Батареї та зарядні пристрої

Тема у розділі 'Фото', створена користувачем smeet, 27 кві 2011.

  1. syavych

    syavych копач

    і то для 2. якщо заряджати 4, то 110...
     
  2. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    То ж не яйка Фаберже, а розхідний матеріал.

    ЗІ: Ще пам'ятаю, як кульки одноразові пралися...
    http://www.youtube.com/watch?v=moxMsKJMvTo
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    А для мене взагалі є загадка.

    Хто придумав акуми при зарядці підключати послідовно? Хіба в гуртку "юний технік".

    Я не говорю, що так не можна, я вважаю, що це просто неграмотно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. олекса

    олекса New Member

    Все в цьому світі відносне. Один вважає єдиним засобом пересування "Рольс-Ройс", для іншого старий "Запорожець" - щастя, третьому вистарчає 11 номера!:)
     
  5. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Важливо, щоб кількість струму пройшла через кожен аку однакова - рівномірність важлива.
     
  6. Locke

    Locke невиправний реаліст

    При послідовному з"єднанні якраз струм проходить через усі акумулятори однакрвий. І він обмежується якраз самим поганим акумулятором. Якщо згадати закон Ома U=IR, то при однаковому струмі І та різних внутрішніх опорах акумуляторів R на кожному з них буде різна напруга. Через це деякі з акумуляторів постійно будуть недозаряджатися, а деякі постійно перезаряджатися. Тому то такі прості зарядні пристрої, як правильно зауважив Мих,зроблені неграмотно і вкорочують вік акумуляторів і кількість циклів заряд/розряд. Зате вони дешеві.
     
    • Подобається Подобається x 5
  7. storozh

    storozh глухому хірургу наркоз не потрібен....

    все вірно... послідовно це є правільно!!!!
    є зарядки для аккумуляторів і грамотні правда ціна вже не 100гр
    струм стабільний 10-15% від ємності батареі на весь час заряду десь біля 12год
    і режим турбо 6год- 40% для металгідридних батарей
    одним словом ціна питання....
     
  8. олекса

    олекса New Member

    При послідовному сполученні струм через всі акумулятори однаковий, час звісно теж. Отже кожний акумулятор отримує однакову кількість енергії, незалежно від напруги на ньому. Тут справа в іншому. В поганих акумуляторах погано йде процес перетворення електричної енергії в хімічну і в результаті, отримавши належну кількість енергії, вони недозаряджаються. А підвищена напруга на поганих акумуляторах(їх більший опір) веде до того, що в простих зарядних пристроях, де не регулюється зарядний струм, при дотриманні рекомендованого часу вони недозаряджаються - як погані, так і добрі. Ось тут і діє закон Ома - більший опір - менший струм.
    Так в кожній мобілці (і ще дуже багато де) стоїть батарея з трьох постійно з"єднаних акумуляторів і нікому не приходить до голови з"єднувати їх при зарядці інакше. Чи автомобільна батарея - 6 послідовних акумуляторів.
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)