От я ще до недавна теж так думав...для аварії потрібні двоє, і якщо один "чудить" то другий завжди встигне зреагувати..ітп Десь на протязі місяця два рази переконався що це не зовсім так...Так для аварії потрібні мінімум двоє, але другим не обовязкова маєш бути ти, може зібратись і два інших балвани, а ти попадаєш між них і ну абсолютно нічого не можеш зробити...Крім хіба що акуратно зазняти все на відео і здоїти гривнів...
Ну в моїх випадках ніхто і не противився...тут же на дорозі і розплатились..аварії дрібні були, то я навіть і не ремонтував, так їзджу з мятиною на бампері і дверці... Доречі, форкоп таки класна штука, з буса який вїхав мене в зад залишилось з переді тільки руль і судушка....бампер, фари, лобове шкло, розлетілись зовсім, з панелі теж мало шо зосталось...а в мене тільки мятинка на бампері...
Нічого не зачіпаю...На 20 річному пасаті такі дефекти вже не дуже важливі....на ходові якості не впливає
Єх, я спочатку подумав, що то фаркоп на КаМАЗі буф ))) Ага, пригадую Ви питали поради тут, на форумі, які дії мають бути, щоб не прозівати виплату страхової. Нє? Я ще хотів признатись, що обматюкав ненароком Вашого чоловіка і назвав його таксистом , тому що бачив ту аварію, і було схоже на стару (відому ще з радянських часів) підставу таксистів , але не признався тоді ))))
аяяяй там фокус був в тому, що він вже рушив, але потім пригальмував, бо зліва щось рухалося, але було не видно, по якій смузі. А фацет ззаду по телефону тріпався, побачив, що авто рушило, ще й на підйомі мабуть газанув трохи - от і впакувався. найсмішніше, що результат для нас фактично вийшов схожим - ми окрім загнутих в аварії задника і лонжерону (а удар таки був хороший - лонжерон буквою зю скрючило), коштом страхової поварили і помалювали ще й багажник, на який би точно пошкодували грошей - якось вкладати в косметику 40-річного авто не хочеться. Але плани з відпусткою та пригода поламала конкретно
От саме і за це я матюкався. Там добре було видно, хто де їхав (в крайньому лівому "Туарег", в середньому "Опель Астра", бус і слідом я на "цітроні Пікассо" ) і "догнав" він ваше авто уже повністю на полосі. Чому Ваш коханий зупинився, будучи вже повністю на полосі? Кого він таким чином міг пропустити? Є лиш одне пояснення, але воно неприємне і трохи лайливе Я розумію, що в таких випадках формально винен задній, але всеодно матюкаюсь на отих: виїхав-вкляк. Сам на таких виїздах їду як заєць, косячись і мотаючи головою то на ліву сторону, то на переднього. Раптом перелякано вклякне. Не один раз таке спостерігав. Ще можна зрозуміти, коли хтось на старенькій машині не ризикує "вискочити" з бокової чи обігнати. А отого маневру, що спровокував аварію, я ніяк не зрозумію. На підтвердження поспостерігайте за своїм чоловіком і за іншими водіями куди і скільки часу вони дивляться на таких виїздах. 90% буде дивитися вліво. Нє?
До речі, схоже на мою першу, вже згадану ДТП Перед мною на світлофорі десятка з фаркопом рушила на зелене. Я за нею. При цьому буквально на долю секунди повернув голову ліворуч на пішоходів, які підходять до перехрестя, і тут же опинився на фаркопі в десятки Від старту я проїхав метра три. Тобто він рушив і тут же за три метри зупинився. Але мені ніколи не приходило в голову звинувачувати того дядька на десятці. Винен все-одно я...
Чи можна проїздити все життя без аварій? А це вже як у кого на долі написано. Я їздив багато років без аварій, і без суттєвих порушень правил, хоча інколи любив трошки і поганяти коли дозволяла дорожня обстановка. Максимум їхав колись до Києва 210 км/год., а так 140-160, не більше. . А майже 6 років тому їхав акуратно містом, не більше 30, а тут один псих на швидкості біля 90 різко вискакує на зустрічну метрів за 7-8 від мене і в лоб... Навіть оком моргнути не встиг, все тривало декілька сотих долей секунди... І досвід не допоміг. А далі як казали в кіно: очнулся - гіпс... І чорний тунель бачив, і світло в кінці тунелю... Як тоді вижив - взагалі дивуюся. І лікарі швидкої були сильно здивовані. Можна самому їздити вправно і акуратно, але деколи від придурків не вбережешся.
А я таки думав шо треба мінімум щоб двоє провтикали....виявляється ні...Невже і справді ЗОВСІМ нічого не можна було зробити?
Подивіться на ютубі, купа відеороликів з ДТП, море таких випадків, коли їдеш, нікого собі не чіпаєш, і отримуєш проблеми...
Ні, не можна було, на жаль. Якщо швидкість зближення була нехай 30+90=130 км/год, то при такій швидкості авто проїде шлях 8 метрів всього за 0,22 сек. Кажуть в критичні миті, коли йдеться між життям і смертю час розтягується. Я не вірив в такі байки з "запрєдєльного", поки сам не переконався. Я за цей час глянув направо, але права смуга була зайнята, впритул їхав автобус. Тоді виматюкався, згадав, як колись давно в автошколі вчили, що при екстренному гальмуванні не треба витискати щеплення, щоби швидко загальмувати, різко натиснув гальма і ще мав 3,5 метри гальмівного шляху. І це встиг зважити, подумати, прийняти рішення і почати гальмувати всього за половину відведеного часу, за 0,1 сек. А здавалося, що насправді пройшло пів хвилини.
Можна, але покази відеорегістраторів показують, що людина не виходить із автотранспорту(інстинкт) декілька секунд, а знаходиться в ступорі, тобто неготова до аварійної ситуації. А це біда нашої психіки! Водії, які побували в ДТП, найперше вибираються з автомобіля, і після кількох подихів свіжого повітря допомагають вибратись іншим учасникам аварії! ДАІ -не вчать цьому, а повинні!
В принципі,можна. Якщо не сідати за руль. Але ж залишається ризик поїздок в громадському транспорті. Ех...в ліісі ліпше...
В Урканiї не реальний такий варiант, а в нормальнiй країнi можна все життя не тiльки без ДТП проїздити, але i без прав взагалi.
Ну у вашій Урканії може і не можна а в Україні можна і є таких маса прикладів. Практика взагалі показала цікаву річ. За звичай середній водій має одне серйозне ДТП (не тяжке - наслідками для здоровя) десь на початку водіння... два три роки за кермом... а потім їздить двадцять тридцять років без ДТП (не маю на увазі легкі подряпини і всяке таке). Якщо у країні можна їздити без прав то така країна ненормальна. Бо псих чи пияк за кермом - вбивця