Садовому тре помогти, бо із Західної ще не було президента /хоча якщо захоче бути президентом Славко, то я буду за нього /
Само собою, у президенти буде балатуватись Садовий, чому тоді всюди пхає свою Самонеміч? Що тоді сміття зі всьої України по Європі і світі возити? Дерибан не тільки львівського майна.
Львів"яни, ви хоч рвані невипрані шкарпетки і білизну не викидайте, бо буде стид на весь світ - скажуть, що в культурній столиці носять невипрані шкарпетки і труси
Крім Самопомочі, за чутками, творінням Садового є Галицька партія якою непогано було би зайнятися СБУ, адже вразі чого ця партія може роздути сепаратизм, унікальність та відмінність і створення якоїсь ЗУНР. Хто ж проводив зустрічі із соратницею терориста Гіркіна Оксаною Шкодою і вішав по всьому місту плакати медведчуківського Українського вибору?
Це вони так добиваються рішення по Новинському Самопоміч проігнорила звернення визнати Голодомор геноцидом українців Верховна Рада закликає світову спільноту визнати Голодомор 1932-1933 геноцидом українського народу. varianty.lviv.ua
Шо тут казати. Самопоміч пре буром. Ганьба. Це - "всє средства хороши" - в действии. Просять світову спільноту, еге ж.
Садовий у великому інтерв’ю для Цензор.НЕТ Про сміття львівське і політичне, кадрові пропозиції Президента Порошенка та інтерес до Львова Генпрокурора Луценка. Про конвертаційні центри, бесіди з Тимошенко і Саакашвілі. А також про те, чим партія подібна до громадського туалету
що до смітярки питання буде вирішено як тілько депутати проголосують за мою пропозицію усе сміття потрібно вивозити на кордон з росією і будувати стіну --вал на кордоні висотою до 10 метрів ---ніякий ворог її не перескочить і не проїде.Питання вирішено
Знову явні порушення у мерії, сміття, яке місцями вивозилось ще у минулому році - інша тема розмови, транспорт, якщо у цю ніч ніби мали їздити трамваї, то тролейбуси і автобуси тепер їздять досить погано, за деякими даними ще вчора на лінію виходило близько 15% рухомого складу, навіть сьогодні зранку майже при -20 треба було стояти на зупиинках десь по 40 хв., від деяких пасажирів чув, що непроти піти на мера з кулаками.
Можна скільки завгодно мера лупашити, але ж, як пишуть у спільноті "Львів транспортний" на Фейсбуці, скарг на роботу перевізників немає! Це ж треба піти до ЛМР і писати на папері, бо звернення через сайт ЛМР скаргою не вважається і не реєструється. Тому з ними спокійно укладають нові договори рік за роком, а ми й далі їздимо на маршрутках з відпадаючими колесами, дірками у підлозі і стелі, або не їздимо взагалі і стоїмо при -20 на зупинці у марному очікуванні. До речі, так само там написали вчора, що ніякого покарання за невихід автобусів на маршрут для перевізників не передбачається, як у старому, так і у новому договорі на обслуговування. Тобто - якщо перевізник випустив на маршрут 2 автобуси замість 20 - то не проблема перевізника, а проблема пасажира. Також хочу зауважити, що наприклад, за даними сайта ЛМР (звідки тягнуть GPS-дані додатки типу Eway), сьогодні на маршруті не було жодного автобуса 53, 4А і маршрутки 13. Я спеціально перевірив, коли збирався їхати на Сихів. Але ж, я доїхав до місця призначення на 53 автобусі, і бачив як повз мене проїхала 13. Я не виправдовую перевізників і підозрюю, що автобусів вийшло загалом менш ніж мало б їздити, і перевізник просто надав вказівку всім водіям не вмикати GPS-датчик, щоб наглядачам не було зрозуміло, як він всіх надурив. Я так розумію, це технічно можливо, бо коли на мапі автобуса немає, а насправді він є - т означає, що в ньому вимкнений маячок. То ж, ще раз, я не виправдовую нікого - свідоцтва фізичної відсутності транспорту, як ви зауважили, є, але гадаю, що "страшна" статистика, що складена активістами на підставі даних GPS, може бути дещо помилковою.
Якщо на Різдво, традиційно, на Львівщині багато туристів із інших міст України, чому нема для них нормальних умов. Сам деякий час був водієм тролейбуса, вчора на маршрутах транспорту було мало, навіть не за графіком вихідних днів, на маршруті №9 їздив тільки електробус, не бачив жодного традиційного тролейбуса зі штангами, з одного боку - їхати у центр згори, а потім угору буває складно на слизькій дорозі та якщо електрокабель з інеєм, але такого не було, розчищена дорога та відсутність інею. Знаю і писав раніше, Садовий багато у чому дуже підвів Львівелектротранс.
Наївно думати: 1. У мерії не знають як їздить транспорт. 2. Скарги на щось вплинуть. 3. Виграють тендери на перевезення "просто так". А звідси висновок: Якщо тендери виграють за хабарі, то перевізника ніколи не відсторонять і серйозно не накажуть, бо він щомісяця відстьогує. А чиновник не дурний різати гіляку, на якій сидить. Відсутність сигналу з GPS - відсутність автобуса на лінії. Відключив, поламав - нікого не цікавить. Це ж елементарно. Тим більше, не забувайте, без живлення цей маячок працює ще годин 10, бо має внутрішню батарею. Тим більше, перевізник може таким чином сам контролювати всі автобуси. Не контролює - так вигідно. Нема касового апарату - так вигідно. Бардак взагалі вигідний. Такий бардак з транспортом, який розвів Садовий є тільки у Львові.
Згадав ще свої студенські роки, тоді мером був Куйбіда, громадський транспорт, в першу чергу маршрутки " пижики " тоді їздили до 01:00, якщо я десь затримався, навіть побув на якомусь святкуванні з пянством, повернутись о 22:30 - 23:00 із другого кінця міста не було проблемою, тепер із деяких районів проблематично навіть о 21:00, останні автобуси їдуть о 20:00 - 20:30, тролейбуси, трамваї можуть їхати тільки у депо, не всі підбирають пасажирів. Інша тема розмови - вічні ремонти трамвайних колій, зроблені не так якісно як при тому ж Куйбіді, відміна чи коректування трамвайних маршрутів, щоб пасажири їхали автобусами.
Ой не робіть з Куйбіди святого,теж були великі проблеми і з транспортом,і сміття вивозили в Грибовичі,і вода була за розкладом,і ніц він не робив