1. Ви про так зване "авто на фірму"? Забудьте, нема такого. По Стамубльській конвенції просто не пускають. Легальна фірма, нелегальна, справжні документи чи "липа" - митників це не цікавить. Максимум дають 10 днів транзиту. Бо є "усна вказівка зверху". Так що, в даний момент ситуація така, що один нормальний спосіб їзди на PL-номерах - співвласництво (5/10 днів транзиту). 2. При їзді на PL-номерах треба бути готовим до частого спілкування з працівникам ДАЙ, але "на лапу" їм давати просто нема за що. В їх компетенцію входить виключно перевірка свідоцтва про реєстрацію ТЗ і посвідчення водія. Всі питання типу "коли і хто заїжав?" - не в їх компетенції. Але, як завжди, у нас робота цієї організації зводиться до методу "як зістригти 100 грн з лоха", тому до таких питань, дзвінків до знайомих митників і т.д. треба бути готовим. Треба вміти захищатись, знати хоча б мінімально свої права. Не передавати в руки документи, не виходити з авто, лишнього не говорити Ну але то вже не з тої теми 3. На таку, щоб могти потім то авто обслуговувати і обов'язково не купувати машину за останні гроші. Треба розуміти, що будь-яке старе авто буде потребувати регулярних вкладень. Для мене особисто все, що молодше 1996 року випуску, можна брати. Все, що старіше - то вже на метал пора здавати Якщо вас хвилює, чи получиться "відбити" ціну авто. Ну, візьмем, наприклад, якогось "німця" 1996 року. Ціна йому (плюс-мінус) 1000-1200 євро. Документи на співвласника зводяться до такого: перереєстрація в уженді (200-300 злотих), страховка+зелена карта (в середньому 200 євро в рік), щось трохи полякові, аби на себе поставив (десь 500 злотих), плюс дорога, плюс заміна розхідників (масло, ремні, ще якась біда по любому вилізе, хай ще 100 євро). Продати потім того німця в нас на шрот можна буде за тих самих 1000 євро. "Попадаєте" ви в тих 500 євро, що віддали за документи, страховку і ремонт. Я вважаю це нормально, принаймі, будете їздити на нормальному авто, а не в гнилих жигулях, в якого теж треба буде регулярно вкладати. Чим дорожча машина - тим більші втрати, це логічно. "Окупити" все повністю в будь-якому випадку не вийде, будуть втрати. Якось так.
Така машина то все одно шо корову тримати...треба бути здоровому, тверезому і вічно готовому...карочЄ до дупи
Кожен вирішує за себе, як йому виходить. Я чисто із принципу не куплю авто на українській реєстрації. Буду пішки ходити, але в житті не куплю "форзу" з фольги, чи "лайнос" в кредит. Ціна їм - три-чотири тисячі доларів новим максимум. Досить давати можливість одержувати надприбутки людям, які хочуть забрати у людей останнє.
Нажаль сподіватись на те що побори відмінять наразі не приходиться.....А ще якісь варіанти є обійти той грабунок? Колись під документи возили, зараз вже вроді і це перекрили...
Зараз, кажуть важко знайти фірму яка б взялась за це! Чи можете підказати до кого звернутись чи хто може допомогти в цьому питанні???
Я забрав за 12днів.. ---------- Додано в 14:15 ---------- Попередній допис був написаний в 14:08 ---------- Всім привіт)скажіть хто знає,якшо людина заїхала на україну на машині на польських бляхах і продала її на шрот чи тдітп.....якшо вона буде виїжати знову закордон в польшу чи в будь-яку іншу країну,чи небуде проблем на митниці?чи компютер непокаже шо та людина яка ввезла її на тереторію україни машину і виїжає вже без неї тобто за місяць чи то за шось буде??хто шо знає буду дуже вам вдячний!
2 А на авто типу чобіток-РЕНО КЕНГУ чи ФІАТ ДОБЛО і т.д. можна суттєво зекономити при покупці в польщі (в європі)? скільки вони коштують там. Та й взагалі де і за скільки по мінімуму можна їх купити (без ніяких дефектів і проблем), в т.ч. на україні. ---------- Додано в 19:19 ---------- Попередній допис був написаний в 19:16 ---------- А на авто типу чобіток-РЕНО КЕНГУ чи ФІАТ ДОБЛО і т.д. можна суттєво зекономити при покупці в польщі (в європі)? скільки вони коштують там. Та й взагалі де і за скільки по мінімуму можна їх купити (без ніяких дефектів і проблем), в т.ч. на україні.
Маю авто на польскій реєстрації в довуді реєстраційному як співвласник їзджу кожних 10 днів через різні митниці чи можете допомогти з тимчасовим консульським обліком!!Якщо так то на скільки це буде легально?.
маєм чергове покращення http://ua.korrespondent.net/busines...fiskovuvati-avto-z-inozemnimi-nomerami-gazeta
Як це так? Стамбульська конвенція має вищу юридичну силу, а ніж митний кодекс України чи там наказ з верху. Вони мусять впускати.
Ага, ну-ну. Поїдьте на будь-який пропускний пункт і подивіться, що там робиться насправді. Виконується "вказівка зверху" не пускати. Максимум - 10 днів транзиту. Все. А законно чи не законно, митників не цікавить. Якщо пустять - опиняються під загрозою звільнення.
А може хтось перегнати машину на польській реєстраціі через кордон до Львова? Машина Opel Corsa 2002.
хіба то важко? ---------- Додано в 17:40 ---------- Попередній допис був написаний в 17:30 ---------- У нас дійсно безпрєдєл на кордоні. Я купляв на підприємство не так давно авто. Заплатили в Європі 24 000 євро. Приїхали на нашу митницю. Машину на нашій митниці оцінили в 44 600 Євро і з цієї суми струганули всі податки: ПДВ, розмитнення і т.д. І то при тому, що машину купляли не в якогось колгоспника, а на фірмі, все офіційно, є угода і т.д. Коротше, переплатлила фірма 7000 євро податків. Кому жалітися?
Теоретично (за законом) - спочатку їхньому керівництву, якщо нема реакції - в прокуратуру. А краще просто в суд подати.
брокер розповів як було. Одна фірма виграла суд. Рішення: фірма права, але заплачені податки залишити безповоротно заплаченими. Другий варіант. Я не згіден. авто залишають в митниці на стоянці. Чекаємо суд. Одна доба перебування на стоянці - 150 грн. Якщо я суд виграю, пройди до місяця часу. 4500 втрачу. А якщо суд програю? Апеляція. Ще пару місяців... А лічильник щолкає...
Хочу придбати Audi A6 C5 у Польщі, та їздити на ній по Україні та перетинаючи кордон 5 або 10 днів. Цікавлять такі питання: 1) Яка має бути шенген віза для покупки автомобіля у Польщі та без проблемного перетинання кордону що 5 та 10 днів? 2) Планую відкрити шопінг візу. Чи вартує її відкривати, та чому? 3) У яких випадка або на якій підставі можуть забрати автомобіль митникичи прикордонники? 4) Як відбувається процес пересікання кордону 10 днів? Маю уявлення такі: Вїзджаєш в оду область та виїзджаєш через іншу область. Але питання в їншому. Як відбувається процедура на митниці? На скільки знаю при вїзді через митницю на атомобілі Польському ставлять печатку чи штамп на 5 днів, а як на десять відбувається?