Зараз будують станції у тз. 2 фазі. Коло 30 тисяч роверів які покриють темно оранжеві частини. http://untappedcities.com/2014/01/28/how-citi-bike-could-expand-to-serve-low-income-new-yorkers/ Спочатку покрили багатші частини міста. Але в плани входить покриття решти окрім віддалених частин. Стейтен Айленд ніби у плани не входить. Помилився, Бронкс входить.
https://www.divvybikes.com/stations Я там тільки раз був і то проїздом. Тому слабо орієнтуюсь в місті. Виглядає що здебільшого перекритий центр.
http://en.velib.paris.fr/Stations-in-Paris В Парижі вони виходять аж у передмістя. Там програма щоправда старша десь із 2007 року.
Сьогодні провів інспекцію. Раніше не звертав увагу на кількість саме міських роверів. На око досить багато, десь коло 50%, решта приватні. При такій спекотній погоді кількісно теж немало. 5-6 на квартал за 1-3 хв. Це звичайно дуже приблизно і в одній ділянці міста. Так-що програма працює. Колись в Амстердамі їздив виключно роверами. Навіть узимку. Але там доріжки були усюди. Мав тільки одну аварію коли задивився на півня обабіч дроги і вдарився в стовп. В Н.Й. доріжок донедавна не було і було відносно небезпечно. Я перестав їздити десь років 18-20 назад коли мій ровер поцупили бо я його необачно замкнув. Новий не купував. Але зараз виглядає що умови набагато кращі. Міські ровери непогані але це не старі амстердамські. Ті, особливо дамські, це машини. Можна було з бруківки на бордюр заскочити на повній швидкості без будь-яких проблем. І вгору вони їхали дуже легко. В дамських колеса більші і на них високо сидиш. Зараз такі високі велосипеди не дуже десь роблять. Міські в НЙ якась форма гірського типу, низенька. Досить громіздка і з якоюсь електронікою. Не знаю, може придбаю річний квиток. Подивлюсь...
Не слідкую за граматикою,а поставив за смисл і ваші повчання,якщо ви побачили ,то гілка називаєтся чому....а не вшановлення памяті хлопця,ось ми і обговорюємо чому
Людяність повинна бути незалежно від назви гілки. Та якщо її нема, то вже не навчиш. Не варто розкидатись такими назвами як бидло, відносно до людей, яких Ви не знаєте. Бо Вас самого можуть врахувати за бидло. Той хлопець був для когось близькою і коханою людиною. Щодо причин - звичайно ж, обережність потрібна бути. Але дивує впевненість деяких людей, які гадають що від них, або їх розмірковувань залежать питання народження та смерті. Молодими люди вмирали навіть в ті часи, коли не було ні роверів, ні маршруток. Тому особисто моє "чому" відносилось до питання чому Господь прибирає молодих, здорових людей, у яких попереду майбутнє. А які для того інструменти використовує - чи то ДТП, чи то рак, чи то несподівано цегла на голову Колись у Харкові загинула молода дівчина. Вона йшла по вулиці і її вбила бурулька - то вже другорядне. Хотіла ще трохи додати щодо Вашого зловживання негативними оцінками, та щось мені цього разу ліниво вибачайте