Вічний холівар) Для того шоб бути об*єктивним, треба знати 2 сторони медалі. В своїй більшості 2хколісні їздять і на авто також (не в сезон чи по роботі), а от автоводи, які нападають на мотоциклістів і називають їх смертниками, придурками - на моті не їздили і обговорюють форму сферичного коня в вакуумі. Особисто в мене внаслідок їзди на обох видах транспорту (з 2000 року я змінив не один мот і машину) виробилась желєзобетонна звичка дивитись в кожне зеркало по 2 рази з інтервалом в півсекунди, кожен маневр планувати заздалегідь і рухатись в місті з швидкістю потоку +10 км/год (останнє особливо актуально для моторайдерів, а перших 2-і не будуть зайвими нікому). І таки більшість 2-х колісних аварій в місті стаються через те, що 4-колісні не дивляться по зеркалах, або не вважають за потрібне звертати увагу на "ровер". І той факт, шо 2-х колісний їде між рядами, не виправдовує переміщення автомобіля в інший ряд без впевнення в тому, що він нікому не заважатиме і не ріже чужу тораекторію. А ще треба врахувати, що для мота різка зміна траекторії чи швидкості може закінчитись втратою стійкості і контакту з доргою (особливо на поганій чи мокрій дорозі), тоді як для авта тільки писком резини чи заносом. Про те, що вмятина крила неспівставна з травмою/життям - вже писали, і це теж актуально. тому шановні 2х і 4х колісні! Будем взаємно ввічливі на дорозі. Ідіотів вистачає всюди незалежно від віросповідання, соціального положення і транспорту, на якому їздять. Але особисто в мене викликають негативні почуття люди, які називають мотоциклістів ідіотами, смертниками і т.д. Такі епітети свідчать тільки про обмеженність, закомплекованість і слідування стереотипам людей, що їх вживають. Особисто я раз і назажди перестав перебігати дорогу на червоне, після того, як почав водити авто. А після того, як почав їздити на моті, я перестав робити багато інших глупих речей на машині, а натомість набув корисних навиків і звичок за кермом. Тому в суперечці між водієм авто, який бачив мот тільки на парковці і розказує всім, яким тре бути придурком шоб на ньому їздити, і водієм мота, який крім нього водить і авто, я буду об*єктивнішим вважати останнього. пи.си. особливо обдарованого дописувача даної теми, який називає моторайдерів "хрустіками", я би разок хруснув. Шоб на майбутнє не було бажання хамити.
sani, ну ти ж не знаєш, пана Markell, може він то якраз і дисциплінований. І таки дійсно, якщо з машини пересісти на мот. і наоборот. світогляд змінюється. Я, в місті також якщо їду, не більше 50-60. Сенсу нема. Світлофорів купа, люди через двой плошну бігають, воно мені треба? Тихше їдеш, дальше будеш... Ну на мото можна поліхачити, але знати де і коли.
Говорили-балакали...продовжимо обговорювати сферичного коня в вакуумі? Я особисто невмію грати не фортеп*яно, тому не даю порад іншим як це правильно робити, але і не вважаю піаністів ідіотами чи неправильними. Впершу чергу мотоциклісти все вищенаписане і враховують, але це повинні розуміти всі учасники дорожнього руху. І вибирати безпечну швидкість і спосіб маневрування, щоб недопустити ДТП. Відмазка "я його не бачив" не проходить, хреново бачиш - сиди вдома і їзди на трамваї. На моті я дивлюсь більше по боках і назад, шоб першим помітити дятла, який не помічає мене. І таких вистачає, повірте.
Markell? На мотоциклі я їздив лише пасажиром. Так що якесь уявлення маю. Автом їжджу багато років. І не раз був свідком ях двоколісні ідіоти на швидкості за 60 вклинюються між ряди. Елементарний розрахунок вказує, що при швидкості 70 км мотоцикл проходить за секунду 19 м. На що вони розраховують? Що завжди спрацює принцип УДД?
Жодного, повірте) Для мене наприклад після того, як почав водити мот, сісти пасажиром - табу. Нервова система не справляється) Це абсолютно різні речі. Тому ще раз наполягаю не беззмістовності висновків про речі, яких не розуміємо. Коли мотоцикліст між рядами - він знає на що він іде і прораховує ситуацію. Якщо автомобілі не роблять сліпих маневрів, чи, більше того, не починають навмисно різати моти - то все ок.
Те що він ризикує собою-його справа. але він створює аварійну ситуацію для інших учасників руху. (Не так вже багато ідіотів чотириколісних, щоб спеціально різати, а щодо сліпих маневрів-якщо мотоцикліст зявляється там, де його не повинно бути - вібачте ).
Зразу кажу - не мотоцикліст Подібні дискусії у мене періодично бувають із одним товаришем-мотоциклістом. Аргументація в нього, і навіть тон, точно така ж як у Маркела І реакції на аргументи немотоциклістів також аналогічні Причому, мені ці агресивні реакції здаються неадекватними. Так ніби дороги створені для мотоциклістів, а автомобілісти то як ями на дорогах - заваджають кататися, падли. Я з повагою ставлюся до захоплення тих людей. Мене від того стримує моє усвідомлення небезпеки. Мені навіть на ровері страшно їздити по місту, бо почуваєшся беззахисним перед тоннами металу, що їздять навколо. А на мото до цієї беззахисності додається ще й твоя власна швидкість... Але я не виключаю, що й сам міг би таким захопитися і що тоді моя аргументація стане такою ж. Але зараз, із моєї автомобільної дзвіниці, я це бачу так: Мотоцикліст, який рухається не з потоком - це шукач адреналіну. Він усвідомлює, що його захоплення небезпечне. Мотоцикліст зобов"язаний враховувати, що він менш помітний на дорозі, ніж автомобіль, що в будь-який момент авто попереду змінить траекторію, що в будь-який момент може відкритися дверка. Я в жодному разі не знімаю відповідальності з того, хто збиває мотоцикліста з причини "бо не помітив", але я вважаю, що сідаючи на мот, людина усвідомлює, що з нею це може статися. А в травмпункті чи в моргу байкеру буде пофіг, був він правий в тій ситуації чи ні. Так само пішоходи, які не їздять самі за кермом, вважають, що зебра - це місце де можна покінчити життя самогубством, залишившись при цьому правим
Якщо він не їде на червоне, проти руху і не перетинає суцільну смугу чи порушує правила приорітету - то він там, де має бути. Мотоцикл є повноцінним учасником дорожнього руху, має право маневрувати, здійснювати обгони і переміщуватись у попутному напрямку. От тільки більшість автомобілістів так не думають, бо вони великі і залізні, А ТО РОВЕР. В мене особисто була ціла купа ситуацій, коли бачачи мене автомобіль нагло не пропускає при знаку уступи дорогу, виїжджає з другорядної чи пересроюється в мій ряд, нагло витискаючи мене на зустрічну. По тій причині, шо мотоциклів мало і немає відповідної культури водіння. Коли я на машині, таких ситуацій в мене не виникає або виникає в рази менше. Навіть було таке, шо я обганяю автомобіль, а він в той момент без повороту різко паркується під лівий бордюр, якби я не зреагував, то просто він би мене зніс. Відповідь - я тебе не бачив. Зобов*язаний бачити! І вибирати швидкість руху і спосіб маневрування безпечний для конкретної дорожної ситуації. Не можеш - ходи пішки. І автомобілі мені не створюють жодної перешкоди на дорозі, якщо вони адекватні. Так навіть цікавіше) Короч, це беззмістовна суперечка, в мене тільки одне прохання до 4х колісних: завжди дивіться в обидва зеркала при кожному маневруванні. І більшість питань мото/авто війни буде знято. пи.си. з власного досвіду- рухатись в місті з швидкістю потоку - найнебезпечніша штука для мота (не розглядаємо ситуацій руху по місту з перевищенням швидкості в рази - це поза межами добра і зла). Рух з швидкістю потоку +5/10 км/год - найоптимальніший вибір, тоді мот помітніший, має запас для уникнення аварійної ситуації прискоренням і виключається можливість, шо побачивши прогалину між машинами в потоці в дзеркало чи при виїзді в бічної (коли мот їде в потоці між машинами) в нього перестроїться автомобіль (до-речі, мегапоширена ситуація в містах).
Markell навіть не знаю чи міг би я чи хтось із байкерів пояснити ситуацію краще. РЕСПЕКТ Тобі і УВАЖУХА!!! ---------- Додано в 17:55 ---------- Попередній допис був написаний в 17:52 ---------- Абсолютно ніякого уявлення Ви не маєте, це теж саме шо проїхатися пасажиром у авто і розповідати про теж (уявлення)
Бо прорахувати усі неадекватні дії - неадекватних водіїв Н-Е-М-О-Ж-Л-И-В-О! ---------- Додано в 10:46 ---------- Попередній допис був написаний в 10:43 ---------- Бо прорахувати усі неадекватні дії - неадекватних водіїв Н-Е-М-О-Ж-Л-И-В-О! А як було вже сказано вище наслідки цих неадекватних дій для автомобілістів і мотоциклістів -різні
самогубця теж знає на що іде, але для чого підставляти інших учасників ДР? автомобіліст теж прораховує ситуацію, ту яку бачать! але коли зненацька вилітає непойми звідки чудо на моторолері, то підрахунки часто закінчуються ДТП. але з різницею що в одного легко поцарапане залізо а в іншого кишки по дорозі розмазані... Тому мотоцикліст в першу чергу має бути ЗАЦІВАВЛЕНИЙ, в дотримання ПДР, швидкості і максимально захистити себе і в першу чергу зробити так щоб його було помітно! В моторолерах ближнє світло фар не вимикається ніколи! для того щоб їх бачили краще! але ж наші умільці і туди залізуть "протюнінгують" чи викрутять лампочку... От як його фізично побачити, якщо воно між полосами(і між машинами) на швидкості летить? В мене був такий випадок, писав вище: дидився, уважно дивився в дзеркало та полоса була пуста, але включивши поворот і при швидкості ~30км/год почав перестроюватись(машрутку на зупинці об"їзджав) тільки руль крутанув, сантиметр від мого крила пронеслось нечто, наголошую, по розмітці між смугами руху! Де він ззаді взявся? чому саме рухався по розмітці, ящо весь лівий ряд в цьому місці був пустий? Що я зробив не так? і які ще методи визначення таких придурків існують? Я розумію мотик може у пробці між рядами їхати коли все стоїть, нема питань, маєш змогу їдь! Але коли машини їдуть щей при інтенсивному русі, для чого їздити так по розмітці між смугами? Спеціально щоб тебе не бачили? і в мене було купа таких ситуацій на авто, то що 90% які їздять ПДР взагалі не знають... то інше питання а в мене теж одне прохання до моторолерів, не старайтесь бути непомітними тараканам, яким так і кордить в кожну щілину залізти і проскочити. Будьте повноправними учасниками руху, а не як шкодні таракани, нагадили(створили аварійну ситуацію) і втікли...
Ну це правильно я так і роблю, тому поки шо дякувати Богу маю змогу писати ці рядки... ---------- Додано в 11:55 ---------- Попередній допис був написаний в 11:49 ---------- Ну це відерта неправда, якраз все навпаки в 90% скутерів все вимикається -вмикається, інша справа шо багато людей його не включають - це правда, я сам би їм з великим задоволенням настукав по бубну за таке про себе скажу: - я також вдень їзджу без ближнього світла, чому? - тому що їзджу тільки на дальньому (вдень) даби видно мене було здалеку
Рівень таких коментарів і їм подібних про хрустіків вказує на беззмістовність ведення дискусії з даним конкретним дописувачем. При зміні рядності/напрямку руху водії ТЗ повинен дотримуватись правил приорітету і пересвідчитись в тому, що не чинить перешкод рухові інших ТЗ, які рухаються у попутному напрямку. Я розумію що камаз краще проглядається, але тим не менше є зеркало заднього виду і бокові зеркала. В мене наприклад не виникає проблем з моніторингом ситуації ззаду/збоку мого автомобіля, тому можу тільки порадити налаштувати зеркала і дивитись в них очима. А то, не сьогодні-завтра по розділювальній смузі буде їхати фура з причепом, на сантиметр ближче ніж вчорашній моторолер, і все може закінчитись печальніше. Сподіваюсь моторолери почують. Правда ми тут мотоциклістів обговорюємо, це трохи різне, але не всі розрізняють. Можу запевнити хіба що в тому, що ні я, ні мої 2-х колоісні друзі не намагаються бути непомітними на дорозі. Але якшо конктретні талановиті індивіди не хочуть тебе бачити чи не вміють дивитись в зеркала (для яких несподіванкою стає ТЗ в сантиметрі від крила автомобіля, що перестроюється в інший ряд), то боюся навіть мигалка на шльомі тут недопоможе. Стосовно взаємозв*язку між рухом міжрядами і анекдотами про морг, то сорі, аргументація ніяка. Он про Пєтьку і Чапаєва теж багато анекдотів, миж не проводимо паралелі з історичними подіями. Мотоцикл значно небезпечніший для життя і здоров*я його райдера ніж авто для його водія, тут ніхто не сперечається. Але не треба все зводити до руху мотів між рядами чи порушення ними ПДР. Наголошу вдруге, що за статистикою ADAC більшість аварій в містах за участю мотів стаються по причині збивання їх водіями авто, що не пересвідчились у безпечності свого маневру при змііні рядності/напрямку руху. При чому за кордоном таких аварій значно менше в силу того шо більше мотів і вища культура водіння в 4-колісних.
В мене теж не виникає, якщо інший учасник хоче бути побаченим, але якщо він вар"ят, що їде вночі без увімкнених фар, або не включає повороти, або різко змінює траекторію руху, я не тєлепат, я його побачити ніяк не зможу і вгадати його маневри тим більше! Вам точно вже нічо не допоможе мда, поясніть мені чим 600кубовий мотороллер(скутер) відрізняється від 600кубового мотоциклу по швидкості чи стилю їзди у місті? бо дуже часто так є! чи ви думаєте що тут просто так собі на моторолерів наганяють? Наголошую в 150-й раз тут на форумі, статистика штука відносна, і по статистиці, тверезі водії набагато небезпечніші п"яних! Тому що більшість аварій у містах зроблені тверезими водіями! Аварії за участі п"яних водіїів в місті набагато менше, але це не значить що п"яний водій за рульом безпечніший, чи адекватніший! ---------- Додано в 14:13 ---------- Попередній допис був написаний в 14:03 ---------- шановний, я вам не погрожував, і вас хруснути в бубен не пропонував... якщо у вас немає самовладання то краще не заходьте у людні місця (форум - людне місце, тут бувають різні люди, в кожного своя думка) так що ведіть себе пристойно! http://automnenie.com.ua/videoregistrator/3941-samoubiystvo-na-doroge-shok.html вар"ятів на дорозі хватає, що фура проти легковика, що моторолер проти авто...