Церква залишку (Церква Адвентистів Сьомого дня).

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем Тиверець, 5 кві 2008.

  1. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    "1 І були скінчені небо й земля, і все воїнство їхнє.
    2 І скінчив Бог дня сьомого працю Свою, яку Він чинив. І Він відпочив у дні сьомім від усієї праці Своєї, яку був чинив.
    3 І поблагословив Бог день сьомий, і його освятив, бо в нім відпочив Він від усієї праці Своєї, яку, чинячи, Бог був створив." (Бут 2:1-3)

    І по іншим питанням Ви не готові - не володієте матеріалом.

    P.S. А може Ви - просто троль? Так всі тролі роблять! Тоді - прощавайте
     
  2. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    5. Мабуть ви щось неправильно зрозуміли. У нас є будинки молитви - церкви.
    8. Біблійні заповді і заповді в Катехизмі відрізняються. Поклоніння іконам - це порушення 2 заповіді (біблійної).
    10. 9. В 508 г. была введена исповедь перед священником, который отпускал (прощал) грехи кающемуся, и тем самым авторитет Иисуса Христа как Ходатая, Посредника и Первосвященника был умален. Согласно Библии, следует «…через Него непрестанно приносить Богу жертву хвалы, то есть плод уст, прославляющих имя Его» (Евреям 13:15), и грехи свои исповедывать в личной молитве, обращаясь к Богу во имя Иисуса Христа, который «Если исповедуем грехи наши, то Он, будучи верен и праведен, простит нам грехи наши и очистит от всякой неправды» (1-Иоанна 1:9). Таким образом, жертва, которой является молитва, была отнята у Христа, согласно пророчеству. Указаниями Бога, данных на страницах Священного Писания, полностью пренебрегли, заменив их человеческими предписаниями. Было совершенно забыто, что «…един Бог, един и посредник между Богом и человеками… Христос Иисус» (1-Тимофею 2:5). Отныне же вместо Бога прощение человеку давал такой же грешный и слабый человек. В скором будущем это привело к введению индульгенций, по которым за деньги можно было получить прощение не только прошлых, настоящих, но и будущих грехов.
     
  3. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    «Помни день субботний, чтобы святить его. Шесть дней работай, и делай всякие дела твои; а день седьмой — Суббота Господу Богу твоему; не делай в оный никакого дела ни ты, ни сын твой, ни дочь твоя, ни раб твой, ни рабыня твоя, ни скот твой, ни пришелец, который в жилищах твоих. Ибо в шесть дней создал Господь небо и землю, море и все, что в них; а в день седьмой почил. Посему благословил Господь день субботний и освятил его» (Исход 20:8—11).
     
  4. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Ті юдеї, які відкинули Христа (з точки зору християнства - невіруючі, бо "До Отця ніхто не приходить інакше як не через Ісуса) і по сьогоднішній день залишились САМІ ПО СОБІ під Законом, якого нема, бо його ЗНИЩИВ (скасував) Ісус.
    Закон був -до Христа Гал. 3:21-25 А христос - КІНЕЦЬ Закону Рим.10:4. Однозначну відповідь дав ап.Павло. Ця відповідь перекладена словами : СКАСОВАНИЙ (знищений, (упразднён), покінчений, усунений).
    Можливо і так. Бог - суддя. Лиш ап. Павло сказав, що ті, хто виправдовуються Законом - відпали від благодаті.Гал. 5:4.
    3-4 розділи до євреїв (Огієнко)
    "Бо ми стали учасниками Христа..... Отже, біймося, коли зостається обітниця входу до Його відпочинку, щоб не виявилось, що хтось із вас опізнився. Бо Євангелія була звіщена нам, як і тим. Але не принесло пожитку їм слово почуте, бо воно не злучилося з вірою слухачів.
    Бо до Його відпочинку входимо ми, що ввірували.... Отож, людові Божому залишається суботство, спочинок. Хто бо ввійшов був у Його відпочинок, то й той відпочив від учинків своїх, як і Бог від Своїх..... Отож, мавши великого Первосвященика, що небо перейшов, Ісуса, Сина Божого, тримаймося ісповідання нашого!... Отож, приступаймо з відвагою до престолу благодаті, щоб прийняти милість та для своєчасної допомоги знайти благодать."

    У перекладі Хоменка написано: "Отже для Божого народу збережено відпочинок".

    Брацлаве! А скільки разів ви ще будете наводити (Исход 20:8—11) ??? Цю цитату і так усі знають. Усі знають, що Бог шість днів працював, а на сьомий спочив і освятив цей день. Ви би краще роздрукували великими буквами і повісли б у себе над над ліжком іншу цитату, яку суботники менше люблять, бо там вказується КОМУ і ЧОМУ дана була заповідь суботи ( Левит 25:3,4 Вих.23:10,11)
    Найбільшим абсурдом є ваше поєднання двох різних висновків "Ми - не під Законом" + "Закон не відмінений".
     
    Останнє редагування: 28 чер 2009
  5. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    А ті, що з язичників і не увірували в Христа?

    "Не подумайте, ніби Я руйнувати Закон чи Пророків прийшов, Я не руйнувати прийшов, але виконати". Тут ясно пише, що Христос Закон не зруйнував. Тому Закон не відмінений. Слово кінець - це здійснення, виконання. Я так розумію, що Закон (знищений, упразднён, покінчений, усунений) тільки для Божих дітей. А по іншому Біблія буде перечити сама собі (зі словами Христа).

    Я не випрадовуюсь Законом.

    ЧОМУ дана заповідь суботи написано тут:
    «Помни день субботний, чтобы святить его. Шесть дней работай, и делай всякие дела твои; а день седьмой — Суббота Господу Богу твоему; не делай в оный никакого дела ни ты, ни сын твой, ни дочь твоя, ни раб твой, ни рабыня твоя, ни скот твой, ни пришелец, который в жилищах твоих. ИБО в шесть дней создал Господь небо и землю, море и все, что в них; а в день седьмой почил. Посему благословил Господь день субботний и освятил его» (Исход 20:8—11). І в тих місцепианнях теж. Я їх не відкидаю, а ви відкидаєте це місцеписання. І до чого тут вказівки про те як поратись біля землі?

    ---------------------

    Тут ніде не пише Ісусовий спочинок. Отже це ваша вигадка. Тільки ви чомусь упускаєте місцеписання, де сказано, що це ДЕЯКИЙ ДЕНЬ. Що ж це за день? Субота!

    sabbatismтw 4520 N-NSM
    празднование субботы (1) Евр 4;
    сл.ф. sabbatismсw
    --------------------------------------------------------------------------------
    Греческо-русская симфония
    Подстрочный перевод
    www.bible.in.ua

    kat‹pausЫn 2663 N-ASF
    покой (3) Евр 3;Евр 4;
    сл.ф. kat‹pausiw
    --------------------------------------------------------------------------------
    Греческо-русская симфония
    Подстрочный перевод
    www.bible.in.ua
    Як бачим покій і субботство два різних слова, які мають різне значення.

    http://www.bible.in.ua/underl/index.htm

    Отже ви Даяно незгідні з віровченням адвентистів сьомго дня ось у чому:
    1. Заповідь суботи.
    2. Вчення про нечисту їжу.
    3. Те, що невідмінений Божий Закон.
    4. Вчення про небесне святилище.
    5. Розкриті пророцтва книги пророка Даниїла та Откровення та ін.
    Здається все.
     
    Останнє редагування модератором: 29 чер 2009
  6. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Він його не руйнував (ДОКИ БУВ ПІД ЗАКОНОМ). ВІн його виконав і скасував (що відповідає слову "відмінив").Я сподіваюсь, що вами рухають не лише суботницькі пояснення, але й бажання докопатись до істини. Коли ви правильно почнете розуміти,- так як пояснює ап.Павло, то ніякого протиріччя не виникатиме. Протиріччя навпаки - у ваших судженнях, де з одного боку "Ми не під законом", а з іншого - "Закон не відмінений". Але для цього знову вкотре треба наводити те, чого ви у поясненнях ап.Павла не помічаєте. У Біблії чітко сказано, що Ісус Сам був під Законом. (Гал.4:5.) Тому, ДОКИ ВІН БУВ ПІД ЗАКОНОМ, Він не міг руйнувати Закона. Він казав : "Я не руйнувати прийшов, а виконати (завершити, закінчити). Отже тут Ісус Сам Собі не протирічить. Бо Закон був лише до часу Ісусової смерті.(Гал. 3:19, 21-25). Лишень після Його смерті і воскресіння - "ми не під Законом", бо Своєю смертю Він викупив нас від Закону (Гал. 3: 13). "Бо де заповіт, там має відбутися смерть заповітника, заповіт бо важливий по мертвих, бо нічого не варт він, як живе заповітник". (Євр. 9:16,17). Невже ви не усвідомлюєте, що слово "відмінений" відповідає слову "упразднён" або "скасований" ??? Якщо вас так бентежить слово відмінений, то давайте будемо вживати слово, яке вам найбільше подобається з будь-якого перекладу (Огієнко - "ЗНИЩЕНИЙ"), (Хоменко - "СКАСОВАНИЙ"). Що від цього міняється??? Знищений, скасований... говорить лиш про те, що його вже НЕМА !!!
    Біблія каже: "Закон був ДО ХРИСТА" (Гал.3:21-25). Сам цей вираз говорить про його тимчасовість. А куди ж Закон дівся після Христа? Біблія дає відповідь: "СКАСОВАНИЙ" Ісусом !!!! "Бо кінець Закону - Христос".(Рим.10:4.) Якщо Закону прийшов КІНЕЦЬ, то про що далі ще можна говорити? Де тут протиріччя? Протиріччя - у ваших словах:" Я так розумію, що Закон (знищений, упразднён, покінчений, усунений) тільки для Божих дітей." А ви відносите себе до Божих дітей? Тоді ви - не під Законом. Чому ж тоді спираєтесь і виправдуєтесь Законом? (Гал. 5:4). Ви виправдовуєтесь, бо намагаєтесь довести, ніби Закон не скасований і у виправдання та в доказ віровчення суботників посилаєтесь на старозавітні Заповіді Закону, скасовані (знищені) Ісусом (Еф. 2:15) і на старозавітні заборони не їсти свинини (всупереч посненням ап.Павла "Їжте все, за сумління не турбуючись"). Якщо Закон знищений (скасований), то його нема НІ ДЛЯ КОГО !!! А юдеї, які і сьогодні дотримуються скасованого (вже неіснуючого) Закону - відпали від благодаті !!!
    Бо вони стосувались юдейського СУБОТСТВА : "а сьомого року субота повного відпочинку буде для землі, повний відпочинок, субота для Господа: поля свого не будеш обсіювати, а виноградника свого не будеш обтинати." То чого ж суботники, що працюють біля землі, не дотримується сьомої річної суботи, коли ця річна субота - "субота для Господа" ???
    Закон (ДО ХРИСТА) стосувався юдеїв, з якими Бог уклав Завіт, який потім (по ХРИСТУ) спорохнявів і зотлів (Євр.8:13). Тому і Заповіді починалися словами "Я Господь - Бог твій, ЩО ВИВІВ ТЕБЕ З ЄГИПЕТСЬКОГО КРАЮ". Назва книги "Повторння Закону" говорить сама за себе. І не залежно від того, яке пояснення - сьомого дня (як образ спочинку Бога) - чітко вказано, що ЮДЕЯМ субота дана була в честь ЇХНЬОГО виходу з єгипетського краю (Повт. Закону 5:15).
    А ви, будучи перекладачем як би переводили б слово, корінь якого і означає "спочинок "??? Ви очевидно так і не читали наведену мною статтю: http://istok.ru/time-n-dates/Shabbat/Shabbat_1.shtml
    Тому не хапайтесь за "підрядковий переклад", а почитайте інші переклади, що зроблені у світлі пояснень ап.Павла. (Порівняйте також тотожність понять "спочинок" і "субота" у Левит 25:2-4.)
    Але У БУДЬ-ЯКОМУ РАЗІ, при будь-яких сумнівах чи аргументах, у Новому Завіті чітко сказано, що ЗАКОН ЗАПОВІДЕЙ ЗНИЩЕНИЙ, СКАСОВАНИЙ (Еф.2:15) !!!
    Здається все.
     
    Останнє редагування: 28 чер 2009
  7. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Явно ви навели лише одне місцеписання, де кажеться, що закон даний до смерті й воскресіння Христа. Це Гал. 3:19, 21-25. В інших місцеписаннях я цього ДО не побачив. Навіть не знаю, що й написати. Як же тоді Бог буде судити людей по їхніх ділах, якщо закон відмінений?
    Звичайно я шукаю істину.
    На рахунок субботства я схиляюсь до віровчення адвентистів. Бо там сказано ДЕЯКИЙ ДЕНЬ. Я теж можу сказати, що пояснення - це те, що Бог вивів з єгипетського краю, як це робите ви з тим іншим місцеписанням. Навіть якщо закон скасований, ми його утверджуємо вірою, тому говорити, що субота не в силі не логічно. Якщо закон знищений, то можливо можна вбивати й красти?!
    Якщо ви прочитали "Велику боротьбу", то давайте поговоримо про небесне святилище. Адже це вчення є тільки у адвентистів і воно є Біблейським, а також про пророцтва Біблії. Саме цих два пункти найбільше мене переконують у правильності розуміння Божого Слова адвентистами.
     
  8. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    1. "Що ж Закон? Він був даний з причини переступів, аж ПОКИ прийде Насіння, якому обітниця дана була.» Гал. 3:19.
    2. "Закон виховником був ДО Христа".
    3. "Кінець Закону Христос."
    Брацлаве, ви вибачайте, але я вже втомилась. :sad:
    ЯКщо для вас аргументом є не СУТЬ апостольського пояснення, а КІЛЬКІСТЬ пояснень, та й ще бажання бачити приміром слово "ДО", або "ВІДМІНЕНИЙ", а не їхні синоніми, чи тотожні вирази, та й ще небажання робити висновки на основі інших аргументів по цьому питанню ("ми не під законом", "Закон заповідей скасований") і т.п. , розглядаючи все У КОМПЛЕКСІ ,то я поки що не маю бажання полемізувати таке складне питання, як пророцтва, коли ви не хочете сприймати елементарного, посилаючись на малу кількість пояснень ап.Павла.
    (а про те - чи можна "вбивати, красти", "бо ми не під Законом" - я вже наводила відповідь ап.Павла. (Рим.6:14,15.). Прочитайте ще раз пост 191. У Новому Завіті є одна заповідь: "Люби ближнього". (ІВ. 13;34). Коли людина любитиме ближнього,- вона у ближнього не вкраде, не уб'є його і т.д.
    Скільки можна товкти "воду у ступі"? :sad: ).
     
    Останнє редагування: 28 чер 2009
  9. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Якщо для вас важлива доля іншої людини, її спасіння, то прошу вас продовжити розмову. Мені достатньо й одного місцеписання. По пункту 2 та 3 я не бачу, що закон відмінений. По 1 бачу. Чесно. Зрозумійте адвентисти вважають, що закон не відмінений і під ним зхнаходяться всі ті, хто не під благодаттю. Давайте продовжимо розмову про святилище.
     
  10. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    А я що - спаситель? Я може більш грішна ніж ви !!! (Читайте Новий Завіт , а по цьому питанні ще раз уважно наведені мною пояснення ап.Павла у пості 191).
     
  11. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Яка різния хто більш грішний?! Якщо ви вважаєте, що я заблуждаюсь допоможіть, будь ласка, мені. Давайте поговоримо про небесне святилище.

    Так само є заповідь любити Бога, яка полягає в тому, щоб дотримуватися перших чотирьох заповідей.
    До речі, до якої церкви ви ходите?
     
    Останнє редагування модератором: 29 чер 2009
  12. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    1. Для того, аби ви зрозуміли - як шляхом математичних обчислень і власного трактування пророчих метафор і алегорій пророцтва пристосовуються до історії певної церкви, вам бажано би прочитати книжки Свідків Єгови "Даниїлове прроцтво" і "Об'явлення". Після цього порівняти з виясненням пророцтв суботників і знайти тотожні способи пристосувань. Також бажано прочитати про методику обчислень і вияснення пророцтв у цих статтях (переглянувши УСІ активні посилання статтей на цій сторінці):
    http://www.607v587.com/rus/index.html
    2. Я не є непомильною, тому у таких речах, як пророцтва, де немає чітких апостольських пояснень, важко щось заперечувати, не помиляючись, чи підтверджувати, але нехай буде. ПИшіть,- що вас цікавить. Я книжку "Велика боротьба" читала вже десь два роки тому, але вона у мене лежить на полицях. Не гарантую на швидкі відповіді чи відповіді взагалі, в умовах відсутності біблійних пояснень, але спробуємо. Пишіть,- що вас цікавить стосовно святилища.
    Це суботницьке, непідтверджене Новим Завітом припущення, яке запречується усім наведеним вище у цій темі. У НОвому Завіті говориться про заповідь любові до Бога і ближнього і наводиться приклад про те, що МОРАЛЬНІ (у наведених є лише моральні Рим.13:9) заповіді умістилися у новозавітній заповіді любові. Це означає, що якщо людина любитиме ближнього,- вона не вкраде, не уб'є і т.п. Отож в основі новозавітньої заповіді - лише любов. ТОму тут більш важливіший попередній вірш:"Бо хто іншого любить, той виконав Закона." , або наступний, який і повторює те, що я писала: "Любов не чинить зла ближньому, тож любов виконання Закону."Стосовно таких речей як ідолополклонство - є окремі пояснення апостолів. І ще раз повторюю: висновок лише на основі однієї-двох цитат може приводити до хибної думки. Питання треба розглядати У КОМПЛЕКСІ з іншими аргументами і поясненнями.
    Я не належу до конфесії.
     
    Останнє редагування: 28 чер 2009
  13. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Дякую, що згодились поговорити на ці теми. Відпишу вам вже завтра. На добрніч.

    Ви заперечуєте, що дотриманням перших 4 заповідей, ми проявляємо любов до Бога на основі яких місцеписань? В Рим. 13:9 йде мова про любов до ближнього, тому й заповіді інші.
     
    Останнє редагування модератором: 29 чер 2009
  14. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    У Законі були заповіді, що стосувалися почуття (моралі), любові до Бога і ближнього, і ті, які стосувалися певних дій (2-га і 4-та).
    Якби УСІ вони переходили б у Новий Заповіт, то, логічно, не говорилось би, що Ісус "знищив, скасував Закона заповідей", не було би потреби давати НОВУ заповідь. Натомість Ісус сказав: "НОВУ заповідь я вам даю".
    У Марка 12:30-34 Ісус протиставляє важливість у майбутньому Заповіті не обрядових заповідей, а саме почуття у розмові з книжником: "Люби Господа, Бога свого, усім серцем своїм, і всією душею своєю, і всім своїм розумом, і з цілої сили своєї! Це заповідь перша! А друга однакова з нею: Люби свого ближнього, як самого себе! Нема іншої більшої заповіді над оці! І сказав Йому книжник: Добре, Учителю! Ти поправді сказав, що Один Він, і нема іншого, окрім Нього, і що Любити Його всім серцем, і всім розумом, і всією душею, і з цілої сили, і що Любити свого ближнього, як самого себе, це важливіше за всі цілопалення й жертви!Ісус же, побачивши, що розумно той відповідь дав, промовив до нього: Ти недалеко від Божого Царства! І ніхто не насмілювався вже питати Його."
    Біблія каже: "Хто іншого любить - той виконав Закона". Про все інше, стосовно обрядів чи ідолопоклонства, і т.п. апостоли пояснювали окремо. Моїсеєвий Завіт складався з багатьох обрядових приписів і заборон. Ісус скасував УВЕСЬ Старий Заповіт і УВЕСЬ Закон Заповідей. Оскільки Старий Завіт заключався лише з одним юдейським народом, то Новий Заповіт - з усіма народами. Гал.3:13,14. ; Ів.1:17. Для того, щоб усі приписи і заборони, що стосувалися лише юдеїв, не переходили на навернутих у християнство поган, Ісус дав НОВУ Заповідь, де, крім любові більше ні про що не говориться. Звичайно, що можна, ні на що не спираючись, фантазувати, ніби до любові відноситься субота, мовляв "якщо людина любить Бога, то поимнна виконувати усі Його постанови", але в такому випадку під таке судження можна перетягнути увесь старий Завіт. Саме тому Ісус наголосив, що заповідь Його - НОВА !!! А апостоли, щоб не обтяжувати поган старозавітніми заборонами, пов'язаними із святами, новомісяччями, суботами (Гал.4:9-11), вирішили нічого на них не накладати, окрім цього: "Бо зволилось Духові Святому і нам, тягару вже ніякого не накладати на вас, окрім цього необхідного: стримуватися від ідольських жертов та крови, і задушенини, та від блуду. Оберегаючися від того, ви зробите добре." (Дiї.15:28,29). Новий Заповіт почався "з нуля", "з чистого аркушу" на основі не Закону, а любові і благодаті. А до тих, які зациклились на старозавітніх приписах, ап. Павло писав: " «А тепер, як пізнали ви Бога, чи краще як Бог вас пізнав, як вертаєтесь знов до слабих та вбогих стихій, яким хочете знов, як давніше, служити? » (Гал. 9:4).
    Все інше - це не апостольське вчення, а софістика.
     
  15. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Ось знайшов місцеписання, які заперечують те, що закон відмінений.
    "Навеки, Господи, слово Твое утверджено на небесах". "Все заповеди Его верны, твёрды на веки и веки" (Пс. 118:89;110:8).
    "Здесь терпение святых, соблюдающих заповеди Божии и веру в Иисуса" (Откр. 14:12).
    "Которые под законом согрешили, по закону осудятся... в день, когда... Бог будет судить тайные дела человеков чрез Иисуса Христа" "исполнители закона оправданы будут" (Рим. 2:12-16).
    "Бойся Бога и заповеди Его соблюдай потому что в этом всё для человека" (Еккл. 12:13).
     
  16. рівнянин

    рівнянин Well-Known Member

    Я не хочу перечити руху Ваших думок. Думайте. Спілкуйтесь. Але інколи Ви і нісенітницю несете....

    http://jesuschrist.ru/bible/
     
  17. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Пс. 118:89 "Навіки, о Господи, слово Твоє в небесах пробуває". Звичайно що так. І це Слово Бога постановило замінити Старий Завіт Навим Завітом. Амінь.
    Пс.110:8 "Діла рук Його правда та право, всі накази (в якомусь з перекладів - "заповіді") Його справедливі, вони кріпкі на вічні віки, вони зроблені вірністю і правотою!" Звичайно що так. Людина не має права міняти накази (заповіді) Бога, тому для неї це на вічні віки. Коли ж бо Бог Сам щось міняє,- то людина повинна це знову сприйняти. Бог Сам поміняв Заповіт. Бог відмінив жертвоприношення. Бог через Ісуса постановив НОВУ заповідь. Бог Сам встановив інститут священицтва, а потім через пророка Ісаю каже: "Твій батько був перший згрішив, і відпали від Мене твої посередники ,тому Я позбавив священства священиків. " Ісаї 43:27,28.
    Бог Сам уклав з юдеями Свого Заповіта, назвавши його вічним :"І Я складу заповіта Свого поміж Мною та поміж тобою, і поміж твоїм потомством по тобі на їхні покоління на вічний заповіт", а потім каже: "Ото дні надходять, говорить Господь, коли з домом Ізраїля й з Юдиним домом Я складу Заповіта Нового" Євр.8:8. Кажучи до Авраама, що Заповіт - з Авраамом і його потомством, Біблія потім пише:"Тому кажу вам, що від вас Царство Боже відійметься, і дасться народові, що плоди його буде приносити". Матв.22:43.
    (Рим. 2:12-16).
    Тут ап. Павло звертається до юдеїв, ЯКІ БУЛИ ПІД ЗАКОНОМ, що вони будуть судитися за Законом (як дотримувалися сьомого дня, сьомого року для землі, пасхи, цілопалень, опрісноків, як дотримувалися десяти заповідей і т.д.). А ви, Брацлаве – під Законом?
    Ви ж здається погодились, що ви не під Законом. Чи може вам знову наводити однозначні чіткі цитати : «МИ НЕ ПІД ЗАКОНОМ». Для чого виривати з контексту цитату? Буквально з наступного, після наведеного вами вірша, іде продовження: «Ось ти звешся ЮДЕЄМ, і спираєшся на Закона, і хвалишся Богом, і знаєш волю Його, і розумієш, що краще, навчившись із Закону, і маєш певність, що ти провідник для сліпих, світло для тих, хто знаходиться в темряві, виховник нерозумним, учитель дітям, що ти маєш зразок знання й правди в Законі. Отож, ти, що іншого навчаєш, себе самого не вчиш! Проповідуєш не красти, а сам крадеш! Наказуючи не чинити перелюбу, чиниш перелюб! Гидуючи ідолами, чиниш святокрадство! Ти, що хвалишся Законом, зневажаєш Бога переступом Закону! Бо через вас зневажається Боже Ймення в поган, як написано. Обрізання корисне, коли виконуєш Закона; (Може ви, Брацлаве, і це візьмете собі на замітку до виконання ??? :)), а коли ти переступник Закону, то обрізання твоє стало необрізанням.» (Рим. 2:17-26).
    Тому, Брацлаве, якщо не хочете побачити різницю між двома Завітами, то вертайтесь собі до Старого Завіту. Лиш штучно не створюйте протиріч зі словами ап.Павла, який казав, що:
    "Закон був до Христа" - (Гал. 3: 19, 21-25).
    "Кінець Закону - Христос"- (Рим.10:4.)
    «Христос відкупив нас від Закону» Гал. (3: 13,14).
    «Ми не під Законом» ( Гал. 5:18. Рим.6:14,15)
    «Закон заповідей знищений (скасований) - (Еф.2:15)
     
  18. Lents

    Lents Well-Known Member

    Про що я так і не можу почути - чому одне потрібне (сьомий день і їжа), а друге відкинули (сьомий рік, пасху, цілопалення, одяг з незмішаних волокон)?
     
  19. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Даяно, я не під законом. І зараз схилюсь до думки, що закон відмінений. Ось цитати з Біблії про святилище:
    "Главное же в том, о чем говорим, есть то: мы имеем такого Первосвященника, Который воссел одессную престола величия на небесах и есть священнодействователь святилища и скинии истинной, которую воздвиг Господь, а не человек" (Евр. 8:1,2).
    Скиния, построенная Моисеем, была соорудена по образу, предложенному господом. Он повелел: "Все, как я показываю тебе, и образец скинии и образец всех сосудов её, так и сделайте". "Смотри, сделай их по тому образцу, какой показан тебе на горе" (Исх. 25:9,25,40). И апостол Павел говорит, что первая скиния "есть образ настоящего времени, в которое приносятся дары и жертвы"; что его отделения были "образами небесного"; и что священники, приносившие дары согласно закону, служили "образу и тени небесного", и что "Христос вошёл не в рукотворное святилище, по образу истинного устроенное, но в самое небо, чтобы редстать ныне за нас пред лицо Божие" (Евр. 9:9,23; 8:5;9:24).
    А также Дан. 7:10, Откр. 4:5, Откр. 8:3, Откр. 11:19 Зах. 6:13 Еф. 2:20-22і т.д.
    Що ви скажете, на ці місцеписання? Небесне святилище реально існує, про це пише Біблія.

    В христианстве есть много спорных вопросов, которые разделяют верующих на различные деноминации. Но кажется, что даже такие огромные вопросы, как предопределение или говорение на иных языках не вызывают такой конфронтации, как вопрос субботы.
    (продовження тут: http://www.bible.com.ua/answers/r/100/3185 )

    Даяно, в останній ссилці остаточне пояснення на рахунок суботи.
     
    Останнє редагування модератором: 30 чер 2009
  20. Зануда

    Зануда така зануда

    Аж любо вас читати. В Біблії багато про що не сказано, але не тому, що це не гріх, а тому, що у ті часи ще багато чого не було – просто ще не придумали. Тому то трошки примітивно мислити такими категоріями. Я не маю натхнення розжовувати очевидні речі. Я розумію, що більшість людей не хоче ускладнювати собі життя і тому не вірить в Бога, ще частина боїться не вірити (про всяк випадок, мало що…), але вважає, що того достатньо і ходити до церкви то вже перебір (висувають на своє виправдання купу аргументів, які всі базуються на їхній власній «жабі»), а є ще категорія людей – вони вірять, читають Біблію, сиплять цитатами і вважають, що досягнули вершини мудрості і спілкування з Богом. Але всіх їх і так об»єднає та сама риса – лінь, не бажання ускладнювати собі життя такими речами, як ходіння до церкви, сповідь, Причастя, участь у інших св. Тайнах і примітивне мислення на кшталт – в Біблії не написано – значить не гріх!
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)