"Апостольська церква і сучасне християнство"

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем Мих, 20 кві 2009.

  1. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Авжеж, у 4-му столітті інакше бути не могло. Саме тому Св. Василій Великий (IV в.). писав “Как предшествует исповедание, вводящее во спасение, так последует крещение, запечатлевающее собою наше согласие на исповедание” (Твор. т. III, стр. 273). Тут він сказав, що спочатку має бути хрищення, а вже потім - ісповідування гріхів. Ви правильно зрозуміли його слова.
    Авжеж. Тут пише, що гріхи визнавали не під час хрищення, а колись потім. Ви правильно се зрозуміли.
    Авжеж. САме тому св. Василій Великий писав: “Как предшествует исповедание,.... так последует крещение", маючи на увазі, що спочатку має бути хрищеня, а потім ісповідування.
    Я погоджуюсь, що мова тут йде про обмиття ПЕРВОРІДНОГО гріха з допомогою хресних батьків, а не хрищення ПОКАЯННЯ для прощення гріхів. Я не сумніваюсь, що ви бачите - "де море".
    Та я і не думала щось відкривати. За мене апостоли відкрили, що хрищення - це обмиття перворідного гріха. Я не сумніваюсь, що все вивчено і узгоджується з Ісусовим Словом:: і хресні батьки, і індульгенції, і хрестові походи, і інквізиція ,що є помилкою окремих мужів, а не церкви, яка є непомильною разом зі своїм папою.
    Бажаю успіхів. ;)
     
  2. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ми обговорюємо цитати з Біблії, так, як ви хотіли, доречі, а Біблія описує не 4 століття, згідні?
     
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    коли потім? Там пише, що в Йордані, значить зразу після хрищення, ну чи до.... зрештою, то не є питання віри, чи питання спасіння і воно не має жодного значення.
    Невже Бог не прийме моє покаяння, якщо воно буде після хрищення?
     
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Люблю я Василія Великого читати. Людина - Божий посланець.
     
  5. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Ви забули. Ми обговорюємо святі передання,ми ж домовились так. А святі передання люди робили в узгодженні з наукою Ісуса і апостолів, записаною у Писанні, чи не так? ТОму я і спиралася на святі передання, наприклад Св. Василія Великий (IV ст.), який писав: “Как предшествует исповедание.....так последует крещение", маючи на увазі, що треба робити навпаки від того, що він сказав.
    Я від вас у захваті! :good:
     
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    ага........ то ви стверджуєте, що є два різних хрищення, чи я чогось не зрозумів?
     
  7. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Та ні, що ви... Є одне хрищення - обмиття перворідного гріха через хресних батьків, а після нього - ісповідування. Хіба не це мав на увазі Василій ВЕликий?
     
    Останнє редагування: 10 тра 2009
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Даяно, та всі ми гріші і невідомо хто більше, а хто менше. Десь прочитав таку фразу, де Бог говорить: Мої дороги - не ваші дороги. Почитайте Старий Завіт, як євреї з Божого благословення виганяли корінне населення і як то все сприймати?
     
  9. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Гм... цікавий підсумок полеміки. Ок. Біжу я. Бажаю успіху!;)
     
  10. Зануда

    Зануда така зануда

    А це що за "новшество"? Не розкажете детальніше?
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Ви вкотре помилились :dntknw: Новозавітні фарисеї як і старозавітні мають одну спільну рису: вони люблять букву більше усіх людей.
    2Кор.3:5-6 "...наша здатність від Бога. І Він нас зробив бути здатними служителями Нового Заповіту, не букви, а Духа, - бо буква вбиває, а Дух оживляє".
    Щасти вам!
    Ви так і не відповіли: чи мав право Христос оздоровлювати сухорукого у суботу?
     
  12. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    А це мені тут форумчани втулили те новшество (не пам'ятаю хто, - чи Олена, чи Ви, чи Мих чи ще хтось), так само і як новшество про хресних батьків, або ваше твердження про те, ніби хрищеня "просто так ...нічого не вимагає" . Я про ті новшества у Новому Завіті не читала, то нехай вони від свого імені чи від імені церкви, не підтверджуючи Писанням, вам про то розказують.;)
    1. Ви вкотре помилились. Звертаючись до коринтян (2-4 розділи) ап. Павло пояснював різницю між старим Завітом (буква якого вбивала, тобто не забезпечувала спасіння) і Новим Завітом Христа, буква якого записана у новозавітньому Писанні для того, аби ми вчилися по ній дороги спасіння. І до Слова Ісуса не можна ставитись як до старозавітньої букви, що вбиває, бо казав Ісус "Як у слові моїм позостанетесь, то моїми учнями будете". (А я то думаю, чому то ви так твердили, що Слово Боже можна пояснювати "від себе" ;) ). А про фарисеїв, що люблять почесті, аби їх шанували, називали духовними отцями, вчителями і наставниками (вам це нікого не нагадує?) пишеться тут: Матв.23:4-24.
    2. Ісус в суботу мав право сціляти. Бо, принісши із собою Новий Завіт, Він сам сказав, що "Син Людський - Господь і суботі". Але може ті, які прагнуть писати "від себе" можливо казатимуть, що "неправильно робити висновок, ніби Він мав право так робити керуючись лише тим, що так написано у Писанні, бо це є буквоїдством, бо буква вбиває.і т.п.)
    Для мене авторитетом в першу чергу є богогнадхненне Писання, а не думки "від себе" чи т.з. "святі передання отців церкви". Але зважаючи на те, що декторим людям слово людське важніше від Слова Божого, мені цікаво задати одне питання стосовно хрищення немовлят, яке нібито робиться з допомогою хресних батьків і нічого не вимагає від охрищуваного і не пов'язано з покаянням і т.д. Так от,- як ви ставитесь до думок "святих отців церкви" з цього питання, викладених у пості 359?
     
  13. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Супер)))о_О Отже Старий Заповіт дав один Бог, а Новий-Інший Бог?о_О
    За земного життя Ісус дотримувався Закону, то як же ж Він нарушив суботу? Проповідувати Він почав у 33 р.
    Обовязково пригадайте-бо ж цікаво.
     
    Останнє редагування: 11 тра 2009
  14. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    1. Я таких висновків як ви тут написали, не робила.
    2. Юдейські законники від себе до Закону додавали багато різних неіснуючих заброн (як наприклад католицька церква: целібат чи заборону статевих стосунків подружжя для задоволення). Для прикладу, у законі було сказано, в суботу не можна можна виконувати жодної роботи. А книжники і фарисеї під роботою стали розуміти будь-які види діяльності, де робота розглядалась як тягар. Для прикладу вони дали визначення, що тягар - це "їжа, рівна по вазі висушеного інжирного плоду". І таких "святих передань" у них накопичилось багато. Ось що значить у релігії писати "від себе". Для них і уздоровлення було роботою, бо вони самі собі так визначили, "щоб не тупцюватись на місці". Краще відповісти на питаня словами самого Ісуса: " Син нічого робити не може Сам від Себе, тільки те, що Він бачить, що робить Отець; бо що робить Він, те так само й Син робить." Новий Завіт відкинув подібні вигадки і нашарування, але потім почалося все знову....
    3. Ви не дали відповідь на питання.попереднього мого повідомлення.
     
  15. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    Ви трошки Новий Завіт читаєте??? )))))))))))

    Я вам допоможу)))))


    Лук. 13:14-17

    14. При этом начальник синагоги, негодуя, что Иисус исцелил в субботу, сказал народу: есть шесть дней, в которые должно делать; в те и приходите исцеляться, а не в день субботний.

    15. Господь сказал ему в ответ: лицемер! не отвязывает ли каждый из вас вола своего или осла от яслей в субботу и не ведет ли поить?

    16. сию же дочь Авраамову, которую связал сатана вот уже восемнадцать лет, не надлежало ли освободить от уз сих в день субботний?

    17. И когда говорил Он это, все противившиеся Ему стыдились; и весь народ радовался о всех славных делах Его.


    У писанні є всі відповіді, навіть на дуже дивні запитання.....


    2 Коринф. 3: 14-18

    14. Но умы их ослеплены: ибо то же самое покрывало доныне остается неснятым при чтении Ветхого Завета, потому что оно снимается Христом.

    15. Доныне, когда они читают Моисея, покрывало лежит на сердце их;

    16. но когда обращаются к Господу, тогда это покрывало снимается.

    17. Господь есть Дух; а где Дух Господень, там свобода.

    18. Мы же все открытым лицем, как в зеркале, взирая на славу Господню, преображаемся в тот же образ от славы в славу, как от Господня Духа.


    Євр. 8:10- 13

    10. Вот завет, который завещаю дому Израилеву после тех дней, говорит Господь: вложу законы Мои в мысли их, и напишу их на сердцах их; и буду их Богом, а они будут Моим народом.

    11. И не будет учить каждый ближнего своего и каждый брата своего, говоря: познай Господа потому что все, от малого до большого будут знать Меня.

    12. потому что Я буду милостив к неправдам их, и грехов их и беззаконий их не воспомяну более.

    13. Говоря `новый', показал ветхость первого; а ветшающее и стареющее близко к уничтожению.



    я пишу російскою, якщо треба можу на українській, я просто читаю на російскій )))))
     
  16. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    Трохи допоможу))).

    Ис. 55:8-9
    8. Мои мысли -- не ваши мысли, ни ваши пути -- пути Мои, говорит Господь.

    9. Но как небо выше земли, так пути Мои выше путей ваших, и мысли Мои выше мыслей ваших.


    Далі.......


    Таке собі оправдання))))) ГИ. Всі ми согрішаємо, а ле не всі йдем правильно своєю праведністю( у когось ця праведність мнима, “своя” праведність) до Ісусової святості.



    Почитайте Новий Завіт , щоб не виникало таких наївних оправдань , що “всі ми багато согрішаємо”, або”хто без гріха хай перший кине в неї камінь”, бо людина яка свідомо грішить, шукає собі оправдання і находить)))) ( вас не бентежить російська мова?))))))

    Рим. 6:16
    Неужели вы не знаете, что, кому вы отдаете себя в рабы для послушания, того вы и рабы, кому повинуетесь, или [рабы] греха к смерти, или послушания к праведности?

    Рим. 8:8-16
    8. Посему живущие по плоти Богу угодить не могут.

    9. Но вы не по плоти живете, а по духу, если только Дух Божий живет в вас. Если же кто Духа Христова не имеет, тот [и] не Его.
    10. А если Христос в вас, то тело мертво для греха, но дух жив для праведности.

    11. Если же Дух Того, Кто воскресил из мертвых Иисуса, живет в вас, то Воскресивший Христа из мертвых оживит и ваши смертные тела Духом Своим, живущим в вас.
    12. Итак, братия, мы не должники плоти, чтобы жить по плоти;
    13. ибо если живете по плоти, то умрете, а если духом умерщвляете дела плотские, то живы будете.


    Конкретно.:good: І страшненько.
     
  17. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Ви питали , що то за "новшество" стосовно того, ніби хрищення - це обмиття перворідного гріха.
    Ги-ги....:) кумедно вийшло. Виявляється це саме ви про це новшество писали у пості 206: "Суть хрещення ..... в очищенні від первородного гріха", а про "хресних батьків" ви писали - у пості 268 :"За немовлят обітницю дають батьки та хресні батьки" , а пості 314, - ніби хрищення "не вимагає від того , хто приймає хрещення абсолютно нічого - просто так".
    Супер. Можна збирати всі подібні вигадки до купи і складати інший Завіт ("щоб не тупцюватись на місці"). :)
     
    Останнє редагування модератором: 11 тра 2009
  18. Зануда

    Зануда така зануда

    :haha: Може пора відкласти видання тисяча п"ятсот якогось там року і заглянути до сучасної науки Церкви щодо цих питань? ;)
    Konstytucja Soboru Watykańskiego II o Kościele w świecie współczesnym GAUDIUM ET SPES, Poparcie należne godności małżeństwa i rodziny


    Katechizm Kościoła Katolickiego, Sakramenty w służbie komunii - sakrament kapłaństwa i małżeństwa

    Benedykt XVI, Encyklika o miłości chrześcijańskiej DEUS CARITAS EST (ważne fragmenty o miłości małżeńskiej)


    Jan Paweł II, Adhortacja o zadaniach rodziny chrześcijańskiej FAMILIARIS CONSORTIO


    Jan Paweł II, List do rodzin Gratissimam sane


    Pius XI, Encyklika o małżeństwie chrześcijańskim CASTI CONNUBI


    Karta Praw Rodziny

    Paweł VI, Encyklika HUMANAE VITAE


    Katechizm Kościoła Katolickiego VI przykazanie


    Deklaracja o niektórych zagadnieniach etyki seksualnej PERSONA HUMANA


    У цьому питанні (як зрештою, і в багатьох інших) ми не знайдемо компромісу, бо для християн важлива є такоє Апостольська Традиція та вчення Отців Церкви. ОТ ви сиплете цитатами з діянь Апостолів і з Апостольских листів, але ж інтерпретуєте їх на свою користь. Церква вважає (і Східна і Західна), що практика хрещення дітей сягає ще апостольских часів. Новий Завіт подає нам, що ті, що приймали віру у Христа приймали хрещення цілими домами (господарі, служба) (1 Koр 1,16; Діяння 16,33; 18,8). Ніде не сказано, що цілими домами за виключенням дітей. Традиція передає хрещення немовлят, як велике благодіяння. Приймаючи хрещення, стаючи членом Церкви, людина приймає всі дари благодаті, котрі Бог вмістив у своїй Церкві і щедро роздає, як засоби для ведення шляхетного християнського життя, для чого ж тоді відтягувати час, коли можна буде у повноті користуватись тими Божими дарами. Невже людина має змарнувати більшу частину свого життя, щоб у часами вже похилому віці (якщо встигне) зрозуміти, як багато було втрачено по дорозі?
    І оте з хресними батьками, що ви так незграбно перекрутили - вони тільки беруть на себе обов"язок подбати про християнське виховання дитини і від її імені відрікаються від зла і декларують свою приналежність до Бога.
    Немовля немає в чому каятись, а вода хрещення лише змиває гріх первородний, яким була зіпсована людська природа ще в Раю. Але про все це ми вже говорили. І повторюватись просто немає змісту.
    Ви, насправді, не шукаєте істину - ви вирішили, що все вже знаєте. А це далеко не так. ;)


    У хрещенні немовлять проявляється вияв Божої любові, яку Господь дає такбимовити "авансом" - не на засаді "ти мені, а тоді вже я тобі". Ось що я мала на увазі, під "просто так".

    Невідомо чиї вигадки переможуть по товщині і суті -мої чи ваші. :)
     
  19. Зануда

    Зануда така зануда

    І що би Мих без вас робив? Певно досі б розбира наскельні малюнки...;) :)
     
  20. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    :haha: Так католики вже відклали "застарілу" Біблію і мають інше, власне, сучасне вчення. Гарна логіка, молодці.:good:
    1. Ви за мене не розписуйтеся, - що я для себе вирішила, і не кажіть того, що я про себе не говорила.
    2. Тема про хрищення нмд вичерпана. З одного боку,- слова ІСуса і богонадхненне апостольське вчення, з іншого боку - небіблійні вигадки. Тому у мене до вас особисто (як і всіх бажаючих відповісти) лише одне питання, від якого вже два дискутанти уникли: ви визнаєте чи відкидаєте пояснення хрищення шанованими католиками "отців церкви", наведені у пості 359?
     
а де твій аватар? :)