Тоді може хай працюють ще на одній роботі, га? Фізична праця ще нікому не зашкодила, а зарплата буде більшою. Міську, а ПЄСи тобі файно платять?
Ні, не платять. Навіть рошенку не дали, ані тортика. Я працюю менеджером в приватній компанії плюс пенсія. Вистачає. Ще й ділюся.
Я так і думав, що барига тобі не платить. В принципі, за твою писанину і перепости всякого непотребу і платити не варто. Бо такі як ти і подібні пєсєта тільки шкодите одіозній секті ПЄСів
Цікаво, щоб твоя циганська хвороблива уява побачила, якщо б я написав, що отримую і багато. Я не лікар, але цікавить середня температура по палаті N6.
Мене зовсім не цікавить чиясь зарплата. Та й "багато" - це все відносно. А якщо не брешеш, то файно робиш, що родичам допомагаєш. Так і має бути.
Вже не раз пояснював, виборцями Зеленського були, виборці у І турі, як Бойка, так і Кошулинського. Так що, далеко не всі проросійські і не всі, чекаючі йти на поклін до Пуйла. Самі ж признавали, бувають ситуації, коли вибір без вибору. Я бував на деяких виборах, особливо у ІІ турі противсіхом.
Не все тут так просто. Влаштуватися на 2 роботи і на обох встигати, та ще й, щоб вистарчало часу на рідних не прсто, а у декого, більший заробіток, хіба що собі на ліки, чи кожному вистарчає здоров'я виконувати 2 роботи з інтенсивними фізичними навантаженнями?
А хіба хтось сказав тобі, що буде легко? © Якщо дуже хочете, то можете звернутися до свого родича тіпа Міська Хомчина, хай він /родич/ Вам допомагає.
Gyppsy Хомчин, може і на щастя, не мій родич і що мені до такого звертатися. Міг і тонну за годину перенести, і з 20 км. пройти чи 100 км. проїхати. На жаль, зараз мені щось нехтувати і щось ігнорувати здоров'я не додзволяє.
Тебе самому не надоело постоянно постить советских актеров? Или ты хочешь, чтобы тебя на форуме декоммунизировали?