Церква залишку (Церква Адвентистів Сьомого дня).

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем Тиверець, 5 кві 2008.

  1. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Підтримую ваше останнє речення. Крайнощі зайві. Я нічого не узагальнюю на основі формальних віруючих, яких у традиційній церкві переважна більшість (як у наведеному Оленою анекдоті), тому зайвими є і ваші припущення щодо мого розуміння. День воскресіння Ісуса - прекрасна нагода віддати цей день і сім'ї, і друзям, і співвіруючим, провести його по-особливому, прославляючи Христа. Я кажу лиш про крайність (день-як заповідь, робота - як гріх). Це не відповідає апостольському вченню. Робота не є гріхом, головне, щоб людина все робила на Божу славу і дякувала Богу. Старозавітня символіка як "тінь майбутнього добра" виконана (завершена) Ісусом Христом. Неважливо,- чи людина працює, чи відпочиває і що вона їсть. Моє розуміння відповідає поясненню ап.Павла у 1 Кор. 10: 23-31, яке закінчується словами: "Тож, коли ви їсте, чи коли ви п'єте, або коли інше що робите, усе на Божу славу робіть!", а також Рим.14:5-6.
     
  2. Зануда

    Зануда така зануда

    І цю крайність ви помітили у Католицькій Церкві?
     
  3. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Католики досить вдпло пристосували заповідь про суботній день, до своїх потреб
     
  4. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Звичайно. Ви хочете сказати, що католики не вважають гріхом працювати у неділю чи у дні введених ними свят?
     
  5. Зануда

    Зануда така зануда

    Розшифруйте.

    У неділю виконувати важку працю, або робити щось, заради заробляння грошей - гріх. Але зі всього є вийнятки - наприклад, коли жнива. Чи робота людей, від яких залежить життя, здоров"я та безпека інших.
    Лікар, пожежник чи міліціонер, який чергує в неділю не грішить.
    Мені видавалось, що це є очевидним. І взагалі - людина має відпочивати. Що злого у тому, що неділя є саме таким днем? Людина не кінь, та й кінь також мучиться.
     
  6. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Чомусь в католицьких катехизмах вона записана як памятай день святий святкувати
     
  7. Зануда

    Зануда така зануда

    І? Що далі?
     
  8. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    вам не здається що зміст трохи інший?
     
  9. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Це справа людини - відпочивати, чи працювати, якщо на то є потреба. Якщо людина з понеділка по суботу працює скажімо на сидячій роботі, а у неділю хоче покосити сіно чи скопати город пристарілим батькам - це гріх? Вигадки все це - важка праця, легка праця, у певні призначені церквою свята - робити лиш по полудні, у інші - робити ніби взагалі гріх, лиш до церкви йти. Це будується не на апостольському вченні, а на фантазіях церковників, які у цьому зацікавлені.
    Бо це лицемірство. Вони думають, ніби далі знаходяться під четвертою заповіддю, а щоб приховати слово "субота",- у катехизмі пишуть "день святий" (а хто зверне на це увагу,- скажуть, що головне аби сьомий день).
     
  10. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    А що копати город батькам у неділю означає на славу Божу? Чому б не зробити це в інші шість днів тижня? Якщо самі не можете, то найміть людей, які це зроблять. Безробітних вистачає.
    Ісус постійно закликає: -Покайтесь! У чому людина має каятись, якщо вона не розуміє що то гріх. От що навчає Павло:
    Рим.7:9-11 А я колись жив без Закону, але, коли прийшла заповідь, то гріх ожив, а я вмер; і сталася мені та заповідь, що для життя, на смерть, бо гріх, узявши причину від заповіді, звів мене, і нею вмертвив.
     
  11. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Я вже писав що християни не є під законом а одже і під 10 заповідями.
    Проте деякі важливі принципи з закону були повторені для християн
     
  12. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Якщо людина не розкаюється у гріхах, то й не виправиться.
     
  13. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Даяно, якщо субота відмінена, як ви вважаєте, тоді чому ви дотримуєтесь неділі?
     
  14. Зануда

    Зануда така зануда

    Я вже писала про це. нажаль немаю в даний час змоги пошукати дослівну цитату, але хто вам сказав, що Ісус відмінив 10 заповідей? Хто вам сказав, що християни не повинні святкувати неділі і останнє - звідки ви взяли, що віруючі самі повинні вирішувати питання, що є гріхом, а що неє? Що то за моральний релятивізм такий?
    Ви чули про хибне сумління? Про вузьке і широке сумління?
     
  15. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Мова аж ніяк не йде про моральний релятивізм - Новий завіт містить принципи яких християнин мусить дотримуватись, багато з цих принципів були і в законі. Принципи є значно ширшими по своєму застосуванню ніж закони
    Ісус прийшов не руйнувати закон, але виконати його- коли угода виконана вона втрачає чинність. Інакше якшо ви вважаєте що закону слід дотримуватись, то принаймі робіть це послідовно.
     
  16. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Чи відмінений Моїсеїв закон ?

    Чи відмінений Закон Божий? Що про це каже Біблія? Давайте, розглянемо на основі Біблії, а не власних здогадок.
     
  17. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Уточніть що вим аєте на увазі. Я мав на увазі Моїсеїв закон
     
  18. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Я маю на увазі Закон, що був написаний на 2 скрижалях, тобто 10 заповідей.
     
  19. Lents

    Lents Well-Known Member

    Де в Біблії написане на скрижалях має вищий статус від всього іншого, що написано, наприклад, в Повторенні Закону?
     
  20. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Я навела приклад, коли людина шість днів зайнята сидячою роботою і єдиний можливий час допомогти батькам - неділя. Причому тут "найняти" когось? А може у когось грошей нема найняти. Мова йде про те, - чи робота у неділю гріх у світлі НОвого Завіту, а не про те, чи наймати когось.
    У чому каятись? А у Новому завіті є купа пояснень і прикладів гріховних вчинків. Якщо хтось буде вигадувати неіснуючі гріхи, - то то його проблема - як тих вигадок дотримуватись і чи каятись при їх недотриманні.
    Ви правильно це зауважили. Перед тією цитатою ще ідуть слова, які більше відображають суть питання: " А тепер ми звільнились від Закону, умерши для того, чим були зв'язані, щоб служити нам обновленням духа, а не старістю букви. Що ж скажемо? Чи Закон то гріх? Зовсім ні! Але я не пізнав гріха, як тільки через Закон, бо я не знав би пожадливости, коли б Закон не наказував: Не пожадай".
    Павло пояснює, що коли він був ще під законом, то закон, приміром заповіддю "Не пожадай" допомагав йому пізнати гріх. Так само і зараз, весь закон умістився у одній заповіді любові, і гріховні вчинки (перелюб, розпуста, пожадливість і багато інших) пояснені апостолами у світлі Нового Завіту. Але люди здатні самі собі вигадувати "новозавітні" гріхи. Приміром суботники не їдять свинину, католики з православними вважають гріхом роботу у неділю і в установлені церквою свята, суботники за Старим Завітом вважають гріхом роботу в суботу (але хоч спираються при цьому бодай на Старий Завіт). А можна вигадати собі купу інших гріхів. Але що тоді вийде? Невже гріх тоді має пізнаватись чиїмись фантазіями, а не Словом Божим?
    Хто вам таке сказав? Я не вважаю пильно на жодні дні! (Гал. 4:9-11)
     
а де твій аватар? :)