Сьогоднішній звіт ще не бачила, тому і перепитувала... До речі, Ви обіцяли не вживати слова "на-к", і похідні від того слова, але не дотримуєтесь обіцянки!!! :ireful:
Таня, не плутайте. Я обіцяв не вживати слово "нацюк" (скопійовано на ЛФ). Дотримуюсь... Про нациків і нацят я слова не давав.
Особо не обльщайтесь,мужчины они такие не постоянные.Тем более, что ВасМТ уже обещал другой дамочке первой отсчитатся.
Що обіцяв??? А то - як??? я таке слово вперше читаю. Що б то воно означало??? Невже в слові зроблено більше ніж одна помилки???
Подивіться попередній мій допис в цій темі за №721. Чи то Ви так пам'ятаєте, як пам'ятали умови парі, поки Б. не виклав скани???
Таня, я добре пам"ятаю все, що кому обіцяв, чи кому і в чому давав слово. Про"..цюків" було. Решта мене не стосується... Хочете престану вживати слово "нацята"? Їхня ж поросяча сутність від того не зміниться, правда ж?
:p:rolleyes: Помиляєтесь, я не вчителька і ніколи не працювала в школі, та й російську вчила дуже давно, але можливо знаю краще за декого з тих, кому вона ніби то рідна!!!
Весьма возможно.Есть люди с природной грамотностью,а есть так себе типа меня троешника. П.С. А тут конкурс по русскому правописанию?
Якщо Ви викладете їх, я назавжи піду з усіх форумів, попередньо привселюдно назвавши себе головним брехуном. З Вашої сторони мені достатньо буде Вашого кивка головою.
Я Вашу впевненість в своїй правоті трохи похитнув? Не переймайтесь. Від нині не говоритиму ще й "нацята". За "нациків" вибачайте, не підніметься язик назвати їх інакше... Багато честі.
Демагогія! Я не здивована, і ще більше переконалася, що Ви, як завжди шукаєте всілякі причини не дотримувати слова...