"Апостольська церква і сучасне християнство"

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем Мих, 20 кві 2009.

  1. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Одружуватись чи ні було приватною справою апостола Павла і нікому він свій погляд не навзував і обовязкової безшлюбності не вводив.
     
  2. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Звісно, ніхто не навязував, але він то зробив тому, що так краще. Єпископи у нашій Церкві по цій ж причині не одружуються.
     
  3. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Краще для усіх чи для окремих осіб? Одружуватичть чи ні було особистою справою і на виконання обовязків це не впливало.
     
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Досить блудословити! Ви скажіть, неодружуватись - то гріх? Якщо гріх, то покажіть де таке сказано, якщо не гріх, то до чого та вся розмова?
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    ????? Де я бруднословив
     
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Сергій, починаєте мене злити. Піднімаєте тему, яка нічого не вартує. Хто хоче - одружується, хто не хоче - не одружується. І яке кому до того діло?
     
  7. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Але ж на справді не так. Єпископ одружитись не може, як і католицький священник
     
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Дали клятву не одружуватись. Їх ніхто не заставляв. Люди вирішили присвятити життя тільки Богу.
     
  9. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Чи апостоли вимагали такої клятви?
     
  10. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Нє, і шо?.........
     
  11. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    Сучасне християнство?

    [​IMG]

    В Лавре ученых прокляли на смерть
     
    • Подобається Подобається x 3
  12. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Отож, виділені слова свідчать про те, що в апостолів не було целібату у спотвореному католиками вигляді. Не було ніяких загальноприйнятих правил. Була порада при умові, що коли з'явиться сильний статевий потяг, то краще одружитися, ніж розпалятися, щоб уникнути розпусти. У 1 Кор. Павло каже:
    «А про що ви писали мені, то добре було б чоловікові не дотикатися жінки. Але щоб уникнути розпусти, нехай кожен муж має дружину свою, і кожна жінка хай має свого чоловіка..... А це говорю вам як раду, а не як наказа. Католики перетворили пораду в наказа, проігнорувавши пояснення Павла! Звичайно, що семінарист знає, на що іде, але це НЕ АРГУМЕНТ, бо апостольська церква не мала целібату у вигляді непорушного правила. Приміром юнак вирішив присвятити себе католицькій церкві (духовно себе оскопичивши, і таке "оскопичення" цілком вписується в апостольське вчення) і знає на що йде, але, він це зробив, керуючись тим рівнем статевого потягу, який у нього є в 17 років. Потім, ставши священиком, а головне - статевозрілим мужчиною, і отримавши великий сексуальний потяг чи просто бажання мати сім'ю - чи може він скористатися Павловою порадою: "Коли ж не втримаються, нехай одружуються, бо краще женитися, ніж розпалятися». 1 Кор.7:1-9 ".
    Ні !
    http://litopys.org.ua/human/hum10.htm
    Апостольське вчення католики знівечили до такої степені, що встановили непорушне правило: після висвячення - або сан, або сім'я. Подібного абсурду і близько не було в апостольській церкві.
    http://religion.ng.ru/society/2003-04-16/4_problem.html
    http://vlasti.net/news/82344
    1Тим.4:1-3
     
    Останнє редагування: 6 сер 2010
  13. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ну то набагато краще, ніж роблять позацерковники - "громадянський шлюб" по декілька раз з різними, розводи, гуляння і т.д., нє?
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Авжеж, ви праві, але зауваження недоречне. Одне інше не виправдовує. Тим більше, т.з. позацерковники є різні і їхня мораль не є наслідком позацерковності, як і мораль церковників церковність гарантувати не може. Більше того, моральність не обов'язково залежить від релігійності чи нерелігійності. Щодо християн, то для обох випадків зразком є апостольська наука, яку не можна нівечити і перекручувати. Хто не хоче - нехай не дотримується апостольської науки, це вибір кожного, лиш не треба людські фантазії видавати за Божі вимоги, особливо якщо ті фантазії сіють розпусту, оскільки створюють для неї сприятливі умови.
     
  15. comanche

    comanche знайшовся

     
  16. Зануда

    Зануда така зануда

    Я би не ставила у причинно-наслідковий зв"язок целібат та педофілію. І вам цього робити не раджу. І про всяк випадок - целібат також не є причиною гомосексуалізму, то я так, для інформації.

    ---------- Додано в 02:16 ---------- Попередній допис був написаний в 02:11 ----------

    Зараз також ніхто від нікого не вимагає безшлюбності. То є добровільний вибір кожного. Можна вибрати іншу форму служіння і мати сім"ю. Гіршим християнином від того ніхто не стане. Нікого ж насилу не зушують до целібату.
     
  17. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    "Дякую тобі, милий татку, за цукерку, яку ти мені даєш, за солодку і поживну цукерку, яка мала б дати мені задоволення та більше сили, щоб рухатися, рости і допомагати тобі! Але я так люблю тебе, що не візьму від тебе цю цукерку, щоб довести тобі, як я тебе люблю!" -- !?

    :dntknw:

    Найдобріший Отець наш чекає не цього.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. ovod

    ovod Well-Known Member

    а чого чекає?
     
  19. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Ви маєте рацію лише частково, і я вам це зараз доведу.
    Звісно, що прямої залежності між вигаданим католиками правилом непорушного целібату і розпустою священиків, поширеною в католицькій церкві, однією з проявів якої є педофілія, немає. А от опосередкований зв'язок між цим є. Він полягає у тому, що целібат створює сприятливі умови для статевої розпусти і піддає людей зайвим спокусам. І справа не в тому, що це визнають багато журналістів і науковців :
    (Профессор Мапелли приводит результаты исследования, согласно которому 60% католических священников страдали от "серьезных сексуальных проблем", 30% более или менее регулярно нарушали обет целомудрия и только 10% не имели проблем и безупречно соблюдали обет."
    http://religion.ng.ru/society/2003-04-16/4_problem.html
    http://vlasti.net/news/82344
    Це видно також із зізнань декотрих священиків, , чиї пояснення і зізнання є досить логічними:
    "Те, що згідно з найвищою вірою і законом природи ми з дружиною вчинили, повинно мати силу. Але оскільки так сталося, що супліну до Рима посилаю (швидше черед домовленості, ніж через необхідність), молю тебе смиренно й прошу мій шлюб з дружиною виправдай і підтверди. Хай буду пишатися колись, що уник розпусти, якою (не буду приховувати) я доти займався. На одруження покладаю великі надії: передусім, вестиму цнотливе життя, далі, матиму сім'ю, і, нарешті, маємо надію продовжити рід. " http://litopys.org.ua/human/hum10.htm
    Але самий головний аргумент на те, що виникнення сильних статевих почуттів в умовах безшлюбності створює умови для розпусти лежать у поясненнях ап.Павла в 1Кор.7:
    "Щоб уникнути розпусти, нехай кожен муж має дружину свою, і кожна жінка хай має свого чоловіка."
    "Не вхиляйтесь одне від одного, хібащо дочасно за згодою, щоб бути в пості та молитві, та й сходьтеся знову докупи, щоб вас сатана не спокушував вашим нестриманням
    ."
    "Коли ж не втримаються, нехай одружуються, бо краще женитися, ніж розпалятися."

    Цього вимагає непорушне правило, якого в апостольській церкві не було і яке протирічить поясненням ап.Павла. Добровільний вибір не виправдовує перекручень апостольського вчення. Це не аргумент. http://forum.lvivport.com/showpost.php?p=683555&postcount=2332
     
    Останнє редагування: 7 сер 2010
  20. Aquinas

    Aquinas Well-Known Member

    То, може, католики перекрутили і слова самого Христа?
    "Кажуть до нього учні: “Коли така справа чоловіка з жінкою, то ліпше не женитись.” Він же відповів їм: “Не всі це слово розуміють, а ті лише, кому дано. Бувають бо скопці, що з матернього лона такими народились; бувають і скопці, що їх люди оскопили; бувають і скопці, що самі себе оскопили задля Небесного Царства. Хто може збагнути, нехай збагне." (Мт.19:10-12).

    Ну і, звичайно, "перекручена" католиками апостольська наука:
    "Хто нежонатий, клопочеться про Господні справи, як подобатися Господеві; а хто жонатий, клопочеться про справи цього світу, як догодити жінці, і він поділений. Так само й жінка незаміжня, і дівиця клопочеться про Господні справи, щоб бути святою і тілом, і духом, а заміжня клопочеться про справи цього світу, як догодити чоловікові. Кажу це вам на вашу користь, - не щоб накинути на вас петлю, але щоб ви гідно та ревно трималися Господа... Тому той, хто віддає свою дівчину заміж, робить добре, а той, хто не віддає, робить ще краще" (1Кор.7:32-35, 38).
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)