А вас учили музиці?

Тема у розділі 'Музика', створена користувачем borkhes, 20 бер 2009.

  1. Julietta

    Julietta New Member

    Тоді це вже завдання викладача зацікавити їх і розвинути в них музичний слух. Але бувають і погані викладачі, які просто цього не вміють. А буває, що викладач старається, а дитина просто ліниться щось робити... Є різні випадки і причини.
    Якщо згадати минулі часи - усі графині вчились грі на інструменті, та й не тільки графині. Це було ознакою освіченості. І ні в кого не виникало питання "навіщо?".
    Дитина, яка вчиться грі на інструменті, в неї розвиваються обидві півкулі головного мозку, вона зовсім по-інакшому сприймає світ. Вона пізнає світ ідеальний, нереальний в якійсь мірі. Чого тільки варта музика Баха...
    Кожен вибирає для себе те, що йому до вподоби. Гра на музичних інструментах-елітарне мистецтво, мистецтво вибраних, і не всім воно дано. Але попробувати "доторкнутись" до нього і відчути всю його багатогранність, розвинути уяву доступно усім. Потрібно тільки захотіти і щось для цього зробити.
     
  2. Leri

    Leri Well-Known Member

    ну чому ж... я знаю людину для якої комп'ютер - це найцікавіша річ у всесвіті а мама художник... йому фарби у страшному сні сняться...
    у мене враження що у дитинстві його примушували малювати
    а інші свого сина (музиканта від Бога) примусили в мед.універ вступити і тепер це щось середнє між терапевтом і весільним музикою вийшло... :nea:

    так що тут батьки свої нереалізовані мрії намагаються втілити у дітях
    (так у всі часи було)


    коли мене примушували співати на уроках "музики" у середній школі я також мало не перестала її любити (музику)

    це взагалі дуже дурнувата система в нашій освіті примушувати до того до чого людина (особистість) не має нахилу
    цим треба зацікавлювати... давати основи для загального розвитку

    на математиці всім інтеграли в голову пхають - хоча вже через рік після закінчення майже ніхто не може згадати нашо воно
    на літературі вчимо закони рими (ямб, хорей) а який процент про них пам'ятає у дорослому житті?
    на хімії органічній кожен вивчав структуру бензольного кільця
    на фізиці - вчили правило лівої руки (ось згадайте його зараз без підглядання у вікіпедію)
    і так купа всього...
    але багато що в нас залишається, до дечого дійсно ми здібні і розвиваємо ці здібності, і з таких крупинок і складається гармонійно розвинута особистість

    а в них просто інші цілі... тут не музика а видовище головне.
    випускають кліпи навіть не "поющіє труси" а "поющіе без трусов":pardon:

    бачила інтерв'ю з однією такою (з губами на все лице)
    так от у неї і освіта і голос у 3 октави (демонструвала)
    але вона орієнтується не на ту аудиторію якій голос потрібен... їй "зелень" не за октави а за розмір бюсту йде.
    о ні... абстракції також треба відчувати... без розуміння законів гармонії фарб - і цього не вийде
    або треба мати величезне бажання малювати... і тоді можливо щось вийде

    так само і з музикою.

    маю одного друга якого в дитинстві брали на сцену тільки з умовою, що він буде стояти з самого заду і не буде видавати жодного звуку
    але він дуже хотів співати (хоч сам спортсмен і спорт це дійсно його стихія)
    пішов також у церковний хор... з початку у всіх хто біля нього стояв в'янули вуха... але він вчився... і слух десь почав прорізатися (це дійсно диво!)

    ============================================
    ПС:кажуть що геній це 1% таланту + 99% поту...
    так що той хто не боїться попотіти може стати генієм у будь-якій сфері

    якщо звісно хоче... а на "нєт і суда нєт" ІМХО
     
    Останнє редагування: 8 лис 2009
    • Подобається Подобається x 5
а де твій аватар? :)