити... ізюминка в тому, що батьків закрили за ширмою, щоб діти їх не бачили, а ті там тихенько сиділи і підглядали чи як... (робили то з метою щоб діти не встидалися і не побігли кожне до своїх батьків)... так от всі діти бавляться і нічого не підозрюють, а малий весь час дивився в бік, де сиділи сховані батьки, а раз навіть туди побіг, але вихователька його перехопила і в хоровод затащила... і ще одна ознака індіго - невизнання авторитетів... як була в гостях в батьків дитяти, на нього прикрикнув дядько(якого всі діти або бояться, або просто мінімум слухаються), бо неслухняний малий... той навіть бровою не повів... я ще такого не бачила.. ото якраз начиталася того всього і в стількох знайомих мені дітях бачу риси індіго, а до мами самого дивовижного напевно завітаю в гості і розкажу про індіго...
Може просто мало дітей ще бачили . Я бачила, в реально гіперактивної дитини, не глухий точно, але нуль реакції ні на своїх батьків, ні на чужих людей, дійсно більше схоже на , бо аж дивно наскільки дитина не реагує на зовнішній вплив. Ну нічого дивного не бачу, взагалі то діти більш спостережливі, та й людей краще відчувають. З цим згідна на 100 %.
не спорю, що зараз багато особливих дітей... ...але чомусь група з 20 дітей бавилася собі, а лише він помітив...