всім привіт, є питання з області фантастики))) є жигуль 21013... зробили з другом кап ремонт двигуна(гільзували, нові поршня і т.д.... ) зібрали його в купу(га**на ),запалення на 0, все як має бути, поставили на машину..... заводитись не хотіл, чуть помучились, завелась, але обертів не набирає секунд 5-30 працює, жмеш постійно на педальку газу, а реакції ніякої))ну і відповідно глохне) заводиться майже з пів оберту, а оберти на місці, пока не заглохне)) може хтось підкаже в чому може бути причина? а то я вже навіть уявити не можу .... ставили вже трамблер від 07, з комутатором і.т.д. так на ньому і заводитись не хоче)
1. Фази газорозподілу 2. Карбюратор 3. Можливо - підвищене тертя у циліндро-поршньовій групі. Лікується "холодною обкаткою": двигун ганяється 24 години на малих обертах, а в систему охолодження подається холодна водопровідна вода. Невже важко знайти автослюсаря (хоч діда-гаражного умільця), щоби діагностував несправність?
карб в нормі з фазами все гуд тертя...хммм хз)) найти важко тому що жигулик стоїть далеко від гаражних умільців)) і взагалі вже не важливо впринципі =) його купили таким як він є )
І доки в нас люди ше на таких коритах їздити будуть і при чому купляти їх за ціною середньої іномарки в країнах єесу...
А привід газюльки ви причепили? А хто то сказав? Моя думка - 1) проблема в карбюраторі. З "гусака" бензин тече? Прискорювальний насоспрацює? І яка марка карбюратора?
Може якраз насос працює, а "прямотоку" тема. Застряг колись із товаришем на підйомі (одна смуга, тролейбуси йдуть, бровка висока) саме через відсутність прямотоку. Тільки на інтенсивному качанні прискорювального насосу вилізли на трохи притиснутому зчепленні, потім вже продували-шприцевали.
Борис, Вы сами такой эксперимент проводили? Нет, без подколок. Если в обычном гараже, как Вы пацанам рекомендуете, то как это практически осуществляется?
Я бачив, як це робили знайомі механіки (один з них - з вищою освітою; колись працював на ділянці збірки "ремонтних" двигунів УАЗ). Здійснюється, як у задачці: через одну трубу втікає, через другу - витікає.
Перевір чи немає підсосу повітря у вхідний колектор. Перевір подачу палива (від"єднай шланг подачі палива від карбюратора, засунь його в пластикову пляшку і покрути стартером секунд 10, має бути потужний струмінь бензину, при цьому бажано не курити). Якщо карбюратор "солєкс", перевір чи працює клапан що стоїть в "обратці". Після того як двигун заглох викрути і подивися вигляд свічок, чи не залиті. Доречі, як стартер крутить двигун, швидко чі повільно?
Это ясно. Мы с Вами в гараже. Вот автомобиль. Водопровода и канализации, естественно, нет. Что откуда куда втекает и откуда куда вытекает?
Гм-м-м... А чому ніхто ще не радив на заднє колесо помочитися? комплект мікрометрів і нутромірів нікому не тре? мені віддам за недорого
У меня была мысля порекомендовать постучать по левому заднему. Удержался. Но Ваше предложение намного радикальнее.
Реально, причин (якщо працює рівно, але в режимі ХХ) може бути декілька: 1. не витягли шмату з впускного колектору. 2. примерзла заслонка на карбуляторі Якщо двигунець теліпає - безліч причин, починаючи від помилки фаз.
Ні. Про мотори, которі простояли мертвими певний час. Закисає, зволоч. У інших випадках, двигун МУСИТь реагувати на педалювання: або задихатися, або набирати оберти.
Полковнику, у Вас проблеми з тачкою? Двоє фахових механіків ганяли мотор протягом 24 годин, проливаючи водою. А я чекав, поки вони зможуть зайнятися моєю тачкою. Ось і вся моя "участь" у процесі. Зазори, СО-СН та бортову напругу того післякапремонтного автомобіля не заміряв, на камеру процес не знімав.