на мою думку, варто штрафувати не лише водіїв, які не зупиняються на пішохідних переходах, але й пішоходів, які, наприклад, переходять дорогу у заборонених місцях. Особисто я стараюсь переходити дорогу на світлофорі або через підземний перехід, а то інколи доводиться довго чекати на переході, поки машини зупиняться...
страшно ступати на перехід, коли машина їде на великій швидкості, боюсь, що не зупинеться... Ризикувати не хочеться. Та й інколи вже починаєш переходити, доводиться відступати, бо водій навіть не думає пригальмувати ((
Нє, донор то чувак на мотоцику 120км/год по місту без шолома... на тій же стрийській за своє життя вже кількох таких бачив...
ага, а в руці граната. Ефект 100% Взагалі то мене перважно пропускають на пішохідних переїздах. Хоча я не лізу з деревяною мордою памятаючи що по- перше водій може бути пяний, по друге можуть інколи відмовити гальма, по- третє -просто водій задивився на чиїсь ноги що стирчать з мініспіднички. Конфлікт був лише один раз в житті коли якась Нексія мало не наїхала на пальці. Я копнув злегка машину, він геройськи зупинився і навіть показався з дверей, але очевидно зрозумівши що я маю велике бажання зацідити ще й між очей (а я дійсно був злий на мудака) швиденько ретирувався.
Пішоходи теж нагліють. Деякі з тупою мордою переходять собі по одному, не спішучи, іноді й посміхуючись, замість того, щоб хоч кілька секунд почекати на ще двох-трьох і перейти разом. Одна справа якщо нікого немає, інша формування пішохідного ланцюга в час пік...
Мені здається пішоходів треба пропускати завжди!!! Особливо це стосується жінок, бо вона ніби стоїть, а потім любить вискочити перед машиною))), як би Ви не поспішали, Вас тих пару секунд не спасе...(треба спішити, але помалу)
В теории автомобиля длина тормозного пути описывается (в упрощенном виде) следующей зависимостью: Sт = Vн х tср + Vн2 / 2aт, где Vн – начальная скорость движения; tср – время срабатывания тормозной системы; aт – замедление автомобиля. Максимальное замедление, которое может быть достигнуто автомобилем, определяется по формуле amax= g х µhf, где g – ускорение свободного падения (примерно 9,8 м/с2); µhf – коэффициент сцепления шин с дорогой. Остановочный путь описывается формулой Sост = Vн х tрв + Sт, где tрв – время реакции водителя, St – тормозной путь, VH – начальная скорость движения. Шляхом нескладних математичних дій вираховуємо що тормозний шлях а/м, який рухається зі швидкістю 60 км/год може складати від 25 до 150 м! Висновок: Мені ці пару секунд будуть вартувати часу, нервів і грошей! А отій "МАЄШ ПУСТИТИ!", яка вискакує на "зебру" перед переднім бампером - життя і здоров"я!
Ну так трактує правила наш молодий водій: "Пропускати пішоходів", а не пішохода ! Одного ніколи не пропустить!
Ше деколи нагло і впевнено взагалі за пів кілометра по швидкісній дорозі тусує собі.... шей там шось махає шоб йому мол рух перекрили чи шо.... Поки на капоті не проїдиться і ше й за ремонт машини заплатить доти і не навчиться через дорогу переходити