Армія

Тема у розділі 'Війна', створена користувачем Мих, 2 чер 2007.

?

Ви проходили службу в армії?

  1. Так

    45,5%
  2. Ні

    54,5%
Статус теми:
Закрита.
  1. kym

    kym Well-Known Member

    Залишилось і немало. Приклад Львівський танковий і ще один завод про який не слід відкрито говорити. Львівський танковий за два місяці відновив повноцінну роботу. правда за станки і в лабораторії прийшлось поставити пенсіонерів... але коло них поставили молодих пацанів щоб вчились
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Centerer

    Centerer Well-Known Member

    Я ж написав - можна не вірити, якщо не захочеться. Щоб поберегти нерви :)
     
  3. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

  4. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Відпрацювання вертикальної посадки нових американських F-35B на десантному кораблі USS Wasp. 26 травня 2015

     
  5. Centerer

    Centerer Well-Known Member

    Передня стійка шасі точно по жовтій смузі котилася при рульожці, а при посадці на неї ж і опустилася. Во, зараза! Ай да пайлот, ай да сучий син!
     
  6. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    А шо там пілот, там напевно автопілот, все по GPS.
     
  7. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Мене більше цікавить як вони злітають з відкритим люком проти вітру, шо його не відірве той люк, і для аеродинаміки не дуже.
     
  8. manur

    manur Well-Known Member

    Наскільки я зрозумів - там під тим люком - забірник повітря для турбіни вертикальної посадки. Але, нафік той люк відкритий при горизонтальному злеті і при самому польоті - я таки не пойняв...
     
  9. Centerer

    Centerer Well-Known Member

    GPS йому потрібна, щоби знайти корабель у морі, а не для посадки на палубу.
    Турбина створює додаткову підйомну силу для скорочення розбігу при злеті. Ляда над вентилятором може вже закривається з набором висоти при переході у горизонтальний політ. При посадці дії відбуваються у зворотній послідовності.
     
  10. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Чому ви так думаєте? Може і посадити. "Шатли" здається навіть не вертикально сідали в автоматичному режимі.
     
  11. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

     
    • Інформативно Інформативно x 1
  12. Centerer

    Centerer Well-Known Member

    А як же тоді професіоналізм, классність, майстерність врешті решт? Пілот перетворюється на звичайнісінького кнопкодава )). Як людина, що по своїй професії оперує з технікою, стверджую: завжди хочеться вміти щось таке, шо ніяка автоматика за тебе не зробить. Це те, що зветься професійною гордістю. У льотчиків, певен, вона ще більш розвинена.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    При чому тут гідність. На аналоговий кукурудзяник може пересісти, там да, все вручну.
     
  14. Centerer

    Centerer Well-Known Member

    Щодо гарматних стволів, то тут Бірюков помиляється. Ось витяг зі статті "Танк Т-84" С.Е. Шуміліна у журналі "Наука и техника" за 2010р.:
    "...В соответствии с постановлением о создании танка Т-84 были развернуты и работы по созданию украинского варианта танкового орудия. В советские времена практически все производство танковых орудий было сосредоточено в Перми на объединении «Мотовилихинские заводы», откуда они и поступали в Харьков. В 1993 году Государственный научно-технический центр артиллерийско-стрелкового вооружения (генеральный конструктор Л.И. Бондаренко) при Киевском заводе «Большевик» (единственная подобная организация на Украине) приступила к конструкторской разработке орудия КБА3, являющегося близким эквивалентом советского орудия 2А46М-1. К 1996 году здесь был изготовлен опытный образец и проведены его предварительные испытания. Однако запустить в Киеве танковое орудие в серийное производство оказалось невозможно. Завод «Большевик» не имел ни специального оборудования, ни своего заготовительного производства. В результате была принята следующая схема серийного производства — орудия собираются на заводе им. Малышева, стволы поступают с АО «СМНПО» им. М.В.Фрунзе (г. Сумы), орудийные стали поставляются запорожским предприятием «Днепроспецсталь», конструкторское сопровождение обеспечивает ХКБМ. Благодаря тому, что завод им. Фрунзе уже выпускал утяжеленные трубы для нефтегазодобычи и был практически полностью оснащен необходимым оборудованием для производства стволов (оставалось только установить некоторое дополнительное оборудование для специфических операций), производство 125-мм танковых орудий было налажено уже к марту 1998 года. Кроме того, были разработаны варианты орудий для оснащения модернизируемых танков Т-55 (КБА3К) и Т-72 (КБМ1М), а также КБМ2, вариант орудия, которое может эксплуатироваться со всеми типами боеприпасов калибра 120 мм стандарта НАТО."
     
  15. Centerer

    Centerer Well-Known Member

    Не гідність, а гордість. І до чого тут кукурудзяник? Нашо вчитися п'ять (чи скільки там у них) років, щоб тільки кнопки давити? Тут і обізяна впорається.
     
  16. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Дурниці говорите. Повчіться "тільки кнопки давити". Я подивлюся як ви політаєте. Все, про кнопки тема закрита.
     
  17. Centerer

    Centerer Well-Known Member

    Залізний аргумент.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Смуга перешкод будь здоров. Чотириповерховий мат стоїть як то належиться в майже колишній радянській армії.

     
  20. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

     
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
Статус теми:
Закрита.
а де твій аватар? :)