Хлопці, так саме так воно і є, Ісус є сином Бога, де би хто таке заперечував? Тільки, що він РІВНИЙ БОГУ, будь ласка наведіть цитату, раз це чітко написано. Педро, я НІКОЛИ, не паплюжу (-ла) віру іншого і їхню релігію загалом. Вже із звичайного респекту до людини. Можна вести дискусію, але обгаджування являються аж ніяк не рисою характера звичайного християнина. Якщо щось не так, як каже Біблія, то ДОКАЖІТь, чи покажіь. Із різдвом, наразі, ніхто із традиційників на прикладі Біблії НІЧОГО показати НЕ МІГ. В цьому винні свідки? Чи може знання базуюче на ЛЮДСьКОМУ СЛОВІ? Дядько в консилі написав....
Показуй не показуй нічого не допомагає, на жаль... От показували і доказували що Христос був народжений, а не створений. Ваші сказали що то образна мова... Людина народилася фізично, а ваші кажуть, що то образно сказано:mosking:... Як ще можна доказувати, чи показувати, я не знаю...
Що буде, якщо наведу? Ви зміните своє поняття про Ісуса Христа? Ні. Ви і надалі будете говорити своє, а не те, що написано. Нажаль.
Ух ти! Я ще не зустрічав свідків, котрі би говорили, що Ісус народився, усі завзято чомусь доводять, що Він був створений, а не народжений...
Будь ласка, пані Hase: 6 Він, існуючи в Божій природі, не вважав за здобич свою рівність із Богом, (Флп 2,6) Візьмемо ще до продовження цієї теми Псалом 110 З тобою володарство, відколи ти народився у святій оздобі; перед зорею я зродив тебе, неначе росу. 4 Клявся Господь і каятись не буде: «Ти - Єрей повіки на зразок Мелхіседека.» А також послання до Євреїв. 5 Так і Христос не сам собі присвоїв славу стати архиєреєм, вона бо від того, який до нього мовив: «Син мій єси, я сьогодні породив тебе.» 6 Як і на іншому місці каже: «Ти - священик навіки за чином Мелхиседека.» 5 Кому бо з ангелів він коли мовив: «Син мій єси, я сьогодні породив тебе?» І ще: «Я буду йому за Отця, а він буде мені за Сина?» 6 Коли ж знов уводив Первородного у світ, то каже: «Нехай поклоняться йому всі ангели Божі.» 7 А щодо ангелів мовить: «Той, хто вітри своїми вісниками вчиняє, а полум'я вогненне - слугами своїми.» 8 А до Сина: «Престол твій, Боже, віковічний, і берло правоти - берло твого царства. 9 Ти полюбив справедливість і зненавидів беззаконність, тому помазав тебе, Боже, Бог твій єлеєм радости понад твоїх співучасників.» 10 І: «Ти, Господи, напочатку заснував землю і небеса - діло рук твоїх. 13 До кого з ангелів він коли мовив: «Сідай праворуч мене, доки не покладу твоїх ворогів підніжком під твої ноги?» 14 Хіба ж не всі вони служебні духи, що їх посилають до послуг тим, які мають успадкувати спасіння? І ще Євангелія від Івана 1 Споконвіку було Слово, і з Богом було Слово, і Слово було - Бог. 2 З Богом було воно споконвіку. 3 Ним постало все, і ніщо, що постало, не постало без нього. 4 У ньому було життя, і життя було - світло людей. 5 І світло світить у темряві, і не пойняла його темрява.
Псалом 90:2 Попрошу не маніпулювати, тут мова іде про народження Ісуса на небі, а то що його народила Марія на землі це факт незаперечний, і це звичайне чудо яке зробив Єгова. Мені цікаві думки людей про те , як вони уявляють народження Ісус на небі.
Для чого фантазувати? Хіба обмежений розум людини може пізнати безкінечного Бога? Думки бо мої - не ваші думки, і дороги ваші - не мої дороги, - слово Господнє. (Іс. 55,8) Достатньо того, що Господь нам це об"явив. Ще доповнюючи відповідь пані Hase 18 За те ж юдеї ще дужче заповзялися, щоб убити його - не тільки за те, що суботу порушував, а й за те, що Бога своїм Отцем називав, робивши себе рівним Богові. (Ів. 5,18)
Скільки вовка не годуй, а він все до лісу дивиться... Знову "зробив", хоть кіл на голові.... а не скаже "породив" А нам нецікаво фантазувати. Сказано - віримо. .
Дякую Пане Роберт за цитати, з вами можна конструктивно спілкуватися. "Існуючи в Божій природі" зовсім не означає, що Ісус сам Бог і рівний Богові, вже тому, що далі по тексту видно: "не вважав за здобич свою рівність із Богом", що рівність він сам не признавав і не вважав. Ніде Ісус жодного разу не говорив, що БОГ і рівний йому. "Божа природа", чи "образ невидимого Бога" (з колосян), чи "він був сяєвом слави та образом істоти Його" (з євреїв) показує, що Ісус на землі представляє у свому навчанні і справах самого Бога, виконуючи Божу міссію. Він прийшов, Бо Бог його послав сюди у якості месії, він повністю і цілком доніс ЙОГО слово і виконав ЙОГО волю, а не свою. Крім того, не тільки заперечував (як от у поданій вами цитаті) свою божу рівність, він це знову і знову повторював, що жодної рівності з Богом він не має: (Івана 14, 28) Впринципі цим повинно було би питання про однаковість Ісуса і Бога бути закритим. Думаю словам самого Христоса покладатися можна. Далі Ісус ще казав цитуючи Моєсея:"Слухай Ізрайлю: наш Господь "(у оригіналі пятої книги Моєсея стоїть "ЄГОВА єдиний". Це ще відповідь Миху на питання єдиний, чи один. (і ОДИН і ЄДИНИЙ). Роберте, Ісус МОЛИВСЯ до БОГА. Хіба молиться бог до бога, які ще і на рівних? Ісус вчив людей молитись, кому? " "Отче наш...." перегляньте молитви Ісуса, адже саме у них ви побачите, що він робив РІЗНИЦЮ між собою і Богом: "Життя ж вічне - це те, щоб пізнали ТЕБЕ, ЄДИНОГО БОГА правдивого, та Ісуса Христа, що послав ти його...." Івана 17, 3) І на останок...Ісус сам говорить, що над ним стоїть Бог, так само, як і над нами:" Я йду до свого Отця і вашого Отця, " (Іван 20:17). До процитованого псалому, то прочитайте ці самі вірші у перекладі Огієнка. Картина буде зовсім інакша. Суть залишається та сама, але жодних народжених у золотій оздобі, хоча це також нічого не міняє. ++++++++++++ Вірші з Євреїв хороший приклад. Взагалі потрібно зачитати ПОВНІСТЮ перший і другий розділ з Євреїв, там практично все сказано, і щодо Ангела також (краще, якщо зараз цю тему не розглядатимeмо, бо буде забагато, а на кінці нічого). Саме вже у другому вірші бачимо, що:"а в останні ці дні промовляв він до нас через Сина......, що ". Вже лише звідси видно, що Ісус існував вже задовго до того, як прийшов до нас у вигляді людини. Тут ідеться про створення віків. А коли створювалися віки Богом? Абсолютно вірно підкреслена вами у вірші 5. Він його син, але і першу людину Адама назвав Бог своїм сином. Проте є таки рiзниця, оскільки Ісуса він назвав "першонародженим". Також сам Ісус це також говорив:"Бо я з НЕБА ЗІЙШОВ, не те, щоб волю чинити свою..." (Івана6, 38) або "Оце каже Амінь, Свідок вірний і правдивий, ПОЧАТОК БОЖОГО ТВОРИВА." (Богослова 3:14) " (Колосян 1:15-17). До поданого Івана, так саме те підтверджується і там, Ісус був створеним саме найперше зі всього божого творіння:"1 Споконвіку було Слово, і з Богом було Слово, і Слово було - Бог. 2 З Богом було воно споконвіку. 3 Ним постало все, і ніщо, що постало, не постало без нього. 4 У ньому було життя, і життя було - світло людей. 5 І світло світить у темряві, і не пойняла його темрява."
Hase, при всій повазі, я не можу проковтнути те, що ви пишите. Наведу вам зе раз цитату: Він, існуючи в Божій природі, не вважав за здобич свою рівність із Богом, (Флп 2,6) Де тут заперечення? Покажіть, навчіть мене. Де у цій цитаті заперечується, що Він є рівний Богу?
А хто з людей є ще у Божій природі? Хто є взагалі у Божій природі? дерево має рослинну природу, собака має тваринну природу, людина має людську природу, а Бог має Божу природу. Що не означає? Звідки ви таке взяли, що хтось є рослиною, а може мати тваринну природу?
І...... порожня цитата, яка нічого не говорить, що Ісус був створений. Я розчарований. Чому ваші брати по вірі так люблять приводити цитати, які є просто цитатами і ніяк не підтверджують ними сказане?
Він є образ невидимого Бога, роджений ПЕРШ ВСЯКОГО ТВОРИВА. Мова не йде про земне народження, а про виключно небесне. Бо ще не було жодного творива.
Миху, в мене таке враження, що вони Біблії не читають. Радше, що сатанинська башта каже про Біблію. Так само вони не вірять Писанню поки та проклята башта не скаже як його треба розуміти. Скільки ми їм навели цитат, де Ісус був названий єдинороджений Син, єдиний Син. Вони - ні. Бо Бог народив гори чи ріки(???). Ось ще цитата: 8 Стережіться, щоб ніхто вас не звів філософією та марною оманою за переданням людським, за стихіями світу, а не за Христом, 9 бо в Ньому тілесно живе вся повнота Божества. Вся повнота Божества! Значить 100% Бог! Які ще питання? А ось в мене далі питання - коли і ким були намазані намазанці? Хто відповість. Ну і ще... Коли намазанці прорили спеціальний канал до Бога і як він виглядає?
Я не можу надивуватися. Він, існуючи в Божій природі, не вважав за здобич свою рівність із Богом, (Флп 2,6) Ну як можна зробити висновок з тієї цитати, що Сам Ісус відкидав свою рівність з Богом? Тут можна розуміти: будучи рівним з Богом, не вихвалявся, не наголошував на цьому, не робив з цього собі переваги над іншими... І тут СЄ починають приводити цитати, де можна зрозуміти, що Ісус менший за Отця, зовсім забуваючи, що Ісус є БогоЧоловік. Тобто в повній мірі Бог і повній мірі Чоловік. Тому Він Себе так і поводить: то як Бог, то як Чоловік. А те, що Він поводить Себе, як Чоловік не заперечує, що Він є Бог. А вони це використовують, як контр аргумент. Оця "формула" Ісус є Богочоловік, вона не суперечить жодній цитаті в Письмі. Бо якщо ми скажемо, що Ісус є Бог, то знайдемо цитати, які це суперечать. Якщо ми скажемо, що Ісус є Чоловік, так само знайдемо суперечності в Письмі. Тому Ісус є Богочоловік. Бог, що прийняв людське тіло. Чому прийняв тіло ми знаємо, але ше крім того, ми б Бога не бачили, але коли Він в тілі, то Його бачили. Бог воплотився, щоб ми Його побачили. Я то все так розумію.
Дякую, Hase, і Вам. Давайте по черзі: Саме це підтверджує, що Христос рівний Богові, але Він цим не чванився, не вимагав до Себе якихось пільг і привілеїв, а поводився смиренно, даючи нам приклад для наслідування. Саме через те, що Ісус показував юдеям, що є рівним Богові, юдеї хотіли Його вбити 18 За те ж юдеї ще дужче заповзялися, щоб убити його - не тільки за те, що суботу порушував, а й за те, що Бога своїм Отцем називав, робивши себе рівним Богові. (Ів. 5,18) А також 30 Я і Отець - одно.» 31 Юдеї знов ухопили за каміння, щоб каменувати його. 32 Тоді мовив до них Ісус: «Багато добрих діл появив я вам від Отця мого. За котре з тих діл каменуєте ви мене?» 33 А юдеї відповіли йому: «За добре діло ми тебе не каменуємо, але - за богохульство! За те, що, людиною бувши, Бога з себе робиш!» (Ів. 10,30-33) Тут Ісус прямо говорить про Свою рівність з Отцем за силою, а значить про Своє божество. Іудеї обурилися на Нього за ці слова, угледівши в них богохульство. Ісус Христос, однак, не відкинув такого розуміння Його слів, але, бажаючи наблизити високе вчення про Свою особу до їх поняття, казав: "Хіба не написано в Законі вашім: "Я сказав: ви боги?"" (Ін. 10, 34; пор.: Пс. 81, 6), а потім знову доводить вказівкою на Свої діла, що Він є Сином Божим у найвищому, справжньому значенні, зв'язок Його з Отцем Його найтісніший і єдиний: "Отець у Мені, а Я в Отці!" (Ін. 10, 38), тому іудеї чітко побачили, що Він підтверджує попередню думку про Себе, про Своє Божество і єдність з Отцем, і намагалися схопити Його, але "не настала ще година Його" (Ін. 7, ЗО). Він ухилився від рук їхніх. В інших випадках Ісус Христос говорив про Себе іудеям: "Перш, ніж був Авраам, Я є" (Ін. 8, 58). У молитві до Отця Свого Він звертався:"... і тепер прослав, Отче, Мене Сам у Себе тією славою, яку в Тебе Я мав, поки світ не постав... усе бо Моє - то Твоє, а Твоє - то Моє, і прославився Я в них" (Ін. 17, 5, 10). Він приймає славу і вшанування, належні істинному Богові: "Віруйте в Бога і в Мене віруйте" (Ін. 14, 1); "Щоб усі шанували і Сина, як шанують Отця" (Ін. 5, 23). Правдивість Свого свідчення Він підтвердив Своїм воскресінням і всіма ділами Своїми.