Будьте уважні! Мотоциклісти...

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем Templar, 18 чер 2010.

  1. Сашко

    Сашко Well-Known Member

    Так як їздив шо на тому шо на тому то скажу -СУТЄВО відрізняються, хоча з власного досвіду скажу :в силу ментальності наших водіїв 4-х колісних до райдерів на байках більш серйозне відношення ані ж до тих же райдерів но на табуретках (скутерах) незалежно від кубатури. Я вже навіть свою статистику за 11років мотостажу вивів: (приблизну звичайно:)) якшо їдучи на табуретці тебе намагається "прищемити" (непомітитити, зажати, збити і т.д) практично кожен другий автомобіліст, а недай Боже його перегнати на табуретці по трасі - це взагалі капец!о_О такі цирки починаються шо можу мемуари писати, то їдучи на мотоциклі таких бажаючих (непомітитити, підрізати, обігнати якшо ти його обігнав) сутєво менше, мені десь попадається так 1 з 10, шо вже радує:good:
     
  2. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Там правило 3-х Д діє
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Markell

    Markell Well-Known Member

    sani
    1. Забув спитати дозволу куди мені заходити і як себе вести, ага.
    2. Дискусію ведете некоректно, пишете про їзду без фар вночі і невключення поворотів, такі ситуації ми тут не обговорювали. Були конкретні факти і їх обговорювання, ви ж ліпите інші і перескакуєте на них за відсутності аргументів.
    3. 600 кубових моторолерів і скутерів небуває, така штука називається максіскутер, ставиться на облік як мот і у Львові може є 1, а може й жодного нема. Вчіть матчасть а тоді сперечайтесь.
    4. Я за ведення коректної дискусії, але за хамство і образи в бубен дати можу.
     
    Останнє редагування: 23 лют 2012
  4. sani

    sani Well-Known Member


    1. усі скутери ставляться на облік ;)

    2. Моторо́ллер (от нем. Motorroller) или ску́тер (от англ. scooter) — разновидность легкого мотоцикла, двигатель которого расположен сзади под сидением.
    уважно дивимось на фото ;)
    [​IMG]
    [​IMG]

    вчіть самі мат часть, тоді умнічайте!

    принаймі один ;) точно є :)

    Як я їздив на тій "табуретці" то навпаки всі пропускали і уважно дивились що то таке :)
    нічо така табуретка 250 кг, автомат, навіть підігрів ручок має :)

    читайте уважно..
     
  5. Markell

    Markell Well-Known Member

    1. В скутерів(моторолерів і мопедів і ін. до 50 куб см.) і мотів різний облік, документи і порядок постановки, і максіскутер (фотку якого нам представив вельмишановний містер-спеціаліст-у-всіх-галузях, це до речі Хонда Сільвервінг) ставиться на облік ЯК МОТ, повторюю 2 раз для особливообдарованих. І це окрема категорія мототранспорту, яка має свою нішу, не є ні моторолером, ні мотом, це МАКСІСКУТЕР. Для керування ним потрібне посвідчення водія як на мот, для мотороллера не піде.
    Тому не будемо ототожнюватти всю мототехніку і її райдерів і плутати кисле з холодним.
    Мототехніки в мене різної було більше ніж у вас картинок з інтернету, так шо досить цього цирку.
    ...Порадував новий мегааргумент "читайте уважно..."

    пи.си. просто подивіться, витратьте 3.45 хв свого життя -
    http://www.youtube.com/watch?v=w81IeHGz3-Q&feature=related
     
    Останнє редагування: 24 лют 2012
  6. sani

    sani Well-Known Member

    Honda Silver Ving - якщо бути точним!
    Я так бачу ви як чукча з того анегдоту, що "чукча не чітатєль, чукча пісатєть" читати що вам пишуть не вмієте тільки щось хочете написати...

    Ви ж мені постами вище розпинались що мотороллери і мотоцикли то різні речі,

    я вам дав криклад де мотороллер за означенням (в даному випадку Honda Silver Ving - або СКУТЕР, чи як маркетологи пишуть максі скутер - що перекладається, як великий скутер) але від мотоцикла мало чим відрізняється і
    От для себе вже накінецьто освоїли... то добре :)

    Це окрема категорія мототранспорту тільки для маркетологів, і для реклами, щоб краще продавалось! самі ж кажете для ОБЛІКУ, ПРАВ і для ДОРГИ, і для ІНШИХ УЧАСНИКІВ РУХУ,для ДАЇ, і тп це ОДНА І ТА САМА КАТЕГОРІЯ АВТОТРАНСПОРТУ... машини також різні бувають, і хечбеки і купе і пікапи і седани ... максі версія, чи логн версія, але для дорожнього руху це ЛЕГКОВИЙ АВТОМОБІЛЬ -

    мотоцикл - двоколісний механічний транспортний засіб з боковим причепом або без нього, що має двигун з робочим об'ємом 50 куб.см і більше. До мотоциклів прирівнюються моторолери, мотоколяски, триколісні та інші механічні транспортні засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кг;

    Витратьте пару годин вашого часу на ЧИТАННЯ, і особливо на читання ПДР і тоді не будете плакатись що вас не бачать і підсовувати плаксиві ролики про то що вас чекають, Якщо будете чітко дотримуватись ПДР все буде ОК. А як я бачу зі знанням ПДР у вас біда - і лише одні пАнти

    Техніки мали, а на купити книжку з ПДР грошей не хватило? Будь ласка купіть і прочитайте її вона не дорого коштує, або в неті безплатно почитайте...
     
  7. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Маркел, та Сані просто прикидається дурником :) Все він прекрасно розуміє.

    Сані, просто визнайте, що вживання вами слова "мотороллер" обумовлено бажанням принизити опонента. Бо мотоцикл - це звучить гордо, а мотороллер - це... це мотороллер.

    Це називається "тролінг", шкода, що ви саме такий стиль для цієї дискусії вибрали.
     
  8. Markell

    Markell Well-Known Member

    Ну що ж, 3й раз для самих особливообдарованих поясню, раз так туго доходить зміст.
    В зв*язку з змішаннім в купу всіх мотозасобів і обзивання їх моторолерами я звернув увагу на те, що скутер/моторолер і мотоцикл це різні речі. Тоді було написано про 600 кубові моторолери, і наведено фото сільвервінга. Я ж пояснив шо це максіскутер, вимагає такої ж реєстрації як мот і категорії посвідчення водія, тому його не можна ототожнювати з моторолерами/скутерами до 50 куб.см. Він ближче до мотоциклів в силу своєї ваги, об*єму двигуна і вимог, що ставляться до нього законодавцем при реєстрації і керуванні. При цьому всьому він належить до окремої категорії мототранспорту, оскільки не є ні моторолером (в силу завеликої ваги, розмірів і потужності), ні мотоциклом (в силу відмінної від мотоцикла конфігурації розміщення двигуна, посадки, кпп і особливостей керування).
    Дилетантське звалення всієї цієї 2-колісної техніки в одну купу мені зрозуміле в силу слабої обізнаності з 2-колісним транспортом, а от навіщо продовжувати сперечатись? Нащо приплітати сюди ПДР і ахінею про маркетологів? Можна знайти ознаки, що дозволять ототожнити взагалі всі колісні транспортні засоби, але всі прекрасно розуміють різницю між мопедом до 50 куб. см., яким керувати може 16 річна студентка і рухається він 40-50 км/год, і 600 кубовим апаратом, для якого потрібні права повної категорії А, і їхати 150 він може легенько, про різницю в динаміці, вазі і керуванні думаю не треба пояснювати.

    Щоправда судячи з класифікації автомобілів на "максі і логн версії", роблю висновок про повне дилетантсво і у цій галузі також...

    Повтороно зазначу що не просив давати мені жодних порад і настійливо рекомендую не переходити на особистості і не хамити.
    Я кинув відяху, розроблену в рамках програми лояльності мото і автоводіїв, подібні акції проходили в Укураїні, Росії, Білорусії та країнах Європи. До речі, більшістю водіїв авто такі акції сприймаються позитивно, після спілкування вживу на дорогах, перегляду відеороликів і прочитання буклетів останні розуміють, що мотоциклісти їм не вороги, і починають бачити їх на дорозі і краще взаємодіяти. Звичайно ж це не стосується окремих індивідів, які в силу обмеженості стереотипами, комплексами чи банальною заздрістю, сприймають такі акції в штики і далі вважають моторайдерів ворогами чи не хочуть їх бачити.
    Якшо окремим особам вона здається плаксивою чи видається шо ми на щось жаліємось, незважаючи на всі приведені аргументи і намагання достукатись до мозку, то для таких залишаються крайні методи виховання на дорозі.
    Для прикладу тим, хто настійливо відмовляється дивитись в свої зеркала, вручають їх на наступному світлофорі. У відокремленому від авто вигляді.
    Зазначу, що я за діалог завжди, але як показує практика, часом попадаються особливо тугі пасажири, до яких розумні і гуманні методи просто не діють.
     
    Останнє редагування: 24 лют 2012
  9. sani

    sani Well-Known Member




    На дорозі не треба в бубен хрустіти, не треба дзеркала відривати, і тп треба бути взяємно ввічливими один до одного і по можливості допомагати один одному!
    А не так типу: "ти мене тут не пропустив, а я тебе там підріжу" чи "ти мене підрізав, а я тобі дзеркало відломаю.." треба міняти своє мислення і навпаки пропускати машини з другорядних доріг, щоб вони могли вклинитись в потік, посунутись для мотоцикла в пробці, щоб він проїхав, а не стояв. Пропустити пішохода і так далі... Деколи на секунду притормозити вистарчить щоб хтось з другорядної дороги виїхала на основну, нічим себе не обділивши... і тп...
    Але ж в нас чомусь на дорозі усі злі, і ображені один на одного, на світлофорі ще не встигло загорітись зелене світло, як вже всі сигналять, мол їдь давай і так далі...

    Ніхто на дорозі не застрахований, може щось не побачити, щось провтикати, і таке теж треба враховувати, це як подібно до дистанція, якої треба дотримуватись.
    Навіть мега досвідчені водії потрапляють в аварії.
    Тому авто чи мото - це засіб повищеної небезпеки, і треба враховувати все! тому навіть пішоходам не можна зненацька вибігати на дорогу, і то саме авто і особливо мото(яким може це дуже швидко і дуже легко зробити) не можна різко змінювати напрямок і траекторію руху, щоб не створювати аварійну ситуацію. бо навіть якщо тебе і побачать, то щоб зупинитись треба час, якого може і не хватити...

    тому будьмо взаємноввічливими на дорозі
     
  10. Markell

    Markell Well-Known Member


    Спеціально для тих, хто на дорозі може шось не побачити і провтикати - прохання дивитись в кожне зеркало при маневруванні. По 2 рази.
     
  11. sani

    sani Well-Known Member

    Д.Д.Д................
     
а де твій аватар? :)