Церква залишку (Церква Адвентистів Сьомого дня).

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем Тиверець, 5 кві 2008.

  1. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Я вже вибачився, вам цього не достатньо?
    "пильно вважали на дні" що це за місцеписання ви маєте на увазі?
    А ви на мої пости ніяк не відповідаєте, тобто у вас нема аргументів.
    Ваші погляди перечать ось цьому місцеписанню. Римлянам 3:31: «Итак, мы уничтожаем закон верою? Никак; но закон утверждаем». Тому апостоли святкували суботу по заповіді, Закону. Тому ви заблуждаєтесь. Можливо ви Свідок Єгови?

    В послании к колоссянам апостол Павел пишет: «Смотрите, (братья), чтобы кто не увлек вас философиею и пустым обольщением, по преданию человеческому, по стихиям мира, а не по Христу; ибо в Нем обитает вся полнота Божества телесно» (Кол. 2:8, 9). Если даже не рассматривать множество других текстов Священного Писания, то из этого текста можно получить исчерпывающий ответ на вопрос о личности Иисуса. Иисус - Бог. Тому свідки помиляються.

    "Посему для народа Божия остается субботсво" Евреям 4 глава і там сказно, що це "некий день". Тому субботство - назвати якимось іншим спокоєм як днем тижня субота, не можливо.
     
    Останнє редагування модератором: 16 чер 2009
  2. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Тема про Трійцю розглядається в іншій гілці.
     
  3. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    А де ви про то писали? Я щось пропустила?

    Зверніть увагу, баптист Міллер реформувався в адвентиста Міллера.
    Адвентист Рассел реформувався в дослідника Біблії Рассела.
    Дослідник Біблії Рутенфорд реформувався в свідка Єгови Рутенфорда.
    І якимсь дивним чином усі вони лжепророчили під соусом Sola Screptura.
    Ото Вавилон!!!!
    Між чекати і лжепророчити така ж різниця як між їсти і спати.
    Усі чекають, от наприклад Нецікавий, але ж він не лжепророчить.
    2 Петра 1:21 Бо ніколи пророцтво не було проголошене з волі людини, лише, ведені Святим Духом, промовляли святі люди від Бога.
     
  4. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Олена я наводив приклади пророцтв які робили і католики
     
  5. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Церкву створив Ісус Христос-вона Храм Його Тіла. Але почали знаходитись люди, які вирішили, що створять кращу церкву, яку не здолають ворота адові. Виходить, що хто створив інші церкви, вважають що Ісус Христос створив церкву не досконалу, а ці люди, будучи грішниками, створили її досконалою, такою, що ніхто і ніщо не може її зіпсувати. То прошу показати де в Біблії написано, що Церква має стати недосконалою і що має з’явитися щось нове.
     
  6. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    І Ісус і пізніще Павло передбачали появу відступництва, яке почалось фактично вже в першому столітті.
     
  7. Lents

    Lents Well-Known Member

    Хочу повернутись до питання спасіння і діл.
    Я знаю одну історію про те як десь на Соловках були репресовані віруючі різних конфесій. Один був суботник. За те, що він відмовлявся працювати в суботу, його жорстоко били, в результаті він помер першим.
    Скажіть, якби він порушив суботу і помер, він би мав спасіння (по вірі)?
     
  8. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Досить дивна суперечка про віру і знання. Для спасіння потрібне і те і інше. Адже ділами ми виявляємо свою віру.

    Стосовно суботи
    http://jhwww.narod.ru/Sabbat.html
     
    Останнє редагування модератором: 24 чер 2009
  9. Lents

    Lents Well-Known Member

    Якраз щойно заходили СЄ і виплило це місце:
    Дан.12:4 А ти, Даниїле, заховай ці слова, і запечатай цю книгу аж до часу кінця. Багато-хто дослідять її, і так розмножиться знання.
    Лишається питання наскільки зараз є "час кінця" і кому ж "ця книга" відкриється правильно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Пророцтво про АДС:
    Матвія 7:2. бо яким судом судити будете, таким же осудять і вас, і якою мірою будете міряти, такою відміряють вам.
     
  11. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Дані які навів Брацлав стосовно числа 666 містяться в довіднику Нюстрема. тож такий погляд був поширений деякий час серед протестантів.
     
  12. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Більшість біблейних пророцтв останнього часу вже збулись. Більш логічних пояснень пророцтв як у адвентистів я не зустрічав. Тому я обрав цю церкву.
     
  13. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Судячи з того як католики ставляться до деяких протестантських конфесій, називаючи їх небезпечними тоталітарними, тощо даний принцип можна застосувати і до них. Не сприймайте цей допис як вияв ворожості.

    або збуваються на наших очах
     
    Останнє редагування модератором: 17 чер 2009
  14. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Небезпечність і тоталітарність сект як правило визначають психотерапевти, які працюють з людьми зі скаліченою психікою. Церква лише визначає яка наука є єрессю і це багатьом не подобається. Тому не дивно, що найголосніше кричить "тримайте злодія" сам злодій.:diablo:
    Біблійні принципи стосуються усіх.
     
  15. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    А ви думаєте серед вірян традиційних конфесій немає людей з психічними відхиленнями? Чомусь ніхто не рекомендує психотерапевтам працювати із дівчатами
    які збираються в монастир? Особисто я спілкуючись із свідками єгови протягом дуже тривалого часу, ніколи не зустрічав серед них осіб з нестабільною психікою. Я не хочу нікого образити. але термін тоталітарна секта
    ввели саме релігійні діячі. В Росіїї введеня цього терміну запропонував А. Дворкін і
    його почали широко застосовуватив релігійній періодиці і намагались ввести в судову практику. Критерії терміну тоталітарних сект дуже розмиті і застосувати їх можна до будь якої релігійної групи. Я не заперечую існування небезпечних релігійних організацій і їх небезпечність полягає в тому що вони справді застосовуюють методи маніпулювання свідомістю, намагається завлодіти майном,
    схиляють людей до протиправних дій. Проте серед нових релігійних рухів є такі що не становлять небезбеки для суспільства. Часто в антисектантських фільмах та телепрограмах починають з Менсона, Кореша чи Храму Сонця і закінчуюють харизматами, свідками Єгови, адвентистами чи мормонами, і таким чином намагаються показати що ці організації одного порядку і є однаково небезпечними.
    Але жодних протиправних дій ні збоку адвентисті нв Свідків Єгови виявлено небуло ні в Україні ні в Росії. Навпаки вони сумлінно слідуюють законодавству. З їх боку не було зафіксовано жодних випадків самовільного захоплення землі для спорудження культових споруд, актів вандалізму і до представників інших конфесій вони ставлятьс я із значно більшою повагою ніж ставляться до них.

    В даному випадку найголосніше кричать саме традиційні церкви. Я ніколи не чув з ьоку свідків Єгови вимог обмежити діяльність якихось релігійних громад
     
    Останнє редагування модератором: 17 чер 2009
  16. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Нове, починаючи з 1-го століття, почалося з'являтися не ззовні, а у самій Христовій церкві. Апостол Павло казав до церкви: "Бо я знаю, що як я відійду, то ввійдуть між вас вовки люті, що отари щадити не будуть... Із вас самих навіть мужі постануть, що будуть казати перекручене, аби тільки учнів тягнути за собою..."
    Беззаконня починалось у самій церкві і на чолі її мав постати беззаконник, а ті, хто будуть дотримуватися апостольського вчення, будуть усунені "із середини" назовні.
    "Хай ніхто жадним способом вас не зведе! Бо той день не настане, аж перше прийде відступлення, і виявиться беззаконник, призначений на погибіль, що противиться та несеться над усе, зване Богом чи святощами, так що в Божому храмі він сяде, як Бог, і за Бога себе видаватиме. Чи ви не пам'ятаєте, як, ще в вас живши, я це вам говорив був? І тепер ви знаєте, що саме не допускає з'явитись йому своєчасно. Бо вже діється таємниця беззаконня; тільки той, хто тримає тепер, буде тримати, аж поки не буде усунений він із середини. І тоді то з'явиться той беззаконник, що його Господь Ісус заб'є Духом уст Своїх і знищить з'явленням приходу Свого."
    Є і інші пророцтва. Але сили адові можуть перемогти якусь конфесію, але не церкву в цілому. (хоча тут інша проблема: більшість конфесій вважають себе єдиною правдивою церквою по вірі (під церквою розуміючи саме окрему конфесію) , а не по штучному "спадкоємництву". (Останнє слово буде за Суддею).
    "По плодах пізнаєте їх"
    "Добре дерево не може родити лихих плодів"
    (про "плоди" не повторюю, бо вони вже намуляли очі тим, хто їх тут на форумі захищав і виправдовував).
    Це стосовно того, що не всім пасує кричати "ловіть злодія" і говорити про чиюсь шкідливість, вимагаючи заборони.

    Але тут у всіх пішов оффтоп. Тому мушу компенсувати дописом про суботників. На відміну від них, що вважають відступництвом усіх, хто не дотримується суботи, я зворотньо вважаю це лише їхньою помилкою, зважаючи на слова ап.Павла (які звичайно суботники також трактують по-своєму:
    «Один бо вірує, що можна їсти ВСЕ, а немічний споживає ярину. Хто їсть, нехай не погорджує тим, хто не їсть. А хто не їсть, нехай не осуджує того, хто їсть, БОГ БО ПРИЙНЯВ ЙОГО. Один вирізнює день від дня, інший же про кожен день судить однаково. Нехай кожен за власною думкою тримається свого переконання. Хто вважає на день, для Господа вважає, а хто не вважає на день, для Господа не вважає. Хто їсть, для Господа їсть, бо дякує Богові. А хто не їсть, для Господа не їсть, і дякує Богові. … Знаю, і пересвідчений у Господі Ісусі, що нема нічого нечистого в самому собі; тільки коли хто вважає що за нечисте, тому воно нечисте.» (Рим.14: 2-6,14) «Як покличе вас хтось із невіруючих, і ви захочете піти, їжте ВСЕ, що дадуть вам, за сумління зовсім не турбуючись. Коли я стаю спільником їжі з подякою, чому мене зневажають за те, за що дякую я? Тож, коли ви їсте, чи коли ви п'єте, або коли інше що робите, усе на Божу славу робіть! » 1 Кор. 10:27, 30-31. «Тож, хай ніхто вас не судить за їжу, чи за питво, чи за чергове свято, чи за новомісяччя, чи за суботи.» Кол.2:16..»
    Дякуючи ап.Павлу за те, що він змішав в одне ціле їжу і суботу, це дає можливість правильно зрозуміти слова «БОГ БО ПРИЙНЯВ ЙОГО» стосовно як їжі, так і суботи.
    Суботники, трактуючи це , ніби мова йде «не про нечисту їжу, а про ідолопоклонницьке», помиляються, оскільки там чітко розділяється звичайна їжа від ідольської:
    «Як покличе вас хтось із невіруючих, і ви захочете піти, їжте ВСЕ, що дадуть вам, за сумління зовсім не турбуючись.»
    (звідси робимо висновок, що (для прикладу), якщо мене запросять у гості, то я можу їсти «ВСЕ, що дадуть мені, за сумління зовсім не турбуючись», незалежно чи то чи свинина чи телятина.) А наступний вірш пише вже про інше, про ідольську жертву: « Коли ж скаже вам хтось: Це ідольська жертва, не їжте тоді через того, хто сказав, та через сумління!».
    Звідси виходить, що якщо мені нічого не кажуть, я можу їсти ВСЕ ЩО ДАДУТЬ, а якщо скажуть «це ідольська жертва» , то тоді не повинна їсти, бо тим самим прилучатимусь до ідолопоклонства. (1 Кор. 10: 27, 28). Тут вже все просто і ясно, для чого перекручувати? Тому це все і підтверджується попереднім віршом, де сказано : «ЇЖТЕ ВСЕ, що на базарах продається, за сумління зовсім не турбуючись.» Тому змушена знову у світлі цього апостольського пояснення повторити вищенаведену цитату, щоб наголосити на тому, що Бог приймає тих, які їдять усе і «не вирізнюють день від дня»: «Один бо вірує, що можна їсти ВСЕ, а немічний споживає ярину. Хто їсть, нехай не погорджує тим, хто не їсть. А хто не їсть, нехай не осуджує того, хто їсть, БОГ БО ПРИЙНЯВ ЙОГО. Один вирізнює день від дня, інший же про кожен день судить однаково. Нехай кожен за власною думкою тримається свого переконання. Хто вважає на день, для Господа вважає, а хто не вважає на день, для Господа не вважає. Хто їсть, для Господа їсть, бо дякує Богові. А хто не їсть, для Господа не їсть, і дякує Богові. (Рим.14: 2-6.)
    То для чого перекручувати, ніби слова «хто не вважає на день – для Господа не вважає» - це ніби якась погана дія проти Господа, якщо далі ідуть слова «дякує Богові», а перед цим слова – «Бог бо прийняв його». Невже це так складно, що потребує суботникам такого розжовування і пояснення «на пальцях» ???
     
    Останнє редагування модератором: 24 чер 2009
  17. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Тепер наступне, за що чіпаються суботники.
    «Отож, людові Божому залишається суботство, спочинок»,
    а оскільки сказано «деякий день», то ніби мова і йде про день суботи як четвертої заповіді.
    Але якщо ми прочитаємо у контексті,то побачимо, що мова йде не про старозавітню четверту заповідь, а суботство (спочинок, який приніс Ісус). А ми знаємо, що Ісус приніс вічне життя. Це і є новозавітня субота, а не старозавітня четверта заповідь. Більше того, контексті навіть відрізняється старозавітня субота за часів старозавітного Ісуса Навина від спочинку Ісуса Христа («Бо коли б Ісус Навин дав їм відпочинок, то про інший день не казав би по цьому»). Бо Христів спочинок, - це вічне життя. А до вічного життя грішники не увійдуть. Це вже не четверта заповідь, яка була тінню (прообразом, символом) «до часу направи». Питається: якщо четверта заповідь залишається, то для чого говорити про ІНШИЙ ДЕНЬ ?????????? САМЕ ЦЕ І КАЖЕ ПАВЛО У ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІЙ ЦИТАТІ.
    Читаємо (4 євр.) у контексті: «Отже, біймося, коли зостається обітниця входу до Його відпочинку, щоб не виявилось, що хтось із вас опізнився. Бо Євангелія була звіщена нам, як і тим. Але не принесло пожитку їм слово почуте, бо воно не злучилося з вірою слухачів. Бо до Його відпочинку входимо ми, що ввірували, як Він провістив: Я присяг був у гніві Своїм, що до місця Мого відпочинку не ввійдуть вони, хоч діла Його були вчинені від закладин світу. Бо колись про день сьомий сказав Він отак: І Бог відпочив сьомого дня від усієї праці Своєї. А ще тут: До Мого відпочинку не ввійдуть вони!
    Коли ж залишається ото, що деякі ввійдуть до нього, а ті, кому Євангелія була перше звіщена, не ввійшли за непослух, то ще призначає Він деякий день, сьогодні, бо через Давида говорить по такім довгім часі, як вище вже сказано: Сьогодні, як голос Його ви почуєте, не робіть затверділими ваших сердець! Бо коли б Ісус Навин дав їм відпочинок, то про інший день не казав би по цьому. Отож, людові Божому залишається суботство, спочинок. Хто бо ввійшов був у Його відпочинок, то й той відпочив від учинків своїх, як і Бог від Своїх. Отож, попильнуймо ввійти до того відпочинку, щоб ніхто не потрапив у непослух за прикладом тим.»

    Тому «люду Божому залишається» ХРИСТОВЕ «суботство, спочинок» , а не старозавітня четверта заповідь. Що тут ще можна додати? Хіба що те, що Ісусове суботство не означає день, як 24 год., і якщо і сказано про «інший день», то звернемося до Писання і побачимо символічність цього, де воно означає «час», наприклад:
    «ТОЙ ДЕНЬ не настане, аж перше прийде відступлення». З багатьох місць Писання, а особливо з книги апокаліпсису «Об’явлення» ми бачимо, що ТОЙ ДЕНЬ :суд, армагедон і воскресіння триватимуть далеко не 24 земні години.
    Поєднавши наведені у цих повідомленнях пояснення ап.Павла зі всіма, наведеними на інших сторінках (особливо де він боїться за тих, що «пильно вважають на дні» і докоряє, що «дармо працював коло них»), і не знайшовши доказів святкування апостолами суботи, залишається зробити висновок, що неважливо – що людина їсть і чи дотримується того, чого ні Богу ні людям непотрібно, від чого ні людям ні Богу не краще і не гірше, а головне - усе робити на Божу славу: «Тож, коли ви їсте, чи коли ви п'єте, або коли інше що робите, усе на Божу славу робіть" (1 Кор.10:30).
     
    Останнє редагування: 17 чер 2009
    • Подобається Подобається x 1
  18. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Даяно, навіщо ви по другому кругу пишете те саме? Це не додасть переконливості вашим постам. Люди самі розберуться, хто основується тільки на Біблії, а хто перекручує писання і додає до Нього свої небіблейські вчення.

    "Слово Бога нашего пребудет вечно" "Все заповеди Его верны, твёрды на веки и веки, основаны на истине и правоте" (Ис. 40:8; Пс. 110:7,8)
    Це для тих, хто каже, що Закон відмінений.

    Монахи, называющие себя истинными последователями Иисуса Христа, возглавляют сатанинский институт инквизиции. Не следует останавливаться на описании этой организации, отметим лишь, что «святые» доминиканцы за несколько столетий уничтожили около сорока миллионов (!) человек. О лицемерии этих людей, которых даже и людьми назвать нельзя, а не то что последователями Бога, сущность Которого — любовь, можно судить хотя бы по такому факту: аутодафе, т. е. сожжение на костре, самая мучительная казнь, была введена монахами только, якобы, затем, чтобы не проливать кровь осужденного и тем самым спасти его душу. Так «заботясь» о человеке, они специально медленно сжигали его на костре.
     
    Останнє редагування модератором: 21 чер 2009
  19. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Моi знайомi -адвентисти у третьому поколiннi не зачарованi своею церквою як ви i вiд Е. Уайт також не у захватi. Не iдять свинину, дотримуються суботу, але iх судження повнiстю адекватнi.
     
  20. Зануда

    Зануда така зануда

    Самі придумали, чи подасьте джерело?
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)