Якщо Ви Європою тільки проїжджаєте - так. Якщо маєте виданий урядами дозвіл на постійне чи довгострокове перебування - мусите до трьох місяців отримати національні права. Принаймі, так є в Чехії. А в мене питання - не підкажете, де можна знайти ціну, маршрут на паромну переправу на Корсику?
та тепер вже не зовсім звідси http://life.pravda.com.ua/travel/2011/02/16/73087/ я так розумію, що ті, хто бажає їхати за кермом за кордон після 29 березня 2011 р. повинні замінити посвідчення водія, а якщо протягом останні року не керували авто - то ще і здавати додатковий іспит. http://www.sai.gov.ua/news/0/1/2.htm як буде відбуватися заміна посвідчення водія - поки інформація мені особисто невідома. але цікавить дуже і терміново
Я чомусь сприйняла питання з точки зору європейських чиновників. ) Якщо почекаєте тиждень - можу розказати в дрібницях, чоловік їде в Україну саме для цього.
Якщо матимете водійське посвідчення, видане після 29 березня 2011 р., то в ньому має бути проставлена дата терміну дії. В наших посвідченнях сучасного зразка теж немає терміну дії. Новинка стосується тільки посвідчень, які видаватимуть після вказаної дати. Можна тут наприклад: http://www.trajekty.com А тут взагалі ціла подорож пояснена: http://korsika.rovnou.cz/sk/autom-trajektom.html
А если предположить, что маршрут идёт по "верхней части" Польши, то через какие города там лучше/интереснее проехать? Предположим, если вы едете через Польшу в Вильнюс. Вариант продубасить через всю Польшу до начала "настоящей" Европы так же рассматривается.
Автостопом по Європі Цього року виникла в мене божевільна ідея, поїхати до Парижу автостопом хто може колись їздив таким чином по Європі і може шось порадити
Європою на авто Власне цікавить, всякі нюанси: 1. Тонування на авто. Моя машина слабо тонована. Як там до того ставляться? 2. платні дороги, там де на в"їзді беруть гроші то все зрозуміло. Але є країни(Австрія, Угорщина...) де треба купляти наклейку на лобове скло чи просто платити і номер вносять в БД. От де саме купляти ті наклейки і скільки вони діють? 3. Якісь нюанси по правилах дорожнього руху. Де обов"язково мають бути включені фари, швидкісний режим, тощо...
1. Якщо слабо тонована то все має бути добре. Звертають увагу на тонування більше 30%. 2. Такі наклейки можна купити на бензозаправках. Термін дії від тижня. Є на місяць, рік. При в'їзді в Швейцарію можна купити на самому переїзді. 3. В Польщі обов'язково їздити з включеними фарами. Вся інформація про швидкісні обмеження знаходиться на щитку при в'їзді в країну. З нюансів...не перевищувати швидкість, пильнувати за велосипедистами (зимового періоду це також стосується), увага на пішохідних переходах, і на автобанах рухатися в правому ряді якщо він вільний. За рух у лівому ряді при вільному правому великі штрафи принаймі в Німеччині. Кожна країна має свої особливості. Уточніть яка саме Вас цікавить.
Польща, Німеччина, Бельгія, Франція, Греція недавно мого знайомого в Польщі під кордоном оштрафували за перевищення на 100 злотих розказували про експеремент, що в забудованій території тепер можна їхать зі шв. не більше 30км/год... і штраф змусили на місці заплатити, не хотіли відсилати на адресу! Мені от цікаво, якщо я не хочу, або немаю грошей з собою чи я зобов"язани платити штраф на місці, чи можна попросити прислати штраф поштою в Україну? І що робити якщо поліцай вимагає оплатити штраф на місці? Адже по всім міжнародним законам, я маю право скористатись послугами адвоката і тп...
питання для чого в Польші обмеження швидкості, якщо ні один поляк його не дотримується? тай дійсно їхати 50-40-70 на нових, рівних, освітлених дорогах - то садомазохізм! спочатку пробував "тошнити" по правилах, так навіть фури піджимали, обганяли і підрізали... плюнув і їхав як усі, швидко! так як там їхати щоб не попадати? бо по правилах неможливо..
Так як і в нас. Шукаєш тренера, сідаєш на хвіст і жмеш Ми їздимо досить часто по Польщі і також не дотримуємось швидкісного режиму. Хіба в населених пунктах.