Кого тут поважати якщо воно поводить себе як останнє бидло, можна тільки уявити , з його поведінки, як воно їздить . ---------- Додано в 20:09 ---------- Попередній допис був написаний в 20:05 ---------- Якщо ви впевнені що екіпіровка врятує -то ви дуже помиляєтесь, вже кілька разів бачила як їх зшкрібають з асфальту.
В Києві двохколісні взяли дурну масову моду - вносять зміни в конструкцію, щоб виключати світло. І виключають. "Екіпіровка" водія автомобіля - це подушка безпеки, ремінь та металевий кузов машини! І то - часто в фарш! А що казати про мотоцикліста, вся екіпіровка якого - в найкращому і дорогому варіанті - боти, шолом, мотокомбінезон зі слайдерами та пластикова "черепаха" на спині... Яма на дорозі, порожня пляшка на асфальті, падіння, виліт на зустрічну... А там колеса машини...
Повноправний учасник дорожнього руху ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ виконувати правила. Чмо яке їх не знає, таким учасником не є, воно є небезпекою для УЧАСНИКІВ. Тому що через дибіла люди могли б мати страшну катавасію з слідством, експертизами, конфіскацією авто (до суду як доказ), суд. Тому вважаю абсолютно правильним знищений велосипед та розбиту пику. І якщо у дядька не вистарчить грошей на новий велосипед я буду тільки радий. Одним дибілом на дорозі буде менше.
у Вас дуже погані стереотипи на рахунок мотоциклістів! Екіпіровка якісна життя взятує! мудаки, шо ше скажеш! НУ то якшо вже під машину, а так при падіння рятує життя!
Так вони тут теж є і так само їздять, якщо швидкість авто 100км/год і більше, а воно жене ще швидше і підрізає, а їздять вони по кілька чоловік, то незнаєш що від них чекати Екіпіровка життя не врятує.
Давайте говорити правдиво ---якісна і дорога екіпіровка МОЖЕ врятувати життя, при дуже хорошому збігу обставин. Якщо просто покласти мотик на РІВНОМУ без ям, каміння, трамвайних колій з гострими кутами, дорожному полотні то в екіпіровці можна без шкоди для здоров'я просунутись по дорозі до повної зупинки. Але якщо під час ковзання на голову наїде колесо фури то шолом не спасе. Якщо переднє колесо мотика влетить авто то від різкої зупинки мотоцикліст перелетить через авто та впаде на дорогу, від розриву внутрішніх органів та переломів в цьому випадку екіпіровка не спасе. не тіште себе дурними ілюзіями.
в машині теж небезпечно їхати мій хресний не на великій швидкості перевернувся у Вольво і йому дахом пром*яло голову, інших пошкоджень не виявлено так що і машина не є 100% гарантом безпеки, а якщо казати про сучасні китайські бляшанки, то взагалі машини смерті!!!
Якби екіпіровка не рятувала, трупів би було в сотні раз більше! ---------- Додано в 18:42 ---------- Попередній допис був написаний в 18:42 ---------- а Вольво то номер 1 по безпеці! Во так!
Всі, хто свідомо порушує правила дорожнього руху, а особливо швидкісного режиму, маневрування, рядності - КОЗЛИ! Нині: Їду центром за маршруткою. Швидкість 20-35 км/год. Еталон показує правий поворот. Я починаю обходити його зліва. Зза Еталону з правого повороту вилазить якась фігня мені навзріз. Добре, що на автоматі і передачі вимкнув, і обома гальмами до максимуму і поклав на правий бік... Розминулись. Водій самохуда, правда, теж перелякався. Повний юз. Вкляк поперек дороги. Ось така фігня, малята...
В тому році проїхаючи Москву,звернув увагу на те,що мотоциклісти в пробках не стоять в ряду,а їдуть по роздільних смугах.Якщо їм для проїзду заважає якась машина,то під"їжаючи до неї, вони прогазовують,і як не дивно, на власні очі видів,що водії авто їх пропускають.На мій погляд все виглядало дуже ввічливо.
А зміст стояти, якщо можеш проїхати між машинами коли ті стоять Теж таке бачив. Але деколи неуважні, невмілі мотоциклісти можуть і протертись об машину.
ВАЙТЕР 0,125л. Хтось знає що то за диво китайської машинобудівної промисловості? Надійність? Довговічність? І в порівнянні з новим мінском в тих же номінаціях: надійність і довговічність.
Вайтер то здається єврєй був, бодай би його качка копнула! А Вайпер, то то рухліть шо коштує 1300$? Та ну, я вас прошу, він розлетиться! Фігня шо розлетиться, а їхати будете стіко шуму буде шо капець, ніякі наушки не допоможуть! Я б вам радив вже краще Aprilia RS 50 купити за ті гроші! Файний апарат!
Це дуже "європейський" підхід до виконання законодавства. З таким підходом Україні легко зберігати status quo, і знаходитись там, де вона знаходиться. В тому числі і у питаннях виконання правил дорожнього руху.
В ПДД нет запрета на одновременное нахождение в полосе двух ТС. Есть упоминание "бокового интервала", но расшифровки сего нет. А вообще за рулём много у***в независимо от количества колёс у них и спасает лишь регулярная медитация. з.ы. в салуне ЛФ тоже их полно, но что делать...
Та справа не в ПДР,а в тому,що ніхто нікого не посилав на три ...,не бив по морді і не показував середній палець,під"їхав,погазував,дали дорогу,подякував і поїхав.Мене це трохи вразило і ще більше сподобалось.
у Львові теж пропускають, ну хіба якийсь вуйко на копійці кЕпку на очі натягне та робить вигляд, що він тут один))) до речі, роками спостерігаю, що дорожня прикмета "Якщо водій авто в головному уборі, то чекай неприємностей") то до того, що або різко маневрувати без попередження почне, або підріже впритул, або ще якось налажає)))) і то не тільки моє спостереження)))
Ще й як допоможе, знаю людей які розкладалися на швидкості 170-180км/год і екіп поміг! Сам падав на швидкості десь 60км/год і коли я проїхавши метрів з 7 на лівому боку по "бетонці" - "отделався" лише парочкою синяків от тоді я зрозумів шо таке "Екіп"!!! Так шо Ви не праві що її ніхто не купує, практично всі байкери (не путати з "малолетками" на скутерах) в тій чи іншій формі, але їздять в екіпіровці