Яка юридична відповідальність може бути за відео викладене в ютуб

Тема у розділі 'Ти маєш право...', створена користувачем sanyako, 17 чер 2017.

  1. sanyako

    sanyako New Member

    Шановні юристи!!!!
    Підскажіть, які можуть бути правові наслідки за викладене відео на каналі ютуб про людину, що веде себе непристойно, нахабно, ображає оточуючих. Герой ролика знає хто знімав, можливо має зв"язки в органах влади чи в правоохоронних органах.
    Ще цікавить чи можна когось взагалі знімати на телефон (відкрито, або приховано), якщо людина хуліганить і якщо ні,то що за це буде.
     
  2. Hyligan

    Hyligan Іронічний

    Я не юрист, але нераз чув що в громадських місцях можна знімати що хочеш.
    Покажіть відео то ;).
     
  3. sanyako

    sanyako New Member

    Зараз відео поки не викладаю, хочу вияснити які наслідки можуть бути за це. Людина дуже скандальна, негативна, так що хочу перестрахуватись
     
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Наслідки залежать від того що є на тому відео.

    Якщо у відео є заклик до сипаратизму - то одні налідки, якщо до насильства - інші наслідки, якщо відео пропагують педофілію - ще інші наслідки, розпалювання міжрелігійних конфліктів - ще інші.
    Також, якщо ви своїм відео вмішуєтесь у приватне життя людини - своя відповідальність. Якщо відео носить наклепницький характер - інша відповідальність.

    Є багато варіантів.

    Ви просто зробіть копію і відправте головному герою. Це може цю людину остепенити.
     
  5. sanyako

    sanyako New Member