А ось що написаноу пыдрядковому перекладі Он сказал aйtТ, ему, ѓAm®n Истинно soi тебе lЎgv, говорю, s®meron сегодня metѓ со ¤moи Мной ¦sъ будешь ¤n в tТ paradeЫsД. раю. Цікаво чому перекладач навмисно ставить слово сьогодні ,як омога далі від сліів кажу тобі?
Якою мовою говорив Ісус? якою мовою написаний Новий Завіт? Я хіба не наводив вираз кажу сьогодні із Старого Завіту?7
Авжеж, і далеко не в одному своєму пості. Ви раніше мені купу сміття і насмішок на голову висипали своїми доводами, що після смерті одразу є і рай, і пекло і чистилище, і найбільше при цьому спиралися на притчу про багатого і Лазара, де я втомилася пояснювати, що це ПРИТЧА, де йшлася мова не про реальні події які мали місце в історії, а як символіка про МАЙБУТНІ події. Вам було достатньо лише одного пояснення якогось священика (одного з повадирів - Іванів Сусаніних), аби тут зараз вибачитись. Тепер виходить, що одразу після смерті є два місця: чистилище і темінь (СІЗО). А про що це говорить? Що вами рухає не здоровий глузд, а сліпий фанатизм, сліпа віра у конфесію. То який сенс з вами полемізувати, коли ви не керуєтесь здоровим глуздом? У контексті цього випадку хочу задати вам таке питання: Якщо завтра вам інший священик приміром скаже, що попередній священик був неправий, і що (наприклад) після смерті є і чистилище, і рай. і пекло, і що одразу після смерті Бог судить кожного попереднім індивідуальним судом, визначаючи місце кожного (рай, пекло, чистилище), а потім в кінці світу вже повторює суд - як остаточний Суд, то ви Миху, знову відмовитесь від свого сьогоднішнього розуміння і сліпо приймете змодельоване мною подібне пояснення?
Яке то має значення? Вираз, який вживав Ісус та ще й з Старого Завіту? Ще не наводили. Ризикніть! ---------- Додано в 14:39 ---------- Попередній допис був написаний в 14:36 ---------- А давайте без тої гнилої водички, га? Маєте заперечення - давайте по суті. ---------- Додано в 14:40 ---------- Попередній допис був написаний в 14:39 ---------- Ви сумніваєтесь, що сьогодні вже є Царство Небесне?
Ви мене не відволікайте. На всякий випадок відповім. Царство Небесне може вже існувати як небесне правління на небі чи Царство у серці людини (Рим.14:17). Я ж кажу про місцеперебування душ одразу після смерті. До недавнього часу у вашому розумінні таких місць було ТРИ (рай, пекло, чистилище), тепер (з пояснень священика) ДВА (чистилище, темінь). Отож: Якщо завтра вам інший священик приміром скаже, що попередній священик був неправий, і що (наприклад) після смерті є і чистилище, і рай. і пекло, і що одразу після смерті Бог судить кожного попереднім індивідуальним судом, визначаючи місце кожного (рай, пекло, чистилище), а потім в кінці світу вже повторює суд - як остаточний Суд, то ви Миху, знову відмовитесь від свого сьогоднішнього розуміння і сліпо приймете змодельоване мною подібне пояснення? Не викручуйтесь як вужик від відповіді, демонструючи свою сліпу католицьку упередженість, тоді і буде без "гнилої водички". Чекаю на відповідь.
Даяно, ви б краще по суті питання писали, а не про те, мов "що буде, якщо". ---------- Додано в 15:56 ---------- Попередній допис був написаний в 15:36 ---------- Даяно, я намагаюся свою думку з тих чи інших питань узгоджувати з вченням церкви. І то лиш для вас є сліпо, але для мільйонів прихожан то не є сліпо, то є свідомий вибір. Вчення церкви є постійне, вистраждане часом. А думка однієї людини, навіть якщо вона від своєї гордості думає, що вона є правдива, як саме Писання, приречене на самообман. Тому покладатися у духовних питаннях лиш на себе, то і є, що ви називаєте, сліпа віра.
А я і пишу по суті. До цього часу ви мені суперечили, аби лиш суперечити, проявляючи свій релігійний фанатизм. Сьогодні ви змінили погляд. То який смисл вам тут полемізувати , а мені відповідати на ваші питання. Тоді не смійтеся ніколи з аргументів, які потім можете визнати. Ви ж не керуєтесь здоровим глуздом і готові в будь-який час міняти переконання, лишень би вони були з будь-якого католицького джерела. Я розумію, що ви у питаннях віри сліпець, якого за руку повинен вести якийсь Іван Сусанін (порівняйте Гал.1:8; Дії 17:11) , але ЦЕ ХІБА НЕ СТОСУЄТЬСЯ СУТІ НАШОЇ ПОЛЕМІКИ? В конкретному випадку це стосується СУТІ ПИТАННЯ: ПЕРЕБУВАННЯ ЛЮДСЬКИХ ДУШ ПІСЛЯ СМЕРТІ. Для того аби продовжувати полеміку, мені принаймні цікаво,- скільки разів ви ще (круть-верть) спроможні кардинально міняти свою аргументацію. Бо ви далі знову будете сміятися з моїх аргументів, а потім напишете "вибачте, я помилявся, мені сказав один священик, що ..." Отож, дуже-дуже прошу відповісти на питання, без якого немає сенсу спілкуватися з людьми "на автоматі": Якщо завтра вам інший священик приміром скаже, що попередній священик був неправий, і що (наприклад) після смерті є і чистилище, і рай. і пекло, і що одразу після смерті Бог судить кожного попереднім індивідуальним судом, визначаючи місце кожного (рай, пекло, чистилище), а потім в кінці світу вже повторює суд - як остаточний Суд, то ви Миху, знову відмовитесь від свого сьогоднішнього розуміння і сліпо приймете змодельоване мною подібне пояснення? Хочете інакше формулювання питання, щоб для вас це більше відповідало поняттю "по суті?" Ок. Задаю питання: Як ви ставитеся до такого змодельованого мною у католицькому дусі вчення: Після смерті є і чистилище, і рай. і пекло, і одразу після смерті Бог судить кожного попереднім індивідуальним судом, визначаючи місце кожного (рай, пекло, чистилище), а потім в кінці світу ще раз повторює суд - як остаточний Суд.
Зміна переконання - не є критерієм керування здоровим/нездоровим глуздом. Бо якщо зміна критерію йде до істини, то чим то зле?
Ісус говорив ще про Авраамове лоно куди потрапив Лазар, а це не темінь і не чистилище, там немає скреготу зубів і Лазар не терпить жодних мук. Лазар записаний в книзі життя, тому Ісус називає його по імені, багач є без імені. Це місце не є небом, бо не було ще воскресіння, але там перебувають праведники.
А я задам вам зустрічне запитання: якщо завтра ви побачите, що ви помилялися у твердженнях, що були вчора, що ви будете робити? Невже стрілятися? ---------- Додано в 16:12 ---------- Попередній допис був написаний в 16:09 ---------- Сергію, то і є ваша мудра думка? Або говоріть по суті, або краще мовчіть.
І що ж таке Лоно Авраамове? То скільки є місць у які люди ОДРАЗУ потрапляють після смерті. Перелічіть. У КЦ з цього приводу, зважаючи на великий досвід спілкувань з померлими, має бути обширна відповідь.
Покищо я помітив що католики відчайдушно намагаються повязати своє вчення з білією, але виходить це якось кострубато-)))).
Та нічого ви не бачите, у ваз пов'язка на очах. Вам сказали, і цього достатньо. І ви навели сьогодні такий приклад, а мені цікаво - коли ви знову щось інше "побачите". Як ви ставитеся до такого змодельованого мною у католицькому дусі вчення: Після смерті є і чистилище, і рай. і пекло, і одразу після смерті Бог судить кожного попереднім індивідуальним судом, визначаючи місце кожного (рай, пекло, чистилище), а потім в кінці світу ще раз повторює суд - як остаточний Суд.
Цікаве зауваження. Авраамове лоно... Я думаю, щоб у тому розібратися, одними цитатами не обійтися. Тут потрібні теологи, які грунтовно і різносторонньо вивчають кожну главу у Біблії. А не так, з бухти-барахти. ---------- Додано в 16:27 ---------- Попередній допис був написаний в 16:26 ---------- Знову водичка. А коли будуть пояснення? Звідки повиходили мертві і куди вони пішли?
Пояснення було. Я ще раз на нього спеціально для вас відповім після вашої відповіді, від якої ви, викручуючись, як вужик, втікаєте: Як ви ставитеся до такого змодельованого мною у католицькому дусі вчення: Після смерті є і чистилище, і рай. і пекло, і одразу після смерті Бог судить кожного попереднім індивідуальним судом, визначаючи місце кожного (рай, пекло, чистилище), а потім в кінці світу ще раз повторює суд - як остаточний Суд.
Авжеж, чи схвалюєте змодельоване мною приблизно у католицькому дусі вчення про два Божих суди: попередній, приватний (де душі відправляються до трьох місць: рай, чистилище, пекло) і повторний, остаточний Суд - під час Судного дня. ---------- Додано в 16:41 ---------- Попередній допис був написаний в 16:33 ---------- У чому заминка? Консультації з якимось Іваном Сусаніним?