"Апостольська церква і сучасне християнство"

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем Мих, 20 кві 2009.

  1. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    Матф. 4:1-4
    "Он же сказал ему в ответ: написано: не хлебом одним будет жить человек, но всяким словом, исходящим из уст Божиих"

    ВСЯКИМ СЛОВОМ

    Божьим СЛОВОМ!!


    а на рахунок людських міркувань і справ плоті та слів людських так само:

    плоть желает противного духу, а дух - противного плоти: они друг другу противятся, так что вы не то делаете, что хотели бы (Гал 5:17).


    Душевный человек не принимает того, что от Духа Божия, потому что он почитает это безумием, и не может разуметь, потому что о сем надобно судить духовно.
    (1кор. 2:14)
     
  2. франц-йосип

    франц-йосип Well-Known Member

    Я так розумію,що тут ідеться про перших християн і вони на своїх зібраннях вивчали не тільки Септуагінту,правда?.(та і канон єврейських Писань ще не був повністю оформлений,як ми маємо в сучасному варіанті)Так от і питання- Що ж саме крім єврейських писань могли вивчати,досліджувати перші християни ,коли новий Завіт ще не було канонізовано?а це не одна сотня років?І були тоді і різні "евангелія" і милі свідкам аріянські єрєсі,і "таємні "євангелія гностиків,та багато чого ще. Але ж тепер усі хто себе назаває християнами користуються одною Біблією.Яким же чином це сталося?
     
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Та Ви все добре написали і цитати просто супер.
    Та все ж є різні люди. І людина натхненна Богом теж може говорити Слово Боже, так, як це робили євангелисти....
     
  4. Калиниченко

    Калиниченко Well-Known Member

    Хрестять не просто дітей, а дітей, в яких батьки-християни, і найголовнішим обов"язком батьків щодо дітей дати їм християнське виховання...;)
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. франц-йосип

    франц-йосип Well-Known Member

    А ви не плутаєте плотське і людське?
    Адже Ісус Христос є ще і Син Людський? А з ваших міркувань людина якась нікчема?То навіщо її спасати?
     
  6. Зануда

    Зануда така зануда

    Охрещуються немовлята за вірою хресних батьків, які, фактично, поручаються перед Богом за їхнє духовне зростання і зобов`язані брати активну участь у релігійному вихованні своїх похресників.
    Підставою для хрещення дітей за вірою хресних батьків є факти зцілення Ісусом Христом непритомних людей за вірою їхніх ближніх. Так, зомліла дочка хананеянки отримала благодать зцілення за вірою своєї матері (Мк.7.24-30), непритомний розслаблений - завдяки вірі тих, хто його приніс (Мф.9.1 -8).

    У Святому Письмі немає жодного заперечення щодо Хрещення дітей. У Новому Завіті міститься багато свідчень про здійснення таїнства над дорослими. Але це пояснюється тим, що за апостольських часів (І ст.н.е.) відбувалося встановлення Церкви, і Віру Христову
    приймали, перш за все, дорослі, які згодом хрестили і своїх дітей. Апостоли іноді хрестили цілі родини, наприклад, дім Лідії (Діян. 16.14-15), дім Степана (1 Кор.1.16): "Сторож забрав їх того ж часу вночі, їхні рани обмив і охрестився він сам та його всі домашні"(Діян. 16.33). І ніхто не може стверджувати, що в цих сім`ях не було дітей. У Євангелії від Марка сказано: "Поприносили діток до Нього, щоб Він доторкнувся до них... і Він їх пригорнув і поблагословив, на них руки поклавши"(Мк.10.13,16). Але якби благодать Божа не надавалася дітям, то, певне, Господь їх не благословляв, а в одній зі своїх розмов з апостолами обов`язково на цьому наголосив би. Однак Святе Письмо свідчить про інше. Наприклад, є випадки, коли Бог освячує і надихає немовлят Святим Духом ще в утробі матері (Єр. 1.5; Лк. 1.15,41). Отже, Господь це чинить, не вимагаючи від немовлят віри. Крім того, у Старому Завіті Бог наказує обрізати восьмиденних немовлят: "Кожен чоловічої статі у вас буде обрізане у всіх ваших поколіннях "(Бут.17.12). Ця Господня вимога поширюється на всі покоління людей і не може бути відміненою, оскільки Бог є незмінним: "В Нього немає переміни чи тіні відміни"( Як. 1.17). Обрізання ж- це праобраз новозавітного таїнства Хрещення. Тому про хрещення св. ап. Павло пише: "Ви в ньому були й обрізані нерукотворним обрізанням, скинувши людське тіло гріховне в Христовім об-різанні"(Кол.2.11).
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Так. Християнська церква - це тіло Христове. І вона складається з різних, у т.ч. помильних (навіть розпусників і вбивць) людей. Доказом цього є передбачення ап.Павла і факти: індульгенції, інквізиція, христові походи та інше, які заперечуть слова Гузара, ніби церква і її голова непомильні. Ап.Павло заохочував не сприймати на слово вчення, а порівнювати проповіді людей з богонатхненним Писанням - "чи так воно є". Ви ж спираєтесь на авторитет не Писання, а тлумачення тих, хто організовував страту людей і "розв'язував" гріхи шляхом індульгенцій.
    Якщо мені кажуть, що хрищення - це таїнство і обмиття переворідного гріха, а богонатхненний ап.Петро каже, що це обітниця Богові, то кому я повинна вірити згідно з його застереженнями, що "якби ангол чи навіть він сам казав не те, що до цього було проповідувано, то нехай буде анатема, і закликав досліджувати і перевіряти "чи так воно є" ???
    Все сказане вами не відповідає апостольському вченню , бо ви пишите від себе. Ніде немає, що це змиття перворідного гріха, що воно "нічого не вимагає". Ось тут написано, що саме воно вимагає: (Дії 8:36-38)
    Ги-ги... :) Це ви до себе писали? Писання каже, що хрищення - це обітниця, Богові, а мені тут вигадують, ніби це обмиття перворідного гріха, яке нічого не вимагає і при цьому кажуть, що у мене слово людське.о_О Я наводжу цитати, а ви тут вправляєтесь у своїх припущеннях і здогадках. Це ж треба .... так з ніг на голову перекидати.. :sad:
    Обітницю ...прохання..... все може здійснювати лише свідома людина. І нема в Діяннях місць, що христили чи не христили тому, що такого і бути не могло, бо від хрищення вимагається увірування:
    ННемає ЖОДНОЇ цитати на захист хрищення немовлят. Усі пов'язані з цим цитати свідчать про те, що є наслідок увірування і стосувались свідомих людей:
    - "Ті, хто прийняли Його слово, охристились"
    - "Хрищення - обітниця (прохання) Богові доброго сумління.
    - "Ідіть і навчіть всі народи, христячи їх ..."
    - "Покайтесь і христіться в ім’я Ісуса Христа"
    - "Хто увірує й охриститься, буде спасений, а хто не ввірує засуджений буде"
    Все інше - це припущення і роздуми від себе. Тому тут і почалися фантазії про "таїнство" і механічне перенесення на старий Завіт: ""Кожен чоловічої статі у вас буде обрізане у всіх ваших поколіннях "(Бут.17.12)", Якщо так спрощено перенолсите АВТОМАТИЧНИЙ завіт з нацією на ДУХОВНИЙ завіт з усіма народами, то чогоне переносите хрищення лише для хлопчиків на певний день? Отож, - жодного аргументу, лише якісь припущення і здогадки.

    - "Якщо віруєш з повного серця свого, то можна христитись"(Дії 8:36-38)
     
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ок.

    Ніхто проти того нічого немає, хіба ні?
    Просто, то є ширше поняття, на мою думку. А доказом того може бути наступне:
    невже ви думаєте, що Ісус - Син Божий також давав обітницю, якщо так, то як ви то розумієте?
     
  9. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Це, як ви висловились, лиш "на вашу думку". От тільки не вживайте слово "доказом", бо тут ніякого доказу немає. Тому я вам можу подібні питання задати (відразу на них відповідаючи):
    1. У кого христився Ісус?
    - у Івана.
    2. На що христив Іван водним хрищенням?
    - на покаяння і підготовку приходу Христа.
    3. Якщо на покаяння, то чи було у чому каятись Ісусу і приймати віру, у якій він був ЗАВЖДИ?
    - ні.
    4. Чому Іван спочатку перешкоджав Ісусу охриститись у нього?
    - тому що Іван розумів, що Ісус не потребує хрищення.
    5. Чи Ісус христився у своє ім'я ?
    Ні.
    6. А у чиє ім'я ми повинні христитися?
    7. В ім'я Ісуса. "«Покайтеся, і нехай же охриститься кожен із вас у Ім’я Ісуса Христа на відпущення ваших гріхів.»
    7. А чому ж Ісус тоді охристився?
    - щоб, понизившись до стану простої людини, своїм прикладом показати чому нам потрібно христитись, як треба христитись (зануренням у воду а не поливанням з кувшину) і щоб не задавали на форумах подібних питань, ніби як "доказ" на користь хрищення немовлят.
     
  10. Зануда

    Зануда така зануда

    От не розумію я того вашого формалізму. Вода це лише символ. Яка різниця занурення чи полиття голови із дзбанка? Від занурення у воду більша благодать чи прощення на довше вистарчає, чи віра буде міцніша?

    Тобто ви це напевно знаєте? Ви були присутні? Ходили з Апостолами?

    Ви знаєте. Причастя у такій формі, як сьогодні також колись не було. то може і його відмінимо?
    Не перегинайте палицю у пошуках істини. Всі віками помилялись, а прийшли ви і відразу все вияснили. Я вас вітаю. Це успіх. Залишилось тільки спалити всі праці вчених. які десятиліттями і віками досліджували, вивчали, співставляли факти etc. Просто не всім дано бути такми обдарованими. щоб почитати кілька енциклопедій та словників вкупі з кількома науково-популярнми брошюрками і викласти своє "дослідження" як фінальну точку пізнання істиності віри.

    Відкинемо Традицію, Передання, все відкинемо і залишимо голий біблійний формалізм. Так свого часу зробили євреї і на тому формалізмі нашарувалось таке, що католицька Церква у тому відношення просто "ясельна група".

    Навряд чи ми зможемо порозумітись в цій темі, бо все має право на розвиток і Церква також розвивалась і мінялась в залежності від часів та обставин, а це нажаль включає і помилки. Я не зациклююсь на індульгенціях та інквізиції, мені видається цілковито нормальним охрестити дитину у вірі батьків і дати їй можливість зростати і виховуватись у тій традиції, яка є цінною для мене і моєї сім"ї, замість того. щоб чекати чи дозріє моя дитина колись до того всього самотужки. Я хрещенням даю їй фундамент і беру на себе відповідальність виховувати її у вірі і Господа Ісуса Христа. Мені видається нормальною річчю факт розвитку священства і поява ієрархії. Це необхідно, щоб був порядок. Христос сам встановив священство, але звісно ж ваша справа підважити Його слова - вам видніше. А я покладаюсь на авторитет Церкви і добре себе з тим почуваю. Я не вважаю папу Івана Павла ІІ чи Бенедикта ХVІ невігласами, а зовсім навпаки. І взагалі, що це за мода нападати на Католицьку Церкву - з такою енергією краще б з безпритульністю боролись, голодом і наркоманією. Було б тільше пожитку.
    Те що ви закидали всіх тут присутніх біблійними цитатами не робить вашу версію більш правдободібною, бо punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    А переконати когось, хто не хоче щоб його переконали, бо живе у переконанні власної правоти - це марнота. Finita.
     
  11. франц-йосип

    франц-йосип Well-Known Member

    Даяно,ви на стільки фронтів одразу ведете наступ,що вже і не знаєте де якою зброєю користуватися.
    Я нічого не писав про індульгенції,хрещення,непомильність Папи.
    Я тільки питався у вас яким чином сформувалося Святе Письмо,яким ми зараз користуємось,і чи відомо вам що перші християни,користувалися безліччю різноманітних"євангелій",а ми всі вживаємо тільки канон і зауважте спільний для усіх конфесій.Так от як і де це могло статися?(формування канонічного Святого Письма)
     
  12. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Хрещення Ісуса водою в Йордані не людські вигадки, а факт.
     
  13. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member


    Ісус прийшов і осудив гріх в плоті...

    з моїх слів...))))

    з Божого слова випливає , що людина, Без Бога---- ніщо, нікчема:

    Кор. 13:1-3
    1. Если я говорю языками человеческими и ангельскими, а любви не имею, то я -- медь звенящая или кимвал звучащий.

    2. Если имею [дар] пророчества, и знаю все тайны, и имею всякое познание и всю веру, так что [могу] и горы переставлять, а не имею любви, -- то я ничто.

    3. И если я раздам все имение мое и отдам тело мое на сожжение, а любви не имею, нет мне в том никакой пользы.

    А тепер АTENTION!!! АТЕNTION!!!!!!
    1 Ин. 4:16-20

    16. И мы познали любовь, которую имеет к нам Бог, и уверовали в нее. Бог есть любовь, и пребывающий в любви пребывает в Боге, и Бог в нем.



    17. Любовь до того совершенства достигает в нас, что мы имеем дерзновение в день суда, потому что поступаем в мире сем, как Он.

    18. В любви нет страха, но совершенная любовь изгоняет страх, потому что в страхе есть мучение. Боящийся несовершен в любви.

    19. Будем любить Его, потому что Он прежде возлюбил нас.

    20. Кто говорит: `я люблю Бога', а брата своего ненавидит, тот лжец: ибо не любящий брата своего, которого видит, как может любить Бога, Которого не видит?


    Істина зрозуміла?

    Попрацюйте , не спішіть відповідати будьласка.


    Евангелие від Варнави відрізняється від всіх чотирьох, І Евангеліє від Іуди відрізняється, від Євангелії від Варнави і всіх чотирьох, і від Марії Магдалени так само.....
    нема підстав вважати цю меншість і тим паче ложність цих Євангелій вагомими, чи ви може з ними ознайомились, і думаєте протележне????:):)
     
    Останнє редагування модератором: 8 тра 2009
  14. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Скажіть, а хто вас ненавидить?
     
  15. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Бо для Даяни поливання водою, занурення то механічне, фізика, як хочете, і жодним чином духовне.

    та нащо стільки питань/відповідей?
    Повяжіть Христове хрещення з обітницею.
     
  16. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Септуагінта на той час була повністю сформована і тільки вона вважалась натхненою.
    До інших праць ставились як до передань і не сприймали серйозно. Ще раз наголошую Писання - це книги які війшли в сучасний Старий Завіт
     
  17. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    100 % підтримую, що факт. Чому так сталось,- я описала. ЯКщо незгідні,- висловліть свою версію. Отож повторю ваші слова: Хрищення Ісуса водою в Йордані не людські вигадки, а факт (на відміну від людських вигадок про таїнство, обмиття перворідного гріха, хресних батьків, поливання водою з кувшину і хрищення немовлят).
     
  18. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    ага, а хрещення має здійснювати ТІЛЬКИ Іван.
     
  19. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Ви перекидаєте усе з ніг на голову. То раніше ви писали, ніби я замість біблійних доказів наводжу власні припущення, а тепер, ніби я зводжу хрищення до фізичної механіки…. Припиніть будь-ласка вішати на мене те, що характерне для вас та інших диспутантів Це «Зануда» писала про механічність (автоматичність), мотивуючи тим, що «хрищення від людини абсолютно нічого не вимагає, просто так». Я навпаки наголошувала на духовному, наводячи цитату з (Дії 8:36-38), де доводила зворотнє, що вимагає духовного,- увірування. Саме я протиставляла «аргумент», який намагались приклеїти до хрищення немовлят фізичного (тілесного) обрізання хлопчиків-іудеїв новозавітному хрищенню : «Ви в Ньому були й обрізані нерукотворним обрізанням, скинувши людське тіло гріховне в Христовім обрізанні.». І не ви (що заперечували хрищення з умовою увірування), а я ототожнювала хрищення з духовним: (увіруванням, покаянням, навчанням, сумлінням), і спиралась (на відміну від вас) не на людські припущення і здогадки, а на Писання:
    - "Ті, хто прийняли Його слово, охристились"
    - "Хрищення - обітниця (прохання) Богові доброго сумління. (1 Петра 3:21)
    І будь-який переклад : «прохання доброго сумління в Бога», чи «обітниця Богові доброго сумління» вказує на ДУХОВНИЙ АКТ СВІДОМОЇ ЛЮДИНИ, ЩО ХРИСТИТЬСЯ.
    - "Ідіть і навчіть всі народи, христячи їх ..."
    - "Покайтесь і христіться в ім’я Ісуса Христа"
    - "Хто увірує й охриститься, буде спасений, а хто не ввірує засуджений буде"
    Я таких висновків не робила. Подібна логіка притаманна для вас, а не для мене. Бо це ви казали, мовляв, якщо Ісус сказав Петру «Паси вівці мої», то значить це стосується лише Петра, а під вівцями ви розуміли також і апостолів. Тому не бачу причини для ваших: «ага ….». Я на відміну від вас спираюся не на здогадки і припущення, а на факти. Якщо у Новому Завіті вказано, що христили і інші, то я ніколи не скажу, що це стосується лише Івана.

    З цієї великої дискусії ІМХО можна зробити вже певні висновки.
    1. Для тих, що кажуть, ніби Ісусове слово, щоб не тупцюватись на місці, необхідно вдосконалювати, доповнювати традиціями, переданнями і розвивати його відповідно до нових обставин, бо інакше воно буде небезпечним голим формалізмом, можна навести слова Самого Ісуса:
    «Як у слові Моїм позостанетеся, тоді справді Моїми учнями будете,
    пізнаєте правду, - а правда вас вільними зробить!» Івана 8:31-3

    2. Для тих, хто, не підтверджуючи Божим Словом, пише про хресних батьків, хрищення немовлят, про відсутність духовних умов для хрищення у вигляді покаяння, обітниці чи прохання, і що це таїнство, обмиття перворідного гріха, яке нічого не вимагає від того, хто христиться, можна відповісти словами апостола:
    "Якщо віруєш з повного серця свого, то можна христитись"(Дії 8:36-38).

    Все інше – це непідтверджені Божим Словом людські здогадки і припущення.
     
    • Подобається Подобається x 2
  20. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Ви хоч вникаєте у те що пишете?
    "Увірує і охриститься" не забороняє "охриститись і увірувати".
    Засуджений буде не охрищений,а хто не ввірує.
    І припиніть стелити простирадла, бо уже очі болять.
     
а де твій аватар? :)