Відповідь: АвтоОффтоп Наразі бюджет обмежений, так як тре" міняти задні пружини і амікі (всі 4-ри)... Але литі диски дуже хочу
Відповідь: АвтоОффтоп В общем, откатал на Фулде уже 1000 км. Впечатляет Особенно радует поведение машины на извечно скользкой мокрой Львовской брусчатке - с начала по привычке аккуратно притормаживал, но потом расслабился - резина будто прилипает и машину не сносит по инерции. По лужам вообще песТня как ездит. На сухом асфальте - средне. Шумит практически бесшумно При 140-160 км/ч не перекрывает гул мотора и свист ветра. Боковушки не подламываются при екстремальном вхождении в поворот. Очень активно выталкивает из-под себя воду и прочую дребедень, которая прямиком летит на передние дверки ниже молдингов. В общем, рекомендую
Відповідь: АвтоОффтоп Не, по Львову я мало езжу, вообще во Львове бываю только утром и поздно вечером. Моя дорога это трасса
Відповідь: АвтоОффтоп На WOG-ах аналогичная ситуация. Хотя, я дальше продолжаю заправляться на них. Вычислял качество топлива на собственной "шкуре" - при замене масла ставил новый топливный фильтр, и следующие 10 000 заправлялся только на одной заправке (одной сети заправок). Потом при дежурной замене масла проверял фильтр. В моем личном конкурсе победил ВОГ, и теперь тарюсь только там, ну в крайнем случае на ОККО.
Відповідь: АвтоОффтоп Вопрос: никто не юзал Киа Серато? Вот такую: Интересуют личные впечатления, очень
Відповідь: АвтоОффтоп В общем, поменял себе амортизаторы по кругу, вместо мёртвых Делфов поставил газово-масляную оригинальную Каябу, пружины от Вектры, комплект проставок и удлиннителей... Машина изменилась почти до неузнаваемости! Доволен как слон На очереди - виброшумоизоляция. И очередной менингит - где найти хороший сервис...
Відповідь: АвтоОффтоп Скільки коштують іменні номери, хтось знає???? І які там умови: вартість зал. від к-ті букв чи як??? Цифри з буквами комбінувати можна???? і т.п.
Відповідь: АвтоОффтоп Итак, отъездил на Фулда Карат Прогрессо 14" 185/60 уже 10 000 км. Поначалу немного смущал звук колес во время прохождения мелких ребристых неровностей. Весьма похоже на звон волейбольного мяча сразу после удара Ещё одна специфика - во время чуть более резкого оттормаживания, такое ощущение будто колеса превращаются в гусеницы и вгрызаются в асфальт, звуковое сопровождение соответствующее. Зато тормозит - ух как надёжно Поведение машины во время ливня - выше всяческих похвал. Недавно во избежание аварии пришлось совершать очень резкие манёвры на трассе при скорости 120 км/ч - я остался на трассе. Зато Лада Калина ехавшая мне навстречу вылетела в кювет. По шуму - я не знаю. Я просто не слышу эту резину. Вывод - сносится эта - куплю такую же. Адназначна (с)
Відповідь: АвтоОффтоп Выбрал себе диски: http://www.koleso2000.com/disk/RW/H-126?detail=2 Ну как, что скажете?
Відповідь: АвтоОффтоп Жир! І що, тепер машина краще їхати буде, менше жерти буде, стане керованішою і безпечнішою?!
Відповідь: АвтоОффтоп В принципі десь так Легкосплавні диски важать суттєво менше металевих (в мене зараз стоять опельовські, привезені з Голландії). Хоча звичайно, основний аргумент для мене це їхня зовнішність. Люблю гарні речі
Відповідь: АвтоОффтоп Може бути... Казали мені майстри, новомодні диски мають два суттєві недоліки: 1. на розбитих дорогах металеві згинаються, гасячи частину енергії і рятуючи підвіску - блатні диски повністю передають удар на підвіску, або навіть тріскають при сильному ударі 2. металеві після деформації можна прокатати, а блатні ремонту не підлягають... Ну але то таке, кожен сам собі господар...
Відповідь: АвтоОффтоп 1. Все вірно. Як варіант - ковані диски. Вони не тріскають. Але ціна як мінімум удвічі більша за звичайні легкосплавні, крім того їх дизайн... як на село. 2. легкосплавні теж прокатують у Львові на Стрийській, ціна питання - від 70 грн. за диск. Але якщо він трісне то торба, по одному вони не продаються. Знаю що палка о двох кінцях, але хочеться блін
Відповідь: АвтоОффтоп Поробити тракером в Канаді не має нічого простішого.Лише треба сюди приїхати , оголошення про курси є в кожній газеті , та і на роботу , особливо зараз , беруть .Дуже вже ця професія тут потрібна. Я тому і здав на права , щоб мати "запасний аеродром".Сьогодні геологія/геодезія на підйомі - робіт є багато.А завтра - хто його знає....а сімя їсти хоче кожний день. Як і в кожній професії тут є свої -"мед" і "лайно".Щоб їсти мед , треба спочатку наїстися лайна.Лайна я наївся досхочу , а меду тільки трошки саму верхушку попробував - бо тракером працював недовго - трохи більше року. Лайно - це коли Ви тільки зразу після курсів влаштувалися на роботу в маленьку не багату компанію.В Вас старий трак , який часто псується.В Вас зарплата від проїханих милів.І тому рейс, який розрахований ,наприклад , на 2 дні.Ви його робите за 4. 2 дні ремонтують трак + 2 дні рейсу.А зарплата в Вас тільки за цих 2 рейсові дні. Коли ремонтують трак Ви нічого не робите , але нічого і не дістаєте.Готель і частково їду Вам заплатять. А мед - це коли Ви вже маєте сеньйоріті на роботі.В Вас новий трак.Бос вам дає вибирати собі маршрути.І ви вибираєте то , що вам вигідно і так щоб бути на вихідні/свята вдома з сімєю. Коли я влаштувався на роботу , зразу після курсів, то мені дали старий Вольво , яки часто псувався.І ніби в дорозі був багато часу , а прийшлося діставати зарплату , то тих проїханих милів там був - "гулькін хер".Я так відмучив 7 місяців , коли мені дали абсолютно новий Фрейдлайнер ( в Європі це Меpседес).То тоді і гроші виросли і задоволення від їзди почав діставати. Раніше в ефірі коротко-хвильвого тракового радіо , звучала тільки англійська мова.За останні десять років вона змінилася на польську , українську , російську.Тракери розказують анікдоти в ефірі , де добра їда , в якому кафе гарні дівчата офіціантки і т. д.
Відповідь: АвтоОффтоп Ех, всеодно поробив би трошки часу! Але "шлюс Параню по коханню"... Жінка, діти... як ото женився, так і гаплик свободі настав... Тепер щоб помогти, приміром, колєґові на Берлін переїхати - то вже мушу цілу "відпустку" виклянчувати... а на футбол спонтанно сходити то взагалі мови нема... А ще моя якусь незрозумілу відразу до Америк має... Нє, труба...
Відповідь: АвтоОффтоп Патрік - жити в США/Канаді, а особливо в США - це круто, як не крути. Час іде швидко і там реально можна насолоджуватися життям. Більшість населення там сер. достатку і вище, живи і радуйся. Тільки в нас в Україні коли їздиш на іномарці 90-их при віці 18-20років -то типу "крутий пацан"...... В цивілізованому світі - це давним давно норма, нічим не здивуєш, наприклад, що в 20 років студент їздить на Крайслері Неоні чи щось того плану.