Та при чому тут совок, Самойловичу? Суд Лінча навіть в Німеччині не вітається. Ви незадоволені парковкою автівки - пишіть заяву в міліцію, звертайтеся! Хто вам заважає? Чи вважаєте, що самосуд - це вершина демократії? А в суді буде просто: водія штрафануть за неправильну парковку, а вас - за пошкодження чужого майна з компенсацією, плюс хуліганство. От і всі будуть задоволені. ---------- Додано в 23:02 ---------- Попередній допис був написаний в 22:56 ---------- А як ви думаєте, як суд подивиться до свідомого створення ДТП?
Авто стоїть нерухомо, а трамвай рухається. Якщо водій трамваю рухає транспорт, то важко повірити, що він не бачив, чи нема нерухомого транспорту, тим більше, що авто ймовірно стоїть перед трамваєм. Ну а якщо в суді водій трамваю скаже: не побачив... то вже як вирок.
Який там лінч мих....Все просто - машина на ПІШОХІДНОМУ ПЕРЕХОДІ! Такого й в Гондурасі не побачиш. І з трамваєм просто, слухайте адміні. А ще простіше - кожен трамвайщик має фотік за 20 долярів, стоїть мурло на колії - робиться фотка і фіксується час, і всі спокійненько і без стресу чекають. А потім власнику приходить інфарктний рахунок за затримку руху і зрив графіку транспорту. Але про що ми говоримо, то ж країна Україна...
до чого тут бачив-небачив? Трамвай їде своїм курсом, колією, він спеціально на припарковані машини не полює і в сторону не звертає, щоб їм дзеркала повідламувати. А якщо воно на залізничній колії так запаркується, теж машиніст буде винен? Я б взагалі стальний ковш від бульдозера чіпляв на трамвай замість переднього бампера З шипами!
Якби у нас у країні була демократія та захист особист прав, - то таке можна було б утнути! Але, потім отой рагуль, чи бидло, як Ви висловились, прийде й "заламає" Вас.
Та можна і підірвати той джип, хто проти? Я нікого не захищаю. Але тре враховувати, що в суд прийде водій трамваю і водій джипа. І якщо у вазі транспорних засобів трамвай важчий, то грошовий мішок важчий у водія джипа. Я цілком припускаю, що суддя виненсе штраф 350 грн. за неправильну парковку для джипа, а шоферу трамваю, або скоріш ТТУ відшкодування нанесеної шкоди джипу.
Той, але це у тому випадку спрацює, якщо суддя повірить, що водій трамваю не мав іншого виходу, як влупити той джип. Якщо суддя зрозуміє, що водій трамваю лупанув стоячий транспорт, бо йому так хотілося - це вже інша справа. От якби джип підрізав трамвай, чи щось втнув в динаміці руху - питань нема. А джип мирно стояв, хоть з порушенням. Ще може рішення судді бути наступне: кожен ремонтує своє. Так колись суд вирішував, коли обоє одночасно порушували правила. Ясно, що водію трамваю тут вигідніше
Сьогодні стартує ініціатива "Сто 100впців для міста Львів" Детальніше - http://www.trotuar.lviv.ua/novyny/nashi-novyny/122-sto-100vptsiv-dlia-mista-lviv. Справді потрібна річ, адже дуже часто через припарковані на тротуарі авто доводиться іти по проїжджій частині чи протискатися між автом і будинками.
1. Флакончик аптечної зеленки (не розкоркований) 2. Круглий магніт - приклеїти до денця флакончика 3. Примагнітити на капот.
Не знаю, може я і неправий, але мені щось не дуже подобається така "Ініціатива", щоб збирати гроші в людей і встановлювати стовпці. Як водій є порушником, бо він не паркується згідно ПДР, так і ДАІ є порушником, бо воно є бездіяльним в тому, щоб контролювати таких водіїв... Я схильний більше до якихось ініціатив в напрямку того, щоб змусити ДАІ виконувати свої функції. Наприклад, провести якусь акцію, заблокувавши машинами прохід до обласного ДАІ, чи щось в тому роді...
Ще рік-два тому я теж так думав, але зараз розумію, що така позиція хоча і є логічною та ніби правильною, в наших українських, львівських умовах є відірваною від реалій. Не буде ДАІ зганяти авта з хідників, бо це треба або встати на місці і пильнувати шоб ніхто не паркувався, або чекати господаря аби скласти протокол. А якщо авто дорожче 50 тисяч доларів, то велика ймовірність шо ДАІшник буде післаний на три веселих. Пам"ятаєте, як журналісти викликали ДАІ щоб розібратися із запаркованою площею перед Оперним під час якоїсь гламурної дифіляди? Вони (менти) приїхали і ходили між тими машинами як обісрані і нічого не могли зробити, бо кожен мент боїться зачепити когось недоторканого і по дзвінку до начальства він буде звільнений завтра з роботи. Робота ж їхня полягає у наповненні кишень власних і забезпечення плану по наповненню кишень начальства. Не вигідно по тротуарах чергувати, вигідніше на трасі в кущах сидіти. А тому в таких умовах не лишається нічого, окрім як самоорганізуватися і вирішувати проблему самим. Власне, це зараз і відбувається в рамках даної ініціативи. І я вважаю, це суперово.