бензин, пробіг десь 200 тисяч. кажуть що важливо до зими особливе якесь мастило залити... напис "зимове" є, чи як?
для зими потрібно дивитись на першу цифру у маркуванні мастила (Xw-Y), де Х характеризує поведінку мастила зимою (наскільки зберігає текучість - чим менше цифра, тим краще), а Y - наскільки воно залишаєтья в*язким, і не "розтікається" під впливом занадто високих тмператур (чим більша цифра, тим краще) з усього, можливо не дуже зрозуміло викладеного можна зробити висновок: беріть мастило з маркуванням 10W-30, ідеально 5W-40(50), але попередньо читайте інструкцію до автівки
дякую, корисна інформація! в інструкції написано варіант 1 BMW Longlife-04 варіант 2 BMW Longlife-01 обов*язково стандартне лити?
Чоловік каже що не взагалі не важливо, яке мастило (заливає одне з найдешевших, діенерджі, якщо не помиляюсь)
ще не значить найгірше! серед усіх мастил це такби мовити середняк. добротний і навіть достойний уваги, оскільки по деяких показниках віпереджає своїх розкручених та іменитих "колег"
Так і є, переважно рекомендоване виробником масло підходить дуже добре. А яке масло заливав попередній власник? Не спец по маслах, але при такому пробігу рекомендують переходити на напівсинтетику. Відпари або підтікання на моторі уже є? Не забуваєм, що при переході на масло іншого виробника корисно робити промивку (я би думав що то рекламний трюк, якби на власні очі не бачив як зварилося ніби однакове масло з різних виробників) Хоча тут палиця з двома кінцями. При використані промивки відпари і підтікання збільшаться, при невикористанні промивки "зварене" масло заліпить корисні капіляри-проходи ))) Нє?
рекомендоване масло це завжди ок, але бувають випадки, коли потрібно просто спробувати інше і відчути різницю. буде краще, або гірше це вже інше питання, але хто не пробує, той не святкує перемогу)) я сам спробував згадуване вище G-Energy і приємно здивувався москальским продуктом нажаль з приводу промивок нічого не скажу, але цікаво розібратись
Бачив, як досвідчений моторист робив ТО юзаному автомобілю, який був щойно придбаний (за діагностикою - двигун в нормі, але плескалося в ньому щось чорне із сажею): 1 - промивка з бляшанки у старе масло, 10 хвилин. 2 - злив масло, залив промивку з каністри, 15 хвилин. 3 - залив "робоче масло", приписав замінити через 300 км і залити таке ж. Повний цикл, де нічого "чужого" не залишиться.
до цього, здається, лили мобіл як промивку обирати? на сто мені підкажуть? через дві години їду на станцію
Це з поговірки- лучше пєрєбдєть, чем нєдобдєть )))) Не потрібно таких маніпуляцій так, підкажуть я вже 4 роки заливаю у всі свої машини Мобіл. Нарікань нема
А ось власник СТО, він же дилер ХАДО у Дніпрі, схвалив дії того майстра. І додав, що вони мають "м'яку промивку", розраховану на 300 км у старому маслі. Трапляються мотори, де все не зіллєш і не витягнеш "порохотягом". Метода гарантує повне позбавлення від старого масла. Дехто і для коробок-автоматів рекомендує подвійну заміну.
відвідала сто, зробили таки промивку, і порадили спробувати джі енерджі напівсинтетику 5в30. десь за півтори години зробили, через тиждень знову на станцію дяккую усім хто допоміг дівчині розібратись
Вступіть до профільного автоклубу - чи то львівського, чи загальноукраїнського, який має активістів у Львові. Пошукайте в Неті не просто форум, а саме клуб, який збирається на тусівки/покотушки/подорожі. Там усі з радістю допоможуть дівчині у будь-якому питанні. Більш того, у кожному клубі є альтруїсти-активісти, які знаходять в Неті щось корисне (від автоаксесуарів до побутових прибамбасів) і пропонують гуртову закупівлю із розсилкою по різних містах. А Ваш портрет потрапить до клубного календаря.
Не знаю як G-Energi я рекомендую MOTUL дуже гарні допуски можна тут подивитися http://leoparts.com.ua/ . В мене хюндай акцент на першому ТО залив собі і не міняю на інше. Від заміни до заміни масло не бере. Дуже задоволений маслом всім рекомендую.
В двох словах, різниця як між "Абсолютом" і "Володаром"... А порадити... Гм... А який результат Вам потрібен?