"Апостольська церква і сучасне християнство"

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем Мих, 20 кві 2009.

  1. Зануда

    Зануда така зануда

    Не викручуйтесь. Ви сказали, що перекручення і нашарування довели до того. що секс для задоволення є заборонений, а тере хочете з"їати з теми? Ви просто в деяких сферах не є компетентні і в тому би не було нічого страшного - не всі знають все, але ви ж претендуєте на те, що вже все пізнали і "розкусили" Церкву у всії її відхиленнях...
     
    • Подобається Подобається x 2
  2. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    :))) Ви неперевершені у перекрученнях. Ви у своєму пості 370 взяли у лапки мої слова "обмиття перворідного гріха через хресних батьків" і спитали мене: "А це що за "новшество"? Не розкажете детальніше?". Я вам довела, що це було обговорення ВАШОГО новшества з постів 206, 268 і 314. Після цього задала вам питання у пості 380 стосовно думки "отців церкви" з посту 359. А ви зараз відразу ж, з'їжджаючи з теми про хрищення в контексті наведених думок "отців церкви", переходите до питання сексу, і не відповідаючи на посталене питання, пишете мені :"хочете з"їати з теми?" о_О І далі за мене говорите - на що я претендую, хоча я про якесь претендування ніколи не говорила (припиніть будь-ласка вкотре повторювати - на що я претендую і обговорювати мою компетентність !!!). Вам, ЯК МОДЕРАТОРУ, нмд подібне не личить. Отож, прошу дуже, дайте відповідь на питання і перейдемо до будь-чого, що ви запропонуєте, в т.ч. і до целібату та поглядів на секс у Святому Письмі.
     
  3. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member



    ЯКА ЗАБОРОНА?????!!!!!!!!!!!!!!! МИ НЕ ПІД ЗАКОНОМ А ПІД БЛАГОДАТТЮ, ЯКА МОЖЕ БУТИ ЗАБОРОНА?????!!!!!!!

    1 Кор. 10:23
    23. Все мне позволительно, но не все полезно; все мне позволительно, но не все назидает.


    а церкву пізнати в її відхиленнях не просто, та можливо: ми пізнаємо Святе письмо, яке написане Духом Святим і яке можна істино зрозуміти тільки якщо бути в Дусі ( бо хто автор той і тлумачить) . І якщо в церкві щось відхиляється від Святого Письма, то пора переставати доказувати щось таке , чого нема в писанні. І чітко з дерзновінням во Христі Ісусі заявити, що це --- ЄРЕСЬ, або "домальовочки якісь", або фантазії.
    а якщо святі отці, говорять , щось що відхиляється від Святого Писання, то як ці отці можуть бути святими??? якщо це не по писанню, то не по вірі, а якщо не по вірі, то це ГРІХ, А СВЯТИЙ- ЦЕ ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ВІД ГРІХА!!!

    бажаю успіхів і Божого благословіння вам.
     
    Останнє редагування: 11 тра 2009
    • Подобається Подобається x 1
  4. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Я одного разу вела дискусію з католицьким ортодоксом. Напевно він був целібатним священиком або монахом, бо доводив, що католицька церква секс подружжю дозволяє лише для продовження роду (хоча я читала більш помірковані католицькі документи), а висвячені у сан священики не мають права одружуватися. Про целібат я не встигла подискутувати з ним, а от на захист сексу лиш для продовження роду навів такий документ (звичайно, що не з Святого Письма):
    Документи Католицької Церкви про шлюб та сім'ю. Том №1.--Львів, Видавництво ЛБА.-- ст.62-63. Енцикліка папи Пія 11 "Непорочне подружжя" ("Casti connubii"):
    -"Але не може бути жодної причини, навіть дуже поважної, яка б могла вчинити морально добрим та відповідальним природі те, що у своїй суті протиприродне. А оскільки подружній акт за своєю природою призначений для зродження дітей, то ті, хто, сповняючи його, навмисне позбавляють його природної дієвості та мети, діють проти природи, здійснюючи ганебний та у своїй суті порочний вчинок"
    -"Католицька Церква, якій сам Бог доручив обов'язок навчати і захищати чесність та чистоту звичаїв, міцно стоячи посеред моральної руїни, яка її оточує, з метою збереження чистоти шлюбного зв'язку від цієї огидної плями, піднімає свій голос на знак свого Божого післанництва та Нашими устами знову проголошує: кожне подружнє єднання, у якому статевий акт намірено позбавлений здатності продовження роду, порушує Божий та природній закон, і хто собі таке дозволяє, чинить тяжкий гріх!"
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Оленa

    Оленa Well-Known Member

     
  6. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    Лук. 13:14-17

    14. При этом начальник синагоги, негодуя, что Иисус исцелил в субботу, сказал народу: есть шесть дней, в которые должно делать; в те и приходите исцеляться, а не в день субботний.

    15. Господь сказал ему в ответ: лицемер! не отвязывает ли каждый из вас вола своего или осла от яслей в субботу и не ведет ли поить?

    16. сию же дочь Авраамову, которую связал сатана вот уже восемнадцать лет, не надлежало ли освободить от уз сих в день субботний?

    17. И когда говорил Он это, все противившиеся Ему стыдились; и весь народ радовался о всех славных делах Его.


    ну це просто коментується

    1Кор. 7:2-5

    2. Но, [во избежание] блуда, каждый имей свою жену, и каждая имей своего мужа.

    3. Муж оказывай жене должное благорасположение; подобно и жена мужу.


    4. Жена не властна над своим телом, но муж; равно и муж не властен над своим телом, но жена.


    5. Не уклоняйтесь друг от друга, разве по согласию, на время, для упражнения в посте и молитве, а [потом] опять будьте вместе, чтобы не искушал вас сатана невоздержанием вашим.


    якщо ви "ПЛАКАЛЬ" то я РЕВУ:crazy::cry::crazy::cry:
    бо бачу , що хтось не читає Нового завіту........

    А тепер увага, бо Даяна певно тоже вже Плаче))))


    Римлянам 7:5-17

    5. Ибо, когда мы жили по плоти, тогда страсти греховные, [обнаруживаемые] законом, действовали в членах наших, чтобы приносить плод смерти;


    6. но ныне, умерши для закона, которым были связаны, мы освободились от него, чтобы нам служить Богу в обновлении духа, а не по ветхой букве.


    7. Что же скажем? Неужели [от] закона грех? Никак. Но я не иначе узнал грех, как посредством закона. Ибо я не понимал бы и пожелания, если бы закон не говорил: не пожелай.


    8. Но грех, взяв повод от заповеди, произвел во мне всякое пожелание: ибо без закона грех мертв.

    9. Я жил некогда без закона; но когда пришла заповедь, то грех ожил,

    10. а я умер; и таким образом заповедь, [данная] для жизни, послужила мне к смерти,

    11. потому что грех, взяв повод от заповеди, обольстил меня и умертвил ею.

    12. Посему закон свят, и заповедь свята и праведна и добра.

    13. Итак, неужели доброе сделалось мне смертоносным? Никак; но грех, оказывающийся грехом потому, что посредством доброго причиняет мне смерть, так что грех становится крайне грешен посредством заповеди.

    14. Ибо мы знаем, что закон духовен, а я плотян, продан греху.

    15. Ибо не понимаю, что делаю: потому что не то делаю, что хочу, а что

    16. Если же делаю то, чего не хочу, то соглашаюсь с законом, что он добр,

    17. а потому уже не я делаю то, но живущий во мне грех.

    просто може ви трошечки не так зрозуміли а???
     
    Останнє редагування модератором: 11 тра 2009
    • Подобається Подобається x 1
  7. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Десять Заповідей не рахуються?
     
  8. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    Римлянам: 6:13-14
    13. и не предавайте членов ваших греху в орудия неправды, но представьте себя Богу, как оживших из мертвых, и члены ваши Богу в орудия праведности.

    14. Грех не должен над вами господствовать, ибо вы не под законом, но под благодатью.

    Євр. 7:14-21

    14. Ибо известно, что Господь наш воссиял из колена Иудина, о котором Моисей ничего не сказал относительно священства.


    15. И это еще яснее видно [из того], что по подобию Мелхиседека восстает Священник иной,

    16. Который таков не по закону заповеди плотской, но по силе жизни непрестающей.

    17. Ибо засвидетельствовано: Ты священник вовек по чину Мелхиседека.

    18. Отменение же прежде бывшей заповеди бывает по причине ее немощи и бесполезности,
    19. ибо закон ничего не довел до совершенства; но вводится лучшая надежда, посредством которой мы приближаемся к Богу.

    20. И как [сие было] не без клятвы, --

    21. ибо те были священниками без клятвы, а Сей с клятвою, потому что о Нем сказано: клялся Господь, и не раскается: Ты священник вовек по чину Мелхиседека, --

    легенький коментар стосовно заповідей, але це ще далеко не все.

    ще почитаєте, краще розберетесь, хай Бог допомагає.
     
    Останнє редагування модератором: 11 тра 2009
    • Подобається Подобається x 1
  9. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Можливо коли ви плакали, вам сльози заступили текст, який я писала. Для поріавняння:
    1. Те що навели ви: "Ви написали:Божі заповіді Старого Заповіту вбивають"
    2. Те, що насправді писала я: "Звертаючись до коринтян (2-4 розділи) ап. Павло пояснював різницю між старим Завітом (буква якого вбивала, тобто не забезпечувала спасіння)"
    Але цікавішим буде ваш комент слів Павла:
    "І Він нас зробив бути здатними служителями Нового Заповіту, не букви, а духа, бо буква вбиває, а дух оживляє. Коли ж служіння смерті, вирізане на каменях буквами, було таке славне, що Ізраїлеві сини не могли дивитись на обличчя Мойсея, через славу минущу обличчя його, скільки ж більш буде в славі те служіння духа! (ап. Павло. 2 Кор.3:7,8).
    Почитайте мою відповідь і не перекручуйте її. Я писала про заповідь суботи так: "у законі було сказано, в суботу не можна можна виконувати жодної роботи".
    А тепер сама заповідь: " а день сьомий субота для Господа, Бога твого: не роби жодної праці ти й син твій, та дочка твоя, раб твій та невільниця твоя, і худоба твоя, і приходько твій, що в брамах твоїх."
    Де перекручення?
    А де я писала, що ВІн її порушив? У пості 374 я писала, що це книжники і фарисеї долучили до Закону різноманітні заборони і розглядали під "працею" будь-який вид діяльності, що навіть і уздоровлення сприйняли як роботу. ТОбто порушення було лише з точки зору книжників, і я це назвала вигадками. Тут же я навела слова ІСуса, де Він відповідає на закиди про дотримання суботи" (Ів.5:19)
    Отож ви кажете, що Старий Завіт закінчився у день 50-ниці?
    Вам бажано би якщо не подавати цитати на доказ певних тез, то хоча би якісь посилання.
    Ісус сказав "ані йота єдина, ані жоден значок із Закону не минеться, аж поки не збудеться все”.
    Питання: Що мало збутися ?
    Відповідь тут: «Знищивши рукописання на нас, що наказами було проти нас, Він із середини взяв його та й прибив його на хресті» Кол.2:14
    А чому завіса у храмі під час смерті Ісуса розірвалася? Що вона символізувала, і що відкрила? Чи не те відкрила, що було зачинене Старим Заповітом?
    Добре. Отож їхніми словами завершимо дискусію про хрищення:
    "Мы сходим в воду, — говорится в послании ап. Варнавы, — полные грехов и нечистоты, а восходим из нее с приобретением — со страхом в сердце и с надеждою на Иисуса в Духе” (Писания мужей апост. изд. Тузова, 1895 г. пер. прот. Преображенского, стр. 42).
    "“Нет иного покаяния, кроме того, когда восходим в воду и получаем отпущение прежних грехов наших” (“Пастырь” Ермы).
    - Св. Іустин Философ (“Апология”, изд. Преображенского, 61 гл. 92 стр.): “Теперь изложу, каким образом мы посвятили самих себя Богу, обновившись через Христа. — Кто убедится и поверит, что это учение и слова наши истинны, и обещается, что может жить сообразно с ним, тех учат, чтобы они с молитвою и постом просили у Бога отпущения прежних грехов, и мы молимся с ними. Потом мы приводим их туда, где есть вода, и они... омываются тогда водою во имя Бога Отца и Владыки всего и Спасителя нашего и Христа, и Духа Святого”. “А омовение это называется просвещением, потому что просвещаются умом те, которые познают это... И при имени Иисуса Христа... омывается просвещаемый”. “Крещение предлагается только уверовавшим и давшим свое согласие, то есть исповедавшим свою веру”.
    - Тертуллиан (кін. II і поч. III ст.): “Смотря по состоянию, расположению и возрасту каждого, полезно отлагать крещение, особенно же для детей. Ибо зачем без крайней нужды подвергать опасности и самих восприемников? Они могут умереть и не выполнить данного им обета, если же и живы будут, то дурные склонности детей могут воспрепятствовать их ожиданиям. Правда, Господь сказал: “Не возбраняйте им (детям) придти ко Мне”. Пусть же приходят, когда несколько возмужают. Зачем невинному возрасту спешить к отпущению грехов? Мы осторожно поступаем в мирских делах, — как же божественное вверять тому, кому не вверяем земного? Пусть они поучатся искать спасения, дабы видно было, что оно дается просящему” (“О крещении” пер. Карнеева, часть II, стр, 26, СПБ. 1847 г.).
    - “Если баня послужила телу, а душа не свергла с себя страстных нечистот... напротив того, жизнь по тайнодействии сходна с жизнью до тайнодействия, то, хотя смело будет сказать, однако же скажу; что для таких вода остается водою” (стр. 107).Св. Григорий Нісский.(“Творения”, Большое огласительное слово, 4 т., 102 стр.).
    - Св. Василій Великий (IV в.). “Как предшествует исповедание, вводящее во спасение, так последует крещение, запечатлевающее собою наше согласие на исповедание” (Твор. т. III, стр. 273).
     
  10. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    а що говорив Ісус, не читали?

    Я не прийшов змінити Закон, а доповнити!
     
  11. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    підтримую, бо не серйозно говорити на такі досить не прості теми, не вказуючи поселання звідки беруться ті чі інші аргументи і факти......


    тож я також за те щоб, відповідати по Писанню, місцями з писання!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    ПРавильно. У деяких перекладах - "сповнити", "виконати". Отож ВІн сповнив Старий Заповіт свою смертю, "прибивши рукописання на хресті".
    "Збулося" (звершилося) !
     
  13. Зануда

    Зануда така зануда

    А що ви у цьому побачили такого, що суперечить Божим заповідям чи науці Христа? У цій цитаті йдеться якраз не про заборону сексу чи його аморальність, а про антиконцепцію. Подружжя повинно бути відкритим на потомство, що не означає, аби кожен акт закінчувався вагітністю, але аби кожна вагітність завершувалась народженням, а не абортом.
     
  14. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    А що ви там побачили тяжким гріхом?
     
  15. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ну нічого собі поворот!!!!!!!! Я ще такого не чув!!!!
     
  16. Даяна

    Даяна Well-Known Member

  17. Зануда

    Зануда така зануда

    Всі засоби контрацепції, які не відповідають природі людини, яка Богом була дана кожному з нас. Всі хімічні та механічні засоби, що в період плідності жінки не допускають до зачаття.
     
  18. Levko

    Levko Well-Known Member

    Написано, що "...Бог більший за наші серця і відає все" 1Iоан.3:20
    Візьмемо два подружжя: перше, застосовує природній метод контрацепції, друге-неприродній.
    Як і перше подружжя, так і друге не хоче наразі мати дітей (що не є гріхом)!
    Бог же ж бачить серця людей, а вони в обох подружжях однакові- обидві пари не бажають наразі мати дітей, то яка різниця що застосовувати, лиш би не було переривання вагітності, бо це уже вбивство...
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ше більше не зрозумів... до чого це посиланнячко?
     
  20. Зануда

    Зануда така зануда

    Взагалі це немає відношення до теми. Але я відповім:
    Природній метод не є контрацепцією, а є методом планування сім"ї згідно з біологічним циклом жінки. А контрацепція - запобігання вагітності хімічними та механічними засобами, незалежно від того, який період циклу жінка проходить, це предметне використання жінки, яка повинна бути завжди до "диспозиції". То є окрема тема для розмови.
    Це справді не сюди. Хочете я вам у ПП напишу, або зайдіть на ДП у відповідну гілку.
     
а де твій аватар? :)