"Апостольська церква і сучасне християнство"

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем Мих, 20 кві 2009.

  1. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    :haha::haha::haha:
     
  2. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    Слава Богу, що я такий молодий і вже сучасний ВІРУЮЧИЙ!:good::good::good: ))))))))

    надаю перевагу, казати "віра" а не "релігія" .
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Чи є у НЕТі десь електронна версія того перекладу, де написано "Я не знищити Закона прийшов, а "доповнити"? Я хотіла би подивитись. Бо саме ця помилка заводить у заблудження, коли люди відкидають усе, написане ап. Павлом про Старий Заповіт у посланнях до ефесян, галатів і римлян і думають, ніби вони і далі під законом. 10 заповідей у старозавітніх писаннях не виділяли від усіх решта настанов, заповідей і вимог, а під Законом розуміли усю т.з. «тору» (5-тикнижжя Мойсеєве). Якщо ви вважаєте, що ви під Законом, то мусите виконувати ВСЕ, що стосувалося того Закону, а з огляду на 10 заповідей – заповідь суботи.
    Ісус не прийшов руйнувати чи заперечувати Закон Мойсея з Богом (Старий Завіт). Бо цей закон відігравав важливу роль і місію. Ісус сам був під цим Законом до часу своєї викупної жертви. Закон до певного часу відігравав виховну роль («Тому то Закон виховником був до Христа, щоб нам виправдатися вірою. А як віра прийшла, то вже ми не під виховником.» Гал. 3 : 24, 25) і допомагав людям пізнавати свій гріх. «Бо жадне тіло ділами Закону не виправдається перед Ним, Законом бо гріх пізнається» Рим.3:20.). Але все це було лише ДО ПЕВНОГО ЧАСУ, як сказав ап. Павло – «до Христа». Закон був недосконалий , але виконав свою важливу місію. "Не подумайте, ніби Я руйнувати Закон чи Пророків прийшов, — Я не руйнувати прийшов, але ВИКОНАТИ (сповнити, завершити).Матв.5:17 http://www.godrules.net/library/Slavic/ukrainian/ukrainianmat5.htm Поправді ж кажу вам: доки небо й земля не минеться, — ані йота єдина, ані жоден значок із Закону не минеться, аж поки не збудеться (звершиться) все.»
    Змушена повторитись: Питання: Що мало збутися ?
    - Смерть Ісуса («Звершилось! і, голову схиливши, віддав Свого духа...». Ів.19:30.) і кінець Старого Завіту : «Знищивши рукописання на нас, що наказами було проти нас, Він із середини взяв його та й прибив його на хресті» Кол.2:14
    МИХ, «Ви, що Законом виправдуєтесь, полишилися без Христа, відпали від благодаті!" (Гал. 5:4)., бо «коли священство зміняється, то з потреби буває переміна й Закону.» Євр.7:12. «Бо коли б отой перший був бездоганний, не шукалося б місця для другого.» Євр.8:7. « Бо коли набувається правда Законом, то надармо Христос був умер!» Гал.2:21 . «Коли ж дух вас провадить, то ви не під Законом.» Гал. 5 : 18.

    Отож, ще раз прошу звернутись о послань ап.Павла і не задавати питань «від себе», бо у Писанні є відповіді. Отож, Моїсеєвий Закон заповідей умістився в одній новій заповіді Рим.13:9 ; Ів.13:34
    Я зроблю з цього всього висновок, а ви скажете мені, чи правильні ці слова, виділені грубим шрифтом: Ісус Своєю наукою знищив Закона заповідей. Відповідь прошу дати коротко: «ТАК» або «НІ».
     
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ні, не знищив.
     
  5. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Я іншої відповіді і не чекала. Адже це слова апостола Павла, якого ви так любите заперечувати (Еф 2:15.)
     
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    я думаю, що там трохи про інше йдеться.
     
  7. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Думати корисно. Читайте послання Павла (до євреїв,римлян, галатів і ефесян) і з часом може з Павлом погодитесь.;)
     
  8. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Тут заодно є нагода розглянути і традиційну церкву, і апостольську, і суботників (адвентистів сьомого дня). Лиш не баньте за об’ємний пост, бо то неможливо кількома реченнями виразити питання суботи-неділі.4 заповідь: «Святкуй день суботній». Субота була сьомим днем тижня, а неділя – першим.Бог сказав святкувати суботу, а не неділю. Він ніде не міняв ці дні. Цю заміну було прийнято церквою на Ладикійському соборі (5ст.) а у катехизмах це приховано під словами «Шануй день ГОСПОДНІЙ». Церква самовільно поміняла ці дні. Якщо вважати, що 4-ту заповідь треба святкувати, то в такому випадку праві суботники, бо Бог Сам цю заповідь дав і не відміняв, а церква порушила її. Тут поки що нмд все логічно.Ідемо далі. На що спирається церква, помінявши дні у Божій заповіді?Логіка така: «Враховуючи те, що Ісус воскрес в неділю, для шанування цього дня ми сьомим днем зробимо неділю і таким чином «уб’ємо двох зайців» - і воскресіння прославлятимемо, і сьомий день залишиться «для Господа». Але з погляду суботників – це самовілля проти того, що Бог висік вогнем на скрижалях! Також логічно.З іншого боку, чи ДОВІЧНО Бог встановив цю заповідь? Суботники наводять цитату: «Тоді з місяця в місяць і з суботи в суботу буде приходити усяка плоть перед лице Моє на поклоніння, говорить Господь" (Іс. 66, 23-24). Але це те ж саме, що казати «з року в рік, з місця в місяць» і ніяк не вказує на безкінечне майбутнє. Наступна цитата, що наводять суботники: «Бо істинно кажу вам: доки не перейде небо і земля, ні одна йота або ні одна риска не перейде з закону, поки не сповниться усе" (Мф. 5, 18). Знову ж таки, - а що мало сповнитись (звершитись)? Чи не завершився Моїсеєвий Закон? «А коли Ісус оцту прийняв, то промовив: ЗВЕРШИЛОСЬ !... І, голову схиливши, віддав Свого духа...». Ів.19:30. «Знищивши рукописання на нас, що наказами було проти нас, Він із середини взяв його та й прибив його на хресті» Кол.2:14. « Тому то Закон виховником був до Христа, щоб нам виправдатися вірою. А як віра прийшла, то вже ми не під виховником.»Що ж святкувати: суботу чи неділю? Церква намагається святкування неділі як Божої заповіді знайти у Писанні. Які ж «аргументи» для цього?
    1. Воскреслий Ісус з’являвся учням у неділю. (Це хіба підстава для зміни Божої заповіді?)
    2. Автор Послання Варнави, навернений юдей з Єгипту, ще в 135 році зауважив: "Восьмий день, у який Христос воскрес, ми проводимо в радості". (Дуже добре. Проводьте в радості і шануйте Ісуса. Чи це стосується підміни Божої Заповіді?)
    3. Назва "День воскресіння", що виникла в ІІІ столітті (Тертуліян, Про молитву, 23), не свідчить про якийсь новий зміст, адже неділю від самого початку пов'язували зі спасенним діянням Христа. (Чудово. Неділю пов’язували з воскресінням Ісуса. Але до чого тут Божа Заповідь?)
    Подібні «аргументи» можна продовжувати без кінця. Вони описані тут:
    http://www.sde.org.ua/bishops/julian-voronovskyj/206-den-hospodnij.html
    Много букв, много цитат і посилань – і жодного доказу.
    Отож, з одного боку – непідтверджена Писанням неділя, з іншого – субота…. Заплутались. Хто ж допоможе розплутати? Допоможе Писання, а найбільше - богонадхнений апостол Павло:
    Субота встановлена для тілесного Ізраїля (як і обрізання) як знак (Вих.. 31:16, 17)
    Субота як знак стосувався не лише сьомого дня, але й сьомого року (Вих..23:10,11 ; Левит 25 :3,4)
    Субота була прообразом, символом, тінню майбутнього Царства, яке з собою приніс Ісус:
    «Тож, хай ніхто вас не судить за їжу, чи за питво, чи за чергове свято, чи за новомісяччя, чи за суботи, бо це тінь майбутнього.» Кол. 2:16,21
    Людина через Іуса отримала майбутній спочинок у Божому Царстві: «Отож, людові Божому залишається суботство, спочинок. Хто бо ввійшов був у Його відпочинок, то й той відпочив від учинків своїх, як і Бог від Своїх. Отож, попильнуймо ввійти до того відпочинку, щоб ніхто не потрапив у непослух за прикладом тим.» Євр. 4: 9-11.«Один вирізнює день від дня, інший же про кожен день судить однаково. Нехай кожен за власною думкою тримається свого переконання. Хто вважає на день, для Господа вважає, а хто не вважає на день, для Господа не вважає.» Рим.14: 5,6.
    Якщо можна вважати чи не вважати на дні, то значення немає? Так, не має, якщо ті дні не ставити у ранг культу: «А тепер, як пізнали ви Бога, чи краще як Бог вас пізнав, як вертаєтесь знов до слабих та вбогих стихій, яким хочете знов, як давніше, служити? Ви вважаєте пильно на дні та на місяці, і на пори та роки. Я боюся за вас, чи не дармо я працював коло вас?...» Гал. 9: 4
     
  9. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Доречі, офтоп, та все ж...

    15 Він Своєю наукою знищив Закона заповідей, щоб з обох збудувати Собою одного нового чоловіка, мир чинивши,
    16 і хрестом примирити із Богом обох в однім тілі, ворожнечу на ньому забивши.
    17 І, прийшовши, Він благовістив мир вам, далеким, і мир близьким.......

    на рахунок на палі (за СЄ), чи на хресті....
    якщо тут поміняти "хрест" на "палю", взагалі смішно виходить.....

    А до вашого питання повернемося, просто не маю натхнення сьогодні....
     
  10. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    А чому ви мені про це пишите? Я хіба десь писала, що Ісус розіп'ятий на "палі" ?о_О С.Є. у цьому помиляються. Почекайте хвилинку, я зараз у темі "Свідки" про це напишу.
     
  11. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    а я думаю що пора закрити цю тему декылькома цитатами з послання Галатів. )))))))) (на рос.)

    Гал.2:16-21

    16. однако же, узнав, что человек оправдывается не делами закона, а только верою в Иисуса Христа, и мы уверовали во Христа Иисуса, чтобы оправдаться верою во Христа, а не делами закона; ибо делами закона не оправдается никакая плоть.[/COLOR]

    17. Если же, ища оправдания во Христе, мы и сами оказались грешниками, то неужели Христос есть служитель греха? Никак.

    18. Ибо если я снова созидаю, что разрушил, то сам себя делаю преступником.

    19. Законом я умер для закона, чтобы жить для Бога. Я сораспялся Христу,

    20. и уже не я живу, но живет во мне Христос. А что ныне живу во плоти, то живу верою в Сына Божия, возлюбившего меня и предавшего Себя за меня.

    21. Не отвергаю благодати Божией; а если законом оправдание, то Христос напрасно умер.

    і контрольно

    Гал. 5:4-5

    4. Вы, оправдывающие себя законом, остались без Христа, отпали от благодати,
    5. а мы духом ожидаем и надеемся праведности от веры.



    Гал. 5:14-18

    14. Ибо весь закон в одном слове заключается: люби ближнего твоего, как самого себя.

    15. Если же друг друга угрызаете и съедаете, берегитесь, чтобы вы не были истреблены друг другом.
    16. Я говорю: поступайте по духу, и вы не будете исполнять вожделений плоти,

    17. ибо плоть желает противного духу, а дух -- противного плоти: они друг другу противятся, так что вы не то делаете, что хотели бы.

    18. Если же вы духом водитесь, то вы не под законом.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ви так багато пишите цитат, жуть...

    Питання просте, як двері.

    Десять Заповідей викидаємо на смітник імсторії, чи як? (Так/ні).
     
  13. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Ви АБСОЛЮТНО нічого не пишете З ПИСАННЯ на виправдання СВОЄЇ думки. Нічого ніхто не викидає. Ці заповіді увійшли (збереглися) у НОВІЙ заповіді :
    "Нову заповідь Я вам даю: Любіть один одного! Як Я вас полюбив, так любіть один одного й ви!Ів.13:34"
    "Бо заповіді: Не чини перелюбу, Не вбивай, Не кради, Не свідкуй неправдиво, Не пожадай й які інші, вони містяться всі в цьому слові: Люби свого ближнього, як самого себе!" Рим.13:9
    Але це вже не Закон Моїсея, а благодать Христа.
    "Бо хай гріх не панує над вами, ви бо не під Законом, а під благодаттю. Що ж? Чи будемо грішити, бо ми не під Законом, а під благодаттю? Зовсім ні!" Рим. 6:14, 15.
    Не розумію, для чого вам потрібно, аби тут наводили вам сотні разів пояснення ап.Павла, коли ви самі все це, ВДУМУЮЧИСЬ, можете прочитати і не писати від себе ... :pardon:
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    В одному зі своїх постів ви наводили цитати:
    В іншому пості ви цитували:
    А от що написано в 1 Ів.8-10:

    8 Коли ж кажемо, що не маєм гріха, то себе обманюємо, і немає в нас правди!
    9 Коли ми свої гріхи визнаємо, то Він вірний та праведний, щоб гріхи нам простити, та очистити нас від неправди всілякої.
    10 А як кажемо, що ми не згрішили, то чинимо з Нього неправдомовця, і слова Його нема в нас!

    Тому не варто поспішати закривати питання кількома цитатами з Біблії, які слід розуміти лише в повноті Божої науки, яку подає до вірування церква.
     
  15. Зануда

    Зануда така зануда

    Щиро кажучи, я так і не зрозуміла, який з цього всього висновок належить зробити?

    Христос Воскрес не просто так Він смертю смерть подолав і дарував нам життя вічне (с) Чи це не є достатньо вагомою причиною для того, щоб християни святкували неділю?
     
  16. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Я з вами погоджуюсь. Це є вагомою причиною для того, щоб цей день проводити по-особливому, бо і Варнава писав "Восьмий день, у який Христос воскрес, ми проводимо в радості", але не треба під цим розуміти четверту Божу заповідь і ставитись до неї як до старозавітньої заповіді (працювати - гріх і т.п.), бо це суперечить поясненням ап.Павла.
     
  17. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    а нащо мені писати? ви не зле пишите.
     
  18. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Чудово. Але це не означає, що ми - під Моїсеєвим Законом. (ви бо не під Законом, а під благодаттю. Що ж? Чи будемо грішити, бо ми не під Законом, а під благодаттю? Зовсім ні!" Рим. 6:14, 15.) :)
     
  19. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    Звичайно бо є ще радикальніше місце у Івана!!!!! яке суттєво бентежить...., і знищує всякі ілюзії....

    1 Ин.6:6-11

    6. Всякий, пребывающий в Нем, не согрешает; всякий согрешающий не видел Его и не познал Его.

    7. Дети! да не обольщает вас никто. Кто делает правду, тот праведен, подобно как Он праведен.

    8. Кто делает грех, тот от диавола, потому что сначала диавол согрешил. Для сего-то и явился Сын Божий, чтобы разрушить дела диавола.

    9. Всякий, рожденный от Бога, не делает греха, потому что семя Его пребывает в нем; и он не может грешить, потому что рожден от Бога

    10. Дети Божии и дети диавола узнаются так: всякий, не делающий правды, не есть от Бога, равно и не любящий брата своего
    11. Ибо таково благовествование, которое вы слышали от начала, чтобы мы любили друг друга,

    радикально. no coments. а ле це так само не означає , що треба опускати руки і поступати по свому...
     
  20. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    Ні. , та перебуваючи у Христі ми звільняємся від них.


    Євр.7:18-24

    18. Отменение же прежде бывшей заповеди бывает по причине ее немощи и бесполезности,

    19. ибо закон ничего не довел до совершенства; но вводится лучшая надежда, посредством которой мы приближаемся к Богу.
    20. И как [сие было] не без клятвы, --

    21. ибо те были священниками без клятвы, а Сей с клятвою, потому что о Нем сказано: клялся Господь, и не раскается: Ты священник вовек по чину Мелхиседека, --

    22. то лучшего завета поручителем соделался Иисус.

    23. Притом тех священников было много, потому что смерть не допускала пребывать одному;

    24. а Сей, как пребывающий вечно, имеет и священство непреходящее,

    а ви оправдуєтесь законом? ОООООООО Я бачу Галатами все не закінчилось!!!!
     
    Останнє редагування: 14 тра 2009
а де твій аватар? :)