Чистилище

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем Yur, 6 чер 2010.

  1. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    А ось що написаноу пыдрядковому перекладі
    Он сказал
    aйtТ,
    ему,
    ѓAm®n
    Истинно
    soi
    тебе
    lЎgv,
    говорю,
    s®meron
    сегодня
    metѓ
    со
    ¤moи
    Мной
    ¦sъ
    будешь
    ¤n
    в


    paradeЫsД.
    раю.
    Цікаво чому перекладач навмисно ставить слово сьогодні ,як омога далі від сліів кажу тобі?
     
  2. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    :gamer:от нечемний, нє? тільки до граматики воно немає жодного відношення, нє?
     
  3. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Якою мовою говорив Ісус? якою мовою написаний Новий Завіт? Я хіба не наводив вираз
    кажу сьогодні із Старого Завіту?7
     
  4. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Авжеж, і далеко не в одному своєму пості. Ви раніше мені купу сміття і насмішок на голову висипали своїми доводами, що після смерті одразу є і рай, і пекло і чистилище, і найбільше при цьому спиралися на притчу про багатого і Лазара, де я втомилася пояснювати, що це ПРИТЧА, де йшлася мова не про реальні події які мали місце в історії, а як символіка про МАЙБУТНІ події.
    Вам було достатньо лише одного пояснення якогось священика (одного з повадирів - Іванів Сусаніних), аби тут зараз вибачитись. Тепер виходить, що одразу після смерті є два місця: чистилище і темінь (СІЗО). А про що це говорить? Що вами рухає не здоровий глузд, а сліпий фанатизм, сліпа віра у конфесію. То який сенс з вами полемізувати, коли ви не керуєтесь здоровим глуздом? У контексті цього випадку хочу задати вам таке питання:
    Якщо завтра вам інший священик приміром скаже, що попередній священик був неправий, і що (наприклад) після смерті є і чистилище, і рай. і пекло, і що одразу після смерті Бог судить кожного попереднім індивідуальним судом, визначаючи місце кожного (рай, пекло, чистилище), а потім в кінці світу вже повторює суд - як остаточний Суд, то ви Миху, знову відмовитесь від свого сьогоднішнього розуміння і сліпо приймете змодельоване мною подібне пояснення?
     
  5. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Яке то має значення?


    Вираз, який вживав Ісус та ще й з Старого Завіту?

    Ще не наводили. Ризикніть!

    ---------- Додано в 14:39 ---------- Попередній допис був написаний в 14:36 ----------

    А давайте без тої гнилої водички, га? Маєте заперечення - давайте по суті.

    ---------- Додано в 14:40 ---------- Попередній допис був написаний в 14:39 ----------

    Ви сумніваєтесь, що сьогодні вже є Царство Небесне?
     
  6. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Ви мене не відволікайте. На всякий випадок відповім. Царство Небесне може вже існувати як небесне правління на небі чи Царство у серці людини (Рим.14:17).
    Я ж кажу про місцеперебування душ одразу після смерті. До недавнього часу у вашому розумінні таких місць було ТРИ (рай, пекло, чистилище), тепер (з пояснень священика) ДВА (чистилище, темінь). Отож:
    Якщо завтра вам інший священик приміром скаже, що попередній священик був неправий, і що (наприклад) після смерті є і чистилище, і рай. і пекло, і що одразу після смерті Бог судить кожного попереднім індивідуальним судом, визначаючи місце кожного (рай, пекло, чистилище), а потім в кінці світу вже повторює суд - як остаточний Суд, то ви Миху, знову відмовитесь від свого сьогоднішнього розуміння і сліпо приймете змодельоване мною подібне пояснення?
    Не викручуйтесь як вужик від відповіді, демонструючи свою сліпу католицьку упередженість, тоді і буде без "гнилої водички". Чекаю на відповідь.
     
    Останнє редагування: 5 жов 2010
  7. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Даяно, ви б краще по суті питання писали, а не про те, мов "що буде, якщо".

    ---------- Додано в 15:56 ---------- Попередній допис був написаний в 15:36 ----------

    Даяно, я намагаюся свою думку з тих чи інших питань узгоджувати з вченням церкви. І то лиш для вас є сліпо, але для мільйонів прихожан то не є сліпо, то є свідомий вибір. Вчення церкви є постійне, вистраждане часом. А думка однієї людини, навіть якщо вона від своєї гордості думає, що вона є правдива, як саме Писання, приречене на самообман. Тому покладатися у духовних питаннях лиш на себе, то і є, що ви називаєте, сліпа віра.
     
  8. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    А я і пишу по суті. До цього часу ви мені суперечили, аби лиш суперечити, проявляючи свій релігійний фанатизм. Сьогодні ви змінили погляд. То який смисл вам тут полемізувати , а мені відповідати на ваші питання. Тоді не смійтеся ніколи з аргументів, які потім можете визнати. Ви ж не керуєтесь здоровим глуздом і готові в будь-який час міняти переконання, лишень би вони були з будь-якого католицького джерела. Я розумію, що ви у питаннях віри сліпець, якого за руку повинен вести якийсь Іван Сусанін (порівняйте Гал.1:8; Дії 17:11) , але ЦЕ ХІБА НЕ СТОСУЄТЬСЯ СУТІ НАШОЇ ПОЛЕМІКИ? В конкретному випадку це стосується СУТІ ПИТАННЯ: ПЕРЕБУВАННЯ ЛЮДСЬКИХ ДУШ ПІСЛЯ СМЕРТІ. Для того аби продовжувати полеміку, мені принаймні цікаво,- скільки разів ви ще (круть-верть) спроможні кардинально міняти свою аргументацію. Бо ви далі знову будете сміятися з моїх аргументів, а потім напишете "вибачте, я помилявся, мені сказав один священик, що ..."
    Отож, дуже-дуже прошу відповісти на питання, без якого немає сенсу спілкуватися з людьми "на автоматі":
    Якщо завтра вам інший священик приміром скаже, що попередній священик був неправий, і що (наприклад) після смерті є і чистилище, і рай. і пекло, і що одразу після смерті Бог судить кожного попереднім індивідуальним судом, визначаючи місце кожного (рай, пекло, чистилище), а потім в кінці світу вже повторює суд - як остаточний Суд, то ви Миху, знову відмовитесь від свого сьогоднішнього розуміння і сліпо приймете змодельоване мною подібне пояснення?

    Хочете інакше формулювання питання, щоб для вас це більше відповідало поняттю "по суті?" Ок. Задаю питання:
    Як ви ставитеся до такого змодельованого мною у католицькому дусі вчення: Після смерті є і чистилище, і рай. і пекло, і одразу після смерті Бог судить кожного попереднім індивідуальним судом, визначаючи місце кожного (рай, пекло, чистилище), а потім в кінці світу ще раз повторює суд - як остаточний Суд.
     
    Останнє редагування: 5 жов 2010
  9. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Зміна переконання - не є критерієм керування здоровим/нездоровим глуздом.
    Бо якщо зміна критерію йде до істини, то чим то зле?
     
  10. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Ісус говорив ще про Авраамове лоно куди потрапив Лазар, а це не темінь і не чистилище, там немає скреготу зубів і Лазар не терпить жодних мук. Лазар записаний в книзі життя, тому Ісус називає його по імені, багач є без імені. Це місце не є небом, бо не було ще воскресіння, але там перебувають праведники.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Вас ці фантазії ще не втомили?
     
  12. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    А я задам вам зустрічне запитання: якщо завтра ви побачите, що ви помилялися у твердженнях, що були вчора, що ви будете робити? Невже стрілятися?

    ---------- Додано в 16:12 ---------- Попередній допис був написаний в 16:09 ----------

    Сергію, то і є ваша мудра думка? Або говоріть по суті, або краще мовчіть.
     
  13. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    І що ж таке Лоно Авраамове? То скільки є місць у які люди ОДРАЗУ потрапляють після смерті. Перелічіть. У КЦ з цього приводу, зважаючи на великий досвід спілкувань з померлими, має бути обширна відповідь.
     
    Останнє редагування: 5 жов 2010
  14. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Покищо я помітив що католики відчайдушно намагаються повязати своє вчення з білією, але виходить це якось кострубато-)))).
     
  15. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Та нічого ви не бачите, у ваз пов'язка на очах. Вам сказали, і цього достатньо. І ви навели сьогодні такий приклад, а мені цікаво - коли ви знову щось інше "побачите".

    Як ви ставитеся до такого змодельованого мною у католицькому дусі вчення: Після смерті є і чистилище, і рай. і пекло, і одразу після смерті Бог судить кожного попереднім індивідуальним судом, визначаючи місце кожного (рай, пекло, чистилище), а потім в кінці світу ще раз повторює суд - як остаточний Суд.
     
  16. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Цікаве зауваження. Авраамове лоно...
    Я думаю, щоб у тому розібратися, одними цитатами не обійтися. Тут потрібні теологи, які грунтовно і різносторонньо вивчають кожну главу у Біблії. А не так, з бухти-барахти.

    ---------- Додано в 16:27 ---------- Попередній допис був написаний в 16:26 ----------

    Знову водичка.
    А коли будуть пояснення? Звідки повиходили мертві і куди вони пішли?
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Пояснення було. Я ще раз на нього спеціально для вас відповім після вашої відповіді, від якої ви, викручуючись, як вужик, втікаєте:
    Як ви ставитеся до такого змодельованого мною у католицькому дусі вчення: Після смерті є і чистилище, і рай. і пекло, і одразу після смерті Бог судить кожного попереднім індивідуальним судом, визначаючи місце кожного (рай, пекло, чистилище), а потім в кінці світу ще раз повторює суд - як остаточний Суд.
     
  18. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Яке то має значення, як я ставлюся?
    Ви маєте наувазі, чи таке схвалюю?
     
  19. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Авжеж, чи схвалюєте змодельоване мною приблизно у католицькому дусі вчення про два Божих суди: попередній, приватний (де душі відправляються до трьох місць: рай, чистилище, пекло) і повторний, остаточний Суд - під час Судного дня.

    ---------- Додано в 16:41 ---------- Попередній допис був написаний в 16:33 ----------

    У чому заминка? Консультації з якимось Іваном Сусаніним?
     
  20. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    А я помітив, що тема називається Чистилище, а ви флудите.
     
а де твій аватар? :)