Надежды юношей питают.... Якщо впадете на трасі на Стрий та Ваше тіло не попаде під колесо фури то екіп може спасти життя (він буде ковзати по асфальті і не дасть злізти з костей шкірі та м'ясу), якщо траса вся в ямах то об якусь Ви і зупинитесь (як правило за рахунок переламу костей), а якщо ж попадете під машину то жоден екіп не допоможе.
Саме так і саме там все і було Чувак пролетів десь біля 70м а мотик десь 350м (по замірам ДАІ), "отделався" "легкім іспугом" і "термоссадинами" - шкіра від нагріття попеклася, а якшо б колесо фури... то канешно.... А взагалі якшо серйозно то я з позиції людини яка їздить шо на байку, шо на авто, хотів би просто попросити всіх "заядлих" автомобілістів перед виконанням маневрів частіше дивитися в зеркала (я особисто "розклався" лише із за того що хтось просто не подивився в зеркало), при обгонах мотоциклістів (скутеристів, роверистів) не притирайте їх до узбіччя, не вискакуйте на "встречку" коли там іде мототехніка і вам здається шо ви впишитесь в щілину між ним і обганяємим вами автомобілем, і основне - мотциклісти такіж повноправні учасники дорожнього руху як і ви, а не просто "придурки" які мішають вам їхати. Будь-яка створена вами нестандартна ситуація, вам грозить як максимум вмятини на авто, а комусь -ЖИТТЯ! Давайте будемо взаємоввічливими і толерантними один до одного P.S. До речі багато моїх знайомих автолюбителів, коли перший раз в житті виїзджають на будь-якій мототехніці на наші дороги, вони просто "обалдівають" як це важко їхати між їхніми "вчорашніми колегами по автокерму", їхні перші враження такі, що кожен другий автомобіль намагється його збити Після таких "покатушок" багато хто з них суттєво поміняли свою техніку водіння авто, ось так
Мій знайомий ( не раз з ним ганяли по 170 км) колись мав Гонду (мотоцикл) з 8-ма циліндрами. (Вже давно не випускають). Колись з Ню-Йорку до Техасу і назад проїхав за менше чим 24 години. (розміри рахуйте самі але штат НЙ за розміром десь в пів України). Коли летів раз в шкірі то довго але ніц не сталось крім пошкрябин. Але розбивсь наніц коли на нього машина помилково наїхала із її вини і мав перелом коліна і то він їхав десь на швидкості 30 км.
Досить часто так і буває, але то ше велике діло -фарт! Дехто так "розкладається" шо байк відновленню не підлягає А в байкера окрім пари царапин і синяків нічо, а деколи і навпаки...
Спішу нагадати! Дозволена швидкість руху по дорогам України обмежується 130-ма кілометрами на годину. При цьому не на всіх...
я на трасі фури не дуже люблю - з мотика здуває і при погляді на ту махіну аж "шорстка" дибки стає - як що що, то без варіантів... але кльово, що багато з водіїв фур пропускають і "маячать" чи є попереду перешкоди, якщо поганий обзор
Ага, саме цікаве далі... - максимальна швидкість мотоцикла обмеженна ПДД 80км/год, навіть якщо це автомагістраль з дозволеною швидкістю 130км/год Залишки "совка" шо тут скажеш
Якшо вже так цікаво то розкажу: -ні між смугами я не шастав, вийшов на обгон джипу, як тільки я до нього наблизився (по лівій стороні,естесно), чоловік за кермом джипу, не глядя в зеркала (а нашо йому туди дивитися, він же на джипі), різко крутнув кермо вліво (як він потім обяснив: -обїзджав яму), я рішивши шо мій відбиток у вигляді аерографії на його лівому боці буде виглядати неестетично -різко по тормозам, по всесвітньому закону підлості моє переднє колесо попадає в ту саму яму між бетонними плитами і блокується, далі ...пиль, шум, розкидані запчастини мого мотоцикла і я під ним.
Усі мотоциклісти, з якими спілкуюся, із таким задоволенням смакують подробиці кожного свого падіння, що здається ніби весь сенс сідання на мот - впасти з нього на величезній швидкості і потім розповідати всім як круто я "розклався". Також чомусь усі вони постійно звинувачують водіїв авто, що ті їх не бачать. ПРи цьому здебільшого мотоцикліст замаскований під навколишнє середовище. Наприклад весь в шкірі, чорний. І не розуміє, що цей одяг - це небезпека для його ж життя. Якщо вже ти вирушив на дороги загального користування за дозою адреналіну, то маєш бути одягнений так, ніби їдеш на карнавал в Ріо-де-Жане́йро, щоб тебе всі бачили і трималися подалі.
Ви напевно не з тими спілкуєтесь, нічого "крутого" тут нема Повірте мого "карнавального" мотокобінезону не замітити важко, бо якраз в цьому я з Вами повністю згоден ---------- Додано в 14:57 ---------- Попередній допис був написаний в 14:50 ---------- Ше таких "придуркуватих" ДАЙців не зустрічав, тай від інших не чув. ДАЙці можуть погнатися хіба шо на якомусь Пасаті Б5, отаке чув, а так шоб ДАЙці на мотиках ганялися це якась казка, особливо враховуючи те що на службі у ДАІ знаходяться здебільшого 250сс мотоцикли
от якраз і між смугами і є ті стики блоків... якби нормально виїхали на зустрічну смугу: 1. вас би побачили 2. була б відстань для маневру... 3. в яму між стиками блоків колесо би не заблокувало... то моя така думка з вашого опису, наскільки я зрозумів тому ще раз кажу нефіг шастати між смугами по розмітці, треба самому бути повноцінним учасником руху, а не тараканом якому так і кортить залізти у будь яку дирку. В європі купа мотоциклістів, вони не шастають між смугами, а нормально їздять на смузі, як повноцінний учасник руху. Між смугами тільки на світлофорі пробираються на перші ряди, коли машини стоять. Включається зелене світло і спочатку летить стайка мотоциклістів, а за ними машини ---------- Додано в 20:55 ---------- Попередній допис був написаний в 20:49 ---------- наскільки я знаю, в них неласне правило, за мотороллером без шлема не ганятись
ага, особливо ті, що біля пам*ятника Юрію стоять))) хотіла б побачити як вони на своїх, пардон, драндулетах, приміру, за вифером 800-тим гнали))
Йо? Точно? Я би не сказав так впевнено, вірніше зовсім би такого не говорив а чому неласне? Наскільки я памятаю то ще з союзу (десь з 80-х) було заборонено ганятися за двоколісними. Нє?
Значить детальніше 1. я і був на зустрічні смузі з включеним світлом +з моргаючим поворотом і мене б дійсно побачили б якби... хтось подивився в дзеркало 2. ну так я і маневрував він наліво я направо... і як би не та клята яма між стиками, всі б успішно (попередньо поматюкавшись) поїхали б далі 3. цього Вашого твердження я так і не зрозумів... ---------- Додано в 10:40 ---------- Попередній допис був написаний в 10:36 ---------- Вот і я про шо.. ---------- Додано в 10:46 ---------- Попередній допис був написаний в 10:40 ---------- На жаль у нас правила існують якраз для того шоб їх порушувати.. тому на авто ДАЙці за мотиками ганялися і ганяються, правда як правило десь в селі або на трасі за якимось Мінськом чи Явою без номерів, ше й притерти і скинути до кювету можуть потім подивляться, поржуть і поїдуть собі говорю не просто так - реальні історії
в котрих правилах? ПДР? А є ще службові інструкції-накази. Почитайте навіть останій Н А К А З 27.03.2009 N 111 пункт 17.4. Що там пише?
Виправдовуватися не буду, і грішу таким ділом, особливо в пробках, але скажіть будь-те добрі: -а автомобілі не шастають між смугами? особливо "реальні пацани" на " реальних авто" з прямотоком, колесами які вилязять за базу авто, та іншими "опознавательними отлічіями" ? ---------- Додано в 11:18 ---------- Попередній допис був написаний в 10:55 ---------- А пише там таке во: 17.4. Категорично забороняється переслідування: на службових автомобілях (автобусах, мотоциклах), які не мають спеціальних світлових та звукових пристроїв, на власних або приватних транспортних засобах; водіїв мопедів, мотоциклів без мотошоломів, за винятком випадків, коли наявна інформація про скоєння ними злочинів.