Відповідь: Аварія на залізничній колії Напевно вже треба йти спати.... Чи то і на Вас випари фосфору вплинули?
Відповідь: Аварія на залізничній колії Спати? -Та скоро підйом..? Нє-нє! Хтось мусит форум-марафон підтримувати. Каву на форум!
Відповідь: Аварія на залізничній колії А взагалі те, що сталось то біда і дай Боже розуму нашим людям вийти з того з якнайменшими втратами
Відповідь: Аварія на залізничній колії На мою думку просто так це статися не могло, по тій причині, що такий вантаж обовязково повинен супроводжуватися спеціальною охороною, мав бути налагоджений звязок із всіма проїждаючими станціями. Плюс до того це був транзитний вантаж, провіз якого через дану область мав би якось регулюватися місцевою владою.. Взагалі, виглядає, що всяке дєрмо провозить по Україні виключним правилом монополії Укрзалізниця. І як заманеться якомусь дегенерату Рудковському вирішувати що і куди пускати через нашу Землю. Хоча, враховуючи як нині ненавидить Львівщину кацап, не можна відкидати що це не є теракт.
Відповідь: Аварія на залізничній колії ТАК! Але для того потріюна місцева влада, а ми маємо тільки Митників. Саме ТАК. Навряд чи маністр знав про ці вагони... ТАКа махіна, як УЗ... Наспівуючи СокОлівське: Залізниця-залізнииця...
Відповідь: Аварія на залізничній колії чи хтось слідкує за рухом хмари? В четвер має бути зміна вітру Winds from the N at 12 km/h. у пятницю дощ... куди ж та хмара впаде дощем???
Відповідь: Аварія на залізничній колії ВРЕТ!!!! ВРЕТ!!!! ВРЕТ!!!!В НАГЛУЮ!!!! (хоть бы уж на етой ветке НЕ СВИСТЕЛ!!!! )
Відповідь: Аварія на залізничній колії В нас, в Україні, залізницею перевозиться більше половини усіх вантажів http://www.credit-rating.com.ua/ru/file_viewer.html?id=4c9a47990e8b73649a93151e741915ee це потужна державна монополія! Уявіть собі якщо це б була приватна структура (в сучасних українських умовах)? Жах! А пан Рудковський фізично не може бути в курсі всього хто, куди і, що перевозить залізницею - для цього існуть цілі численні спеціалізовані підрозділи. А контроль з боку місцевих органів (а в нас їх 25!) перетворить залізницю в надкорумповану нежиттєзданту структуру (по принципу семи няньок). Той самий злощасний потяг проїхав поперек усю країну - скільки б часу знадобилося для погодження проїзду с кожним фонарним стовпом? Проблема в особистій безвідповідальності конкретних посадовців за доручену ділянку, та у відсутності дієвих персональних покарань за подібні техногенні катастрофи!
Відповідь: Аварія на залізничній колії Вчора ввечері лікарі заперечили, що треба щось приймати взагалі:ninja: До речі, 24 канал (якщо не помиляюсь) оприлюднив інформацію, що власника казах. фірми розшукує Інтерпол. А навколо вантажа ходять чутки, що це ЛІВАК, тому з Польщі ніхто й не їде, щоб не світитись. Бо здавалось вони б мали бути теж зацікавлені погасити аварію, та ще й ніби недалеко знаходяться. Зі слів очевидців у 1982 році коли подібна аварія сталася у Польщі Львів відправив на допомогу їм кілька своїх машин...
Відповідь: Аварія на залізничній колії а якби вітер був зі Сходу і трохи потужніший то точно б приїхало пів ЄС...
Відповідь: Аварія на залізничній колії Борисе, ну Ви ж дійсно написали... ну... про те, чого не було! Виключаючи "за прогул". Але якщо людина тиждень на роботі була відсутня, то що їй, премію виписувати?
Фосфорна катастрофа:чи готова теперішня влада взятии відповідальність на себе? Цікаво мені знати: наскільки змінилась влада на Україні з часів Чорнобильської катастрофи? Чи говорять правду про значимість та можливі наслідки катастрофи? Чи доволить до людей усі необхідні заходи, які повинен вжити кожен, щоб вберегтись від негативних наслідків для здоров'я та сільського господарства, що може спричинити катастрофа?
Відповідь: Аварія на залізничній колії Степаничу, Вам навести прізвища людей, які були відсутні з 1 по 9 травня і яких потім адміністрація (телецентру) "пресувала" під загрозою звільнення за статтею ? Пресування полягало в тому, що їх по кілька разів ганяли з репортажними камерами "в зону". Хоча люди на мали відношення до того цеху. Щодо дозиметрів, які в нас не збирали тільки ледарі - навіть попереджали на роботі про таку негласну практику. Наш технік підробляв через день вантажником на ринку і сам був свідком. "Пройдьомтє"! Особисто я викинув 2 пари фірмових вельветових брюк (прання милом з оцтом не допомагало) і фірмові "надуті" кросівки. Не забувайте, що я щодня слухав розповіді колег, які їздили "в зону". Мій перший саморобний дозиметр був зібраний в синій коробочці від чеських фотохімікатів "FOMA". "Стрілочний". Чес експозиції - 45 секунд. Датчик від ДП-5 (чи то СБМ, чи то СТС). Потім - цифровий, в корпусі від компактного фена (циліндрик). Хоча продукти ними міряти несерйозно - хіба що залишки землі на овочах і тарі. Навіть схему пам"ятаю: перетворювач живлення на болгарському трансформаторі (400 Вольт), підсилювач, мультвібратор в режимі очікування. Елегантна фішка в інтерграторі - ключ, він же лінеарізатор і головка міліамперметра.