не краще.Коли не змогли до них дозвонитися, написали листа.Прийшла відповідь: Добрый день Как пополняли? Через терминал? Какой сети? Какой кошелек пополняли? Чек сохранился? Пришлите его скан-копию или информацию с чека. Пожалуйста, при ответе сохраняйте в письме всю предыдущую переписку по теме. С уважением, WebMoney Transfer http://www.webmoney.ua http://www.ukrgarant.com http://www.ukrbuy.com Все нормально сприймається, тільки не хотілося б, щоб почалася "карусель".Сума не маленька ж.
Тодi морозна теорiя вiдпадає Я так зрозумiв, таке було неодноразово i повторюється стабiльно? Якщо так, то я б спробував зв'язатися з фiрмою-хазяїном термiналу i повiдомити про це. Бо дiйсно може бути збiй конкретної залiзяки або софта. Якщо ж нi, то можна прозоро натякнути про спiлку захисту прав споживачiв. Зрештою запросити до девайсу людину зi спiлки (та хоча б i не зi спiлки, а просто свiдкiв), продемонструвати i запротоколювати цю фiгню -- справа нескладна. Так, через Приват24 свого часу саме з приватiвської зарплатної купував. Щоправда, кiлька рокiв тому це було, але ж не думаю, що вони цю послугу скасували. Також, AFAIK, просто через банкомати Привата можна (не перевiрю, бо вже давно приватiвських карток не маю, але Ви самi погляньте -- можна просто тицьнути картку у банкомат i глянути, чи є такий пункт у меню). Я особисто придбавав поповнення декiлька разiв буквально минулого тижня через картку НСМЕП. Посилання на ресурси можу скинути, якщо це не трактуватиметься як реклама. Зi нсмепiвськими єдина проблема -- треба спецiальний рiдер. ---------- Додано в 10:39 ---------- Попередній допис був написаний в 10:37 ---------- Налаштовуйтеся на краще Принаймнi, вони хоча б питань поставили багато i усi "по дєлу". Тож схоже, що будуть розбиратися. А глюки трапляються i у термiнальщикiв, i по банкiвських картках, i у звичайних переказах -- шо поробиш, що складнiша система, то бiльше мiсця для глюкiв
Щойно одержали листа Здравствуйте. Мы, как и другие поставщики товаров и услуг (мобильные операторы, интернет-провайдеры и т.д.), по-прежнему не получили информации от сети IBox относительно платежей, внесенных 28 января и позднее. В этой неприятной ситуации WebMoney идет навстречу своим пользователям, которые пострадали от сбоя в сети IBox. Если вы не получили зачисление, то Вы можете прислать на support@ukrgarant.com : 1) Четкую фотографию (!) терминального чека. 2) Скан-копии или фотографии 1, 2 разворота паспорта и разворота с пропиской. После проверки соответствия Ваших данных зачисление будет произведено.
Я так зрозумiв, Ви переписувалися iз кiнцевим отримувачем внесених коштiв. Маєте, iмхо, контактувати перш за усе iз самими айбоксовцями. Щоправда, їх український сайт лежить (вчасно...), та й росiйський шось не вантажиться... Спробуйте на самих девайсах глянути, може на заставцi або на корпусi є контактнi телефони абощо. Також є сенс запитати у тiєї Вашої фiрми, нащо їм паспорт i чи можна замiнити його копiєю iншого посвiдчення особи (студентський квиток, пенсiйне посвiдчення, права тощо).
Якщо у вас є пластикова картка Будь-якого банку (хіба може крім НСМЕП, не користувався), то можна придбати ніби як карточку поповнення рахунку в багатьох банкоматах (Імекс, Приват, Правекс, ПУМБ, Укрексім, Форум...) просто в меню банкмата вибираєте поповнення рахунку, вашого оператора і номінал. Єдине, що поповнити якщо передоплачений зв'язок то можна тільки на номінали карток, наприклад в київстарі то 30 і 100, вам видасть чека на якому буде код поповнення. Далі процедура та сама, що і з поповненням з паперової картки, купленої в будьякому кіоску. Відмінність в тому що банки за ту послугу комісії не беруть
SPB, щодо НСМЕП дивiться мої дописи ранiш по темi. Можна через iнет, причому на будь-яку суму i без комiсiй. Аби рiдер був.