Церква залишку (Церква Адвентистів Сьомого дня).

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем Тиверець, 5 кві 2008.

  1. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Я был в духе в день Господний, и слышал позади себя громкий голос, как бы трубный, который говорил: Я есмь Альфа и Омега, Первый и Последний; (Откровение 1:10).
     
  2. Lents

    Lents Well-Known Member

    Даяна просить ваших доказів, що "день Господній" - це субота.
    Я дала на пошук в Біблії, і знайшла лише що це день другого приходу, Судний день.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    13 Если ты удержишь ногу твою ради субботы от исполнения прихотей твоих во святый день Мой, и будешь называть субботу отрадою, святым днем Господним, чествуемым, и почтишь ее тем, что не будешь заниматься обычными твоими делами, угождать твоей прихоти и пустословить, - (Исаии 58:13).
    14 то будешь иметь радость в Господе, и Я возведу тебя на высоты земли и дам вкусить тебе наследие Иакова, отца твоего: уста Господни изрекли это. (Исаии 58:14).
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    То називається - нема доказів.
    Те, що Іван за звичкою сказав "день Господній" нічого не говорить і недоводить.
     
  5. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Наведена вами цитата дійсно є. Швидше всього це єдине місце, де субота названа днем Господнім. Але тут є два моменти.
    Перший. У Старому Завіті слово Єгова сотні разів замінене на слово "Господь". Треба спитати свідків (вони дослідили усі випадки заміни). Швидше всього заміна стосується і цієї єдиної (як мені здається) цитати (день Єгови (Ягве).
    Другий момент. У десятках випадків як старого Завіту, так і особливо Нового Завіту слово "день Господній" означає "судний день" - апокаліпсис.
    Коли Іван Богослов був на о.Патмос, святий Дух його переніс у образи судного дня, де він почув голоси, видіння і вказівку все це описати, що він і зробив:
    "Я був у дусі Господнього дня, і почув за собою голос гучний, немов сурми, який говорив: Що бачиш, напиши те до книги, і пошли до сімох Церков: до Ефесу, і до Смірни, і до Пергаму, і до Тіятирів, і до Сард, і до Філядельфії, і до Лаодикії. І я оглянувся, щоб побачити голос, що говорив зо мною. І, оглянувшись, я побачив сім свічників золотих."
    Слова "Я був у дусі Господнього дня" не вказують на існування заповіді суботи, як це часто сказано у Старому Завіті, а цілком можуть означати, що саме "Дух" переніс Івана у видіння "Господнього дня" - апокакліпсису. Адже все описане Іваном стосується власне Господнього дня:
    "Горе дневі тому! Бо близький день Господній, і прийде він від Всемогутнього, мов те спустошення!" Йоіл 1:15.
    "бо самі ви докладно те знаєте, що прийде день Господній так, як злодій вночі." 1Сол.5:2.
    "День же Господній прибуде, як злодій вночі, коли з гуркотом небо мине, а стихії, розпечені, рунуть, а земля та діла, що на ній, погорять..." 2Петра 3:10.
    Благаємо ж, браття, ми вас, щодо приходу Господа нашого Ісуса Христа й нашого згромадження до Нього,
    " щоб ви не хвилювалися зараз умом та не жахались ані через духа, ані через слово, ані через листа, що він ніби від нас, ніби вже настав день Господній." 2 Сол2:1,2.
    Крім того, у Новому Завіті сказано, що апостоли робили зібрання у суботу (молилися, проповідували) ЗА ЗВИЧАЄМ, а не за заповіддю. Ваша цитата нічого не доводить, бо ви читаєте одне, а розумієте під цим те, чого там нема (власне суботи ЯК ЗАПОВІДІ).
    Складні богословські питання треба розглядати лише у контексті і порівнянні з іншими цитатами. Тому при розгляді питання "субота як заповідь" слід зауважити факт, що У старому Заповіті "субота ЯК ЗАПОВІДЬ" описується дуже часто, а у Новому Заповіті - ЖОДНОГО РАЗУ.
    І нарешті є пояснення апостола Павла, який пояснював, що старозавітня символіка була "до часу направи", до Ісуса Христа, Який своєю смертю знищив Закона Заповідей, об'єднавши їх в одну заповідь любові, після чого, за словами ап.Павла ми вже не судимі за недотримання субот, які є "тінню майбутнього" (Кол. 2:16) тобто символом, образом. Це стосується Закону (Старого Завіту) в цілому. Закон також був "тінню майбутнього добра" (Євр.10:1).
    Але суботники не хочуть зважати на ці пояснення ап.Павла, відповідаючи: "Хіба це означає відміну суботи? Ні. Бо людям залишається суботство" , нехтуючи факт, що там мова йде не про заповідь дня суботи, а про ЙОГО СУБОТСТВО (вічний спочинок), символом якого була старозавітня субота як заповідь. Суботники намагаються знайти спасіння у тому Старому Завіті, кажучи, що спасуться ті, хто дотримує суботу. А Ісус таким як вони сказав: "Дослідіть но Писання, бо ви думаєте, що в них маєте вічне життя , - вони ж свідчать про Мене !» (Ів. 5:39). Отож завдання Старого Завіту - робити підготовку до Нового Завіту, у образах і символах підводити свідомість до розуміння викупної жертви, свідчити про Ісуса. Тому у Новому Завіті такі речі значення вже не мають, бо "Один вирізнює день від дня, інший же про кожен день судить однаково. нехай кожен за власною думкою тримається свого переконання. Хто вважає на день, для Господа вважає, а хто не вважає на день, для Господа не вважає". (Рим.14:4-6), і у Новому Завіті сказано, що би ви не робили - "усе на Божу славу робіть".1Кор.10:31
    Так що не шукайте комусь непотрібного старозавітнього ярма на шию.
    Ви відрізняєте суботу від інших днів, - і прапор вам в руки, від того не буде ні краще ні гірше, а я про кожен день суджу однаково, бо "ми не під Законом", і всі дні треба присвячувати Богу у помислах і діях.
     
    • Подобається Подобається x 3
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    У мене взагалі враження таке, що для суботників головне - то субота, а все інше - другорядне.
     
  7. plastic

    plastic Well-Known Member

    Ви не праві.
    Хто грішить в чому-сь одному в законі, той стає винним.Якщо ми соблюдаємо суботу, а грішимо в інших заповідях-нас субота не спасає.
    Ми спасаємося вірою в Ісуса Христа.
    Але якщо свідомо не виконуємо заповіді, то як написано ап. Павлом-
    Бо як ми грішимо самовільно, одержавши пізнання правди, то вже за гріхи не знаходиться жертви, а страшливе якесь сподівання суду та гнів палючий, що має пожерти противників(Євр 10/26)

    ---------- Додано в 21:56 ---------- Попередній допис був написаний в 21:48 ----------

    Так дійсно День Господній в Біблії означає ще Останній День-або судний день
    День Зустрічі з Богом.
    Але в данному випадку апостол не говорив про Останній день.
    Він мав на увазі щонедільну суботу.
    Бо йому були показані у видіннях не тільки останні дні, а вся історія церкви, починаючи з близького майбутнього для нього-Івана. Це видно з послань до Ефесу, Смирни і т.д.
    У дусі Господнього дня-значить під дією Святого Духа в день суботній.

    ---------- Додано в 21:59 ---------- Попередній допис був написаний в 21:56 ----------

    День Господній не мінявся на неділю. Жодного доказа немає.
    Переклади були зроблені невірно. Бо їх перекладали саме в той час, коли вже почали святкувати неділю
     
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    То ж чому волієте залишатися під Законом?


    о, ви ще й думки читаєте, а мені чомусь здається, що в одкровеннях йдеться про судний день, нє?
     
  9. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Я теж не вважаю, що мова йде про судній день. Описується історія землі, а не тільки останній день старої Землі.
    Даяно, ви розумієте так, хтось розуміє Біблію по-іншому. Ви можете і помилятися, задумайтесь про це. Я так і не побачив, наприклад, в Біблії, що суботство - це символ майбутнього покою. А ви так пишете ніби це доказно Біблією. Це тільки ваше розуміння важких місцеписань Біблії. І раджу вам почитати Біблію в дослівному перекаладі, думаю виявите багато чого цікаво для себе. http://bible.in.ua/underl/index.htm
     
  10. plastic

    plastic Well-Known Member

    Я вже багато раз писала.
    Ми не спасаємося законом. І під законом лише тоді знаходимося, коли відпадаємо від благодаті, коли грішимо.
    Тоді закон показує гріх.
    А коли ми під благодаттю, то Закон не може знайти в нас нічого.
    Але закон був і є. Він не змінився.
    І Ісус Христос ще раз підтвердив його, коли обьєднав їх в
    1. Любіть Господа Бога
    2. Любіть ближнього.

    ---------- Додано в 22:16 ---------- Попередній допис був написаний в 22:14 ----------

    І якщо Дух Святий в нас, ми не будемо чинити гріха. Ми не під законом, а під благодаттю

    ---------- Додано в 22:19 ---------- Попередній допис був написаний в 22:16 ----------

    Чому вам здається що саме про судний день?
    Там описана вся історія новозавітної церкви,
    суди Божі починаються виливатися з гл. 16
     
  11. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    про який день йдеться в Одкровеннях? Хіба не про судний?
    Ну й що, що з 16 глави?
     
  12. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    31 Итак, мы уничтожаем закон верою? Никак; но закон утверждаем. (Римлянам 3:31).
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. plastic

    plastic Well-Known Member

    а до 16 глави пишеться не про судний день.
    То як Іван міг перенестися Духом зразу в судний день?
     
  14. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Пишіть все речення, а не виривайте шматок.
    1 Закон, имея тень будущих благ, а не самый образ вещей, одними и теми же жертвами, каждый год постоянно приносимыми, никогда не может сделать совершенными приходящих с ними. (Евреям 10:1).
    Я схилаюсь до того, що треба соблюдати суботу тому що:
    1. Я вважаю, є реальна скінія, з реальним ковчегом, а в ньому скрижалі з 10 заповідями.
    2. Що таке суботство не знаю. Але скоріше вважаю, що це дотримання суботи.
    3. В Новому Завіті в книзі Одкровення субота названа днем Господнім.
    4. Під суботами, які були тінню майбутнього можна розуміти свята, які відзначалися в певні роки. Чи відноситься сюди субота - останній день тижня, важко сказати.
    Я можу й помилятися.
     
    Останнє редагування: 10 тра 2010
  15. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Ваше доповнення не міняє суті, що можна довести десятками інших цитат, які однозначно говорять про тимчасовість Закону - "до Христа" .(Гал. 3, 19). (Гал. 3, 24-25). (Євр. 8, 13). . (Гал. 3:21-25) . (Гал. 5:18.) (Еф.2:15) (Кол.2:14)
    Хоча Біблія про це не пише - ви маєте повне право "вважати" будь-що.
    Хоч ви і не знаєте що таке суботство із загального контексту, де про нього говориться, але маєте право вважати як хочете.
    Це неправда. Там мова йде про "день Господній", але ніде навіть нема натяку, що це субота. а якби і припускати це, то не вказується, що це була заповідь.
    Насправді легко сказати. Суботи не дорівнюють поняттю "свята" хоча би тому, що свята там перелічені окремо, бо вони - також були тінню майбутнього (наприклад "пасха" - Христос):
    "Тож, хай ніхто вас не судить за їжу, чи за питво, чи за чергове свято, чи за новомісяччя, чи за суботи, бо це тінь майбутнього"
    Авжеж.
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    А ваше доповнення в попередній цитаті не говорить про суботу в цьому місцеписанні.

    ---------- Додано в 00:13 ---------- Попередній допис був написаний в 00:12 ----------

    Але Біблія не каже, що скінія чи ковчег є нереальними, як це вважаєте ви.

    ---------- Додано в 00:15 ---------- Попередній допис був написаний в 00:13 ----------

    Якщо субота залишається днем Господнім, то це багато про що говорить.
     
    Останнє редагування: 11 тра 2010
  17. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Там описаний власне судний день. У перших главах ідуть обітниці вибраним, а вже, починаючи з 8-ї ......

    "Ісус прийшов з досконалішою скинією, нерукотворною, не земного втворення "(Євр.9)."Бо Христос увійшов не в рукотворну святиню, що була на взір правдивої, але в саме небо, щоб з'явитись тепер перед Божим лицем за нас." (Євреїв 9:24)., бо небесна скинія - це не земна скинія , і не точна копія земної (як це вигадали суботники), а досконаліша. Бог створив людину "по образу своєму". За логікою суботників ми є точною копією Бога, нє? Я вже питала: оті всі звірі у книзі Об'явлення з багатьма рогами і головами - теж реальні?
    ПОВТОРЮЮ:
    "Один вирізнює день від дня, інший же про кожен день судить однаково. нехай кожен за власною думкою тримається свого переконання. Хто вважає на день, для Господа вважає, а хто не вважає на день, для Господа не вважає". (Рим.14:4-6), і у Новому Завіті сказано, що би ви не робили - "усе на Божу славу робіть".1Кор.10:31
    Ви відрізняєте суботу (яка була лише тінню майбутнього) від інших днів, - і прапор вам в руки, від того не буде ні краще ні гірше, а я про кожен день суджу однаково, бо "ми не під Законом", і всі дні треба присвячувати Богу у помислах і діях.
     
  18. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Даяно, суботники не можуть відкинути суботу, як ви то не розумієте?
     
  19. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Я то розумію. Подібне притаманно ортодоксам будь-якої конфесії. Я лиш показую відсутність аргументів для новозавітньої суботи, і аргументи на кшталт ..."про кожен день однаково..."
     
  20. plastic

    plastic Well-Known Member

    Звичайно небесна скінія не така як земна.
    Якщо ви про твори Елен Вайт-то це було видіння.А в видінні-все "по образу" так як сама людина може сприйняти.
    Щодо храма на небі-то скоріше всього він реальний.
    «А Господь — во святом храме Своем: да молчит вся земля пред лицем Его!» (Авв. 2:20).
    УПО: (84-5) Блаженні, хто мешкає в домі Твоїм, вони будуть повіки хвалити Тебе! Села
    УПО: (84-11) Ліпший бо день на подвір'ях Твоїх, аніж тисяча в іншому місці, я б вибрав сидіти при порозі дому Бога мого, аніж жити в наметах безбожности!

    . (19-3) Да пошлет тебе помощь из Святилища и с Сиона да подкрепит тебя.
    УПО: Одного прошу я від Господа, буду жадати того, щоб я міг пробувати в Господньому домі по всі дні свого життя, щоб я міг оглядати Господню приємність і в храмі Його пробувати! (Пс 26/6)
    Коли Давид був живий-храм ще не був побудований.

    Пс.88:15 Правосудие и правота - основание престола Твоего... Настоящее правосудие всегда основано на наличии неколебимого Закона.
    ковчег Завета (Закон) - это основание престола Всевышнего. Может ли основание поменяться, если учесть, что Бог не меняется?
     
а де твій аватар? :)