Я никого не доставал, и в теме созданой мной буду писать ТО что я хочу и ТО что меня интересует. Не нравятся мои "достающие" сообщения - не заходите в эту ветку форума. Вы уже дали свой совет, спасибо.
Угу. Не Экзамен. Но я так и не понял, что Вы хотите? Вам всякий люд по-разному своё мнение высказал. Что покупать-то будете?
А , ну так ...., звичайно....Як говориться - шкірка виправки не варта. А капи в більшості або культурні , або мовчазні. Мовчки взяв права , регістрацію і іншуранс , пішов до своєї машини і повернувся з "тікетом". Який так само мовчки віддав.Ну ще може сказати , що якщо ти не згідний з штрафом , то інструкція на зворотній стороні тікету. Вони дуже люблять стояти на границях штатів/провінцій (в Канаді). ---------- Додано в 22:37 ---------- Попередній допис був написаний в 22:04 ---------- Без боя Toyota не уступит мировое лидерство концерну Volkswagen 2010 год сразу же начался с конкретизации планов экспансии на рынке США, который на протяжении последних двух десятилетий оставался самым слабым звеном в глобальной производственной и дистрибуционной структуре концерна из Вольфсбурга. Накануне открытия крупнейшего в Северной Америке автомобильного салона в Детройте Volkswagen обнародовал в своей американской штаб-квартире близ Вашингтона две новости, свидетельствующие о длительной и целенаправленной подготовке к эффектному возвращению на рынок США. http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5111322,00.html Большой автомобиль по малой цене Вторая новость состоит в том, что в Чаттануге уже к лету 2011 года начнется выпуск новой модели Volkswagen, разработанной специально для американского рынка. Ее рабочее название - New Midsize Sedan. Важнейшие характеристики пока безымянного автомобиля, который уже готов и находится в стадии испытаний, таковы: он большой, как это любят семейные американцы, и будет относительно дешевым. По длине (4,90 метра) и ширине (почти 2 метра) новый американский "Фольксваген", оснащенный шестицилиндровым двигателем, сопоставим с "Мерседесом" Е-класса. Однако его цена составит в пересчете менее 20 тысяч евро, что объясняется использованием большого числа уже готовых компонентов моделей Golf и Passat. .......Это станет достаточно серьезным вызовом весьма успешной в США модели Toyota Camry и положит начало последовательному наступлению в целом на позиции японского гиганта, для которого американский рынок является основным. ========= TOYOTA vs. VW? Це тільки піде на користь споживачам. Як на мене , то я люблю ці дві марки.Зараз маю Тойоту , але можу і поміняти. В VW дуже добрі інженери зі своїми розробками і дуже погані менеджери , що допустили до низької якості продукції.Особливо на початку 2000х. А Тойота оригінальних розробок майже не має. Але зато якість майже бездоганна. І на станціях тех.обслуговування сервіс теж добрий. Якщо якась поломка і авто ще на гарантії. А поломка "спірна" , тобто могла бути по вині власника.Тойота все одно безплатно ремонтує і не пробують прирікатися. Цим вони і завойовують покупців.
Добрий вечір! Вибачаюсь, що не по темі, але більше нема куди приткнутись Є в мене одна штукенція, але що це таке - ніхто мені не може відповісти. Розміри 95см х 65см, цікавої форми, тільки ніяк не додуматись, що вото таке Може, тут знайдуться знавці, які зможуть допомогти http://s51.radikal.ru/i134/1002/a3/135cdcae40ab.jpg http://i066.radikal.ru/1002/b0/159f0f9fbdd8.jpg
Я ездил на мишленах праймаси - оч классная резина, но чета уже не продайоццо. Теперь пакупаю нокиан, тоже все окей. Бывает что еду 200, хоть и не часто.
Усіх вітаю! Несподівана темка: в Києві зараз іде масова заміна електричних лічильників. Замість СО (дисково-індукційних) ставлять чисто електронні, які по-перше важче "обдурити", а по-друге - вони нараховують навіть дрібне споживання типу зарядників мобіл та апаратури в режимі очікування. Знайомі сьогоднні обговорювали ідею встановлення міні-електростанцій з ДВС, який можна було би нахаляву живити природним газом (від плити). Скидається на те, що одноциліндрові двотактні движки на газ переробити важко, бо треба подавати суміш пального та оливи. Може хтось знає одноциліндрові чотиритактні невеличкої потужності (для отримання струму частотою 50 Герц движок має крутити 3000 об/хв). Отаке дурне запитання: хтось знає подібні движки?
Ось Боря і я згодився .... ( здуру назвав марку, вчасно справився ) Чудово працює на російському газі. Відповідно і електроагрегат 4 кВт-ний... Але так як Ваших податків я не побачив у роздруківці моєї пенсії, то прошу запропонувати невелику винагороду і за мої знання... А на рахунок Ваших лічильників, то Вам певно знань бракнуло його намахати... Мені поставили СОЭ-1.02/2КВ в минулий понеділок... Вистачило пів-години...
Зараз прийде умілець-байкер, від в курсі теж. Уважніше передивіться. Поки що плачу "кровні" невідомо куди. Що зробити "собі", теж знаю. Ги-ги! А Вам відомо що цей лічильник може дистанційно "зливати" інформацію?
А Вам відомо, що не може? Борис! Ці страшилки для піонерів... До речі, не хотів Вам псувати настрій перед відпусткую, але зараз можна. Я спочатку запостив, а потім зтер свій допис. Так ось, Вам відомо, що Вас ГАЇшники розвели на штраф з ТО 2010? З талоном 2008 можна їздити до 15 грудня...
"Бути", але не їздити. Тобто якщо авто стоїть в гаражі, то не буде санкцій водієві, який приїде 14 грудня на черговий техогляд. Так чи інакше, я техогляд про...йшов. І не в тих, хто штрахвував.