Аналіз та пропозиції щодо проекту реконструкції вул. Гайдамацької та Б. Хмельницького

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем Alexander Shutyuck, 31 тра 2014.

  1. Alexander Shutyuck

    Alexander Shutyuck Well-Known Member

    [​IMG]
    Тиждень тому у Львівській міській раді відбулися слухання щодо проекту реконструкції вул. Гайдамацької та Б. Хмельницького, на яких співробітник Львівавтодору Ігор Могила висловив свої зауваження та пропозиції щодо розробленого в Києві проекту, який фактично консервує нинішній стан вулиці без жодних якісних змін її конфігурації. Роботи мають початися цього року і дуже хотілося б, щоби ця вулиця не повторила долі вул. Городоцької, до реконструкції якої виникло багато запитань. Далі - повний зміст презентації.

    2.
    [​IMG]

    3. Ділянка ремонту починається з повороту на вул. Гайдамацьку.
    [​IMG]

    4. Так це місце виглядає зараз.
    [​IMG]

    5. Кут Гайдамацької та Б. Хмельницького з доволі небезпечним пішохідним переходом прямо за поворотом.
    [​IMG]

    6.
    [​IMG]

    7. ділянка біля станції Підзамче.
    [​IMG]

    8. Перехрестя тут досить широкі і перетинати їх пішоходам часто буває досить проблематично, бо доводиться крутити головою майжа на 360 градусів.
    [​IMG]

    9.
    [​IMG]

    10. Наступне перехрестя та специфічно встановлена нова зупинка.
    [​IMG]

    11.
    [​IMG]

    12. Як видно, новий проект залишає нинішнє становище - трамвайні рейки по центру, смуга руху біля тротуару, яка на практиці все одно буде запаркованою.
    [​IMG]

    13. Остання частина проекту - перехрестя з вул. Опришківською, ремонт якого в кошторис планованого ремонту не входить, але проектант тим не менше чомусь його теж пропрацював.
    [​IMG]

    14. Так ця ділянка виглядає зараз. Особисто в мене великий сумнів викликає правоповоротна смуга перед Опришківською, яка забирає чи не єдиний широкий тротуар на вулиці, підсуваючи вулицю впритул до будинку.
    [​IMG]

    15. А тепер про підходи, якими керувалися у Львівавтодорі, виносячі свої зауваження до проекту. Пропонується зробити цю ділянку Б. Хмельницького зручнішою для пішоходів, пасажирів громадського транспорту, заспокоїти рух та облаштувати паркувальні місця. Наприклад, розширити тротуари в місцях пішохідних переходів та зупинок громадського транспорту, щоби забезпечити до нього безпечний доступ пасажирів та достатньо місця для зупиночного павільйону. В кишенях, що утворюються, можуть паркувати свої автомобілі мешканці вулиці.
    [​IMG]

    16. Там, де можливо, зробити припідняті пішохідні переходи.
    [​IMG]

    17. Використання простору складних перехресть для організації пішохідних територій.
    [​IMG]

    18.
    [​IMG]

    19.
    [​IMG]

    20. А тепер щодо пропозицій по змінах. Зміщення пішохідного переходу, відмова від монтажу парканів вздовж тротуарів. Я би ще додав кілька дерев (зараз там є пеньки від старих).
    [​IMG]

    21. Розширення тротуару біля переходу чи перенесення трамвайних колій ближче до тротуару. Відмова від встановлення знаку "зупинка заборонена".
    [​IMG]

    22. Розширення тротуарів біля перехресть, виступаючі зупинки громадського транспорту.
    [​IMG]

    23. Тут аналогічно.
    [​IMG]

    24.
    [​IMG]

    25. Розширення тротуарів біля перехрестя (бо нинішній проект передбачає тротуари шириною аж в цілий метр, а це явно замало)
    [​IMG]

    26. Отже.
    [​IMG]

    27.
    [​IMG]

    28. Фото [​IMG]zyalt, до речі.
    [​IMG]

    29.
    [​IMG]

    30. Ось такі зауваження. Можете висловити і свої думки з цього приводу.
    [​IMG]






    Оригінал публікації...
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)