Тоді це вже завдання викладача зацікавити їх і розвинути в них музичний слух. Але бувають і погані викладачі, які просто цього не вміють. А буває, що викладач старається, а дитина просто ліниться щось робити... Є різні випадки і причини. Якщо згадати минулі часи - усі графині вчились грі на інструменті, та й не тільки графині. Це було ознакою освіченості. І ні в кого не виникало питання "навіщо?". Дитина, яка вчиться грі на інструменті, в неї розвиваються обидві півкулі головного мозку, вона зовсім по-інакшому сприймає світ. Вона пізнає світ ідеальний, нереальний в якійсь мірі. Чого тільки варта музика Баха... Кожен вибирає для себе те, що йому до вподоби. Гра на музичних інструментах-елітарне мистецтво, мистецтво вибраних, і не всім воно дано. Але попробувати "доторкнутись" до нього і відчути всю його багатогранність, розвинути уяву доступно усім. Потрібно тільки захотіти і щось для цього зробити.
ну чому ж... я знаю людину для якої комп'ютер - це найцікавіша річ у всесвіті а мама художник... йому фарби у страшному сні сняться... у мене враження що у дитинстві його примушували малювати а інші свого сина (музиканта від Бога) примусили в мед.універ вступити і тепер це щось середнє між терапевтом і весільним музикою вийшло... так що тут батьки свої нереалізовані мрії намагаються втілити у дітях (так у всі часи було) коли мене примушували співати на уроках "музики" у середній школі я також мало не перестала її любити (музику) це взагалі дуже дурнувата система в нашій освіті примушувати до того до чого людина (особистість) не має нахилу цим треба зацікавлювати... давати основи для загального розвитку на математиці всім інтеграли в голову пхають - хоча вже через рік після закінчення майже ніхто не може згадати нашо воно на літературі вчимо закони рими (ямб, хорей) а який процент про них пам'ятає у дорослому житті? на хімії органічній кожен вивчав структуру бензольного кільця на фізиці - вчили правило лівої руки (ось згадайте його зараз без підглядання у вікіпедію) і так купа всього... але багато що в нас залишається, до дечого дійсно ми здібні і розвиваємо ці здібності, і з таких крупинок і складається гармонійно розвинута особистість а в них просто інші цілі... тут не музика а видовище головне. випускають кліпи навіть не "поющіє труси" а "поющіе без трусов" бачила інтерв'ю з однією такою (з губами на все лице) так от у неї і освіта і голос у 3 октави (демонструвала) але вона орієнтується не на ту аудиторію якій голос потрібен... їй "зелень" не за октави а за розмір бюсту йде. о ні... абстракції також треба відчувати... без розуміння законів гармонії фарб - і цього не вийде або треба мати величезне бажання малювати... і тоді можливо щось вийде так само і з музикою. маю одного друга якого в дитинстві брали на сцену тільки з умовою, що він буде стояти з самого заду і не буде видавати жодного звуку але він дуже хотів співати (хоч сам спортсмен і спорт це дійсно його стихія) пішов також у церковний хор... з початку у всіх хто біля нього стояв в'янули вуха... але він вчився... і слух десь почав прорізатися (це дійсно диво!) ============================================ ПС:кажуть що геній це 1% таланту + 99% поту... так що той хто не боїться попотіти може стати генієм у будь-якій сфері якщо звісно хоче... а на "нєт і суда нєт" ІМХО