АвтоОффтоп

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем Капітан, 8 бер 2008.

  1. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    Наразі бюджет обмежений, так як тре" міняти задні пружини і амікі (всі 4-ри)... Але литі диски дуже хочу :)
     
  2. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    В общем, откатал на Фулде уже 1000 км. Впечатляет :) Особенно радует поведение машины на извечно скользкой мокрой Львовской брусчатке - с начала по привычке аккуратно притормаживал, но потом расслабился - резина будто прилипает и машину не сносит по инерции.
    По лужам вообще песТня как ездит. На сухом асфальте - средне. Шумит практически бесшумно :) При 140-160 км/ч не перекрывает гул мотора и свист ветра. Боковушки не подламываются при екстремальном вхождении в поворот.
    Очень активно выталкивает из-под себя воду и прочую дребедень, которая прямиком летит на передние дверки ниже молдингов.
    В общем, рекомендую :)
     
  3. Полковник

    Полковник миється в бані

    Відповідь: АвтоОффтоп

    По Львову?????
    Однако!:cowboy:
     
  4. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    Не, по Львову я мало езжу, вообще во Львове бываю только утром и поздно вечером. Моя дорога это трасса :)
     
  5. Полковник

    Полковник миється в бані

    Відповідь: АвтоОффтоп

    Но все-равно.
    Не знаю, не знаю - 140-160.
    Не, я так не газую.....
     
  6. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    Я тоже стараюсь больше 120-и не ездить. Но в глубине души... ;)
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    На WOG-ах аналогичная ситуация. Хотя, я дальше продолжаю заправляться на них.
    Вычислял качество топлива на собственной "шкуре" - при замене масла ставил новый топливный фильтр, и следующие 10 000 заправлялся только на одной заправке (одной сети заправок). Потом при дежурной замене масла проверял фильтр.
    В моем личном конкурсе победил ВОГ, и теперь тарюсь только там, ну в крайнем случае на ОККО.
     
  8. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    Вопрос: никто не юзал Киа Серато? Вот такую:
    [​IMG]
    Интересуют личные впечатления, очень :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    В общем, поменял себе амортизаторы по кругу, вместо мёртвых Делфов поставил газово-масляную оригинальную Каябу, пружины от Вектры, комплект проставок и удлиннителей... Машина изменилась почти до неузнаваемости! :)
    Доволен как слон :)
    На очереди - виброшумоизоляция. И очередной менингит - где найти хороший сервис...
     
  10. Vexler

    Vexler Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    Скільки коштують іменні номери, хтось знає????

    І які там умови: вартість зал. від к-ті букв чи як??? Цифри з буквами комбінувати можна???? і т.п.
     
  11. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    ЖИР!!!
    [​IMG]
    концепт. Астон Мартин.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    Итак, отъездил на Фулда Карат Прогрессо 14" 185/60 уже 10 000 км. Поначалу немного смущал звук колес во время прохождения мелких ребристых неровностей. Весьма похоже на звон волейбольного мяча сразу после удара :) Ещё одна специфика - во время чуть более резкого оттормаживания, такое ощущение будто колеса превращаются в гусеницы и вгрызаются в асфальт, звуковое сопровождение соответствующее. Зато тормозит - ух как надёжно :)
    Поведение машины во время ливня - выше всяческих похвал. Недавно во избежание аварии пришлось совершать очень резкие манёвры на трассе при скорости 120 км/ч - я остался на трассе. Зато Лада Калина ехавшая мне навстречу вылетела в кювет.
    По шуму - я не знаю. Я просто не слышу эту резину.
    Вывод - сносится эта - куплю такую же. Адназначна (с)
    [​IMG]
     
  13. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    • Подобається Подобається x 1
  14. Samojlovu4

    Samojlovu4 Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    Жир!
    І що, тепер машина краще їхати буде, менше жерти буде, стане керованішою і безпечнішою?! ;)
     
  15. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    В принципі десь так :) Легкосплавні диски важать суттєво менше металевих (в мене зараз стоять опельовські, привезені з Голландії). Хоча звичайно, основний аргумент для мене це їхня зовнішність. Люблю гарні речі :)
     
  16. Samojlovu4

    Samojlovu4 Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    Може бути...
    Казали мені майстри, новомодні диски мають два суттєві недоліки:
    1. на розбитих дорогах металеві згинаються, гасячи частину енергії і рятуючи підвіску - блатні диски повністю передають удар на підвіску, або навіть тріскають при сильному ударі
    2. металеві після деформації можна прокатати, а блатні ремонту не підлягають...

    Ну але то таке, кожен сам собі господар... :)
     
  17. Капітан

    Капітан Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    1. Все вірно. Як варіант - ковані диски. Вони не тріскають. Але ціна як мінімум удвічі більша за звичайні легкосплавні, крім того їх дизайн... як на село.
    2. легкосплавні теж прокатують у Львові на Стрийській, ціна питання - від 70 грн. за диск. Але якщо він трісне то торба, по одному вони не продаються.
    Знаю що палка о двох кінцях, але хочеться блін :)
     
  18. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    Поробити тракером в Канаді не має нічого простішого.Лише треба сюди приїхати , оголошення про курси є в кожній газеті , та і на роботу , особливо зараз , беруть .Дуже вже ця професія тут потрібна.
    Я тому і здав на права , щоб мати "запасний аеродром".Сьогодні геологія/геодезія на підйомі - робіт є багато.А завтра - хто його знає....а сімя їсти хоче кожний день.
    Як і в кожній професії тут є свої -"мед" і "лайно".Щоб їсти мед , треба спочатку наїстися лайна.Лайна я наївся досхочу , а меду тільки трошки саму верхушку попробував - бо тракером працював недовго - трохи більше року.
    Лайно - це коли Ви тільки зразу після курсів влаштувалися на роботу в маленьку не багату компанію.В Вас старий трак , який часто псується.В Вас зарплата від проїханих милів.І тому рейс, який розрахований ,наприклад , на 2 дні.Ви його робите за 4. 2 дні ремонтують трак + 2 дні рейсу.А зарплата в Вас тільки за цих 2 рейсові дні. Коли ремонтують трак Ви нічого не робите , але нічого і не дістаєте.Готель і частково їду Вам заплатять.
    А мед - це коли Ви вже маєте сеньйоріті на роботі.В Вас новий трак.Бос вам дає вибирати собі маршрути.І ви вибираєте то , що вам вигідно і так щоб бути на вихідні/свята вдома з сімєю.

    Коли я влаштувався на роботу , зразу після курсів, то мені дали старий Вольво , яки часто псувався.І ніби в дорозі був багато часу , а прийшлося діставати зарплату , то тих проїханих милів там був - "гулькін хер".Я так відмучив 7 місяців , коли мені дали абсолютно новий Фрейдлайнер ( в Європі це Меpседес).То тоді і гроші виросли і задоволення від їзди почав діставати.

    Раніше в ефірі коротко-хвильвого тракового радіо , звучала тільки англійська мова.За останні десять років вона змінилася на польську , українську , російську.Тракери розказують анікдоти в ефірі , де добра їда , в якому кафе гарні дівчата офіціантки і т. д.
     
    • Подобається Подобається x 3
  19. Samojlovu4

    Samojlovu4 Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    Ех, всеодно поробив би трошки часу!

    Але "шлюс Параню по коханню"... :sad:
    Жінка, діти... як ото женився, так і гаплик свободі настав...
    Тепер щоб помогти, приміром, колєґові на Берлін переїхати - то вже мушу цілу "відпустку" виклянчувати... а на футбол спонтанно сходити то взагалі мови нема...
    А ще моя якусь незрозумілу відразу до Америк має...
    Нє, труба...
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Vexler

    Vexler Well-Known Member

    Відповідь: АвтоОффтоп

    Патрік - жити в США/Канаді, а особливо в США - це круто, як не крути. Час іде швидко і там реально можна насолоджуватися життям. Більшість населення там сер. достатку і вище, живи і радуйся.

    Тільки в нас в Україні коли їздиш на іномарці 90-их при віці 18-20років -то типу "крутий пацан"...... В цивілізованому світі - це давним давно норма, нічим не здивуєш, наприклад, що в 20 років студент їздить на Крайслері Неоні чи щось того плану.
     
а де твій аватар? :)