Церква залишку (Церква Адвентистів Сьомого дня).

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем Тиверець, 5 кві 2008.

  1. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Хто як розуміє, що це за покій, в який не ввійшли євреї (послання від апостола Павла до Євреїв)?
     
  2. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    У Н.З. є багато цитат про те, що старозавітні праведники виправдовувались вірою, одержували чи не одержували обітниці, догоджали Богові і т.п., але слово "спасіння" пов'язане лише х Христом,бо “під небом нема іншого Ймення, даного людям, що ним би спастися ми мали” (Дії 4: 12). Бо сам Закон не забезпечував спасіння: «Ви, що Законом виправдуєтесь, полишилися без Христа, відпали від благодаті!» Гал. 5:4 . «Бо Закон, мавши тільки тінь майбутнього добра, а не самий образ речей, тими самими жертвами, що завжди щороку приносяться, не може ніколи вдосконалити тих, хто приступає.». Євр.10:1. Саме для того, аби відкрити шлях до спасіння, прийшов Ісус, щоб взяти на Себе своєю жертовною смертю гріхи, які у Старому Завіті закривали цей шлях.
    Суботники хваляться своїм вченням про небесне святилище, мовляв, більше ні у кого такого вчення немає,ніби саме те вчення є ознакою правдивості, ніби про це ніхто не знає, (неначе Біблія про це не пише.).. . Дійсно , саме в такому їхньому вигляді (особливо в інтерпритації Е.Уайт) цього вчення навіть у Біблії немає. Натомість про святилище сказано , що воно було тимчасовим символічним образом "до часу направи", і Ісус прийшов з досконалішою скинією, нерукотворною, не земного втворення (Євр.9). Крім цього земна скинія недарма складалася з двох частин, де одна частина була відгороджена завісою від частини, що називалася "святая святих". "Святий Дух виявляє оцим, що ще не відкрита дорога в святиню, коли ще стоїть перша скинія. Вона образ для часу теперішнього.". "Святеє святих" - це образ Царства Божого. Це власне те спасіння, про яке ми зараз говоримо. І закрита завіса у храмі символізувала, що туди ще не відкритий вхід. Під час смерті Ісуса завіса у храмі роздерлась, просимволізувавши відкриття входу до справжнього, небесного святилища, до спасіння. "Бо Христос увійшов не в рукотворну святиню, що була на взір правдивої, але в саме небо, щоб з'явитись тепер перед Божим лицем за нас."
    Ось це і є апостольське вчення про святилище.
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. plastic

    plastic Well-Known Member

    Вони виправдовувалися вірою в Спасителя, що прийде і візьме гріх світу на Себе. Ми віримо, що Він вже приходив, а вони вірили що Він прийде.

    ---------- Додано в 22:56 ---------- Попередній допис був написаний в 22:33 ----------

    Моєсеєві було сказано зробити все по образу що він бачив на небі.
    ...как сказано было Моисею, когда он приступал к совершению скинии: смотри, сказано, сделай все по образу, показанному тебе на горе(Євр 8/5)
    І світильники і стіл і т.д. На небі все було зроблено не людськими руками.
    що Він Священнослужитель святині й правдивої скинії, що її збудував був Господь, а не людина. (Євр 8/2)
    Христос як Первосвященник ввійшов зі Своєю кровю.
    В земній скінії кропилася кришка ковчега. Це служінння було раз в рік і день іскупленія.
    І візьме він крови бичка, та й покропить пальцем своїм на переді віка на схід, а перед віком покропить з крови сім раз своїм пальцем. (Левит 16/14)
    А в небесній що далі було з кров ю?
    І майже все за Законом кров'ю очищується, а без пролиття крови не має відпущення
    Отож, треба було, щоб образи небесного очищалися цими, а небесне саме кращими від оцих жертвами.(Євр 9/23)

    ---------- Додано в 23:04 ---------- Попередній допис був написаний в 22:56 ----------

    Це не заперечує що на небі є нерукотворна скінія. Інакше нащо було мойсеєві показувати все і говорити зробити по образу небесного. Мойсей на щось мав дивитися. Чи не так?

    ---------- Додано в 23:05 ---------- Попередній допис був написаний в 23:04 ----------

    Що ви розумієте під нерукотворною скинією?
     
  4. plastic

    plastic Well-Known Member

    Заповеди Десятисловия имеют вечный характер и не могут быть отменены. Это особо подчеркнуто в Библии:
    "Когда Моисей вписал в книгу все слова закона сего до конца, тогда Моисей повелел левитам, носящим ковчег завета Господня, сказав: возьмите сию книгу закона, и положите ее одесную ковчега завета Господа, Бога вашего, и она там будет свидетельством против тебя". (Втор. 31:24-26)
    Бог же начертал нравственный Закон, включавший в себя и библейскую субботу, собственным перстом на двух каменных скрижалях. Израильтяне положили их внутрь ковчега завета, тогда как правила, записанные Моисеем, были положены справа от ковчега.
    Ковчег завета имеется в Небесном святилище :
    " И отверзся храм Божий на небе, и явился ковчег завета Его в храме Его; и произошли молнии и голоса, и громы и землетрясение и великий град.(Откр.11:19)"
    "Христос вошел не в рукотворенное святилище, по образу истинного [устроенное], но в самое небо, чтобы предстать ныне за нас пред лице Божие,
    (Евр.9:24)
    Если земное святилище устроено "по образу истинного", то в ковчеге истинного святилища должны лежать те же скрижали Десятисловия. Книга же закона Моисеева не перечисляется в 9 главе послания к Еврееям, где описывается убранство святилища, и не упоминается Иоанном в Откровении.
    Из приведенных выше текстов можно увидеть огромную разницу между Декалогом и законом Моисеевым.
     
  5. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    А він сказав до них: Це те, що говорив Господь: Повний спокій, субота свята для Господа взавтра. Що будете пекти печіть, а що будете варити варіть, а все позостале покладіть собі на сховок до ранку. (Вих 16/23) Це написано, коли тільки вийшли з Єгипту, і заповіді ще були не дані народу.
    Їх дали пізніше- гл. 20 книги вихід.

    Як бачимо субота була дана, ще до отримання євреями закону.
     
  6. Даяна

    Даяна Well-Known Member


    Оце вже інша справа. Вони ВИПРАВДОВУВАЛИСЯ. Саме так казав Павло (Рим.4:2) бо спасіння прийшло лише з Христом.
    Там (Євр 8/5) сказано про образ того, що Моісей бачив на небі, чи про вказівки, які він отримав на горі Сінай ?
    А хтось заперечував нерукотворну скинію?
    А для чого тут під цим щось розуміти, коли слово нерукотворна має лиш одне значення - "не руками створена". Це вже інша, духовна скинія, неземного походження, як сказав павло, "не цього втворення, більша, досконаліша і т.п.)
    Перша скинія (святилище) була переносною. Пізніше побудували храм в Ієрусалимі, який замінив собою скинію. Скинія складалась з трьох основних частин: Крім скинійного подвір'я було ще дві частини: перша частина, названа Святтеє, і друга частина - Святеє Святих. В самому подвір’ї знаходились жертівник і бронзова умивальниця. Вхід в першій частині скинії, був представлений завісою із льону. Інша завіса (що символізувала закритий шлях до спасіння, до царства Божого) - " відділяла Святеє від Святая Святих, у якому були: стіл для жертвенних хлібів (12 хлібів змінювали кожної Суботи), семисвічник, вівтар, де кожного ранку запалювали фіміам.
    Ось все це і є РУКОТВОРНЕ.
    Об'явлення - це пророча книга символів і метафор. Описані там різноманітні звірі, книга, печатки, престол, пальмові віття, небесний храм і новозавітній ковчег завіту, жінка і змій, кайдани, сірчане озеро, золоте місто, - все це Іванові пророчі символічні ВИДІННЯ.
    А стосовно небесної скинії, то там жертівника вже не може бути, і вона - нерукотворна, більша і досконаліша, і Христос з нею увійшов В САМЕ НЕБО (Євр.9:24), де нічого немає рукотворного. Все це - символіка.

    Декотрі не увійшли за непослух. "Проти кого Він був присягався, що не ввійдуть вони до Його відпочинку... Отже, біймося, коли зостається обітниця входу до Його відпочинку.... Бо до Його відпочинку входимо ми, що ввірували, як Він провістив: Я присяг був у гніві Своїм, що до місця Мого відпочинку не ввійдуть вони, хоч діла Його були вчинені від закладин світу., щоб не виявилось, що хтось із вас опізнився."
    Мова йде про Царство Боже - Його відпочинок, символом якого була субота.
    "Коли ж залишається ото, що деякі ввійдуть до нього, а ті, кому Євангелія була перше звіщена, не ввійшли за непослух, то ще призначає Він деякий день, сьогодні, бо через Давида говорить по такім довгім часі, як вище вже сказано: Сьогодні, як голос Його ви почуєте, не робіть затверділими ваших сердець! Бо коли б Іс. Навин дав їм відпочинок, то про інший день не казав би по цьому. Отож, людові Божому залишається суботство, спочинок. ... Отож, попильнуймо ввійти до того відпочинку, щоб ніхто не потрапив у непослух за прикладом тим."
    Його суботство - це вічне життя, спочинок.
     
    Останнє редагування: 6 тра 2010
    • Подобається Подобається x 2
  7. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Якщо цей відпочинок - це Царство Боже, як до нього могли ввійти ті євреї? Як міг Ісус Навин дати їм це Царство? Щось не те. Де в Біблії сказано, що суботство - це вічне життя? Скоріше це просто ваша вигадка.

    Не розумію. Ви що вважаєте, що реально небесного святилища із ковчегом не існує?

    Ну то і в старому завіті люди вірили в Христа і вони воскреснуть і спасуться в останній день. Чи по-вашому ніхто із старого завіту не спасеться?

    Тобто ви вважаєте, що в небесній скінії Святого вже нема, а є тільки Святеє Святих чи як?

    Про те, що субота була дана до закону ви так і не прокоментували.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Те, ніби у новозавітній нерукотворній небесній скинії лежать Моїсеєві скрижалі з 10-ма заповідями, якраз і є вигадкою, якої у Писанні нема, а от Ісус Навин дати їм Царство Боже не міг. Саме тому там і пише: "Бо коли б Іс. Навин дав їм відпочинок, то про інший день не казав би по цьому."
    Таким чином крім старозавітнього суботнього дня є ще ІНШИЙ символічний "день", бо призначає Він "деякий день""по довгім часі".
    І це суботство називається Його спочинком.
    А ви вважаєте, що там по небі будуть бігати різноманітні РЕАЛЬНІ фізичні тварини, ходитимуть люди з пальмовими віттями і т.п.? Все це символіка духовних речей. Небесне святилище Є, лиш воно існує не у вигляді тих міфічних образів, які бачив Іван.
    Я такого не казала. Старий Завіт не давав їм спасіння. Те СПАСІННЯ для них в тому числі приніс Ісус.
    А я хіба заперечувала? Що я мала коментувати? Це щось заперечує з написаного мною?
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    То чи писалося б таке про Ісуса Навиана, що він не дав їм покою - царства Божого, якщо він цього не може зробити?! Щось не так. Також я не бачу ніде, щоб було сказане, що суботство - це просто спочинок. Який спочинок?

    Так і не зрозуміло чи вірите ви у реальну небесну скінію із ковчегом.

    Виходить, що субота була дана не тільки в законі. І до того її теж святкували.
     
    Останнє редагування: 6 тра 2010
  10. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Ця завіса є тілом Господнім (Євр.10:20), яке відкрило нову і живу дорогу. Тому то Ісус в Ів.10:9 назвав Себе дверима "Я двері: коли через Мене хто ввійде, спасеться..."
    Про теперішнє життя написано в Рим.8:22. Бо знаємо, що все створіння разом зідхає й разом мучиться аж досі.
    В небі по правиці престолу Бога знаходиться святиня і небесна духовна скинія, яку збудував Господь і в якій Він є Священнослужителем. Ця правдива скинія - все те, що здійснив Господь для нашого спасіння. Те, що було показано Мойсею у видінні не є копією, а образом і тінню небесного тобто такого, яке людською мовою не передається.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Ну і куди саме вони мали увійти ? В який покій?
    А чому ви ведете мову ПРО ВСІХ євреїв? "До нього" - це до чого?
    Дуже просто. Через віру і діла. Це не означає скажімо - "завтра". Просто сама можливість така відкрилась як для старозавітнього так і новозавітнього люду лише після жертовної смерті Ісуса.
    То чому ж сказано - "деякий день" "ІНШИЙ день" ... "по довгім часі", Його день ??? Чи для вас слово "інший" нічого не значить?
    Я вже відповіла на це питання.

    Це просто різна інтерпритація однієї і тої ж суті. Завіса закривала вхід у Святеє святих. В момент смерті Ісуса вона розірвалась. Значить - вхід відкритий. А вже по тому сюди можна віднести тіло Ісуса, бо Він віддав своє тіло у жертву, що і забезпечило відкриття того входу. Оскільки саме Ісус відкрив цей шлях до спасіння, і лише через Нього можна спастися, то відповідно Він є і дверима до Царства Божого, бо Він своїм жертовним тілом відкрив цю дорогу.
    Одне одному не суперечить, а лише доповнює.
    Саме так.
     
  12. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Цей день "нині" я так розумію означає те ж "нині", що було і у євреїв. Читайте 3 главу. Мається на увазі теперішній час, коли є можливість увірувати, щоб спастись. І нічого в цьому вірші про суботу не говориться. Я розумію так. То чи писалося б таке про Ісуса Навина, що він не дав їм покою - царства Божого, якщо він цього не може зробити?! Щось не так.
    Я наприклад вірю в реальну небесну скінію з ковчегом.

    То ви вважаєте, що в небесній скінії нема Святого, а лише Святеє Святих?
    Чому не передається?

    ---------- Додано в 14:30 ---------- Попередній допис був написаний в 14:14 ----------

    Чому ви так вирішили?
     
  13. plastic

    plastic Well-Known Member

    А що по-вашому символізує ковчег заповіту?
    Як ви прокоментуєте-відкрився храм Божий на небі і Зявився ковчег заповіту Його?
     
  14. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Авжеж. Павло говорив це у теперішньому часі, тобто про час 1-го століття, але під днем тут розуміється вираз "по такім довгім часі". Сам е тоді Ісус Христос відкрив можливість увйти до Божого вічного Спочинку.При Ісусі Навині днем відпочинку була субота, але якби ця субота забезпечила б людям справжній спочинок, то про ІНШИЙ день мова би не йшла. ІНШИЙ ДЕНЬ - це таке суботство (спочинок) до якого одні не можуть увійти через непослух (гріх), а інші увійдуть. Саме для таких які увійдуть, залишаєжться ІНШИЙ день - ЙОГО суботство (спочинок). Неможливо увійти чи не увійти до тієї щотижневої ьсуботи, яку святкує церква АСД, бо це абсурдно звучить: "одні увійшли в суботу, а інші не увійшли") Суботство - це не лише старозавітній заповідний день, але й символ (ЙОГО (Божого) відпочинку, а справжній відпочинок у нашому грішному світі неможливий). Як можна запізнитись увійти в суботу (чи будь-який інший день) ? Саме про ЙОГО (Божий) спочинок, ЯК ОБІТНИЦЮ, де проводиться паралель між поняттями: "ДЕНЬ СЬОМИЙ" і "МІЙ ВІДПОЧИНОК") і йде мова у Євр.4:
    "І ми бачимо, що вони не змогли ввійти за невірство. Отже, біймося, коли зостається обітниця входу до Його відпочинку, щоб не виявилось, що хтось із вас опізнився. Бо Євангелія була звіщена нам, як і тим. Але не принесло пожитку їм слово почуте, бо воно не злучилося з вірою слухачів. Бо до Його відпочинку входимо ми, що ввірували, як Він провістив: Я присяг був у гніві Своїм, що до місця Мого відпочинку не ввійдуть вони, хоч діла Його були вчинені від закладин світу. Бо колись про день сьомий сказав Він отак: І Бог відпочив сьомого дня від усієї праці Своєї. А ще тут: До Мого відпочинку не ввійдуть вони! Коли ж залишається ото, що деякі ввійдуть до нього, а ті, кому Євангелія була перше звіщена, не ввійшли за непослух, то ще призначає Він деякий день, сьогодні, бо через Давида говорить по такім довгім часі, як вище вже сказано: Сьогодні, як голос Його ви почуєте, не робіть затверділими ваших сердець! Бо коли б Ісус Навин дав їм відпочинок, то про ІНШИЙ день не казав би по цьому. Отож, людові Божому залишається суботство, спочинок. Хто бо ввійшов був у Його відпочинок, то й той відпочив від учинків своїх, як і Бог від Своїх. Отож, попильнуймо ввійти до того відпочинку, щоб ніхто не потрапив у непослух за прикладом тим."
    Ви все хочете сприймати БУКВАЛЬНО. Може вірите, що там буде реальний тілесний орел з людською головою чи шестикрилі тварини?(Об.4:7,8) Павло вам ясно сказав, що Ісус прийшов з іншою, досконалішою, більшою, нерукотворною скинією, а ви - про реальний ковчег і кам'яні скрижалі, про які Новий Завіт мову не веде. Нерукотворний ковчег Заповіту - це такий же символ, як і сотні інших у цій пророчій книзі, і моє трактування буде відзначатись суб'єктивізмом, на що ви питатимете: "А звідки ви це взяли? Там такого не пише". Так що читайте собі Е.Уайт. Там у вас запитань не буде, - звідки вона того всього набралась, або спитайте С.Є., вони також на кожний рядок пророчої книги придумали свою версію....
     
    Останнє редагування: 6 тра 2010
  15. plastic

    plastic Well-Known Member

    Якщо це було зрозуміло рибалкам з першого століття н.е. то надіюся буде зрозуміло і нам.
    Храм на небі не є точно таке як земне святилище. Земне є образом небесного.
    Але якщо написано що храм на небі відкрився і з явився ковчег заповіту, то значить відкрився або храм або те що цей храм символізував Івану. Якщо ковчег і жертовник-значить або в оригіналі або то чого це символ.
    Я думаю що треба все-таки сприймати буквально про храм.
    Все таки Христос зараз виконує служіння Первосвященника.

    Я думаю що там дійсно є серафими.
    Павло сказав що скінія в новому заповіті-інакша. створена не людьми. А Богом. І новий заповіт є кращім. Бо принесена кров Христа , а в старому заповіьті приносились в жертву тварини і кровю тварин кропилося на кришку благодаті. Але ця кров ніколи не могла змити гріхів.
    Тільки кров Христа очищує від всякого гріха.
     
  16. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Авжеж. Відкрилось те, що символізувалось Івану храмом.
    Я не про них, а про різних символічних істот(семирогий і десятиголовий змій, рись з ведмедячими ногами і левячою пащею, жінка на звірині з чашею в руках і т.д. і т.п. ). Все це символіка (як і ковчег), де для прикладу роги звірини - насправді не роги, а повелителі держав.
    Авжеж.
     
  17. plastic

    plastic Well-Known Member

    Що по-вашому все-таки йому символізував храм і ковчег?

    ---------- Додано в 23:11 ---------- Попередній допис був написаний в 23:11 ----------

    Можете написати СВОЮ думку. Мені цікаво.
     
  18. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Я не читаю Уайт. Я читаю тільки Біблію. Дякую за розмову.
     
  19. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    "І розкрився храм Божий на небі, і ковчег заповіту Його в Його храмі з'явився. "
    Храм Божий РОЗКРИВСЯ. Значить до того часу був закритий. Ковчег і скинія символізує Божу присутність. А "Храм божий - це ми". Можливість входу у "Святеє святих" відкрив Своєю смертю Ісус, а відкриття храму і поява ковчегу - це відкриття небесних символічних воріт, через які входитимуть у Його суботство (вічний спочинок) вибрані.
     
  20. plastic

    plastic Well-Known Member

    Не тільки.
    Бог сказав що
    Исаия 57.15 Бо так промовляє Високий і Піднесений, повіки Живущий, і Святий Його Ймення: Пробуваю Я на Височині та в святині, і з зламаним та з упокореним, щоб оживляти духа скромних, і щоб оживляти серця згноблених!

    ---------- Додано в 14:05 ---------- Попередній допис був написаний в 14:03 ----------

    На відкриття храму-можна дивитися як відкриття воріт до небес.
    Але щодо ковчегу-не згідна.

    ---------- Додано в 14:07 ---------- Попередній допис був написаний в 14:05 ----------

    В Його субботство ми ще не ввійшли, чи не так?
    значить нам ще залишається субботство на землі як символ майбутнього субботства.
     
а де твій аватар? :)