мінералка - для дуже старих авто з велиииким пробігом використовується перед тим як продати для того щоб доїхати до авторинку - треба наливати мінералку напвсинтетика це якщо сам хочеш їздити на авто з веееелиииикиииим пробігом синтетика для всіх нормальнх авто особисто я вірю тільки в дороге масло більше 370 грн за стандартну каністру ( 3 чи 4 літра ?) тобто від 120-150 грн за літр . із таких масел: 1) місце PROFESSIONAL HUNDERT без парафіну https://www.youtube.com/watch?v=k5R3ICOWJx0 2) Fosser або ARAL масло підбирається по допускам , тобто в інструкції на авто має писати допуск масла окреме число індекс так сказати вот цей індекс має співпадати з тим який на каністрі з маслом. справжнє масло повинне мати омиваючу функцію - користоване масло при злитті не повинно забрудньювати руку брудом на руцці може залишитися тільки масло, а не бруд. Ніколи не використовуйте промивки , одразу заливайте нормальне масло, а потім знову зміните тим самим нормальним. Масло треба замінювати не по рекламі масла , а так як вказано в інструкції до авто, пофігу що масло розрекламоване на більший пробіг - головне інструкція авто.
Вау, яка спецiалiста, а скiльки допускiв та специфiкацiй i вiд кого мое то-то нiмечьке Профешiнл Хандерт?!)
То навіщо заморочуватись різницею між мінеральним і синтетичним? Там в сервісну книжку глянуть, поміняють на те що треба і фільтр в подарунок дадуть...
встановлять а не дадуть Так і тут контролювати треба ... . Бо от стоматолог ставить пломбу за 15 хв ... а насправді на це має йти 45 хв МІНІМУМ - значить порушена технологія встановлення пломби - не треба бути лікарем ( механіком) щоб зрозуміти прості істини.
Правильно кажуть, все залежить від потреби (яка машина, який пробіг, рік випуску). Не можна от так взяти і просто порівняти. Яле звичайно синтетику використовує більшість водіїв.
Цікаве порівняння У меня KIA Cee'd бензин 73 000 пробігу. Ну який результат... щоб їздило і нормально було. Не вилізло, щоб боком...
Та хіба це пробіг)))) Тут синтетика вам потрібна, без жодних сумнівів. Щоправда треба дивитись на допуски, оскільки я знаю що у корейців/японців вони якісь особливі...
Блін, точно! Дякую. Виявляється у них якась особлива система якості API SN/ILSAC GF-5 (це те що я прогуглив). От і шукай масло тепер.
Ну не варто опускати руки))) Не все так погано. Одразу можу порадити вже згадуване тут G-Energy. Для корейців - це справді одне з найкращих!
Точно можу сказати за їх масло Far East 5W-30. Це масло заливає мій кум, а в нього креець. Він нахвалював його дуже. Але методом простого "гуглення" раджу вам самостійно подивитись на їх сайті http://gazpromneft-oil.com/clients/gpn.nsf/all/m03-01-01
Корейські виробники для експлуатації в Кореї ллють ZIC 5W30. Що ллють офіціали в Арапії - мені невідомо. Українські офіційні СТО пропонують на вибір: ZIC, Shell Helix Ultra 5W30 і 5W40 - кожна юрособа - своє. І більшість власників гарантійних корейських авто саме за цим критерієм вибирають де робити планові ТО. Я ллю Shell 5W40 синтетику, причому роблю проміжну міжсервісну заміну в неофіціалів. Головне - щоби фільтр був "рідний". І всім раджу: усі ми експлуатуємо автівки у "важких умовах". Більшість присадок ефективно діють протягом 6 місяців / 5 тис км.
Якби ще кум розібрав двигун і подивився результат роботи на цьому маслі то тоді ще можна щось радити. А так взагалі результат роботи двигуна на маслі видно через 30-40 тис км і то не завжди.... тобто через три чотири роки. Так що не не є добре радити масло комусь не будучи спеціалістом, хіба що це скрита реклама.
Цікава і вічна тема. Все - в лапках, звісно. Якщо хтось не знає, що означають цифри у марці масла, наприклад 0w-40, або не знає що таке GF, API, SL, SM - щира порада: їдьте на СТО, нехай Вам там замінять. Не партесь. Або починайте вивчення з цих цифр та букв. В неті інформації аж забагато. ... Ну а ті, що орієнтуються, що воно таке - питань "Яке масло заливати" не здають. Критерії по важливості: 1. Головне, щоб не контрафакт!!! Оптимально - куплене в офіційного дистрибутора. Тільки не в того, в якого табличка на гаражі висить: "Шелл" чи "Мобіл", а в того, який є на сайті виробника масла. 2. Те, що рекомендує виробник автомобіля! Причому, як по цифрових індексах, так і по допусках. Особисто я стикався з тим (правда, мова про коробку), що механізм на рідному GF-4 краще працював ніж на новішому чи пак, крутішому GF-5 (в'язкість і т.п. - одинакові). 3. З врахуванням стану двигуна та витрат масла: Хw-20, -30, -40 і т.д. 4. Бренд виробника. Причому, слід врахувати, що відомі бренди мають більше підробок. Ну і ті, хто зрозумів все написане і все знає про класифікації - можна заглибитись у фізико-хімічні показники кожного масла, кожного виробника, підбираючи їх з врахуванням температур та процесів у камері згоряння вже КОНКРЕТНО ВАШОГО двигуна. Правда, як тут писали, чи буде Ваш вибір вірним - ні Ви, ні ніхто інший ніколи не дізнається. Хіба, кожних кілька тисяч розбирати двигун та моніторити його стан. ... Взагалі, колись "модерував" величезну тему на 200 з гаком сторінок про вибір масла. Резюме помістилось на одну сторінку: http://www.lancer.com.ua/forum/viewtopic.php?t=74564 Правда, мова про ММС але аналогічно воно і про решту мастил чи машин.
Дякую всім за поради. Сподіваюсь, що розбирати нічого не доведеться, власне я зупинився сам на Far East. Продавці також про це масло схвально відгукнулися, да й ціна приємна)