Та я знаю, що у це слово церковники почали вкладати інший зміст і ототожнювати з іншими словами. Тому ви не відповідали на питання, а софізмами займались. А на питання треба відповідати так (в дужках варіанти відповідей): 1. Чи відбулася із зміною Закону зміна священства? (Ні, не відбулася; так, відбулася) 2. Чи при вживанні сотні разів у Новому Завіті слова "священик" це хоч би раз стосувалось апостолів? (Ні, не стосувалось) , (так, стосувалось + приклад). 3. Чому у Новому Завіті дуже частовживане слово "священик" не стосується апостолів і перших християн. (я вже казав, що стосується, і наводив приклад; не знаю чому, але мені в катехизмі написали, що нема різниці між словами наглядач (єпископ) і священик, я це не досліджував і вірю тому, що написано в катехизмі; тому що апостоли не були священиками.) 3. Чи заміняв у священстві когось Ісус. Якщо так,- кого? (Ні, не заміняв. Так, заміняв,- священиків.) 4. Хто є посередниками між Богом і людьми? Скільки їх? (Нема посередників ; Один Ісус; папа; дядя Вася, багато посередників-священиків.) Дайте відповідь і ВИ НА КОЖНЕ питання, а я посміюся. Заодно дайте відповідь на питання,- від якого кругом втікаєте: Як ви на практиці виконуєте вказівку Ісуса "не називайте нікого отцем на землі". (Все? Заспокоїлись? А тепер тихенько втікайте з теми і винирніть, коли хтось якусь відписку напише, щоб посміятись)
Спробую ще раз, тамуючи сміх, може дійде. 1. так, відбулася 2. Ні, не стосувалось 3. тому що апостоли не були старозавітними (це важливо!) священиками 3-бис. Так, замінив (не "заміняв"!),- старозавітних (це важливо!) священиків. 4. Отут саме те, що Ви ніяк не збагнете. На вищему рівні, рівні усієї Церкви: Один Ісус. На рівні земної організації Церкви: єпископи, далі йдуть їхні покликані помічники, активні миряни, просто миряни.
Тааак.. Ану всі ціхо!!! Тут питання задає Даяна! І не сміятисі нікОму! еретики..... А я спокійний. І відповідь я вже дав відповідь про значення слова "отець".
Вау! Нарешті перша відповідь. Отож розбираємо ("тамуючи сміх"). 1. ВІдбулася зміна священства. 2. Слово "священик" не стосувалось апостолів і перших християн. 3. Апостолів так не називали тому, що вони не були старозавітніми священиками. 4. Ісус замінив старозавітніх священиків. 5. Ісус - один посередник між Богом і людьми у плані священства. Гм.... Майже все ніби відповідає Писанню крім п.3. (і "розшифровки" п.4) "Спробую ще раз, тамуючи сміх, може дійде". "Отут саме те, що Ви ніяк не збагнете" у посланні до євреїв: ). Біблія чітко вказує,- для чого священики були поставлені Богом: для того, аби своїм посередництвом за людські гріхи приносити жертви.(5:1 ; 8:3. Ісус же, ОДИН раз приніс Себе у жертву, взявши таким чином лиш на себе фукцію священиків і посередників між Богом і людьми і відмінив жертвоприношення. (тому вівтар (жертовник) у церкві непотрібний, бо нема що у жертву приносити). І після смерті та воскресіння Ісуса у перших християн не було людської касти, яка би виконувала функції священицтва і посередництва: (Євр.7: 12-28 ; 8:6,15 ; 10:11,12). Звичайно люди могли б називати апостолів священиками (вкладуючи у це вже новозавітній зміст), ал не робили цього, бо священиків у перших християн не було, бо посередництво у жертвоприношенні за гріхи припинилось. Відпала сама функція священства і посередництва. ЇЇ перебрав на себе Ісус. (що чітко сказано у посланні до євреїв). А у апостолів залишилась функція організації і управління християнськими общинами, для чого обирались спостерігачі і наглядачі (єпископи і пресвітери), про яких також розповідає Писання. А хіба я питала вас про значення того слова? Я сама знаю значення. Я питала - як ви дотримуєтесь вказівки Ісуса.
а здається католики , як раз як "вареники в маслі" чи може вас часто гонять за Імя Христове? чи може ви часто проповідуєте і відчуваєте настороженість невіруючих людей? чи може вас злословлять частенько? здається католицьку церкву, більшість людей приймає, як норму суспільного релігійного життя... чи може ні?
Тобто ви переконані у тому, що Новий завіт був написаний власноручно самими Апостолами? Даяно, а ким були апостоли на вашу думку? Яку функцію вони виконували? Чим було їхнє навчання та проповідування?
Чому на мою думку? Не більше від написаного. А у Писанні про все розказано. Вони були служителями Ісусової церкви, які проповідували, ширили християнство, створювали християнські общини і ставили на чолі їх старійшин і пресвітерів, які у свою чергу робили те ж саме, в результаті чого християнство почалося поширюватися по цілому світові. Вони не любили почестей і відкидали знаки пошани до себе, їм не цілували ні рук ні ніг. Вони не називали себе "прєсвятєйшими" , "всечеснєйшими" чи "вседостойнішими" . Вони не створювали судів над тими, хто був з ними незгідний, хіба що самі покірно терпіли переслідування. Вони не освячували за гроші помешкань і не продавали за гроші відпущення гріхів. Не виділялись від інших ні одягом, ні коштовностями, ні титулами. Вони не називали себе ні священиками ні отцями і вчили інших, що функція священицтва, що встановлена була у Старому Завіті для посередництва у жертвоприношеннях, перейшла до Ісуса, Який приніс в жертву Себе. Їхня основна функція полягала у проповідуванні по різних містах і поширенні християнства. До цієї роботи підключались всі ті, кого вони охристили, - кожен у міру своїх здібностей і можливостей.
UKR Лук.17:21 і не скажуть: Ось тут, або: Там. Бо Божеє Царство всередині вас! NT-CS Лук.17:21 и не скажут: "вот здесь", или: "там". Ибо, вот, Царство Божие внутри вас. TURKUALXX Лук.17:21 і не скажуть: ось тут або там; бо Боже Царство всередині вас. NWTR Лук.17:21 и о нём не будут говорить: "Вот здесь!" или "Там!" Ведь царство Бога среди вас". LUT++ Лук.17:21 и не скажут: вот оно здесь, или там, ибо Царство Божье внутри вас. М/П/К Лук.17:21 и не скажут: „вот здесь", или: „там". Ибо, вот, Царство Божие внутри вас {другой возможный перевод: "среди вас"}. ЖивойНЗ Лк.17:21 Никто не сможет сказать: "Вот, оно здесь" или "Оно там", потому что Божье Царство среди вас. NT-CSL Лук.17:21 ниже рекут: се здe, или: ондe. Се бо царствие Божие внутрь вас есть. NT-SL Лук.17:21 Никто не сможет сказать: "Вот, оно здесь" или "Оно там", потому что Божье Царство среди вас. LS Лук.17:21 И не скажут: "Вот, оно здесь!" или "Там!" Ибо вот, царство Божье - посреди вас. Kass Лук.17:21 и не скажут: "вот здесь", или: "там". Ибо, вот, Царство Божие внутри вас. UKH Лук.17:21 ані не скажуть: Ось воно тут! - або: Он там! - бо Царство Боже є між вами.” UK_WBTC Лук.17:21 Ніхто не зможе сказати: «Воно тут!» або «Воно там!», оскільки Царство Боже - серед вас» Отже досить багато перекладів подають вариант між вами, або серед вас. Трактування цього вірша – ніби царство знаходиться в душах людей було запропоноване Іоаном Златоустом та Феофілактом.
Думаю, що обидва переклади можна вважати правильними. Я схиляюсь до думки, що "всередині вас" є більш універсальним, оскільки якщо є всередині то і є серед.
Зверніть увагу на контекст Ісус звертався до фарисеїв. Навряд чи він мав на увазі що Боже Царство було в серцях фарисеїв
А чи завжди так було? Були часи, коли аборигени харчувалися католицькими проповідниками і ніхто про це не кричить і себе не жаліє. Та й зараз в деяких країнах гинуть християни (пізніше пошукаю і подам посилання) Адекватна проповідь не викликає настороженості ні у кого, лише цікаве спілкування. А ви хіба не бачите? Дивно... Так я теж це читала. Тоді виникає питання: чи можливе Царство всередині людини?
Ісус говорив про Царство, як про реальниц уряд який встановить Бог. В 1-2 ст в церкві панували есхатологічні настрої, Оскільки сподівання на швидкий прихід Христа не справдились і Рим врешті зробив християнство державною релігією виникла потреба нового пояснення царства, що і зробив Августин в творі Град Божий. Поступово ідея Царства втратила своє значення і у віруючих більшості конфесій існують досить суперечливі уявлення про царствою
От звідки ви таке взяли? Де у Новому Завіті Христос хоч раз сказав, що в його плани входить якась політична діяльність, уряди, сенати?
Ви правильно написали: "функція священицтва, що встановлена була у Старому Завіті для посередництва у жертвоприношеннях, перейшла до Ісуса, Який приніс в жертву Себе". Жодних заперечень. Вау! (с) Пані нарешті розрізнила - зміст слова може змінюватись! Єпископи + пресвитери + диякони. А в нас єпископи + падре-священики-кюре-ксьонзи-пробоши-... + диякони. Не прижилося в нас слово "пресвитер", проте в кожній країні своя назва. Даяно! Вау! (с) У спорах дійсно народжується істина! Нарешті за довгі роки подивився наш Католицький Кодекс каноничного права в оригіналі, тобто латиною, за що щиро Вам дякую. Цитую: "Can. 463 — § 1. Ad synodum dioecesanam vocandi sunt uti synodi sodales eamque participandi obligatione tenentur: ... 3° canonici ecclesiae cathedralis; 4° membra consilii presbyteralis;..." В оригіналі - каноник! Є ще пресбитер як узагальнююча назва! А поганські жерці в Римі називалися: авгури, гаруспики, весталки і т.п.
були часи....??? абореген -це корінний житель, скажіть будь-ласка ,корінні жителі якої країни, харчувалися католиками? дивно, що такі питання виникають у християн...
Олено, та для чого так глибоко і далеко заходити. Хіба мало священиків-католиків полягло в Сибіру, закатованих у тюрмах НКВД? Згадаймо лже-собор після Другої Світової у церкві Юра. Майже всім священикам дали по 10 років каторги.
Неважливо як служитель називається: єпископ чи наглядач, пресвітер чи старійшина. Важливо те, що у апостольській церкві вони не були священиками і нічого не освячували, бо священицька функція особлива, і Богом встановлена для посередницької місії жертвоприношень. Саме тому священиками нікого з християн не називали, ніякого кастового прошарку між Богом і людьми не було і апостоли пояснювали, що у плані священицтва є лише один посередник між Богом і людьми. І не треба "старих бурдюків для молодого вина". Всі ті вигадки не мають жодного новозавітнього біблійного підтвердження. Щоб зрозуміти суть, значення Старого і Нового завітів, суть священицтва і поняття храму Божого, треба насамперед прислухатись серцем і розумом до того, що пишеться насамперед у посланні до євреїв і не уявляти між рядками того, чого там немає.