Хочу вам сказати, що такої корупції та хабарництва як у Львівській філії ЗАТ «Київстар Дж.Ес.Ем» я ще не бачила. Навіть в UMC не таки розмахи. При призначенні на посади типу (керівник групи, спеціаліст з контролю за трафіком, та інші спеціалісти) в розрахунок ідуть хабар та інші методи. Професіоналізм тут не головне. Ну а на керівні посади призначаються взагалі люди, далекі від тих справ, якими вони повинні якісно займатися. А все це від того, що ця організація (ці філії) створені для збагачення вузького кола людей та їх родичів, але не для пересічних Українців, про що, з піною у рота, рекламується на каналах телебачення та на рекламних біг-бордах. А різноманітні акції вигадані для, знову такі, здирання чесно зароблених грошей для свого збагачення. А ті оператори, замість того, щоб надати якісну професійну допомогу по пів години з’ясовують, як тебе звуть і т.п. А де які, навіть кидають слухавку, коли не знають правильної відповіді. Де таких беруть? Чи то, знов таки, чий-сь родич, а ця посада для нього трамплін «до зірок»? На одному з навчань я зрозуміла, що для них ГОЛОВНЕ, коли де-які з тих, хто взагалі нічого не зрозумів і практично не здав залік і з українською мовою серйозні проблеми, все-ж таки були зараховані до філії і навіть вже керують групами людей. Про що тут можна ще казати... З 10-ю річницею... Олена
Відповідь: Критикуємо Київстар Приєднуюсь. Раптом вчора збирався забрати бонуси , які нараховані по програмі лояльнісь для контрактних абонентів. Так приїхав зі Стрия - ледь вирвався з роботі , забув паспорт. Я й подумати не міг що це для них такий важливий документ ... Не допомогло що при мені було 3 кредитні картки , візитна картка моя , директора, я знаю всі дані з анкети.. . при мені був корпоративний телефон на якому я зареєстрований , і все одно . як мені пробували толерантно пояснити виглядав на якогось "розводилу" . Поїхав ні з чим додому ... не приємно Такщо всі їх акції тільки для підключення нових абонентів а не для стимулювання існуючих
Відповідь: Критикуємо Київстар Дак вполне возможно Олександр = Фалко. Оба имеют по 1му посту. в общем провокация это, кто то хочет развернуть полемику по поводу того "какой плохой Киев Стар". Я на Лайфе сижу, в принципе устраивает, иногда глюки, как и у всех.
Відповідь: Критикуємо Київстар Була в Україні, мала Київстар. Вернуся, навряд чи мене на експерименти потягне. А шоу на 10-ліття вони дуже високого класу зробили. Дивилися із чоловіком із величезним задоволенням.
Відповідь: Критикуємо Київстар Так за чиї гроші? Краще б зменшили тарифи, а то жирують і бісяться від жиру...
Відповідь: Критикуємо Київстар Тут в Канаді теж платять великі рахунки за мобільні. І ніхто не кричить, що щось зле. Зате фірма спонсорує різні хороші проєкти. А я дивлюся на свій рахунок за телефон і не розумію, за що плачу, якщо все мало бути задурно. :D:D:D
Відповідь: Критикуємо Київстар 17 вересня знизили тарифи для бізнес-клієнтів в більше ніж 2 рази. Для порівняння в старому Бізнес 75 було 50коп на Київстар, тепер 20коп...
Відповідь: Критикуємо Київстар порівняйте зі "з нами краще".... куди дешевше, пане мих?... на контракті немає навть плати за з’єднання.... мобільний зв’язок в "київстарі" — дешевий, якісний (!) мов борщ...
Відповідь: Критикуємо Київстар Ну вибачайте шановні ... відносно слабкого рівня риторики - не задля того виражався ))) Але я дійсно координатор моб. звязку у нас на фірмі ... біля десятка безлімітних . А все це я написав для того щоби такий випадок хоч трошки набув розголосу . Як ви підмітили про паспорт без якого нема людини, то зразу пригадується ода Маяковського "совєцькому паспорту " . ТА в цивілізації (Зах. Європа ) такий папірець майже немає ніякого значення , навіть пересуваючись в межа ЄС , можуть і не запитати про наявність паспорта. Та людина цінується за те що вона людина , а не за кількістю наявних у неї папірців . Додано через 3 хвилини ТАк так , доречі безлімітний телефон й дісно безлімітний в плані дзвони скільки хочеш і куди хочеш (в межах України) , тільки от за зєднання хлопці не забули ... кожний дзвінок - 11 коп. за зєднання , будь-ласка
Відповідь: Критикуємо Київстар А Ви певні хтіли за 400грн в місяць мати повну халяву :D. Я також координатор, але ніколи проблем не мав з ЦОА, при тому що немаю пашпорта при собі, просто мене вже знають в лице. А Ви хочете щоб вони повірили людині яку бачать вперше та ще й без пашпорта. З.І. Походи в ЦОА не такі вже й часті, більшість всього можна зробити через систему "Мій Київстар", аналогів якої доречі в інших операторів я не бачив (може тому що не дивився, але якщо є, то розкажіть).
Відповідь: Критикуємо Київстар Ага, а Ви спробуйте там, де законом чи іншими правилами вимагається паспорт чи інший документ, зробити щось без нього. Думаю, розмова буде короткою...І справа не в цінуванні людини як індивіда, а в дотриманні встановлених правил. Забули паспорт - Ваша проблема і Ваша відповідальність, а за видані не тій людині бонуси цього працівника могли з роботи погнати... Додано через 13 хвилин Ну явно не за наші гроші...Що тут дивного, мобільний зв'язок - одна з найприбутковіших галузей у світі. Але я особисто не розумію цих наїздів всіх і кожного на той самий Київстар. Вони працюють (принаймні в основному) по-білому, платять податки, спонсорують дуже багато чого (взяти хоча б 70 млн. на українське Євробачення, фіг би воно відбулося без Київстару), в них високі з/п, суперові компенсаційні і соціальні пакети...А ви відразу звинувачуєте! Скільки можна, якщо компанія багата - значить злодії??? Я на вас удівляюсь... писи -жеби не було звинувачень в необ'єктивності, я сама вже 9 років користуюсь контрактом UMC, жодного разу не змінивши при цьому номер. Так що хвалити "чуже болото" мені нема сенсу...
Відповідь: Критикуємо Київстар Шановний, я колись працював в банку і бачив людей які (не маючи паспорта) мали при собі кредитні карти, знали всі анкетні дані і т.д. і пробували незаконно зняти гроші з чужих рахунків. Так що відмовили Вам цілком правомірно. І не забувайте що по організаціях які мають розгалужену сітку по Україні, дуже часто тиняються так звані "таємні відвідувачі" які перевіряють якість обслуговування клієнтів, або роблять звичайні підстави як от "я забув паспорт", а потім працівники з роботи вилітають, можливо Вас сприйняли за такого.
Відповідь: Критикуємо Київстар А за чиї? В Україні - надприбуткова. Чому в Україні деруть більше, ніж припустимо в Європі? Почнемо з того, що вони працюють в режимі майже повністю позбавленої справедливої конкуренції. На початку розвитку мобільного звязку на Україні, було дано зелену дорогу лише двом компаніям - ЮМС та КиївСтар. Ці компанії робили видимість конкуренції між собою, а насправді всю дорогу просто найбільші вершки. Тому зараз, коли нібито операторів стало більше, вони не можуть складати суттєву конкуренцію двом згаданим компаніям - не те покриття, а відсталість у 10 років важко подолати. Сьогодні у ВР лежить проект закону про звязок, де хочуть ввести наступне: клієнт може переходити до любого оператора при тому, що номер телефону мінятися не буде, крім того кожен оператор може користуватися максимальним покриттям, яке є в Україні, в тому числі, якщо станції будували інші оператори. Ну а те, що оператори нас грабують - мови нема. Взяти до прикладу ЮМС (8-й рік я на ньому), був єдиний тариф - 0,37 грн/хв., зараз без моєї згоди мене перевели на тариф, де перша хв. вартує 0,9 грн., а наступні - 0,50 грн. У мене постає питання: за рахунок чОго так зросла ціна? Нвже в оператора збільшились витрати у три рази? Просто сьогодні оператори користуються корупцією в країні і жирують. Наприклад, добре заплативши шефу інспекції по цінах, або антимонопольному комітету, можна з абонентів дерти в три шкіри, адже погодьтеся проконтролювати скільки Ви наговорили майже неможливо....