Шановні співвітчизники,доброго Вам дня!Поясніть, будь-ласка,хто знає,на яких підставах з Польщі не випускають авто на польських номерах, зареєстровану на польську ОФІЦІЙНУ ПРИБУТКОВУ ЛЕГАЛЬНУ фірму?Чоловік вже третю добу не може вїхати на Україну з повним пакетом документів;ніяких законних підстав для заборони вїзду прикордонна служба не надає,пояснюють це "наказом зверху" без будь-якого офіційного підтвердження!і головне, що в Києві, в Державній прикордонній службі України на "гарячій лінії" повідомили, що про такий наказ нічого не знають, і автомобілі з такими документами пропускають?хто може роз"яснити цю ситуацію?яким чином можна забрати автомобіль в Україну?до кого звернутися?дякую!
Добрий день. Хочу придбати авто в Польщі. Прочитав всю тему. Таке питання: Чи треба мати приписку для купівлі авто на співласнника? На форумі писали що якщо купуєш в Ярославі то треба. Це правда? Дякую
І ще одно. В Польщу два рази треба їхати, один раз за автомобілем (коли купляю), і в другий раз за твердим техпаспортом? Якщо виїжати - вїжати кожні 5 днів в майбутньому буду не в Польшу, а в Росію?
Приписки в Перемишлі і Ярославі не треба. З собою мати, крім закордонного, внутрішній український паспорт (звідти прописку беруть). Так, два рази. З тимчасовим техпаспортом в Україну не пустять (офіційно, неофіційно - догадайтесь самі). Чекати на постійний - десь два-три тижні. При видачі техпаспорта треба бути як власнику, так і співвласнику (тобто, вам). Виїжати кожні п'ять днів, можна з розворотом на нейтральній стороні, це якщо через одну область, і 10 днів, якщо через дві області.
Я чув, що 5 днів якщо через той самий пункт перетину і 10 днів якщо через інший. Про область ніде ще не писав ніхто.
Цікаво що ніхто з людей що допомагають купити авто не повідомляють що їхати треба двічі, їм лише аби гроші взяти. Чи може вони мають свої канали? І друге, якщо я куплю авто, то ці 2-3 тижні де його тримати?
чесно кажучи, вже ті корчі на польстких номерах надоїли....їздять переважно вуйки, які не мають грші нормальне авто купити, без страхівок, грубо порушують правила дорожнього руху....аж смішно стає) кожен третій скоро на пол номерах буде.... коли вже цей брєд закриють)))
На Сихові тих "поляків" як Ланосів Мене один чуть на переході не переїхав...нагло їде і не тормозить...включає вуйко режим мароз
Доброго дня Львів'яни) хотів попросити у вас допомоги,а якщо точніше інформації) підскажіть будь-ласка, хто з вас знає з 100% гарантією, якщо я, маючи робочі Польську візу хочу поїхати в Польшу і придбати вживане авто,і зареєструвати його тільки на себе,без всяких співвласників,чи потрібно мені мати приписку в Польші? одні люди говорять що без приписки ти авто на себе не зареєструєш, другі- що ніякої приписки не треба. підскажіть будь-ласка,буду щиро вдячний за інформацію
Потрібна карта побиту. Це може бути тимчасова, але вона має бути. Не має карти побиту, то тільки співласник.
Чому ніхто не відповідає? Питаю ще раз де тримати авто після покупки поки роблять постійний тех паспорт? Бо кажуть що з тимчасовим через кордон не пропускають...
З закордонними авто все набагато простіше, ніж з вітчизняними. До них легко можна знайти автозапчастини, я, наприклад підбираю по базі TecDoc. Там є аналоги неоригінальні, які набагато дешевші, ніж аналоги.
Оо, давно не заходив сюди, а тут немає навіть кому толком на запитання відповісти. Значить так, почнемо Ви от чули, а хтось їздить, і знає, про що пише По закону мали б бути два пропускних пункти, тоді 10 днів. По факту - щоб було 10 днів, треба їхати в іншу область (Устилуг/Ягодин чи там, скажімо Чоп). Інакше пишуть протокол. І в чому полягає їх допомога? Невже так важко самому вибрати в Інтернеті авто, сісти тай поїхати якихось 300 км до Кракова чи куди там? Єдиний нюанс - то знайти поляка, щоб поставив на себе авто. Але це не проблема, там таких багато (байки про "перевірених поляків" не слухайте ). Ставиться машина на облік десь хвилин з 20, дають м'який техпаспорт, з яким в Україну не пускають (офіційно). Особисто я два рази чекав, перший раз - два тижні, другий раз - два з половиною. При видачі постійного я особисто ставив автограф у документах. На рахунок "каналів" - не знаю, не впевнений. Як варіант - в поляка, на якого авто поставили. А взагалі, Вам правильно відповіли про паркінги Повністю підтримую. Невже ті, хто пишуть про те, що "не стає грошей на нормальне авто", ніколи не задумувався над тим, А ЧОМУ Ж ТО НОРМАЛЬНЕ АВТО, коштує в ШІСТЬ раз дорожче, ніж в Європі? Ні? От в цьому то вся і проблема. А ще тут справа в суто українській жабі ("я за 3000 у.е. гнилу девятку купив, а сусід за 1000 "німця" добротного, хай в нього його заберуть!"). А рагуль він і на "копійці" рагуль, польські номери просто в очі кидаються shumik, то брєд, не дивися то Журналісти не розібралися до кінця в цьому всьому, і зняли якусь пародію. Мені просто смішно Добре, хоч акценти розставили правильно, тому тільки виключно за старання їм +. А так - як завжди, журналістська некомпетентність і неповне вивчення матеріалів, які хочуть висвітлити
Подивився ціни на польські авто...і аж жаба задавила Ну дуже вже заманчиво... Але виникає купа питань: 1. Наскільки тієї "лазЄйки" вистачить? Вроді як міжнародної конвенції відмінити не мали б, але і терпіти довго не будуть, гроші то тікають крізь пальці.... 2. Як реагують наші гайдони на польський номер? Щось мені здається, що кожне чмо схоче на лапу... 3. На яку ціну найкраще орієнтуватися? Ну мені так здається що то буде трохи дивно купити машину за 1000 доларів, і накупити до неї документів на 1200 єврів... Знову ж таки і на дорогі мабуть зариватися не варто, влупити за тачку 100 і більше тисяч гривень, якось стрьомно....авось відмінять Мабуть оптимально 30-50 тисяч, і документи окупляться, і ризик не такий великий... 4. Чи в випадку "несприятливих умов" можна буде машину продати на запчастини і відбити хоча б 2\3 від вкладеного??