приємно, що міська інфраструктура розвивається в правильному напрямку. Що б там не казали про Садового, але ж робота робиться і це реальна користь місту http://postpaper.com.ua/city/report/2009_centr_keruvanna_ruxom.html#.UkbBuD-io25
Поки водії машин не усвідомлять просте правило: попереду "корок" - на перехрестя н е в и ї ж д ж а й !!!, то жодна система не допоможе ні трамваям ні нормальним водіям. Кожного дня спостерігаєш таку картину - затор створює дебілоїд, який перекриває рух в 2-х напряках зразу, бо мусить втулитись посеред перехрестя. А коли в тому "замішаний" ще й трамвай чи великий автобус - мертва зона на годину забезпечена.
в деяких країнах, до речі, є навіть спеціальна розмітка на перехрестях, ось така, в клітинку на цій "вафельниці" суворо заборонено зупинятися. Якщо ти на неї виїхав, то мусиш одраз з"їхати. Якщо зупинився на "вафельниці" - штраф! Відповідно, водій, бачачи, що далі проїхати не зможе, просто не виїжджає на цю частину перехрестя поки не переконається, що далі дорога вільна. В нас, якщо ти станеш перед перехрестям бо бачиш, що його не проїдеш доки горить зелене, то ззаду знаходяться ше є й такі дебілоїди, які будуть тобі сигналити, типу, чо встав!