Думав по ходу спитаю , лiнь бyло шукати. А ті фармери то такі з фарм, на дверях траків писало звідки. Снігу в нас того року щось не дуже.Ні в місті , ні в горах , коли був на лижах.Там штучним позасипали. Трохи припорошить і все.
???? В яких інструкціях- українсько/російсько мовних.Вживають слово "свіжий"? В англомовних такого не має. Все що в мене в книжці до машини пише це- xDrive35i TwinPower Turbo in-line six-cylinder gasoline engine.Recommended premium grade. Слова fresh не має. Я знайшов відповідь на своє питання .The American Petroleum Institute recommends taking old gas to an approved disposal facility after, at most, two years of storage. 2 роки найдовше.
Згоден, але й пажерливі. Можливо в Америку потрапляють економічні, але Ленд Крузер 200 у нас просто п'є то паливо.
Прожерливі...ну так.Залежно з чим порівнювати. Тут люди сильно тим не переймаються коли йдеться про траки.На першому місці - надійність , потужність.Ціна страхівки.Бо на різні машини вона різна.А потім вже і вартість пального.Хто хоче щось більш потужне то купляє дізель .Тойоти дізеля тут не має.Є тільки GM , Ford , Dodge.
А мені впало до душі Вольво ХС90 з двигуном Т6, що недавно обновили. Хоча двигун там 2.0, але має при цьому 320 конячок і 400 Н М. Прада, ціна кусь-кусь.
Я сторонник японського автопрому.Мав Ніссана і кілька Тойот ,. Минулого серпня купих першого "європейця" BMW X3 нового , якщо не рахувати що колись давно мав старого Саба , який давав мені проблеми. Тепер подивлюся , бо маю 4 роки гарантії , то дастся чути.Будуть проблеми повернуся знову до японців.
Вольво ще коли було шведське (було давно) - було добре. Потім стало власністю Форда , теж ніби було непогане. А тепер власник якась китайська фірма і автомобіль є збірний.Від різних компаній різні складові. Незнаю чи ця конкретно модель ХС90 з двигуном Т6 , але якась мала трансмісію від GM.То десь після 70 тис км вони всі мали проблеми. Бо машина була затяжка для такої трансмісії